Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder tilbydes en selvstændig fast stilling


Er du erfaren inden for bogholderi, løn og regnskab, og vil du gerne arbejde selvstændigt med opgaverne, må denne stilling absolut være noget for dig.

Vores klients virksomhed er beliggende i Københavns Kommune, vest, med gåafstand til S-tog og Metro og i kort køreafstand til E45 og Ringvej 3. På adressen er der desuden fri parkering.

Virksomheden, der er et solidt og velrenommeret aktieselskab med to-cifret millionomsætning, tilbyder en fast og længerevarende stilling på mellem 30-37 timer, samt giver dig mulighed for:

  • Fleksibilitet i arbejdstiden
  • Gage efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedssikring
Selskabet forventer, at du som bogholder er vedholdende og proaktiv med opgaverne. Disse er systematisk tilrettelagt efter den ugentlige drift samt de månedlige gøremål, så som opgørelser, afstemninger og lønbehandling. Ved året afslutning klargør bogholderen materialet til revisorens digitale årsmappe og har i øvrigt ekstern kontakt til kreditorer, revisorer og offentlige myndigheder.

Dit personlige engagement tæller
Du vil på kontoret have et friskt samspil med øvrige funktionærer, og du vil være en vigtig kollega i relation til økonomifunktionen og over for de ansatte, der er på fast løn og provision.

Har du erfaring med elektroniske regnskabsprogrammer og styring af data på regneark samt indberetninger, er du godt rustet til opgaven. Og, har du tillige indsigt i smarte optimeringsløsninger, vil du sikkert kunne få spændende udfordringer på dette område.

Selskabet vil rigtig gerne have en bogholder, der vil interessere sig for driften, og som kommer med forslag til ledelsen.

Fortæl om dine erfaringer, samt hvorfor du finder jobbet interessant, således at vi kan være forberedt på et møder, der vil være næste skridt i søgeprocessen.

Selskabet glæder sig til at vise dig virksomheden og har for øvrigt afsat ressourcer til at give den nye bogholder en god introduktion.

Send din ansøgning nu og se frem til dit svar på henvendelsen.


Se mere på vores ansøgersite: https://jobadvice.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050640Phoenix-0dbd48dc12019-06-28T12:00:39.030Bogholder tilbydes en selvstændig fast stilling

Er du erfaren inden for bogholderi, løn og regnskab, og vil du gerne arbejde selvstændigt med opgaverne, må denne stilling absolut være noget for dig.

Vores klients virksomhed er beliggende i Københavns Kommune, vest, med gåafstand til S-tog og Metro og i kort køreafstand til E45 og Ringvej 3. På adressen er der desuden fri parkering.

Virksomheden, der er et solidt og velrenommeret aktieselskab med to-cifret millionomsætning, tilbyder en fast og længerevarende stilling på mellem 30-37 timer, samt giver dig mulighed for:

  • Fleksibilitet i arbejdstiden
  • Gage efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedssikring
Selskabet forventer, at du som bogholder er vedholdende og proaktiv med opgaverne. Disse er systematisk tilrettelagt efter den ugentlige drift samt de månedlige gøremål, så som opgørelser, afstemninger og lønbehandling. Ved året afslutning klargør bogholderen materialet til revisorens digitale årsmappe og har i øvrigt ekstern kontakt til kreditorer, revisorer og offentlige myndigheder.

Dit personlige engagement tæller
Du vil på kontoret have et friskt samspil med øvrige funktionærer, og du vil være en vigtig kollega i relation til økonomifunktionen og over for de ansatte, der er på fast løn og provision.

Har du erfaring med elektroniske regnskabsprogrammer og styring af data på regneark samt indberetninger, er du godt rustet til opgaven. Og, har du tillige indsigt i smarte optimeringsløsninger, vil du sikkert kunne få spændende udfordringer på dette område.

Selskabet vil rigtig gerne have en bogholder, der vil interessere sig for driften, og som kommer med forslag til ledelsen.

Fortæl om dine erfaringer, samt hvorfor du finder jobbet interessant, således at vi kan være forberedt på et møder, der vil være næste skridt i søgeprocessen.

