Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder - Talnørd med digitaliseringsbriller på søges til ung virksomhed

Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en bogholder, der har styr på det der med tal! 

Hvorfor skal du læse videre?
Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team!

Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio:
  • Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)
  • Varierende arbejdsopgaver – Du vil få en palette af forskellige arbejdsopgaver. Dit hovedfokus vil dog være bogholderi. Herunder afstemning, bogføringer og med mulighed for rapportering på mange af vores kunder, store som små.
  • Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.
  • Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.
  • Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.
Men nok om os. Lad os snakke om dig.

Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor:

Need to have:
  • At du er vild med tal, regnskab og din computer
  • At du har bogholdererfaring
  • At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team
  • At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftet
Nice to have:
  • At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet.
  • At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder.
  • At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage!
  • At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.
Vi kan ikke vente på at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her!

Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på +45 51861653 eller Jonas Martinsen på +45 60535492.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Se mere på vores ansøgersite: https://retio.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330143784Phoenix-bdd4a24e12019-12-18T12:03:17.373Bogholder - Talnørd med digitaliseringsbriller på søges til ung virksomhed
Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en bogholder, der har styr på det der med tal! 

Hvorfor skal du læse videre?
Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team!

Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio:
  • Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)
  • Varierende arbejdsopgaver – Du vil få en palette af forskellige arbejdsopgaver. Dit hovedfokus vil dog være bogholderi. Herunder afstemning, bogføringer og med mulighed for rapportering på mange af vores kunder, store som små.
  • Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.
  • Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.
  • Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.
Men nok om os. Lad os snakke om dig.

Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor:

Need to have:
  • At du er vild med tal, regnskab og din computer
  • At du har bogholdererfaring
  • At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team
  • At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftet
Nice to have:
  • At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet.
  • At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder.
  • At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage!
  • At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.
Vi kan ikke vente på at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her!

Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på +45 51861653 eller Jonas Martinsen på +45 60535492.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Se mere på vores ansøgersite: https://retio.ofir.com

