Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder til erhvervsserviceafdeling

PKF Munkebo Vindelev har travlt – på den rigtig gode måde!
 
Derfor søger vi en bogholder, som har lyst til at blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst. Du vil blive tilknyttet vores erhvervsserviceafdeling, som p.t. består af 5 medarbejdere. Men der er behov for flere på holdet på grund af stor tilgang af spændende arbejdsopgaver.
 
I afdelingen løses følgende opgaver:

  • Bogførings- og afstemningsopgaver
  • Oprettelse af betalinger
  • Ledelsesrapportering
  • Lønadministrationsopgaver fra 1 til flere hundrede medarbejdere
  • Personalejura/administration
  • Ad hoc opgaver
Vi er på udkig efter yderligere kompetencer til alle opgaverne.

Herunder er der behov for en medarbejder med omfangsrig praktisk erfaring af nyere dato med bogholderi og rapporteringsopgaver.

Jobbet er som udgangspunkt fuld tid. Det er meget vigtigt, at du har en robust og varieret erfaring fra bogholderiopgaver i / for forskellige private erhvervsvirksomheder, herunder alle de normalt forekommende afstemnings- og indberetningsopgaver. Det er en fordel, hvis du er hjemmevant i forskellige bogføringsprogrammer. Det er meget vigtigt, at du at vant til at holde et højt arbejdstempo.

For at passe ind i vores team skal man evne at prioritere kunderne højt og sætte en ære i at levere et arbejde af høj kvalitet. Service er nøgleordet – både når det gælder vores kunder og internt i huset.

Du brænder for bogholderiområdet med alle dets interessante faglige udfordringer og du er vant til at have travlt. Selvfølgelig kender du til skarpe deadlines og vigtigheden af at være fleksibel og resultatorienteret.

Du har det fint med at arbejde i et team, hvor stemningen er uhøjtidelig i et uformelt miljø med en god virksomhedskultur. Selvfølgelig forstår du også selv at disponere din tid og lave et selv­stændigt stykke arbejde. Orden og præcision er også nøgleord, som passer fint på dig.

Hvis du mener, at dit navn skal stå på vores næste ansættelseskontrakt, så send din ansøgning til bogholder@pkf.dk.
 
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til statsautoriseret revisor Kasper Vindelev på telefon 43 96 06 56.
 
Vi behandler kun henvendelser, der både indeholder en ansøgning, et CV samt relevante eksamensbeviser.
 
Vi holder samtaler løbende. Ansættelsen ønskes fra vores side igangsat snarest muligt.
 
 
 
PKF Munkebo Vindelev er et mellemstort revisionsfirma, der sætter kunden i centrum. Vi er ca. 30 medarbejdere, heraf 3 statsautoriserede revisorer. Vi er medejere af ReviTax, specialfirma i skatterådgivning, samt medlem af RevisorGruppen Danmark, nationalt revisions- og regnskabsmæssigt samarbejde.

PKF Munkebo Vindelev er internationalt repræsenteret som medlem af PKF International, som er en verdensomspændende organisation, der er blandt de 10 største internationale revisions- og konsulentfirmaer. Organisationen består af over 440 kontorer repræsenteret i over 150 lande.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024583Phoenix-9e6a7b6b12019-05-15T10:00:44.957Bogholder til erhvervsserviceafdelingPKF Munkebo Vindelev har travlt – på den rigtig gode måde!
 
Derfor søger vi en bogholder, som har lyst til at blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst. Du vil blive tilknyttet vores erhvervsserviceafdeling, som p.t. består af 5 medarbejdere. Men der er behov for flere på holdet på grund af stor tilgang af spændende arbejdsopgaver.
 
I afdelingen løses følgende opgaver:
  • Bogførings- og afstemningsopgaver
  • Oprettelse af betalinger
  • Ledelsesrapportering
  • Lønadministrationsopgaver fra 1 til flere hundrede medarbejdere
  • Personalejura/administration
  • Ad hoc opgaver
Vi er på udkig efter yderligere kompetencer til alle opgaverne.

Herunder er der behov for en medarbejder med omfangsrig praktisk erfaring af nyere dato med bogholderi og rapporteringsopgaver.

Jobbet er som udgangspunkt fuld tid. Det er meget vigtigt, at du har en robust og varieret erfaring fra bogholderiopgaver i / for forskellige private erhvervsvirksomheder, herunder alle de normalt forekommende afstemnings- og indberetningsopgaver. Det er en fordel, hvis du er hjemmevant i forskellige bogføringsprogrammer. Det er meget vigtigt, at du at vant til at holde et højt arbejdstempo.

For at passe ind i vores team skal man evne at prioritere kunderne højt og sætte en ære i at levere et arbejde af høj kvalitet. Service er nøgleordet – både når det gælder vores kunder og internt i huset.

