Bogholder til international e-commerce virksomhed i vækst

Vi søger en dygtig bogholder til at styrke finance-teamet, vi er en international e-commerce virksomhed.

De sidste år er vi vokset voldsomt, derfor har vi brug for det tredje medlem af financeteamet. Stillingen har fokus på bogholderi (både kredit, debet og løn). Der vil være en del ydre påvirkninger og løbende ændringer og optimeringer af systemer, som man skal kunne spille sammen med, og kunne se en god udfordring i at få til det at fungerer så godt som muligt.

Vi er

Trendhim designer accessories til mænd, og sælger direkte til forbrugeren online. Med 5000 varer og 10 brands, servicerer Trendhim i dag kunder i 24 lande på 18 sprog, der betaler i 16 forskellige valutaer igennem en række banker og betalingsgateways. Vi er en dansk E-commerce virksomhed, der er vokset voldsomt de sidste 4 år, og er samtidig gået fra 3 til ca. 35 ansatte. I 2017 blev vi som gazelle den 10ende hurtigst voksende virksomhed i Danmark. Alt foregår fra vores lager og kontor i Horsens.

Du kan læse meget mere om vores vision, DNA, historie og arbejdskultur i vores Atlas og Brand Manual:

trendhim.com/media/atlas.pdf

trendhim.com/media/brandmanual.pdf

 

Ansvaret

Sammen med resten af financeteamet skal du være med til at sikre, at der er 100% styr på økonomien. Dit fokus vil være det løbende bogholderi med alt hvad det indebærer. Samtidig ser du det i den større kontekst af hvad der foregår i finance og forretningen generelt..

 

Opgaverne

  • bogføring fra A-Z.
  • afstemme bankkonti
  • løbende optimere bogholderiet og arbejdsgangene
  • ad hoc

 

Kravene

  • flydende på både dansk og engelsk
  • effektiv i excel
  • erfaring med Navision.
  • skarp til at lære nye systemer. Lige nu bruger vi NAV, men måske ikke for evigt.
  • er selvkørende og godt til at læse udfordringer samtidig med at du trives med rutiner.
  • punktlig, struktureret og god til at undgå fejl.
  • relevant erfaring med e-commerce og det internationale aspekt.
  • erfaring med det fulde bogholderi.
  • du er et positivt mennesker, ligesom os andre.

 

Vi tilbyder

  • Spændende udfordringer, ansvar og muligheden for at sætte klare fingeraftryk.
  • At blive en del af et ungt, dedikeret og dygtigt team.
  • At få nogle fantastiske kollegaer.
  • At vokse i en fleksibel og omstillingsparat modevirksomhed i enorm vækst.
  • Aldrig at gå ned på gear.
  • Meget høj indflydelse og kort afstand fra ide til handling.
  • Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøg og fortæl os

  1. Hvorfor du gerne vil have opgaven og være en del af holdet.
  2. Hvad der kvalificerer dig til opgaven
  3. Fortæl lidt om din erfaring med forskellige systemer. Hvad du har oplevet virker og ikke virker, hvad der har optimeret processer og hvad der har besværliggjort dem.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944456Phoenix-e8ec991812019-01-17T00:00:00Bogholder til international e-commerce virksomhed i vækst

Vi søger en dygtig bogholder til at styrke finance-teamet, vi er en international e-commerce virksomhed.

De sidste år er vi vokset voldsomt, derfor har vi brug for det tredje medlem af financeteamet. Stillingen har fokus på bogholderi (både kredit, debet og løn). Der vil være en del ydre påvirkninger og løbende ændringer og optimeringer af systemer, som man skal kunne spille sammen med, og kunne se en god udfordring i at få til det at fungerer så godt som muligt.

Vi er

Trendhim designer accessories til mænd, og sælger direkte til forbrugeren online. Med 5000 varer og 10 brands, servicerer Trendhim i dag kunder i 24 lande på 18 sprog, der betaler i 16 forskellige valutaer igennem en række banker og betalingsgateways. Vi er en dansk E-commerce virksomhed, der er vokset voldsomt de sidste 4 år, og er samtidig gået fra 3 til ca. 35 ansatte. I 2017 blev vi som gazelle den 10ende hurtigst voksende virksomhed i Danmark. Alt foregår fra vores lager og kontor i Horsens.

