Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder til deltidsarbejde

Skiltestedet søger en deltidsbogholder med sans for detaljer til vores afdeling i Esbjerg.

Vi søger en deltidsbogholder, der trives med mange bolde i luften og har flair for tal.

Som bogholder kommer du til at varetage den samlede bogholderi funktion, både for vores Esbjerg og Vejle afdeling.

Vi benytter C5, så erfaring med dette er at foretrække.

Der vil være support både på debitor og kreditor siden i den udstrækning det behøves.

Din profil og kvalifikationer:

Du er faglig dygtig og er uddannet bogholder.

Vi forventer, at du:

  • Har en faglig uddannelse/baggrund inden for branchen
  • Har erhvervserfaring med de funktioner der følger med et bogholderi i et mindre håndværksfirma.
  • Er positiv af natur og ser muligheder frem for begrænsninger - Er tålmodig og har humor
  • Har lyst til at indgå i et teamorienteret arbejdsmiljø og gerne tager et medansvar for at løse opgaverne.

Vi tilbyder:

et job, hvor du bliver udfordret såvel fagligt som personligt. Vi er teamorganiseret og prioriterer et godt og konstruktivt arbejdsklima, hvor vi forventer, at du tager din mulighed for medindflydelse alvorligt.

Du vil få kompetente, spændende og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Vi tilbyder en meget attraktiv lønpakke med god løn samt pensionsordning. Der er mulighed for efter eget ønske at blive ansat som timelønnet eller funktionær.

Om os:

Skiltestedet er en landsdækkende skiltevirksomhed, der løser virksomheders behov for fysisk profilering på tværs af alle medier - fra papir til elektronisk skiltning. Vi er en full-service virksomhed, der tilbyder at følge vores kunder fra første design, gennem projektplanlægning og myndighedsansøgning til produktion af alle former for grafisk kommunikation og endelig til montering af opgaverne.

Vores højt kvalificerede medarbejdere kan håndtere forskellige typer af designs, opbygninger, materialer etc., og vi gør vores bedste hver gang for at løse opgaven til perfektion. Vi er lokaliseret i nye og moderne lokaler med åbent kontorlandskab, print- og folieafdeling, værksted og montagehal.

Arbejdstiden er 20 timer pr. uge.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vil du vide mere?

Kontakt venligst direktør Mike Lassen på tlf. 76100219 eller mail mgl@skiltestedet.dk

Ansøgning: Er du interesseret i et job på en dynamisk arbejdsplads - så send din ansøgning og kopi af relevante papirer elektronisk på ansogning@skiltestedet.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945448Phoenix-7a8b3ef712019-01-21T00:00:00Bogholder til deltidsarbejde

Skiltestedet søger en deltidsbogholder med sans for detaljer til vores afdeling i Esbjerg.

Vi søger en deltidsbogholder, der trives med mange bolde i luften og har flair for tal.

Som bogholder kommer du til at varetage den samlede bogholderi funktion, både for vores Esbjerg og Vejle afdeling.

Vi benytter C5, så erfaring med dette er at foretrække.

Der vil være support både på debitor og kreditor siden i den udstrækning det behøves.

Din profil og kvalifikationer:

Du er faglig dygtig og er uddannet bogholder.

Vi forventer, at du:

  • Har en faglig uddannelse/baggrund inden for branchen
  • Har erhvervserfaring med de funktioner der følger med et bogholderi i et mindre håndværksfirma.
  • Er positiv af natur og ser muligheder frem for begrænsninger - Er tålmodig og har humor
  • Har lyst til at indgå i et teamorienteret arbejdsmiljø og gerne tager et medansvar for at løse opgaverne.

Vi tilbyder:

et job, hvor du bliver udfordret såvel fagligt som personligt. Vi er teamorganiseret og prioriterer et godt og konstruktivt arbejdsklima, hvor vi forventer, at du tager din mulighed for medindflydelse alvorligt.

Du vil få kompetente, spændende og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Vi tilbyder en meget attraktiv lønpakke med god løn samt pensionsordning. Der er mulighed for efter eget ønske at blive ansat som timelønnet eller funktionær.

Om os:

Skiltestedet er en landsdækkende skiltevirksomhed, der løser virksomheders behov for fysisk profilering på tværs af alle medier - fra papir til elektronisk skiltning. Vi er en full-service virksomhed, der tilbyder at følge vores kunder fra første design, gennem projektplanlægning og myndighedsansøgning til produktion af alle former for grafisk kommunikation og endelig til montering af opgaverne.

