Bogholder tilbydes en selvstændig fast stilling


Er du erfaren inden for bogholderi, løn og regnskab, og vil du gerne arbejde selvstændigt med opgaverne, må denne stilling absolut være noget for dig.

Vores klients virksomhed er beliggende i Københavns Kommune, vest, med gåafstand til S-tog og Metro og i kort køreafstand til E45 og Ringvej 3. På adressen er der desuden fri parkering.

Virksomheden, der er et solidt og velrenommeret aktieselskab med to-cifret millionomsætning, tilbyder en fast og længerevarende stilling på mellem 30-37 timer, samt giver dig mulighed for:

  • Fleksibilitet i arbejdstiden
  • Gage efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedssikring
Selskabet forventer, at du som bogholder er vedholdende og proaktiv med opgaverne. Disse er systematisk tilrettelagt efter den ugentlige drift samt de månedlige gøremål, så som opgørelser, afstemninger og lønbehandling. Ved året afslutning klargør bogholderen materialet til revisorens digitale årsmappe og har i øvrigt ekstern kontakt til kreditorer, revisorer og offentlige myndigheder.

Dit personlige engagement tæller
Du vil på kontoret have et friskt samspil med øvrige funktionærer, og du vil være en vigtig kollega i relation til økonomifunktionen og over for de ansatte, der er på fast løn og provision.

Har du erfaring med elektroniske regnskabsprogrammer og styring af data på regneark samt indberetninger, er du godt rustet til opgaven. Og, har du tillige indsigt i smarte optimeringsløsninger, vil du sikkert kunne få spændende udfordringer på dette område.

Selskabet vil rigtig gerne have en bogholder, der vil interessere sig for driften, og som kommer med forslag til ledelsen.

Fortæl om dine erfaringer, samt hvorfor du finder jobbet interessant, således at vi kan være forberedt på et møder, der vil være næste skridt i søgeprocessen.

Selskabet glæder sig til at vise dig virksomheden og har for øvrigt afsat ressourcer til at give den nye bogholder en god introduktion.

Send din ansøgning nu og se frem til dit svar på henvendelsen.


Se mere på vores ansøgersite: https://jobadvice.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050640Phoenix-0dbd48dc12019-06-28T12:00:39.030Bogholder tilbydes en selvstændig fast stilling

Er du erfaren inden for bogholderi, løn og regnskab, og vil du gerne arbejde selvstændigt med opgaverne, må denne stilling absolut være noget for dig.

Vores klients virksomhed er beliggende i Københavns Kommune, vest, med gåafstand til S-tog og Metro og i kort køreafstand til E45 og Ringvej 3. På adressen er der desuden fri parkering.

Virksomheden, der er et solidt og velrenommeret aktieselskab med to-cifret millionomsætning, tilbyder en fast og længerevarende stilling på mellem 30-37 timer, samt giver dig mulighed for:

  • Fleksibilitet i arbejdstiden
  • Gage efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedssikring
Selskabet forventer, at du som bogholder er vedholdende og proaktiv med opgaverne. Disse er systematisk tilrettelagt efter den ugentlige drift samt de månedlige gøremål, så som opgørelser, afstemninger og lønbehandling. Ved året afslutning klargør bogholderen materialet til revisorens digitale årsmappe og har i øvrigt ekstern kontakt til kreditorer, revisorer og offentlige myndigheder.

Dit personlige engagement tæller
Du vil på kontoret have et friskt samspil med øvrige funktionærer, og du vil være en vigtig kollega i relation til økonomifunktionen og over for de ansatte, der er på fast løn og provision.

Har du erfaring med elektroniske regnskabsprogrammer og styring af data på regneark samt indberetninger, er du godt rustet til opgaven. Og, har du tillige indsigt i smarte optimeringsløsninger, vil du sikkert kunne få spændende udfordringer på dette område.