Du kan læse meget mere om vores vision, DNA, historie og arbejdskultur i vores Atlas og Brand Manual:

trendhim.com/media/atlas.pdf

trendhim.com/media/brandmanual.pdf

 

Ansvaret

Sammen med resten af financeteamet skal du være med til at sikre, at der er 100% styr på økonomien. Dit fokus vil være det løbende bogholderi med alt hvad det indebærer. Samtidig ser du det i den større kontekst af hvad der foregår i finance og forretningen generelt..

 

Opgaverne

  • bogføring fra A-Z.
  • afstemme bankkonti
  • løbende optimere bogholderiet og arbejdsgangene
  • ad hoc

 

Kravene

  • flydende på både dansk og engelsk
  • effektiv i excel
  • erfaring med Navision.
  • skarp til at lære nye systemer. Lige nu bruger vi NAV, men måske ikke for evigt.
  • er selvkørende og godt til at læse udfordringer samtidig med at du trives med rutiner.
  • punktlig, struktureret og god til at undgå fejl.
  • relevant erfaring med e-commerce og det internationale aspekt.
  • erfaring med det fulde bogholderi.
  • du er et positivt mennesker, ligesom os andre.

 

Vi tilbyder

  • Spændende udfordringer, ansvar og muligheden for at sætte klare fingeraftryk.
  • At blive en del af et ungt, dedikeret og dygtigt team.
  • At få nogle fantastiske kollegaer.
  • At vokse i en fleksibel og omstillingsparat modevirksomhed i enorm vækst.
  • Aldrig at gå ned på gear.
  • Meget høj indflydelse og kort afstand fra ide til handling.
  • Løn efter kvalifikationer.

 

Ansøg og fortæl os

  1. Hvorfor du gerne vil have opgaven og være en del af holdet.
  2. Hvad der kvalificerer dig til opgaven
  3. Fortæl lidt om din erfaring med forskellige systemer. Hvad du har oplevet virker og ikke virker, hvad der har optimeret processer og hvad der har besværliggjort dem.

 