Vores højt kvalificerede medarbejdere kan håndtere forskellige typer af designs, opbygninger, materialer etc., og vi gør vores bedste hver gang for at løse opgaven til perfektion. Vi er lokaliseret i nye og moderne lokaler med åbent kontorlandskab, print- og folieafdeling, værksted og montagehal.

Arbejdstiden er 20 timer pr. uge.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vil du vide mere?

Kontakt venligst direktør Mike Lassen på tlf. 76100219 eller mail mgl@skiltestedet.dk

Ansøgning: Er du interesseret i et job på en dynamisk arbejdsplads - så send din ansøgning og kopi af relevante papirer elektronisk på ansogning@skiltestedet.dk

2019-02-25T15:52:49.837 Skiltestedet søger en deltidsbogholder med sans for detaljer til vores afdeling i Esbjerg. Vi søger en deltidsbogholder, der trives med mange bolde i luften og har flair for tal. Som bogholder kommer du til at varetage den samlede bogholderi funktion, både for vores Esbjerg og Vejle afdeling. Vi benytter C5, så erfaring med dette er at foretrække. Der vil være support både på debitor og kreditor siden i den udstrækning det behøves. Din profil og kvalifikationer: Du er faglig dygtig og er uddannet bogholder. Vi forventer, at du: Har en faglig uddannelse baggrund inden for branchen Har erhvervserfaring med de funktioner der følger med et bogholderi i et mindre håndværksfirma. Er positiv af natur og ser muligheder frem for begrænsninger - Er tålmodig og har humor Har lyst til at indgå i et teamorienteret arbejdsmiljø og gerne tager et medansvar for at løse opgaverne. Vi tilbyder: et job, hvor du bliver udfordret såvel fagligt som personligt. Vi er teamorganiseret og prioriterer et godt og konstruktivt arbejdsklima, hvor vi forventer, at du tager din mulighed for medindflydelse alvorligt. Du vil få kompetente, spændende og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Vi tilbyder en meget attraktiv lønpakke med god løn samt pensionsordning. Der er mulighed for efter eget ønske at blive ansat som timelønnet eller funktionær. Om os: Skiltestedet er en landsdækkende skiltevirksomhed, der løser virksomheders behov for fysisk profilering på tværs af alle medier - fra papir til elektronisk skiltning. Vi er en full-service virksomhed, der tilbyder at følge vores kunder fra første design, gennem projektplanlægning og myndighedsansøgning til produktion af alle former for grafisk kommunikation og endelig til montering af opgaverne. Vores højt kvalificerede medarbejdere kan håndtere forskellige typer af designs, opbygninger, materialer etc., og vi gør vores bedste hver gang for at løse opgaven til perfektion. Vi er lokaliseret i nye og moderne lokaler med åbent kontorlandskab, print- og folieafdeling, værksted og montagehal. Arbejdstiden er 20 timer pr. uge. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vil du vide mere? Kontakt venligst direktør Mike Lassen på tlf. 76100219 eller mail mgl@skiltestedet.dk Ansøgning: Er du interesseret i et job på en dynamisk arbejdsplads - så send din ansøgning og kopi af relevante papirer elektronisk på ansogning@skiltestedet.dk11Jobnet7a8b3ef7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3439906SKILTESTEDET ApS11Mådevej 196700EsbjergDKDanmark0
ansogning@skiltestedet.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent696272JobNet493269549326951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a8b3ef7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a8b3ef7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a8b3ef7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a8b3ef7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Bogholder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360259191Mike Lassenansogning@skiltestedet.dkDKDanmarkDKDanmark330000982Stallex søger assistent til bogholderiet.Robot Stillingsbeskrivelse: Primært assistent i bogholderiet dvs. direkte underlagt mig som økonomiansvarlig. Stillingen er en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer pr. uge Daglig bogføring og afstemning med nødvendig assistance Fakturering og opfølgning med nødvendig assistance Selvstændig håndtering af lejesager med nødvendig assistance En vis erfaring med bogholderi, afstemning og bogholderi håndtering er derfor ønskværdig. Dagligt arbejde i tæt samarbejde med undertegnedes. Jeg vil derfor også tage hånd om nødvendig løbende oplæring Øvrige relevante karakteristika kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale foretrækkes fortrolig med IT arbejde selvstændigt og fokuseret teamplayer blik for detaljen tildeling af ansvar efter oplæring varetagelse af egne arbejdsområder på kortere sigt (ca. 1 år) Derudover vil der i et vist omfang skulle udføres følgende: telefonbetjening omstilling assistance for salgsafdelingen, herunder kundemodtagelse øvrigt forefaldende kontorarbejde diverse administration og arkivering. CV og relevante oplysninger sendes til martin@stallex.dk For at høre nærmere om stillingen kan Martin Paag kontaktes på telefon 60432197.