2020-01-22T14:50:37.610 Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en bogholder, der har styr på det der med tal! Hvorfor skal du læse videre?Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team! Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio: Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)Varierende arbejdsopgaver Du vil få en palette af forskellige arbejdsopgaver. Dit hovedfokus vil dog være bogholderi. Herunder afstemning, bogføringer og med mulighed for rapportering på mange af vores kunder, store som små.Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.Men nok om os. Lad os snakke om dig. Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor: Need to have:At du er vild med tal, regnskab og din computer At du har bogholdererfaring At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftetNice to have:At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet. At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder. At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage! At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.Vi kan ikke vente på at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her! Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på 45 51861653 eller Jonas Martinsen på 45 60535492. Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: retio.ofir.com10Phoenixbdd4a24e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://retio.ofir.com/job/bogholder-talnoerd-med-digitaliseringsbriller-paa-soeges-til-ung-virksomhed-4246497137#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3677735Retio ApS11Karl Bjarnhofs Vej 137120Vejle ØstDKDanmarkORS/bdd4a24e_logo.pngORS/Small/bdd4a24e_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid8Fuldtid46Permanent872988MwCareerSitePremiumebf84156-72a6-4af1-87b8-51c13e670c1c001118-12-2019111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdd4a24ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdd4a24ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdd4a24e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdd4a24e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgBogholder - Talnørd med digitaliseringsbriller på søges til ung virksomhed12007951Dansk3Læse/ tale343301Bogholder412105Regnskabsassistent933096Økonomikonsulent3Økonomi363765365jm@retio.dkDanmarkDanmark330188458Økonomikonsulent/Controller til VelfærdsstabenBasic Har du flair for tal? Er du kvalitetsbevidst? Har du en stærk økonomifaglig profil med stor interesse for kommunal økonomistyring? Befinder du dig som fisk i vandet i krydsfeltet mellem at varetage kontrol- og konsulentfunktionen? og kan du formidle økonomiske sammenhæng på en let og forståelig måde? Hvis ja, så er du måske vores nye økonomikonsulent. I Vejle Kommune har vi en ambition om at have en national førerposition i velfærdsudvikling. En ambition der udspringer af visionen Vejle med Vilje . Det betyder, at vi i Velfærdsforvaltningen, arbejder målrettet på at have en høj kvalitet i vores tilbud og opgaveløsning, og at vi med åbent sind går efter at opkvalificere og finde nye løsninger på vejen frem mod fremtidens velfærd. Det forudsætter, at vi har styr på vores økonomiske udgangspunkt, så beslutninger træffes ud fra et sikkert økonomisk grundlag. Derfor søger vi en økonomikonsulent controller til Velfærdsstaben til at understøtte forvaltningens målrettede arbejde med en god økonomistyring. Om jobbet Dine vigtigste opgaver vil være at varetage opgaver i relation til budgetudarbejdelse, budgetopfølgning, og regnskabsaflæggelse. Her særligt kvalitetssikring af resultat- og prognosticering af udgifter samt puljestyring. Derudover vil du skulle bistå organisationen med løbende vejledning og rådgivning i forbindelse med økonomispørgsmål og optimering af økonomistyringen, samt kvalitetssikring af det økonomiske grundlag for sager til de politiske udvalg samt til chefgruppen. Stillingen er 37 timer ugentlig og ønskes besat pr. 1 maj 2020. Din bagage Du har en relevant økonomisk uddannelse og har erfaring med kommunal økonomistyring, gerne fra seniorområdet eller det specialiserede voksenområde. Kan du samtidig svare JA til nedenstående, så er det måske dig vi søger. Du kender det kommunale budget- og regnskabssystem Du er rutineret bruger af økonomisystemet gerne ØS indsigt Du er struktureret og analytisk i din tilgang til opgaven Du kan agere i krydsfeltet mellem kontrol, drift og udvikling af økonomistyring Du er nysgerrig og vedholdende i din søgen på sammenhæng og forklaring Du har indsigt i og interesse for de dynamikker, der er i en politisk kompleks organisation Du er god til at præsentere, kommunikere og formidle økonomiske forhold, så de bliver let forståelige for modtageren Personlige egenskaber Du er god til at skabe relationer og virker tillidsskabende i samarbejdet. Du har en anerkendende men også vedholdende tilgang i forhold til dine samarbejdsparter, og med en naturlig autoritet tager du afsæt i fagområdernes behov, uden at give afkald på din økonomiske faglighed. Derudover er du helt naturlig kvalitetsbevist med fokus på detaljen og gerne med en god portion humor. Du bliver en del af os Du bliver en del af Velfærdsstaben, der er en stabsfunktion i Velfærdsforvaltningen, og som understøtter organisationen med bl.a. Økonomi, IT, Jura, HR, tilsyn, sekretærbistand, Velfærdsteknologi, proces- og projektledelse, analyser etc. Staben servicerer de to politiske udvalg Seniorudvalget og Voksenudvalget, Chefgruppen og driften. Derudover er Staben opsøgende og på forkant med, hvad der kan understøtte og udvikle Velfærdsforvaltningen. Du får ca. 40 kollegaer. Staben er en afdeling, hvor der er stort fokus på et godt samarbejde i en uhøjtidelig tone. Hos os er det naturligt at sparre på tværs for at sikre den bedste opgaveløsning for de borgere, som vi skal betjene. Vores hverdag er præget af en anerkendende kultur, en uformel omgangstone, godt humør og stort engagement. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om ny løn. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til Stabs- og Økonomichef Trine Kragelund Jensen tlf. 23 29 40 64 Ansøgningsfrist Fredag den 20. marts 2020. Samtaler forventes afholdt torsdag den 26 marts. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Har du flair for tal? Er du kvalitetsbevidst? Har du en stærk økonomifaglig profil med stor interesse for kommunal økonomistyring? Befinder du dig som fisk i vandet i krydsfeltet mellem at varetage kontrol- og konsulentfunktionen? og kan du formidle økonomiske sammenhæng på en let og forståelig måde? Hvis ja, så er du måske vores nye økonomikonsulent. 


I Vejle Kommune har vi en ambition om at have en national førerposition i velfærdsudvikling. En ambition der udspringer af visionen ”Vejle med Vilje”. Det betyder, at vi i Velfærdsforvaltningen, arbejder målrettet på at have en høj kvalitet i vores tilbud og opgaveløsning, og at vi med åbent sind går efter at opkvalificere og finde nye løsninger på vejen frem mod fremtidens velfærd. Det forudsætter, at vi har styr på vores økonomiske udgangspunkt, så beslutninger træffes ud fra et sikkert økonomisk grundlag. Derfor søger vi en økonomikonsulent/controller til Velfærdsstaben til at understøtte forvaltningens målrettede arbejde med en god økonomistyring.