Selskabet vil rigtig gerne have en bogholder, der vil interessere sig for driften, og som kommer med forslag til ledelsen.

Fortæl om dine erfaringer, samt hvorfor du finder jobbet interessant, således at vi kan være forberedt på et møder, der vil være næste skridt i søgeprocessen.

Selskabet glæder sig til at vise dig virksomheden og har for øvrigt afsat ressourcer til at give den nye bogholder en god introduktion.

Send din ansøgning nu og se frem til dit svar på henvendelsen.


Se mere på vores ansøgersite: https://jobadvice.brandero.com

Er du erfaren inden for bogholderi, løn og regnskab, og vil du gerne arbejde selvstændigt med opgaverne, må denne stilling absolut være noget for dig. Vores klients virksomhed er beliggende i Københavns Kommune, vest, med gåafstand til S-tog og Metro og i kort køreafstand til E45 og Ringvej 3. På adressen er der desuden fri parkering. Virksomheden, der er et solidt og velrenommeret aktieselskab med to-cifret millionomsætning, tilbyder en fast og længerevarende stilling på mellem 30-37 timer, samt giver dig mulighed for: Fleksibilitet i arbejdstidenGage efter kvalifikationerPensionsordningSundhedssikringSelskabet forventer, at du som bogholder er vedholdende og proaktiv med opgaverne. Disse er systematisk tilrettelagt efter den ugentlige drift samt de månedlige gøremål, så som opgørelser, afstemninger og lønbehandling. Ved året afslutning klargør bogholderen materialet til revisorens digitale årsmappe og har i øvrigt ekstern kontakt til kreditorer, revisorer og offentlige myndigheder. Dit personlige engagement tællerDu vil på kontoret have et friskt samspil med øvrige funktionærer, og du vil være en vigtig kollega i relation til økonomifunktionen og over for de ansatte, der er på fast løn og provision. Har du erfaring med elektroniske regnskabsprogrammer og styring af data på regneark samt indberetninger, er du godt rustet til opgaven. Og, har du tillige indsigt i smarte optimeringsløsninger, vil du sikkert kunne få spændende udfordringer på dette område. Selskabet vil rigtig gerne have en bogholder, der vil interessere sig for driften, og som kommer med forslag til ledelsen. Fortæl om dine erfaringer, samt hvorfor du finder jobbet interessant, således at vi kan være forberedt på et møder, der vil være næste skridt i søgeprocessen. Selskabet glæder sig til at vise dig virksomheden og har for øvrigt afsat ressourcer til at give den nye bogholder en god introduktion. Send din ansøgning nu og se frem til dit svar på henvendelsen. Se mere på vores ansøgersite: https: jobadvice.brandero.comjobadvice.brandero.com10Phoenix0dbd48dc101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://jobadvice.brandero.com/job/bogholder-tilbydes-en-selvstaendig-fast-stilling-4150765501#link0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3553978Jobadvice Management ApS11Ikke oplyst2720VanløseDKDanmarkORS/0dbd48dc_logo.pngORS/Small/0dbd48dc_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent785296MwCareerSitePremiumdec83820-9b51-451f-8532-565604885c6001128-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgØnsker du et spændende job som Bogholder? Hos Jobadvice Management ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362149342anni@donners.dkDanmark330056439Dygtig bogholder søges til dynamisk IT-virksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi i en ambitiøs og dynamisk IT-virksomhed i det centrale København. Sammen med virksomhedens CFO, Regnskabschef og en ekstern konsulent vil du udgøre virksomhedens økonomifunktion. Det er derfor vigtigt, at du har gode samarbejdsevner såvel som en selvstændig tilgang til dine opgaver. Med din arbejdserfaring fra lignende stillinger vil du være i stand til at sikre kvalitet i driften samt bidrage til at optimere arbejdsprocesserne i bogholderiet. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Daglig bogføring af transaktioner Bogføring af løn Kreditorstyring Debitorstyring, herunder fakturaer og betalinger Moms Fakturering Afstemninger Periodiseringer Assistere med månedsrapportering Deltage i implementering af nyt ERP-system Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en spændende IT-virksomhed, som har eksisteret siden 1999 og som igennem de seneste år har oplevet en stor vækst. Virksomheden beskæftiger i dag 70 medarbejdere og er i gang med en professionaliseringsproces, som også omfatter økonomifunktionen. Der eksisterer en frisk, behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning som omfatter både morgenmad, frokost, frugt og snacks. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, struktureret og har gode samarbejdsevner. Derudover er du serviceminded, grundig og er i stand til at håndtere kompleksitet uden at miste overblikket. Du forstår at være proaktiv, tager ansvar for dine opgaver og evner at holde fokus på detaljen. Derudover formår du at arbejde målrettet og struktureret i et arbejdsmiljø, hvor kvaliteten står i højsædet. IT-kompetencer Du har flair for IT. Erfaring med Navision Dynamics er en fordel Uddannelse & Erfaring Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi i en ambitiøs og dynamisk IT-virksomhed i det centrale København. Sammen med virksomhedens CFO, Regnskabschef og en ekstern konsulent vil du udgøre virksomhedens økonomifunktion. Det er derfor vigtigt, at du har gode samarbejdsevner såvel som en selvstændig tilgang til dine opgaver. Med din arbejdserfaring fra lignende stillinger vil du være i stand til at sikre kvalitet i driften samt bidrage til at optimere arbejdsprocesserne i bogholderiet.

Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Daglig bogføring af transaktioner
  • Bogføring af løn
  • Kreditorstyring
  • Debitorstyring, herunder fakturaer og betalinger
  • Moms
  • Fakturering
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Assistere med månedsrapportering
  • Deltage i implementering af nyt ERP-system
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende IT-virksomhed, som har eksisteret siden 1999 og som igennem de seneste år har oplevet en stor vækst. Virksomheden beskæftiger i dag 70 medarbejdere og er i gang med en professionaliseringsproces, som også omfatter økonomifunktionen. Der eksisterer en frisk, behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning som omfatter både morgenmad, frokost, frugt og snacks.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, struktureret og har gode samarbejdsevner. Derudover er du serviceminded, grundig og er i stand til at håndtere kompleksitet uden at miste overblikket. Du forstår at være proaktiv, tager ansvar for dine opgaver og evner at holde fokus på detaljen. Derudover formår du at arbejde målrettet og struktureret i et arbejdsmiljø, hvor kvaliteten står i højsædet.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Erfaring med Navision Dynamics er en fordel

Uddannelse & Erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/51bfb732_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-08T16:00:27.1232019-08-11T00:00:00
330050859Pligtopfyldende senior bogholder søges til særdeles veletableret virksomhed beliggende i København KBasic Beskrivelse Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet senior bogholder, der kan sikre korrekt og rettidig løn til virksomhedens ca. 100 medarbejdere. Du vil være eneansvarlig for lønbehandling fra A-Z, hvorfor det forventes at du har flere års erfaring indenfor lønbehandling. Endvidere vil du være ansvarlig for virksomhedens bogholderi. Med reference til virksomhedens økonomichef, vil du indgå i et team på fem medarbejdere. Dine opgaver vil blandt andet være: Arbejdsopgaver Løn fra A-Z Refusion Lønafstemning Administration af personalegoder samt feriepenge Indberetning til pension Anlægskartotek Lønsumsafgift og momsafregning Kantineregnskab Bogføring Kreditorer og debitorer Betalinger af udenlandske fakturaer Afstemninger af banker og mellemregningskonti Om virksomheden Her er tale om en virksomhed, der beskæftiger ca. 100 dedikerende medarbejdere. De fleste medarbejdere har deres daglige gang på kontoret i København K, men da virksomhedens aktiviteter strækker sig ud over landets grænser, vil du også få kollegaer i udlandet. Virksomheden er i stadig vækst og har et rigtig godt navn i branchen. Internt i organisationen hersker en uformel omgangstone, der bærer præg af at medarbejderne løfter i flok og i høj grad yder hinanden hjælp. Der er lang anciennitet og fokus på det gode arbejdsmiljø. Derudover tilbydes særdeles fordelagtige medarbejderforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider, personaleforening, sociale arrangementer samt god forplejning i form af kantineordning, morgenmad og fri sodavand og frugt. Personlige