Vi søger en dygtig bogholder til at styrke finance-teamet, vi er en international e-commerce virksomhed. De sidste år er vi vokset voldsomt, derfor har vi brug for det tredje medlem af financeteamet. Stillingen har fokus på bogholderi (både kredit, debet og løn). Der vil være en del ydre påvirkninger og løbende ændringer og optimeringer af systemer, som man skal kunne spille sammen med, og kunne se en god udfordring i at få til det at fungerer så godt som muligt. Vi er Trendhim designer accessories til mænd, og sælger direkte til forbrugeren online. Med 5000 varer og 10 brands, servicerer Trendhim i dag kunder i 24 lande på 18 sprog, der betaler i 16 forskellige valutaer igennem en række banker og betalingsgateways. Vi er en dansk E-commerce virksomhed, der er vokset voldsomt de sidste 4 år, og er samtidig gået fra 3 til ca. 35 ansatte. I 2017 blev vi som gazelle den 10ende hurtigst voksende virksomhed i Danmark. Alt foregår fra vores lager og kontor i Horsens. Du kan læse meget mere om vores vision, DNA, historie og arbejdskultur i vores Atlas og Brand Manual: trendhim.com media atlas.pdf trendhim.com media brandmanual.pdf Ansvaret Sammen med resten af financeteamet skal du være med til at sikre, at der er 100 styr på økonomien. Dit fokus vil være det løbende bogholderi med alt hvad det indebærer. Samtidig ser du det i den større kontekst af hvad der foregår i finance og forretningen generelt.. Opgaverne bogføring fra A-Z. afstemme bankkonti løbende optimere bogholderiet og arbejdsgangene ad hoc Kravene flydende på både dansk og engelsk effektiv i excel erfaring med Navision. skarp til at lære nye systemer. Lige nu bruger vi NAV, men måske ikke for evigt. er selvkørende og godt til at læse udfordringer samtidig med at du trives med rutiner. punktlig, struktureret og god til at undgå fejl. relevant erfaring med e-commerce og det internationale aspekt. erfaring med det fulde bogholderi. du er et positivt mennesker, ligesom os andre. Vi tilbyder Spændende udfordringer, ansvar og muligheden for at sætte klare fingeraftryk. At blive en del af et ungt, dedikeret og dygtigt team. At få nogle fantastiske kollegaer. At vokse i en fleksibel og omstillingsparat modevirksomhed i enorm vækst. Aldrig at gå ned på gear. Meget høj indflydelse og kort afstand fra ide til handling. Løn efter kvalifikationer. Ansøg og fortæl os Hvorfor du gerne vil have opgaven og være en del af holdet. Hvad der kvalificerer dig til opgaven Fortæl lidt om din erfaring med forskellige systemer. Hvad du har oplevet virker og ikke virker, hvad der har optimeret processer og hvad der har besværliggjort dem.11Jobnete8ec9918100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://trendhim.breezy.hr/p/83db70ffc1f0-bogholder-danish0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3437919TRENDHIM ApS11Fuglevangsvej 488700HorsensDKDanmark0
job@trendhim.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695811JobNet493232549323251000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8ec9918https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8ec9918https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8ec9918&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8ec9918&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgBrænder du for at blive Bogholder?12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360169306Danieljob@trendhim.comDKDanmarkDKDanmark329953745Dygtig BogholderRobot Your Garden søger Dygtig BogholderEr du den nye bogholder i landets mest ambitiøse anlægsvirksomhed? Your Garden er en fremstormende virksomhed med en bred vifte af forskellige anlægsarbejder. Og lige som de haver, vi anlægger, er vi i vækst. Derfor søger vi nu en skarp bogholder, der skal hjælpe os på hovedkontoret i Sunds nord for Herning. Du har fuldstændigt styr på moms, regninger andre typiske bogholder-opgaver og kan bogføre i Uniconta - og hjælper også gerne med at passe kalenderen og Facebook for stifter og direktør Jakob (der er næsten lige så flink, som han ser ud).Du bliver en vigtig medarbejder i en virksomhed, der er kendt for vores smukt anlagte og kvalitetsbevidste have- og anlægsarbejde, men vi lever også af en altid smilende kundekontakt. Det er derfor vigtigt, at du har et smil på læben og nyder den nære og gode kontakt med både eksisterende og nye kunder og med dine nye kollegaer.I Your Garden er der højt til loftet og en god og uformel omgangstone, og brede smil og højt humør er en naturlig del af vores dagligdag. Du bliver en del af et stærkt team, men kan også arbejde selvstændigt og disponere din tid på den mest effektive måde.Vi tilbyder en fornuftig, overenskomstmæssig løn og gode arbejdsvilkår i en spændende og dynamisk virksomhed med service og kvalitet i højsædet. Hertil funktionstillæg i forhold til dine kvalifikationer og individuel lønforhandling. Send en mail med CV og ansøgning til Jakob på jakob@yourgarden.dk Tiltrædelse er hurtigst muligt, og vi vurderer løbende ansøgningerne men vi venter gerne på den helt rigtige. Er det dig?

Your Garden søger Dygtig Bogholder

Er du den nye bogholder i landets mest ambitiøse anlægsvirksomhed? Your Garden er en fremstormende virksomhed med en bred vifte af forskellige anlægsarbejder. Og lige som de haver, vi anlægger, er vi i vækst. Derfor søger vi nu en skarp bogholder, der skal hjælpe os på hovedkontoret i Sunds nord for Herning. 

Du har fuldstændigt styr på moms, regninger andre typiske bogholder-opgaver og kan bogføre i Uniconta - og hjælper også gerne med at passe kalenderen og Facebook for stifter og direktør Jakob (der er næsten lige så flink, som han ser ud).

Du bliver en vigtig medarbejder i en virksomhed, der er kendt for vores smukt anlagte og kvalitetsbevidste have- og anlægsarbejde, men vi lever også af en altid smilende kundekontakt. Det er derfor vigtigt, at du har et smil på læben og nyder den nære og gode kontakt med både eksisterende og nye kunder – og med dine nye kollegaer.

I Your Garden er der højt til loftet og en god og uformel omgangstone, og brede smil og højt humør er en naturlig del af vores dagligdag. Du bliver en del af et stærkt team, men kan også arbejde selvstændigt og disponere din tid på den mest effektive måde.