Om jobbet 
Dine vigtigste opgaver vil være at varetage opgaver i relation til budgetudarbejdelse, budgetopfølgning, og regnskabsaflæggelse. Her særligt kvalitetssikring af resultat- og prognosticering af udgifter samt puljestyring. Derudover vil du skulle bistå organisationen med løbende vejledning og rådgivning i forbindelse med økonomispørgsmål og optimering af økonomistyringen, samt kvalitetssikring af det økonomiske grundlag for sager til de politiske udvalg samt til chefgruppen.

Stillingen er 37 timer ugentlig og ønskes besat pr. 1 maj 2020.


Din bagage 
Du har en relevant økonomisk uddannelse og har erfaring med kommunal økonomistyring, gerne fra seniorområdet eller det specialiserede voksenområde.  Kan du samtidig svare JA til nedenstående, så er det måske dig vi søger.

  • Du kender det kommunale budget- og regnskabssystem
  • Du er rutineret bruger af økonomisystemet – gerne ØS indsigt
  • Du er struktureret og analytisk i din tilgang til opgaven
  • Du kan agere i krydsfeltet mellem kontrol, drift og udvikling af økonomistyring
  • Du er nysgerrig og vedholdende i din søgen på sammenhæng og forklaring
  • Du har indsigt i og interesse for de dynamikker, der er i en politisk kompleks organisation
  • Du er god til at præsentere, kommunikere og formidle økonomiske forhold, så de bliver let forståelige for modtageren

 

Personlige egenskaber 
Du er god til at skabe relationer og virker tillidsskabende i samarbejdet. Du har en anerkendende men også vedholdende tilgang i forhold til dine samarbejdsparter, og med en naturlig autoritet tager du afsæt i fagområdernes behov, uden at give afkald på din økonomiske faglighed. Derudover er du helt naturlig kvalitetsbevist med fokus på detaljen – og gerne med en god portion humor.

 

Du bliver en del af os 
Du bliver en del af Velfærdsstaben, der er en stabsfunktion i Velfærdsforvaltningen, og som understøtter organisationen med bl.a. Økonomi, IT, Jura, HR, tilsyn, sekretærbistand, Velfærdsteknologi, proces- og projektledelse, analyser etc. Staben servicerer de to politiske udvalg Seniorudvalget og Voksenudvalget, Chefgruppen og driften. Derudover er Staben opsøgende og på forkant med, hvad der kan understøtte og udvikle Velfærdsforvaltningen. Du får ca. 40 kollegaer.

Staben er en afdeling, hvor der er stort fokus på et godt samarbejde i en uhøjtidelig tone. Hos os er det naturligt at sparre på tværs for at sikre den bedste opgaveløsning for de borgere, som vi skal betjene. Vores hverdag er præget af en anerkendende kultur, en uformel omgangstone, godt humør og stort engagement. 

 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om ny løn.

 

Flere oplysninger
Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til Stabs- og Økonomichef Trine Kragelund Jensen tlf. 23 29 40 64

 

Ansøgningsfrist
Fredag den 20. marts 2020.
Samtaler forventes afholdt torsdag den 26 marts.