kompetencer Du er en effektiv og arbejdsom person, der trives med højt tempo og stor kompleksitet i dine opgaver. Endvidere er du særdeles pligtopfyldende og ansvarsbevidst, hvorfor du har det bedst, når der er helt styr på dine opgaver. I din tilgang er du servicemindet, samtidig med at du besidder høj grad af diskretion i forhold til de informationer, du har indsigt i. Desuden forventes det at du er udadvendt og sætter pris på dagligt at være i kontakt med mange kollegaer og samarbejdspartnere. IT-kompetencer Erfaring med Dynamics er en fordel, men ikke et krav. Det er vigtigt at du besidder en god systemforståelse, da du vil blive virksomhedens superbruger i Dynamics. Virksomheden bruger flere forskellige banker og deres netbanksystemer. Du vil få administratorrollen for disse netbanker. Erfaring & uddannelse Solid allround regnskabserfaring samt minimum 3-5 års erfaring med lønkørsel fra A-Z. Derudover har du gerne din teoretiske ballast på plads i form af en merkonom i regnskab. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet senior bogholder, der kan sikre korrekt og rettidig løn til virksomhedens ca. 100 medarbejdere. Du vil være eneansvarlig for lønbehandling fra A-Z, hvorfor det forventes at du har flere års erfaring indenfor lønbehandling. Endvidere vil du være ansvarlig for virksomhedens bogholderi. Med reference til virksomhedens økonomichef, vil du indgå i et team på fem medarbejdere. Dine opgaver vil blandt andet være:

Arbejdsopgaver

  • Løn fra A-Z
  • Refusion
  • Lønafstemning
  • Administration af personalegoder samt feriepenge
  • Indberetning til pension
  • Anlægskartotek
  • Lønsumsafgift og momsafregning
  • Kantineregnskab
  • Bogføring
  • Kreditorer og debitorer
  • Betalinger af udenlandske fakturaer
  • Afstemninger af banker og mellemregningskonti

Om virksomheden

Her er tale om en virksomhed, der beskæftiger ca. 100 dedikerende medarbejdere. De fleste medarbejdere har deres daglige gang på kontoret i København K, men da virksomhedens aktiviteter strækker sig ud over landets grænser, vil du også få kollegaer i udlandet. Virksomheden er i stadig vækst og har et rigtig godt navn i branchen. Internt i organisationen hersker en uformel omgangstone, der bærer præg af at medarbejderne løfter i flok og i høj grad yder hinanden hjælp. Der er lang anciennitet og fokus på det gode arbejdsmiljø. Derudover tilbydes særdeles fordelagtige medarbejderforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider, personaleforening, sociale arrangementer samt god forplejning i form af kantineordning, morgenmad og fri sodavand og frugt.

Personlige kompetencer

Du er en effektiv og arbejdsom person, der trives med højt tempo og stor kompleksitet i dine opgaver. Endvidere er du særdeles pligtopfyldende og ansvarsbevidst, hvorfor du har det bedst, når der er helt styr på dine opgaver. I din tilgang er du servicemindet, samtidig med at du besidder høj grad af diskretion i forhold til de informationer, du har indsigt i. Desuden forventes det at du er udadvendt og sætter pris på dagligt at være i kontakt med mange kollegaer og samarbejdspartnere.