Stillingsbeskrivelse:

  • Primært assistent i bogholderiet – dvs. direkte underlagt mig som økonomiansvarlig.
  • Stillingen er en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer pr. uge
  • Daglig bogføring og afstemning / med nødvendig assistance
  • Fakturering og opfølgning / med nødvendig assistance
  • Selvstændig håndtering af lejesager / med nødvendig assistance
  • En vis erfaring med bogholderi, afstemning og bogholderi håndtering er derfor ønskværdig.
  • Dagligt arbejde i tæt samarbejde med undertegnedes. Jeg vil derfor også tage hånd om nødvendig løbende oplæring

 

Øvrige relevante karakteristika

  • kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale foretrækkes
  • fortrolig med IT
  • arbejde selvstændigt og fokuseret
  • teamplayer
  • blik for detaljen
  • tildeling af ansvar efter oplæring
  • varetagelse af egne arbejdsområder på kortere sigt (ca. 1 år)

 

Derudover vil der i et vist omfang skulle udføres følgende:

  • telefonbetjening / omstilling
  • assistance for salgsafdelingen, herunder kundemodtagelse
  • øvrigt forefaldende kontorarbejde
  • diverse administration og arkivering.

 

CV og relevante oplysninger sendes til martin@stallex.dk

For at høre nærmere om stillingen kan Martin Paag kontaktes på telefon 60432197.

STALLEX A/STønder2019-04-04T00:00:002019-04-26T00:00:00
329983416Administrativ medarbejder med bogholderierfaring søges til FD Sikring A/S i RingkøbingBasic Søger du nye udfordringer? Er du administrativ blæksprutte der har styr på bogholderi opgaver og måske erfaring med løn? Trives du med ansvar og motiveres af at holde styr på kontoret, så er det måske dig vi leder efter til en 30 timers stilling hos FD Sikring A S i Ringkøbing. Om jobbet Med reference til økonomichef Jakob Mouridsen, som til daglig sidder hos Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A S i Skjern, får du ansvaret for alt det administrative hos FD Sikring A S. Du vil få en varieret hverdag i et uformelt miljø med selskab af 7 mandlige kollegaer, hvoraf de 5 er udekørende montører. Opgaver er bl.a.: Fakturering med tilhørende debitorstyring samt sagsstyring i C5 Lønkørsel i Lønservice Opfølgning på opgaver Kunde- ,leverandør- og kollegakontakt Telefonpasning Samt diverse ad hoc-opgaver Vi tilbyder Et spændende, selvstændigt og udfordrende job på 30 timer i en spændende organisation med vækst. Gode løn- og ansættelsesforhold. Gode kollegaer og en aktiv personaleforening med sjove og hyggelig aktiviteter. Om dig Vi forestiller os at du har min 5 års bogholderierfaring og er uddannet på kontor gerne i bogholderiet. Du er faglig dygtig, hjælpsom og selvdreven. Det er vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt og trives med at have ansvar. Du er struktureret og er god til at planlægge din tid samt kan trives i en mandsdomineret verden. Du har erfaring med C5 og Office-pakken og gerne erfaring med Lønservice eller lignende. Ansøgning Stillingen ønskes besat snarest muligt. Send os din motiverede ansøgning og dit CV via Søg stillingen nedenfor. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard hos JKS på M: 6163 0700. Om FD Sikring A S FD Sikring A S tilbyder sikkerhedsløsninger, som videoovervågning og tyverialarmer er bosiddende i Ringkøbing og beskæftiger 7 medarbejdere. FD Sikring A S er en del af Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A S, som udover elektriker opgaver til industri og private også driver Punkt1 Lysmesteren samt Troldhede Installationsforretning A S. Virksomhederne ejes af Niels Jacobsen og beskæftiger i alt ca. 80 medarbejdere. Overvejer du at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune så læs mere her: https: www.flytmodvest.dkSøger du nye udfordringer? Er du administrativ blæksprutte der har styr på bogholderi opgaver og måske erfaring med løn?
Trives du med ansvar og motiveres af at holde styr på kontoret, så er det måske dig vi leder efter til en 30 timers stilling hos FD Sikring A/S i Ringkøbing.  
 