Vi tilbyder en fornuftig, overenskomstmæssig løn og gode arbejdsvilkår i en spændende og dynamisk virksomhed med service og kvalitet i højsædet. Hertil funktionstillæg i forhold til dine kvalifikationer og individuel lønforhandling. Send en mail med CV og ansøgning til Jakob på jakob@yourgarden.dk 

Tiltrædelse er hurtigst muligt, og vi vurderer løbende ansøgningerne – men vi venter gerne på den helt rigtige. Er det dig?


YOUR GARDENSunds2019-02-04T00:00:002019-04-01T00:00:00
329961266Bogholder med erfaring søges til vores kontor i AarhusRobot Repenso søger en rutineret bogholder som har lyst til at arbejde med forskellige kunder på tværs af rigsfællesskabet i en meget uformel og flad organisation. Du vil blive en del af et nystartet kontor i Aarhus hvor du vil være den ene af 2 medarbejdere. Her vil du få til opgave at betjene vores lokale kunder samt varetager kunder beliggende i Grønland og andre steder. Det er en fordel hvis du har en allround erfaring med enten C5, E-Conomic, Uniconta eller lignende økonomisystemer. Hvis du har mod på mere, vil du også få muligheden for at medvirke til at løse forskellige typer konsulentopgaver. Vi er en ung virksomhed med tilsammen 15 medarbejdere der arbejder fra vores kontorer i Køge, Aarhus og i Grønland. Vi betjener en lang række små og mellemstore virksomheder ved at varetage bogholderiopgaver samt løse konsulentopgaver. Foruden outsourcing af bogholderi er vores tilgang til opgaverne den at vi gerne vil hjælpe virksomhederne med at digitalisere og løfte deres systemplatforme. Vi er en virksomhed uden alt for mange buzzwords. Derfor er de vigtigste egenskaber for at kunne arbejde hos os, at du er sød om omgængelig samt at du ved hvad bogholderi handler om. Vi er åbne over for både deltidsansættelse samt flexible arbejdstider (og steder).

Repenso søger en rutineret bogholder som har lyst til at arbejde med forskellige kunder på tværs af rigsfællesskabet i en meget uformel og flad organisation.

Du vil blive en del af et nystartet kontor i Aarhus hvor du vil være den ene af 2 medarbejdere. Her vil du få til opgave at betjene vores lokale kunder samt varetager kunder beliggende i Grønland og andre steder. Det er en fordel hvis du har en ”allround” erfaring med enten C5, E-Conomic, Uniconta eller lignende økonomisystemer. Hvis du har mod på mere, vil du også få muligheden for at medvirke til at løse forskellige typer konsulentopgaver.

Vi er en ung virksomhed med tilsammen 15 medarbejdere der arbejder fra vores kontorer i Køge, Aarhus og i Grønland. Vi betjener en lang række små og mellemstore virksomheder ved at varetage bogholderiopgaver samt løse konsulentopgaver. Foruden outsourcing af bogholderi er vores tilgang til opgaverne den at vi gerne vil hjælpe virksomhederne med at digitalisere og løfte deres systemplatforme.

Vi er en virksomhed uden alt for mange buzzwords. Derfor er de vigtigste egenskaber for at kunne arbejde hos os, at du er sød om omgængelig samt at du ved hvad bogholderi handler om.

Vi er åbne over for både deltidsansættelse samt flexible arbejdstider (og steder). 

Repenso V ApSÅbyhøj2019-02-15T00:00:002019-03-08T00:00:00
329959922Bogholder Østjylland, Fast tilknyttet/deltid fra 1. jun 2019Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7079 Fra 1. juni (måske tidligere) har vi brug for en all-around bogholder, som kan sidde hos os som udgangspunkt 2 dage om ugen. I enkelte perioder skal der være mulighed for flere dage - eksempelvis ved årsafslutning eller projekter. Det er vigtigt, at du har erfaring i generelt bogholderiarbejde, men du skal have særlig erfaring med moms- og lønadministration samt afstemning af kort, bank, debitorer og kreditorer. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7079

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7079

 

 

Fra 1. juni (måske tidligere) har vi brug for en all-around bogholder, som kan sidde hos os som udgangspunkt 2 dage om ugen. I enkelte perioder skal der være mulighed for flere dage - eksempelvis ved årsafslutning eller projekter.