Send din ansøgning  
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/4de5cdf1_logo.pngVelfærdsstabenVejle2020-02-19T15:11:06.3502020-03-20T00:00:00
330192827Barselsvikariat: Økonomikonsulent til psykiatrisygehusets Administration i VejleBasic Vores gode kollega skal snart på barsel. Vi har derfor brug for dig, som er en dygtig økonom, der brænder for at arbejde med budgettering, økonomistyring og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger. Trives du samtidigt med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger! Vi mangler en ny kollega til vores budget og regnskabsteam, hvor vi blandt andet arbejder med at sikre og udvikle økonomistyringen, opfølgningen og rapporteringen i psykiatrisygehuset. Opgaverne spænder bredt fra rollen som økonomikonsulent og sparringspartner for sygehusets kliniske afdelinger ved budgetlægning og opfølgning til at udarbejde beslutningsoplæg til sygehusledelsen og regionens direktion, som danner baggrund for de strategiske prioriteringer. Vi har en høj grad af tværfagligt samarbejde med ledere og medarbejdere i de psykiatriske afdelinger, med kollegaer internt i funktionen, i sygehusets administration samt regionens stabsafdelinger på økonomiområdet. Jobbet Dine opgaver vil hovedsagligt være inden for budget, økonomistyring og opfølgning. Når du bliver ansat, vil dine hovedopgaver være: Bidrage til økonomistyringen i sygehusets afdelinger og på centralt niveau Udmøntning af tilpasninger i økonomien Månedsrapportering for sygehusets økonomi Skabe overblik i komplicerede økonomisager Psykiatrisygehuset har kliniske afdelinger i hele Region Syddanmark og et samlet budget på 1,7 mia. Budget og regnskabsteamet er en del af Økonomi- og Planlægningsfunktionen, hvor vi aktuelt er 43 medarbejdere med både AC, HK og sundhedsfaglig baggrund. Økonomi- og Planlægningsfunktionen løser opgaver inden for budget, og økonomistyring, regnskab, patientregistrering, kommunesamarbejde, kvalitet og patientsikkerhed og driftsplanlægning. Vi har et dynamisk arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder sammen på tværs og hjælper hinanden. Hos os er omgangstonen uhøjtidelig og fyldt med faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde. Funktionen er en del af psykiatrisygehusets administration. Profil Vi forventer, at du har en relevant økonomisk uddannelse eller lignende, og at du Har interesse for og måske erfaring med økonomistyring i sundhedsvæsenet Har gode analytiske egenskaber og arbejder systematisk, struktureret og målrettet Kan fremstille og formidle data og analyser på en let forstålig måde, både mundtligt og skriftligt Har kendskab til Silkeborg Data og SydAX (vil være en fordel) Trives i et travlt miljø med mange bolde i luften med korte deadlines Er initiativrig og har gode samarbejdsevner Er åben, nysgerrig, engageret og fleksibel i forhold til opgaver og kollegaer Er god til at arbejde selvstændigt såvel som i teams Har situationsfornemmelse både organisatorisk og kollegialt Løn og overenskomstforhold. Stillingen er på 37 timer og til besættelse snarest muligt og foreløbigt frem til 31. marts 2021. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Hvis du har spørgsmål Du er meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Kai Ekmann på 2327 6897. Ansøgning Ansøgningsfrist til stillingen er den 9. marts 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 16. marts 2020. Ansøgningen sendes via nedenstående søg stillingen . Vedhæft venligst ansøgning, CV og evt. andre relevante bilag.

Vores gode kollega skal snart på barsel. Vi har derfor brug for dig, som er en dygtig økonom, der brænder for at arbejde med budgettering, økonomistyring og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger. Trives du samtidigt med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger!

 

Vi mangler en ny kollega til vores budget og regnskabsteam, hvor vi blandt andet arbejder med at sikre og udvikle økonomistyringen, opfølgningen og rapporteringen i psykiatrisygehuset. Opgaverne spænder bredt fra rollen som økonomikonsulent og sparringspartner for sygehusets kliniske afdelinger ved budgetlægning og opfølgning til at udarbejde beslutningsoplæg til sygehusledelsen og regionens direktion, som danner baggrund for de strategiske prioriteringer.

 

Vi har en høj grad af tværfagligt samarbejde med ledere og medarbejdere i de psykiatriske afdelinger, med kollegaer internt i funktionen, i sygehusets administration samt regionens stabsafdelinger på økonomiområdet.

 

Jobbet

Dine opgaver vil hovedsagligt være inden for budget, økonomistyring og opfølgning. Når du bliver ansat, vil dine hovedopgaver være:

 

  • Bidrage til økonomistyringen i sygehusets afdelinger og på centralt niveau
  • Udmøntning af tilpasninger i økonomien
  • Månedsrapportering for sygehusets økonomi
  • Skabe overblik i komplicerede økonomisager

 

Psykiatrisygehuset har kliniske afdelinger i hele Region Syddanmark og et samlet budget på 1,7 mia.