Om jobbet 
Med reference til økonomichef Jakob Mouridsen, som til daglig sidder hos Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A/S i Skjern, får du ansvaret for alt det administrative hos FD Sikring A/S. Du vil få en varieret hverdag i et uformelt miljø med selskab af 7 mandlige kollegaer, hvoraf de 5 er udekørende montører. 
 
Opgaver er bl.a.: 
Fakturering med tilhørende debitorstyring  samt sagsstyring i C5 
Lønkørsel i Lønservice 
Opfølgning på opgaver 
Kunde- ,leverandør- og kollegakontakt 
Telefonpasning 
Samt diverse ad hoc-opgaver 
 
Vi tilbyder 
Et spændende, selvstændigt og udfordrende job på 30 timer i en spændende organisation med vækst. 
Gode løn- og ansættelsesforhold. Gode kollegaer og en aktiv personaleforening med sjove og hyggelig aktiviteter.  
 
Om dig 
Vi forestiller os at du har min 5 års bogholderierfaring og er uddannet på kontor gerne i bogholderiet. Du er faglig dygtig, hjælpsom og selvdreven. Det er vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt og trives med at have ansvar. Du er struktureret og er god til at planlægge din tid samt kan trives i en mandsdomineret verden.  Du har erfaring med C5 og Office-pakken og gerne erfaring med Lønservice eller lignende.  
 
Ansøgning 
Stillingen ønskes besat snarest muligt. 
Send os din motiverede ansøgning og dit CV via ”Søg stillingen” nedenfor. 
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag.  
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard hos JKS på M: 6163 0700. 
 
Om FD Sikring A/S
FD Sikring A/S tilbyder sikkerhedsløsninger, som videoovervågning og tyverialarmer er bosiddende i Ringkøbing og beskæftiger 7 medarbejdere.  
FD Sikring A/S er en del af Ringkøbing-Skjern Installationsforretning A/S, som udover elektriker opgaver til industri og private også driver Punkt1/Lysmesteren samt Troldhede Installationsforretning A/S. 
Virksomhederne ejes af Niels Jacobsen og beskæftiger i alt ca. 80 medarbejdere. 
 
Overvejer du at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune så læs mere her: https://www.flytmodvest.dk/  
ORS/Small/5b4c17b3_logo.pngJKS A/SRingkøbing2019-03-25T09:00:07.5172019-04-22T00:00:00
330003310Bogholder til VVS-firma i AabenraaBasic Arbejder du omhyggeligt og systematisk, og har du naturligt flair for tal og god økonomisk og regnskabsmæssig forståelse?For en af vores gode kunder søger vi en alsidig og erfaren bogholder. Der er tale om et Try & Hyre forløb, til fastansættelse. Opstart 1. maj. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Bogføring Regnskab Debitor- kreditorbogholderi Løn Telefonpasning Kundeekspedition Forefaldende arbejde Faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi. Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder E-Komplet. Economics og Excel Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines. Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Arbejder du omhyggeligt og systematisk, og har du naturligt flair for tal og god økonomisk og regnskabsmæssig forståelse?
For en af vores gode kunder søger vi en alsidig og erfaren bogholder.
 
Der er tale om et Try & Hyre forløb, til fastansættelse. Opstart 1. maj.
 
Arbejdsopgaver:
  Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Bogføring
  • Regnskab
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Løn
  • Telefonpasning
  • Kundeekspedition
  • Forefaldende arbejde

  • Faglige kompetencer
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi.
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder E-Komplet. Economics og Excel

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    ORS/Small/e92d5395_logo.pngJKS A/SAabenraa2019-04-09T10:00:44.7902019-04-23T00:00:00
    330003046Erfaren medarbejder til vores bogholderi - 30 timerRobot Vi har travlt og søger en medarbejder til vores team med stærk erfaring indenfor bogholderi. Det er et MUST at du har erfaring. Der arbejdes for 2 virksomheder: Euro-Dan Sko A S - www.euro-dan.dk - og Hecht Johansen ApS - www.hecht-johan.dk Euro-Dan Sko sælger arbejdsfodtøj Hecht Johansen sælger stoffer i metervarer, primært til møbelbranchen og sejlsport I alt er vi 11 medarbejdere. Virksomhederne er familieejet Arbejdsopgaver: Debitor-, kreditor- og finansbogholderi Afstemninger Debitoropfølgning Lettere administrative opgaver Lønadministration Kvartals- og halvårs regnskab Indberetning til Danmarks Statistik og Intrastat Vi forventer at: Du nyder daglig kontakt med mange forskellige mennesker Du har flair for tal, IT og nemt sætter dig ind i nye systemer Du er serviceminded af natur Du er en god kollega med højt humør Du er detaljeorienteret og har ordenssans Du har erfaring indenfor området Vi tilbyder: En dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone En spændende hverdag, der aldrig bliver kedelig Engagerede og dygtige kollegaer Fast månedsløn efter kvalifikationer, plus pensionsordning og sundhedsforsikring Tiltrædelse: Hurtigst muligt Søg starks, opslaget lukkes når rette kandidat er fundet