Du brænder for bogholderiområdet med alle dets interessante faglige udfordringer og du er vant til at have travlt. Selvfølgelig kender du til skarpe deadlines og vigtigheden af at være fleksibel og resultatorienteret.

Du har det fint med at arbejde i et team, hvor stemningen er uhøjtidelig i et uformelt miljø med en god virksomhedskultur. Selvfølgelig forstår du også selv at disponere din tid og lave et selv­stændigt stykke arbejde. Orden og præcision er også nøgleord, som passer fint på dig.

Hvis du mener, at dit navn skal stå på vores næste ansættelseskontrakt, så send din ansøgning til bogholder@pkf.dk.
 
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til statsautoriseret revisor Kasper Vindelev på telefon 43 96 06 56.
 
Vi behandler kun henvendelser, der både indeholder en ansøgning, et CV samt relevante eksamensbeviser.
 
Vi holder samtaler løbende. Ansættelsen ønskes fra vores side igangsat snarest muligt.
 
 
 
PKF Munkebo Vindelev er et mellemstort revisionsfirma, der sætter kunden i centrum. Vi er ca. 30 medarbejdere, heraf 3 statsautoriserede revisorer. Vi er medejere af ReviTax, specialfirma i skatterådgivning, samt medlem af RevisorGruppen Danmark, nationalt revisions- og regnskabsmæssigt samarbejde.

PKF Munkebo Vindelev er internationalt repræsenteret som medlem af PKF International, som er en verdensomspændende organisation, der er blandt de 10 største internationale revisions- og konsulentfirmaer. Organisationen består af over 440 kontorer repræsenteret i over 150 lande.
2019-06-29T00:51:20.210 PKF Munkebo Vindelev har travlt på den rigtig gode måde! Derfor søger vi en bogholder, som har lyst til at blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst. Du vil blive tilknyttet vores erhvervsserviceafdeling, som p.t. består af 5 medarbejdere. Men der er behov for flere på holdet på grund af stor tilgang af spændende arbejdsopgaver. I afdelingen løses følgende opgaver:Bogførings- og afstemningsopgaverOprettelse af betalingerLedelsesrapporteringLønadministrationsopgaver fra 1 til flere hundrede medarbejderePersonalejura administrationAd hoc opgaver Vi er på udkig efter yderligere kompetencer til alle opgaverne.Herunder er der behov for en medarbejder med omfangsrig praktisk erfaring af nyere dato med bogholderi og rapporteringsopgaver.Jobbet er som udgangspunkt fuld tid. Det er meget vigtigt, at du har en robust og varieret erfaring fra bogholderiopgaver i for forskellige private erhvervsvirksomheder, herunder alle de normalt forekommende afstemnings- og indberetningsopgaver. Det er en fordel, hvis du er hjemmevant i forskellige bogføringsprogrammer. Det er meget vigtigt, at du at vant til at holde et højt arbejdstempo.For at passe ind i vores team skal man evne at prioritere kunderne højt og sætte en ære i at levere et arbejde af høj kvalitet. Service er nøgleordet både når det gælder vores kunder og internt i huset.Du brænder for bogholderiområdet med alle dets interessante faglige udfordringer og du er vant til at have travlt. Selvfølgelig kender du til skarpe deadlines og vigtigheden af at være fleksibel og resultatorienteret.Du har det fint med at arbejde i et team, hvor stemningen er uhøjtidelig i et uformelt miljø med en god virksomhedskultur. Selvfølgelig forstår du også selv at disponere din tid og lave et selv­stændigt stykke arbejde. Orden og præcision er også nøgleord, som passer fint på dig.Hvis du mener, at dit navn skal stå på vores næste ansættelseskontrakt, så send din ansøgning til bogholder@pkf.dk. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til statsautoriseret revisor Kasper Vindelev på telefon 43 96 06 56. Vi behandler kun henvendelser, der både indeholder en ansøgning, et CV samt relevante eksamensbeviser. Vi holder samtaler løbende. Ansættelsen ønskes fra vores side igangsat snarest muligt. PKF Munkebo Vindelev er et mellemstort revisionsfirma, der sætter kunden i centrum. Vi er ca. 30 medarbejdere, heraf 3 statsautoriserede revisorer. Vi er medejere af ReviTax, specialfirma i skatterådgivning, samt medlem af RevisorGruppen Danmark, nationalt revisions- og regnskabsmæssigt samarbejde.PKF Munkebo Vindelev er internationalt repræsenteret som medlem af PKF International, som er en verdensomspændende organisation, der er blandt de 10 største internationale revisions- og konsulentfirmaer. Organisationen består af over 440 kontorer repræsenteret i over 150 lande.10Phoenix9e6a7b6b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3527845PKF Munkebo Vindelev, Statsautoriseret Revisionsaktieselskab11Hovedvejen 562600GlostrupDKDanmarkORS/9e6a7b6b_logo.pngORS/Small/9e6a7b6b_logo.png0
bogholder@pkf.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent761234PhoenixPremium01114-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e6a7b6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e6a7b6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e6a7b6b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e6a7b6b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgBogholder til erhvervsserviceafdeling12008971Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi5Kontor og administration361823953bogholder@pkf.dkbogholder@pkf.dkDanmarkDanmark330104474Rutineret debitorbogholder søgesProfile GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark. Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde. Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet. Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m. Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør. Du har erfaring med en nyere version af NAV. Dine arbejdsopgaver bliver:Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.Indbetalinger og afstemning herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.Krediteringer med og uden varetilgang.Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: gagroup.ofir.com
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer.

Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark.

Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde.

Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet.

Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m.

Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør.

Du har erfaring med en nyere version af NAV.

Dine arbejdsopgaver bliver:
  • Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.
  • Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.
  • Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.
  • Indbetalinger og afstemning – herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.
  • Krediteringer med og uden varetilgang.
  • Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.
En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.





Se mere på vores ansøgersite: https://gagroup.ofir.com

ORS/Small/c7b11c1b_logo.pngGA Group A/SKastrup2019-10-10T10:00:31.4502019-12-08T00:00:00
330096564Bogholder som er rutineret i C5Robot Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try Hire forløb. 25 timer ugentligt, mulighed for flere timer. Virksomheden ligger i Gentofte og er en stor lægeklinik med psykologer og psykiatere. De vigtigste opgaver er: · Debitor kreditor bogholderi · Lønninger · Balance Du skal være uddannet bogholder Personlige kvalifikationer: Vi forventer, at du Min 5 års erfaring Er rutineret i bogføringsprogrammet C5 Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag Eventuelt lyst til at trække statistikker ud har et åbent og udadvendt væsen er mødestabil og pligtopfyldende har gode samarbejdsevner omhyggelig i dit arbejde Loyal og kundeminded

Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try & Hire forløb.

25 timer ugentligt, mulighed for flere timer.

Virksomheden ligger i Gentofte og er en stor lægeklinik med psykologer og psykiatere.

De vigtigste opgaver er:

·         Debitor/kreditor bogholderi

·         Lønninger

·         Balance

Du skal være uddannet bogholder

Personlige kvalifikationer:

Vi forventer, at du

  • Min 5 års erfaring
  • Er rutineret i bogføringsprogrammet C5
  • Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag
  • Eventuelt lyst til at trække statistikker ud
  • har et åbent og udadvendt væsen
  • er mødestabil og pligtopfyldende
  • har gode samarbejdsevner
  • omhyggelig i dit arbejde
  • Loyal og kundeminded
Jobgården I/SAlbertslund2019-09-27T00:00:002019-11-20T00:00:00
330124660Solid bogholder søges til vækstende konsulentvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men samtidig er det en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Det betyder også, at du vil få en høj grad af medindflydelse, da der lyttes til alle medarbejdere, når den fremadrettede strategi skal planlægges. Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men der kan være mulighed for lidt nedsat tid. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitor- og kreditorhåndtering Bogføring Fakturering Moms Lønkørsel Administration af timeregistreringssystem Årsregnskab Deltagelse i udviklingsprojekter Ad. hoc Om virksomheden Her er tale om en vækstende konsulentvirksomhed beliggende centralt i København. Virksomheden beskæftiger ca. 15 dedikerede medarbejdere og er en international virksomhed med medarbejdere i flere andre lande. Der vil derfor være daglig kontakt med medarbejdere i både ind- og udland. I virksomheden er der gode personaleforhold bl.a. i form af frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde selvstændigt med allround bogholderi. Du er detaljeorienteret og arbejder struktureret med dine opgaver, men samtidig formår du at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil tager du ansvar for dine opgaver og er faglig beslutningsdygtig. Sidst men ikke mindst er du serviceminded, samarbejdsvillig og hjælper til, hvor der er behov. IT-kompetencer Du har flair for IT og erfaring med et eller flere regnskabssystemer Erfaring & uddannelse Erfaring vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men samtidig er det en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Det betyder også, at du vil få en høj grad af medindflydelse, da der lyttes til alle medarbejdere, når den fremadrettede strategi skal planlægges. Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men der kan være mulighed for lidt nedsat tid. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorhåndtering
  • Bogføring
  • Fakturering
  • Moms
  • Lønkørsel
  • Administration af timeregistreringssystem
  • Årsregnskab
  • Deltagelse i udviklingsprojekter
  • Ad. hoc

Om virksomheden

Her er tale om en vækstende konsulentvirksomhed beliggende centralt i København. Virksomheden beskæftiger ca. 15 dedikerede medarbejdere og er en international virksomhed med medarbejdere i flere andre lande. Der vil derfor være daglig kontakt med medarbejdere i både ind- og udland. I virksomheden er der gode personaleforhold bl.a. i form af frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde selvstændigt med allround bogholderi. Du er detaljeorienteret og arbejder struktureret med dine opgaver, men samtidig formår du at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil tager du ansvar for dine opgaver og er faglig beslutningsdygtig. Sidst men ikke mindst er du serviceminded, samarbejdsvillig og hjælper til, hvor der er behov.