IT-kompetencer

Erfaring med Dynamics er en fordel, men ikke et krav. Det er vigtigt at du besidder en god systemforståelse, da du vil blive virksomhedens superbruger i Dynamics.

Virksomheden bruger flere forskellige banker og deres netbanksystemer. Du vil få administratorrollen for disse netbanker.

Erfaring & uddannelse

Solid allround regnskabserfaring samt minimum 3-5 års erfaring med lønkørsel fra A-Z. Derudover har du gerne din teoretiske ballast på plads i form af en merkonom i regnskab.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/5dcf0af1_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-06-28T17:00:28.1102019-08-01T00:00:00
330059115Erfaren bogholder søges til spændende virksomhed i ejendomsbranchen beliggende i ØrestadenBasic Beskrivelse Som bogholder vil du sammen med regnskabschefen spille en central rolle i virksomhedens økonomifunktion. Du vil selvstændigt få ansvar for bogholderiet for tre selskaber samtidig med at du vil have gode sparringsmuligheder med regnskabschefen. Du vil få en alsidig og selvstændig hverdag i en spændende organisation. Da virksomheden er i stor udvikling, vil der også være gode muligheder for, at du kan udvikle dig i denne stilling. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Regnskab fra a-z for tre selskaber Budget Betalinger Moms Afskrivninger Drifts- og forbrugsregnskaber Afstemninger Kontrakter Huslejeopkrævninger og regulering af leje Opfølgning på indbetalinger Om virksomheden Her er tale om en særdeles veldrevet virksomhed, der investerer og driver kontorejendomme. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 10 medarbejdere, der alle arbejder målrettet på at tilbyde gode og fleksible løsninger til virksomhedens kunder. Der hersker en uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold, hvilket også betyder at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Organisationen har en flad organisering, hvorfor der er gode muligheder for at opnå indflydelse. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring, mulighed for hjemmearbejdsplads, pensionsordning samt fleksible mødetider. Personlige kompetencer Du har en moden og ansvarlig tilgang til dine opgaver og formår selvstændigt at løse dine opgaver. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater i høj kvalitet. Du er ærekær omkring dine opgaver og arbejder vedholdende indtil du når i mål. Desuden trives du med at arbejde med skarpe rapporteringsdeadlines. Som person er du omstillingsparat, imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen. IT-kompetencer Du har gerne erfaring med Axapta eller Dynamics 365. Endvidere er du stærk i Excel. Erfaring & uddannelse Merkonom, HD eller tilsvarende. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling og gerne erfaring fra ejendomsbranchen. Sprog Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vil du sammen med regnskabschefen spille en central rolle i virksomhedens økonomifunktion. Du vil selvstændigt få ansvar for bogholderiet for tre selskaber samtidig med at du vil have gode sparringsmuligheder med regnskabschefen. Du vil få en alsidig og selvstændig hverdag i en spændende organisation. Da virksomheden er i stor udvikling, vil der også være gode muligheder for, at du kan udvikle dig i denne stilling. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Regnskab fra a-z for tre selskaber
  • Budget
  • Betalinger
  • Moms
  • Afskrivninger
  • Drifts- og forbrugsregnskaber
  • Afstemninger
  • Kontrakter
  • Huslejeopkrævninger og regulering af leje
  • Opfølgning på indbetalinger

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles veldrevet virksomhed, der investerer og driver kontorejendomme. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 10 medarbejdere, der alle arbejder målrettet på at tilbyde gode og fleksible løsninger til virksomhedens kunder. Der hersker en uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold, hvilket også betyder at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Organisationen har en flad organisering, hvorfor der er gode muligheder for at opnå indflydelse. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring, mulighed for hjemmearbejdsplads, pensionsordning samt fleksible mødetider.

Personlige kompetencer

Du har en moden og ansvarlig tilgang til dine opgaver og formår selvstændigt at løse dine opgaver. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater i høj kvalitet. Du er ærekær omkring dine opgaver og arbejder vedholdende indtil du når i mål. Desuden trives du med at arbejde med skarpe rapporteringsdeadlines. Som person er du omstillingsparat, imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring med Axapta eller Dynamics 365. Endvidere er du stærk i Excel.