    Vi har travlt og søger en medarbejder til vores team med stærk erfaring indenfor bogholderi. Det er et MUST at du har erfaring.

    Der arbejdes for 2 virksomheder: Euro-Dan Sko A/S - www.euro-dan.dk - og Hecht Johansen ApS - www.hecht-johan.dk

    • Euro-Dan Sko sælger arbejdsfodtøj
    • Hecht Johansen sælger stoffer i metervarer, primært til møbelbranchen og sejlsport
    • I alt er vi 11 medarbejdere. Virksomhederne er familieejet

    Arbejdsopgaver:

    • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
    • Afstemninger
    • Debitoropfølgning
    • Lettere administrative opgaver
    • Lønadministration
    • Kvartals- og halvårs regnskab
    • Indberetning til Danmarks Statistik og Intrastat

    Vi forventer at: 

    • Du nyder daglig kontakt med mange forskellige mennesker
    • Du har flair for tal, IT og nemt sætter dig ind i nye systemer
    • Du er serviceminded af natur
    • Du er en god kollega med højt humør
    • Du er detaljeorienteret og har ordenssans
    • Du har erfaring indenfor området

    Vi tilbyder: 

    • En dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone
    • En spændende hverdag, der aldrig bliver kedelig
    • Engagerede og dygtige kollegaer
    • Fast månedsløn efter kvalifikationer, plus pensionsordning og sundhedsforsikring

     

    Tiltrædelse: Hurtigst muligt

    Søg starks, opslaget lukkes når rette kandidat er fundet

     

     

    EURO-DAN SKO A/SFredericia2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
    329984304Erfaren og engageret bogholder søgesRobot Idet vi har travlt og får mange ekstra arbejdsopgaver, søger vi en bogholder til vores team. Så hvis du har lyst til en anderledes og ofte hektisk hverdag, så er det lige dig vi står og mangler. Vi har mange forskellige kunder og derfor, så skal du kunne arbejde selvstændigt og være glad for udfordringer. Din arbejdsplads vil hovedsageligt være på kontoret, men du vil også indimellem skulle ud og arbejde hos vores kunder. Derfor forventer vi, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med afslutning af regnskaber og klargøring til revisor. Det vil være en fordel, at du tidligere har haft ansvar for flere regnskaber virksomheder samtidigt (gerne som revisorassistent). Vi arbejder i mange forskellige økonomisystemer, dog oftest i Unik Bolig 4 og E-conomic. Det er dog ikke et krav at du kender til disse programmer, idet vi sagtens kan oplære dig i disse programmer. Arbejdsopgaver: Daglig bogføring, fakturering, debitorbogholderi, kreditorbogholderi, rykker af husleje momsafstemning og -indberetning, lønbehandling og indberetning heraf til diverse myndigheder, lønrefusion, udarbejdelse af vand varmeregnskaber og fællesregnskaber, projektstyring, lagerstyring og klargøring af årsregnskab til kundernes revisorer. Derudover løser vi ofte andre forefaldne opgaver af administrativ karakter for vores kunder, så der vil også være en del kontakt med kunder og lejere både på telefon og mail. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi prioriterer hinanden og det gode humør højt. Vi er en lille virksomhed og vi prioritere den enkelte medarbejder højt. Vi hjælper hinanden og sætter en ære i et godt arbejdsmiljø. Vi lægger stor vægt på vores værdier: Kvalitet, Tillid, Glæde, Fleksibilitet og Samarbejde. Stillingen er på 37 timer uge og med tiltrædelse hurtigst muligt. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anne-Mette Jensen-Dahm på tlf. 21292093 eller ad@ullerup.nu Der vil løbende bliver afholdt samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Idet vi har travlt og får mange ekstra arbejdsopgaver, søger vi en bogholder til vores team.