Budget og regnskabsteamet er en del af Økonomi- og Planlægningsfunktionen, hvor vi aktuelt er 43 medarbejdere med både AC, HK og sundhedsfaglig baggrund. Økonomi- og Planlægningsfunktionen løser opgaver inden for budget, og økonomistyring, regnskab, patientregistrering, kommunesamarbejde, kvalitet og patientsikkerhed og driftsplanlægning.  Vi har et dynamisk arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder sammen på tværs og hjælper hinanden. Hos os er omgangstonen uhøjtidelig og fyldt med faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde.

Funktionen er en del af psykiatrisygehusets administration.

 

Profil

Vi forventer, at du har en relevant økonomisk uddannelse eller lignende, og at du

 

  • Har interesse for og måske erfaring med økonomistyring i sundhedsvæsenet
  • Har gode analytiske egenskaber og arbejder systematisk, struktureret og målrettet
  • Kan fremstille og formidle data og analyser på en let forstålig måde, både mundtligt og skriftligt
  • Har kendskab til Silkeborg Data og SydAX (vil være en fordel)
  • Trives i et travlt miljø med mange bolde i luften med korte deadlines
  • Er initiativrig og har gode samarbejdsevner
  • Er åben, nysgerrig, engageret og fleksibel i forhold til opgaver og kollegaer
  • Er god til at arbejde selvstændigt såvel som i teams
  • Har situationsfornemmelse både organisatorisk og kollegialt

 

Løn og overenskomstforhold.

Stillingen er på 37 timer og til besættelse snarest muligt og foreløbigt frem til 31. marts 2021. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst.

 

Hvis du har spørgsmål

Du er meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Kai Ekmann på 2327 6897.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist til stillingen er den 9. marts 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 16. marts 2020.

Ansøgningen sendes via nedenstående ”søg stillingen”. Vedhæft venligst ansøgning, CV og evt. andre relevante bilag.

ORS/Small/b50c468d_logo.pngAdministrationenVejle2020-02-24T17:05:52.0532020-03-09T00:00:00
330191262Er du bogholder med interesse i debitor-delen?Profile JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Bogføring Regnskab Debitor- kreditorbogholderi Indberetning og opfølgning Dialog med projektlederne Rapportering Øvrige regnskabsmæssige opgaver Faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Opret dit CV på www.jks.dk cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg.

Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder.
Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. 


Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Bogføring
  • Regnskab
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Indberetning og opfølgning
  • Dialog med projektlederne
  • Rapportering
  • Øvrige regnskabsmæssige opgaver


Faglige kompetencer

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision


Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
Opret dit CV på www.jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

ORS/Small/df2f0cd6_logo.pngJKS A/SViborg2020-02-21T13:00:52.8102020-02-27T00:00:00
330184681Regnskabsmedarbejder - gerne med revisionsbaggrundRobot Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør? Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team hos Stubkjær Invest A S. Som regnskabsmedarbejder får du ansvar for egne selskaber indenfor daglig bogføring og finansregnskab og derudover kommer du efter grundig introduktion til at arbejde med ejendomsadministration, hvor der på nogle ejendomme vil være administrationsselskaber tilknyttet og andre, hvor du selv vil stå for administrationen. Endelig vil du også tage del i de daglige administrative opgaver. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Finansbogføring herunder momsregnskab, bankkonti, moms, skatter, afgifter mv. Ejendomsadministration, herunder lejekontrakter, kontakt til administrationsselskaber mv. Indberetning til offentlige myndigheder Diverse sekretæropgaver Øvrige forekommende administrative opgaver Du har en relevant økonomisk baggrund, - meget gerne fra revisionsbranchen, der har givet dig en solid faglig ballast og gør dig i stand til at gennemskue selskabers kompleksitet. Derudover må du meget gerne have kendskab til eller interesse i ejendomsadministration, herunder indsigt i lejeloven og udfærdigelse af lejekontrakter. Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Har du kendskab til C5 samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel. Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med frie rammer, og hvor hverdagen er præget af spændende projekter i en solid virksomhed. Virksomheden vægter balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt og stillingens ugentlige arbejdstid kan være 32-37 timer. Stubkjær Invest A S er et investeringsselskab, der varetager mange selskaber indenfor ejendomsudlejning, nye ejendomsprojekter, skovdrift og investering generelt. Virksomheden har kontor centralt i Herning. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.

Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør?

Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team hos Stubkjær Invest A/S. Som regnskabsmedarbejder får du ansvar for egne selskaber indenfor daglig bogføring og finansregnskab og derudover kommer du efter grundig introduktion til at arbejde med ejendomsadministration, hvor der på nogle ejendomme vil være administrationsselskaber tilknyttet og andre, hvor du selv vil stå for administrationen. Endelig vil du også tage del i de daglige administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Finansbogføring herunder momsregnskab, bankkonti, moms, skatter, afgifter mv.
  • Ejendomsadministration, herunder lejekontrakter, kontakt til administrationsselskaber mv.
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Diverse sekretæropgaver
  • Øvrige forekommende administrative opgaver

Du har en relevant økonomisk baggrund, - meget gerne fra revisionsbranchen, der har givet dig en solid faglig ballast og gør dig i stand til at gennemskue selskabers kompleksitet. Derudover må du meget gerne have kendskab til eller interesse i ejendomsadministration, herunder indsigt i lejeloven og udfærdigelse af lejekontrakter.

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Har du kendskab til C5 samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med frie rammer, og hvor hverdagen er præget af spændende projekter i en solid virksomhed. Virksomheden vægter balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt og stillingens ugentlige arbejdstid kan være 32-37 timer.

Stubkjær Invest A/S er et investeringsselskab, der varetager mange selskaber indenfor ejendomsudlejning, nye ejendomsprojekter, skovdrift og investering generelt. Virksomheden har kontor centralt i Herning.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2020-02-19T00:00:002020-04-09T00:00:00
330183891Bogholder / pakke varer / tage telefonerRobot Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic. Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning. Vi har en arbejdstid der ligger dagligt fra 8 til 16 mandag til fredag (15). Det er vigtigt at man taler korrekt dansk og er i stand til at kommunikere med kunderne i både skrift og tale. Øvrige opgaver som man kan deltage i - hvis man har evnerne. Oprettelese af varer på hjemmeside Fotografere produkter og redigere billedet Produkt videoer Udarbejdelse af marketing materiale til produkterne Optimering af søgeord på produkter - SEO. Vedligeholdese af vores facebook side. - et job hvor man ikke sidder stille hele dagen, og mulighed for selv at planlægge de daglige gøremål.

Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic.

Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning.

Vi har en arbejdstid der ligger dagligt fra 8 til 16 mandag til fredag (15).

Det er vigtigt at man taler korrekt dansk og er i stand til at kommunikere med kunderne i både skrift og tale.

Øvrige opgaver som man kan deltage i - hvis man har evnerne.

Oprettelese af varer på hjemmeside

Fotografere produkter og redigere billedet

Produkt videoer

Udarbejdelse af marketing materiale til produkterne 

Optimering af søgeord på produkter - SEO.

Vedligeholdese af vores facebook side.

- et job hvor man ikke sidder stille hele dagen, og mulighed for selv at planlægge de daglige gøremål.

 

SVANE ELECTRONIC APS/ SSI-SCANDINAVIAN SECURITY INDUSTRYEngesvang2020-02-19T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomikonsulent/Controller til Velfærdsstaben

Velfærdsstaben

Vejle
Har du flair for tal? Er du kvalitetsbevidst? Har du en stærk økonomifaglig profil med stor interesse for kommunal økonomistyring? Befinder du dig som fisk i vandet i krydsfeltet mellem at varetage kontrol- og konsulentfunktionen? og kan du formidle...
Indrykket:19. februar 2020

Barselsvikariat: Økonomikonsulent til psykiatrisygehusets Administration i Vejle

Administrationen

Vejle
Vores gode kollega skal snart på barsel. Vi har derfor brug for dig, som er en dygtig økonom, der brænder for at arbejde med budgettering, økonomistyring og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger. Trives du samtidigt med mange bo...
Indrykket:24. februar 2020

Er du bogholder med interesse i debitor-delen?

JKS A/S

Viborg
JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er ta...
Indrykket:21. februar 2020

Regnskabsmedarbejder - gerne med revisionsbaggrund

PRO&CO A/S

Ikast
Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør? Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team...
Indrykket:19. februar 2020

Bogholder / pakke varer / tage telefoner

SVANE ELECTRONIC APS/ SSI-SCANDINAVIAN SECURITY INDUSTRY

Engesvang
Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic. Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning. Vi har en arbejdstid der...
Indrykket:19. februar 2020