Erfaring & uddannelse

Merkonom, HD eller tilsvarende. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling og gerne erfaring fra ejendomsbranchen.

Sprog

Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/9456a6fd_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-12T15:00:20.8902019-08-15T00:00:00
330057416Bogholder til det nye københavnske metroprojektRobot Vil du gerne være en del af den nye københavnske metro bygning i Sydhavnen? Dette er en spændende mulighed for at arbejde i et motiveret, højt professionelt, dedikeret og multinationalt team og være en del af en milepæl, der vil forme fremtiden for København. Beskrivelse af projektet Cityringen-gren ud til Sydhavnen vil være en integreret del af Københavns Metro system. Den nye udvidelse vil forbinde Københavns sydlige havne distrikt med de nye byudviklingsområder til resten af København. Cityringen som helhed vil revolutionere den offentlige transport i København. Cityringen Sydhavn 1 projekt (CRSH1) består af opførelsen af ~ 4, 5km Twin-tube metro tunnel, herunder to Cross passager og første etape beton samt fem nye underjordiske stationer og flere aksler, ramper, kasser og andre strukturer i syd for København. TUNN3L JV I S, et joint venture mellem verdens førende entreprenørvirksomheder HOCHTIEF og VINCI, vil levere opførelsen af CRSH1 til kunden Metroselskabet (ejet af kommunerne København og Frederiksberg og det danske ministerium for Transport) og byggeri skønnes at være afsluttet med 2024. Ansvarsområde Når du rapporterer til regnskabschefen, vil du levere generelle administrative tjenester, herunder behandling af kreditorer, generel bogføring og rapportering. Dine opgaver: Forudbestilling af fakturaer, leverings notaer og betalings attester Allokering af omkostningspost, koordinering med omkostningsstyring og indkøb Assistere med finansielle rapporter Interne kontroller Opfølgning på betalinger Hjælp til interne og eksterne revisioner Kontakt med danske myndigheder Din profil De rigtige kandidater har en baggrund inden for regnskabsføring og mindst 2-3 års erfaring. Du har en god forståelse af det grundlæggende i regnskabspraksis og principper, stærk system forståelse og et solidt kendskab til Excel. Hos TUNN3L JV er vi et multikulturelt team, der taler skriver dansk og engelsk, så det er vigtigt, at du mestrer sprogets, både skriftligt og mundtligt. Interesseret Rekrutterings opgaven udføres af Susan Larsen Rekrutteringschef hos Personale-match - interviewes vil blive afholdt kontinuerligt. Stillingen vil blive lukket, når vi finder den rigtige kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig.

Vil du gerne være en del af den nye københavnske metro bygning i Sydhavnen?

Dette er en spændende mulighed for at arbejde i et motiveret, højt professionelt, dedikeret og multinationalt team og være en del af en milepæl, der vil forme fremtiden for København.

Beskrivelse af projektet

Cityringen-gren ud til Sydhavnen vil være en integreret del af Københavns Metro system. Den nye udvidelse vil forbinde Københavns sydlige havne distrikt med de nye byudviklingsområder til resten af København. Cityringen som helhed vil revolutionere den offentlige transport i København.

Cityringen Sydhavn 1 projekt (CRSH1) består af opførelsen af ~ 4, 5km Twin-tube metro tunnel, herunder to Cross passager og første etape beton samt fem nye underjordiske stationer og flere aksler, ramper, kasser og andre strukturer i syd for København.

TUNN3L JV I/S, et joint venture mellem verdens førende entreprenørvirksomheder HOCHTIEF og VINCI, vil levere opførelsen af CRSH1 til kunden Metroselskabet (ejet af kommunerne København og Frederiksberg og det danske ministerium for Transport) og byggeri skønnes at være afsluttet med 2024.