    Så hvis du har lyst til en anderledes og ofte hektisk hverdag, så er det lige dig vi står og mangler. Vi har mange forskellige kunder og derfor, så skal du kunne arbejde selvstændigt og være glad for udfordringer.

    Din arbejdsplads vil hovedsageligt være på kontoret, men du vil også indimellem skulle ud og arbejde hos vores kunder. Derfor forventer vi, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med afslutning af regnskaber og klargøring til revisor. Det vil være en fordel, at du tidligere har haft ansvar for flere regnskaber/virksomheder samtidigt (gerne som revisorassistent). Vi arbejder i mange forskellige økonomisystemer, dog oftest i Unik Bolig 4 og E-conomic. Det er dog ikke et krav at du kender til disse programmer, idet vi sagtens kan oplære dig i disse programmer.

    Arbejdsopgaver: Daglig bogføring, fakturering, debitorbogholderi, kreditorbogholderi, rykker af husleje momsafstemning og -indberetning, lønbehandling og indberetning heraf til diverse myndigheder, lønrefusion, udarbejdelse af vand/varmeregnskaber og fællesregnskaber, projektstyring, lagerstyring og klargøring af årsregnskab til kundernes revisorer. Derudover løser vi ofte andre forefaldne opgaver af administrativ karakter for vores kunder, så der vil også være en del kontakt med kunder og lejere både på telefon og mail.

    Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi prioriterer hinanden og det gode humør højt. Vi er en lille virksomhed og vi prioritere den enkelte medarbejder højt. Vi hjælper hinanden og sætter en ære i et godt arbejdsmiljø. Vi lægger stor vægt på vores værdier: Kvalitet, Tillid, Glæde, Fleksibilitet og Samarbejde. Stillingen er på 37 timer/uge og med tiltrædelse hurtigst muligt.

    Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anne-Mette Jensen-Dahm på tlf. 21292093 eller ad@ullerup.nu

    Der vil løbende bliver afholdt samtaler.

     

    Vi ser frem til at høre fra dig.

     

    Ullerup Ejendomsadministration og Regnskabsservice v/Anne-Mette Kjerside Jensen-DahmFredericia2019-03-26T00:00:002019-05-20T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Stallex søger assistent til bogholderiet.

    STALLEX A/S

    Tønder
    Stillingsbeskrivelse: Primært assistent i bogholderiet dvs. direkte underlagt mig som økonomiansvarlig. Stillingen er en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer pr. uge Daglig bogføring og afstemning med nødvendig assistance Fakturering og opfølgning med nø...
    Indrykket:4. april 2019
    Udløbsdato:26. april 2019

    Administrativ medarbejder med bogholderierfaring søges til FD Sikring A/S i Ringkøbing

    JKS A/S

    Ringkøbing
    Søger du nye udfordringer? Er du administrativ blæksprutte der har styr på bogholderi opgaver og måske erfaring med løn? Trives du med ansvar og motiveres af at holde styr på kontoret, så er det måske dig vi leder efter til en 30 timers stilling hos...
    Indrykket:25. marts 2019
    Udløbsdato:22. april 2019

    Bogholder til VVS-firma i Aabenraa

    JKS A/S

    Aabenraa
    Arbejder du omhyggeligt og systematisk, og har du naturligt flair for tal og god økonomisk og regnskabsmæssig forståelse?For en af vores gode kunder søger vi en alsidig og erfaren bogholder. Der er tale om et Try & Hyre forløb, til fastansættelse. O...
    Indrykket:9. april 2019
    Udløbsdato:23. april 2019

    Erfaren medarbejder til vores bogholderi - 30 timer

    EURO-DAN SKO A/S

    Fredericia
    Vi har travlt og søger en medarbejder til vores team med stærk erfaring indenfor bogholderi. Det er et MUST at du har erfaring. Der arbejdes for 2 virksomheder: Euro-Dan Sko A S - www.euro-dan.dk - og Hecht Johansen ApS - www.hecht-johan.dk Euro-Dan...
    Indrykket:8. april 2019
    Udløbsdato:3. juni 2019

    Erfaren og engageret bogholder søges

    Ullerup Ejendomsadministration og Regnskabsservice v/Anne-Mette Kjerside Jensen-Dahm

    Fredericia
    Idet vi har travlt og får mange ekstra arbejdsopgaver, søger vi en bogholder til vores team. Så hvis du har lyst til en anderledes og ofte hektisk hverdag, så er det lige dig vi står og mangler. Vi har mange forskellige kunder og derfor, så skal du ...
    Indrykket:26. marts 2019
    Udløbsdato:20. maj 2019