Det er vigtigt, at du har erfaring i generelt bogholderiarbejde, men du skal have særlig erfaring med moms- og lønadministration samt afstemning af kort, bank, debitorer og kreditorer.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7079

Worksome ApSEgå2019-02-13T00:00:002019-04-10T00:00:00
329955124Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensansRobot Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere. Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z. Dine primære opgaver vil er : Debitorstyring (danske) Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer) Betalinger Finans Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale Diverse statistikker Afstemninger Momsafregning Periodiseringer Rapportering til ledelsen Årsafslutning Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m. Kvalifikationer: Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed. IT-kundskaber: Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker. Sprogkendskab: Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn i henhold til kvalifikationer fast stilling halv tid (20 timer ekskl. frokost) Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling Tiltrædelselse: 01.03.19 Kontaktperson: John Enevoldsen - Tel- 60213146

Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø.

Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark.

Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere.

Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z.

Dine primære opgaver vil er :

 

  • Debitorstyring (danske)
  • Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer)
  • Betalinger
  • Finans
  • Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale
  • Diverse statistikker
  • Afstemninger
  • Momsafregning
  • Periodiseringer
  • Rapportering til ledelsen
  • Årsafslutning
  • Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m.

Kvalifikationer:

Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed.

IT-kundskaber:

Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker.

Sprogkendskab:

Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn i henhold til kvalifikationer/fast stilling – halv tid (20 timer ekskl. frokost)

Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling

Tiltrædelselse:

 01.03.19

Kontaktperson:

 John Enevoldsen - Tel- 60213146

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApSRisskov2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
329946369Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejdeRobot På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet. Primære opgaver: Oprettelse af indkøbsordrer Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer Debitorhåndtering Daglig bogføring i e-conomic Diverse ad hoc-opgaver og rapporter Personlige og faglige kompetencer: Selvstændig og struktureret Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører) Talforståelse og øje for detaljer Økonomi- bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel Kendskab til Excel er en fordel Engelsk i skrift og tale Vi kan tilbyde: Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.

På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende aktiviteter,.

Du vil blive en del af et team på 4 personer i et meget kreativt milje, hvor der er højt til loftet.

Primære opgaver:

  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Løbende opfølgning og kontrol af indkøbsordrer
  • Debitorhåndtering
  • Daglig bogføring i e-conomic
  • Diverse ad hoc-opgaver og rapporter

Personlige og faglige kompetencer:

  • Selvstændig og struktureret
  • Serviceminded og god til at kommunikere med dine kollegaer (og montører)
  • Talforståelse og øje for detaljer
  • Økonomi-/bogføringskompetencer indenfor e-conomic er en klar fordel
  • Kendskab til Excel er en fordel
  • Engelsk i skrift og tale

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt job på 25 timer i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor medarbejderne brænder for kunderne, som er meget kvalitetsbevidste.

Boie & NordstrømAarhus C2019-01-22T00:00:002019-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig Bogholder

YOUR GARDEN

Sunds
Your Garden søger Dygtig BogholderEr du den nye bogholder i landets mest ambitiøse anlægsvirksomhed? Your Garden er en fremstormende virksomhed med en bred vifte af forskellige anlægsarbejder. Og lige som de haver, vi anlægger, er vi i vækst. Derfor...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Bogholder med erfaring søges til vores kontor i Aarhus

Repenso V ApS

Åbyhøj
Repenso søger en rutineret bogholder som har lyst til at arbejde med forskellige kunder på tværs af rigsfællesskabet i en meget uformel og flad organisation. Du vil blive en del af et nystartet kontor i Aarhus hvor du vil være den ene af 2 medarbejd...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

Bogholder Østjylland, Fast tilknyttet/deltid fra 1. jun 2019

Worksome ApS

Egå
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7079 Fra 1. juni (måske tidligere) har ...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:10. april 2019

Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensans

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS

Risskov
Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Deltids medarbejder søges indenfor bogholderi og administrativt arbejde

Boie & Nordstrøm

Aarhus C
På vegne af klient søges en engageret og proaktiv kollega til at styrke økonomiafdelingen. Du skal håndtere det daglige bogholderi som ligger i e-conomic samt bistå indehaveren med opgaver der skal skabe et financielt overblik over igangværende akti...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019