 

Ansvarsområde

Når du rapporterer til regnskabschefen, vil du levere generelle administrative tjenester, herunder behandling af kreditorer, generel bogføring og rapportering.

 

Dine opgaver:

  • Forudbestilling af fakturaer, leverings notaer og betalings attester
  • Allokering af omkostningspost, koordinering med omkostningsstyring og indkøb
  • Assistere med finansielle rapporter
  • Interne kontroller
  • Opfølgning på betalinger
  • Hjælp til interne og eksterne revisioner
  • Kontakt med danske myndigheder

 

Din profil

De rigtige kandidater har en baggrund inden for regnskabsføring og mindst 2-3 års erfaring.

Du har en god forståelse af det grundlæggende i regnskabspraksis og principper, stærk system forståelse og et solidt kendskab til Excel.

Hos TUNN3L JV er vi et multikulturelt team, der taler/skriver dansk og engelsk, så det er vigtigt, at du mestrer sprogets, både skriftligt og mundtligt.

Interesseret

Rekrutterings opgaven udføres af Susan Larsen Rekrutteringschef hos Personale-match - interviewes vil blive afholdt kontinuerligt. Stillingen vil blive lukket, når vi finder den rigtige kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig.

PERSONALE-MATCH ApSKøbenhavn SV2019-07-09T00:00:002019-08-02T00:00:00
330061171Bogholder/kontorassistent til spændende international virksomhedRobot Er du selvkørende inden for bogholderi og løn? Så har vi jobbet til dig! Vi søger en dygtig og erfaren bogholder, der kan arbejde selvstændig og som samtidig kan have mange bolde i luften. Du skal være omhyggelig og arbejde struktureret. Du skal være engageret og mødestabil. Der vil være mulighed for deltid, hvis det foretrækkes. Du bliver en del af et ungt team, hvor meget af kommunikationen vil være på engelsk. Mødested er på vores byggeplads på Ny Carlsbergvej i KBH V. Du vil starte i et T H forløb med henblik på fastansættelse. Dine opgaver vil bla. være: Håndtering af regnskabsopgaver som kontering, bogføring, afstemninger Debitor Kreditorstyring Lønbehandling i Danløn er et krav Engelsk i skrift og tale Trives i en hverdag i varierende omgivelser Telefonbetjening Kan kommunikere på dansk og engelsk Div. Ad. Hoc opgaver Hos os får du gode ansættelsesforhold, en jævn arbejdsmængde, gode kollegaer, spændende kunder og et afvekslende opgaveindhold. Tiltrædelse snarest mulig. Vi tilbyder: Et job, der byder på både faglige og personlige udviklingsmuligheder i en afvekslende og til tider uforudsigelig hverdag. Et spændende og afvekslende job i en international virksomhed Gode kolleger og uformel omgangstone Løn efter kvalifikationer Ansøgning: Har stillingen vagt din interesse, så ringe til Kith Søndergaard Christensen på tlf. 22 30 39 36 på hverdage mellem 9-15 Lidt om os: Medarbejderne ApS er et veldrevet rekrutteringsfirma, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard er inde i en god og kontrolleret vækst. Vi har mere end 15 års erfaring med rekruttering på stort set alle niveauer og sætter en ære i at skabe kontakt mellem arbejdsgiver og arbejdstager. Medarbejderne ApS er landsdækkende og repræsenteret med kontorer i Horsens, Vejle, Vejen, Viborg, Hobro, Hjørring, Herning, Struer, Middelfart, Odense, Aabenraa, Ringsted og Høje Taastrup. Vi har ingen ambition om at blive Danmarks største rekrutteringsfirma, men at være det bedste!

Er du selvkørende inden for bogholderi og løn? Så har vi jobbet til dig!

 

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder, der kan arbejde selvstændig og som samtidig kan have mange bolde i luften. Du skal være omhyggelig og arbejde struktureret. Du skal være engageret og mødestabil.