IT-kompetencer

Du har flair for IT og erfaring med et eller flere regnskabssystemer

Erfaring & uddannelse

Erfaring vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/04893cf0_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-14T15:03:01.6702019-12-28T00:00:00
330116068Bogholder - Deltid - til Boutique hotel og Håndværker firmaRobot Bogholder - Deltid - til Boutique hotel, Håndværker firma og ejendomsselskab. Selvstændig og struktureret bogholder søges til tiltrædelse snarest og inden 1. januar. Vi søger en deltidsbogholder til 15 timer ugentligt med mulighed for mere. Kan fordeles på fx 3 dage a 5 timer. Der vil være god mulighed for overlevering af opgaverne ved snarlig tiltrædelse. Økonomi opgaverne er bl.a.: Daglig bogføring og bank kasse for drift- og ejendomsselskab Debitor kreditorstyring, Indberetning af Løn, moms, afgifter, A-skat, afstemninger, m.m Tovholder på årsregnskaber sammen med revisor og månedlig økonomirapportering Almindeligt forfaldent kontor arbejde, dialog med levarandøre og kunder, etc. Frelance eller ansættelsesforhold er heller ikke afgørende så længe vi får den tilstrækkelige opmærksomhed ?. Kontakt Eva Onsberg med et CV med henblik på et efterfølgende møde via e-mail info@ryethojgaard.dk

Bogholder - Deltid - til Boutique hotel, Håndværker firma og ejendomsselskab.

Selvstændig og struktureret bogholder søges til tiltrædelse snarest og inden 1. januar.

Vi søger en deltidsbogholder til 15 timer ugentligt med mulighed for mere. Kan fordeles på fx 3 dage a 5 timer. Der vil være god mulighed for overlevering af opgaverne ved snarlig tiltrædelse.

Økonomi opgaverne er bl.a.:

Daglig bogføring og bank/kasse for drift- og ejendomsselskab

Debitor/kreditorstyring, Indberetning af Løn, moms, afgifter, A-skat, afstemninger, m.m

Tovholder på årsregnskaber sammen med revisor og månedlig økonomirapportering

Almindeligt forfaldent kontor arbejde, dialog med levarandøre og kunder, etc.


Frelance eller ansættelsesforhold er heller ikke afgørende så længe vi får den tilstrækkelige opmærksomhed ?.

 

Kontakt Eva Onsberg med et CV med henblik på et efterfølgende møde via e-mail info@ryethojgaard.dk

 

Ryethøjgård v/Eva Merete OnsbergVærløse2019-11-01T00:00:002019-12-25T00:00:00
330113360Bogholder til mindre e-commerce virksomhed søges asapRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754 Jeg har behov for at få foretaget løbende bogføring af en mindre ecommerce forretning, der primært handler i uden for EU, hvorfor der skal være kendskab til one-stop-moms. Webshoppen er integreret til Billy s og jeg forventer ikke meget mere end en mindre løbende afslutning ifht med månedsafslutning, moms afregning og årsafslutning. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10754

 

Jeg har behov for at få foretaget løbende bogføring af en mindre ecommerce forretning, der primært handler i uden for EU, hvorfor der skal være kendskab til one-stop-moms. Webshoppen er integreret til Billy's og jeg forventer ikke meget mere end en mindre løbende afslutning ifht med månedsafslutning, moms afregning og årsafslutning.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10754

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-10-28T00:00:002019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rutineret debitorbogholder søges

GA Group A/S

Kastrup
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Dan...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Bogholder som er rutineret i C5

Jobgården I/S

Albertslund
Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try Hire forløb. 25 timer ugentligt, mulighed for flere timer. Virksomheden ligger i Gentofte og er en stor lægeklinik med psykologer og psykiatere. De vigtigste opgaver er: · Debitor kreditor bogholderi ·...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Solid bogholder søges til vækstende konsulentvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men s...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Bogholder - Deltid - til Boutique hotel og Håndværker firma

Ryethøjgård v/Eva Merete Onsberg

Værløse
Bogholder - Deltid - til Boutique hotel, Håndværker firma og ejendomsselskab. Selvstændig og struktureret bogholder søges til tiltrædelse snarest og inden 1. januar. Vi søger en deltidsbogholder til 15 timer ugentligt med mulighed for mere. Kan ford...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:25. december 2019

Bogholder til mindre e-commerce virksomhed søges asap

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754 Jeg har behov for at få foretaget...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019