Der vil være mulighed for deltid, hvis det foretrækkes.

 

Du bliver en del af et ungt team, hvor meget af kommunikationen vil være på engelsk.

Mødested er på vores byggeplads på Ny Carlsbergvej i KBH V.


Du vil starte i et T/H forløb med henblik på fastansættelse.

 

Dine opgaver vil bla. være:


• Håndtering af regnskabsopgaver som kontering, bogføring, afstemninger
• Debitor/Kreditorstyring
• Lønbehandling i Danløn er et krav

• Engelsk i skrift og tale

• Trives i en hverdag i varierende omgivelser

• Telefonbetjening

• Kan kommunikere på dansk og engelsk

• Div. Ad. Hoc opgaver

Hos os får du gode ansættelsesforhold, en jævn arbejdsmængde, gode kollegaer, spændende kunder og et afvekslende opgaveindhold.

Tiltrædelse snarest mulig.

 

Vi tilbyder:

Et job, der byder på både faglige og personlige udviklingsmuligheder i en afvekslende og til tider uforudsigelig hverdag.

  • Et spændende og afvekslende job i en international virksomhed
  • Gode kolleger og uformel omgangstone
  • Løn efter kvalifikationer

 

Ansøgning: 

Har stillingen vagt din interesse, så ringe til Kith Søndergaard Christensen på tlf. 22 30 39 36 på hverdage mellem 9-15

Lidt om os:

Medarbejderne ApS er et veldrevet rekrutteringsfirma, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard er inde i en god og kontrolleret vækst. Vi har mere end 15 års erfaring med rekruttering på stort set alle niveauer og sætter en ære i at skabe kontakt mellem arbejdsgiver og arbejdstager.

Medarbejderne ApS er landsdækkende og repræsenteret med kontorer i Horsens, Vejle, Vejen, Viborg, Hobro, Hjørring, Herning, Struer, Middelfart, Odense, Aabenraa, Ringsted og Høje Taastrup. Vi har ingen ambition om at blive Danmarks største rekrutteringsfirma, men at være det bedste!

Medarbejderne ApSKøbenhavn V2019-07-17T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig bogholder søges til dynamisk IT-virksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi i en ambitiøs og dynamisk IT-virksomhed i det centrale København. Sammen med virksomhedens CFO, Regnskabschef og en ekstern konsulent vil du udgøre virksomhedens økonomifunktion. Det e...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Pligtopfyldende senior bogholder søges til særdeles veletableret virksomhed beliggende i København K

Proselection

København K
Beskrivelse Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet senior bogholder, der kan sikre korrekt og rettidig løn til virksomhedens ca. 100 medarbejdere. Du vil være eneansvarlig for lønbehandling fra A-Z, hvorfor...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Erfaren bogholder søges til spændende virksomhed i ejendomsbranchen beliggende i Ørestaden

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vil du sammen med regnskabschefen spille en central rolle i virksomhedens økonomifunktion. Du vil selvstændigt få ansvar for bogholderiet for tre selskaber samtidig med at du vil have gode sparringsmuligheder med regnskabsc...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Bogholder til det nye københavnske metroprojekt

PERSONALE-MATCH ApS

København SV
Vil du gerne være en del af den nye københavnske metro bygning i Sydhavnen? Dette er en spændende mulighed for at arbejde i et motiveret, højt professionelt, dedikeret og multinationalt team og være en del af en milepæl, der vil forme fremtiden for ...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Bogholder/kontorassistent til spændende international virksomhed

Medarbejderne ApS

København V
Er du selvkørende inden for bogholderi og løn? Så har vi jobbet til dig! Vi søger en dygtig og erfaren bogholder, der kan arbejde selvstændig og som samtidig kan have mange bolde i luften. Du skal være omhyggelig og arbejde struktureret. Du skal vær...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019