Selskabet glæder sig til at vise dig virksomheden og har for øvrigt afsat ressourcer til at give den nye bogholder en god introduktion.

Send din ansøgning nu og se frem til dit svar på henvendelsen.


Se mere på vores ansøgersite: https://jobadvice.brandero.com

2019-08-12T00:53:52.547 Er du erfaren inden for bogholderi, løn og regnskab, og vil du gerne arbejde selvstændigt med opgaverne, må denne stilling absolut være noget for dig. Vores klients virksomhed er beliggende i Københavns Kommune, vest, med gåafstand til S-tog og Metro og i kort køreafstand til E45 og Ringvej 3. På adressen er der desuden fri parkering. Virksomheden, der er et solidt og velrenommeret aktieselskab med to-cifret millionomsætning, tilbyder en fast og længerevarende stilling på mellem 30-37 timer, samt giver dig mulighed for: Fleksibilitet i arbejdstidenGage efter kvalifikationerPensionsordningSundhedssikringSelskabet forventer, at du som bogholder er vedholdende og proaktiv med opgaverne. Disse er systematisk tilrettelagt efter den ugentlige drift samt de månedlige gøremål, så som opgørelser, afstemninger og lønbehandling. Ved året afslutning klargør bogholderen materialet til revisorens digitale årsmappe og har i øvrigt ekstern kontakt til kreditorer, revisorer og offentlige myndigheder. Dit personlige engagement tællerDu vil på kontoret have et friskt samspil med øvrige funktionærer, og du vil være en vigtig kollega i relation til økonomifunktionen og over for de ansatte, der er på fast løn og provision. Har du erfaring med elektroniske regnskabsprogrammer og styring af data på regneark samt indberetninger, er du godt rustet til opgaven. Og, har du tillige indsigt i smarte optimeringsløsninger, vil du sikkert kunne få spændende udfordringer på dette område. Selskabet vil rigtig gerne have en bogholder, der vil interessere sig for driften, og som kommer med forslag til ledelsen. Fortæl om dine erfaringer, samt hvorfor du finder jobbet interessant, således at vi kan være forberedt på et møder, der vil være næste skridt i søgeprocessen. Selskabet glæder sig til at vise dig virksomheden og har for øvrigt afsat ressourcer til at give den nye bogholder en god introduktion. Send din ansøgning nu og se frem til dit svar på henvendelsen. Se mere på vores ansøgersite: https: jobadvice.brandero.comjobadvice.brandero.com10Phoenix0dbd48dc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://jobadvice.brandero.com/job/bogholder-tilbydes-en-selvstaendig-fast-stilling-4150765501#link0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3553978Jobadvice Management ApS11Ikke oplyst2720VanløseDKDanmarkORS/0dbd48dc_logo.pngORS/Small/0dbd48dc_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent785296MwCareerSitePremiumdec83820-9b51-451f-8532-565604885c6001128-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dbd48dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgBogholder tilbydes en selvstændig fast stilling12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362149342anni@donners.dkDanmark330115736Vi søger en erfaren bogholder/sekretær til SputnikBasic Sputnik søger en ny bogholder sekretær pr. 1. januar 2020 eller snarest herefter. Du bliver en del af vores administration med ca. 20 rare og engagerede kolleger i København NV. Stillingen er på 30-34 timer om ugen. Om os Vi er en organisation med 200 medarbejdere, der laver dagbehandling, ungdomsuddannelse og kollegier for børn og unge med autisme, ADHD og lignende udfordringer. Vi har også et støt voksende kursuscenter, der udbreder de pædagogiske metoder, som vi har udviklet gennem de sidste 20 år. Vi tilbyder:en god, fleksibel arbejdsplads med rare kollegergode løn- og ansættelsesvilkåren spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.Om jobbet Stillingen byder på udfordringer, ansvar og selvstændighed samt en bred kontaktflade. De konkrete arbejdsopgaver indbefatter: Fakturering fra C5Bilagshåndtering samt bogføring i C5Afstemning af konti samt periodiseringer i C5MomsregnskabKlargøring af årsregnskab til revisorUdarbejdelse af barselsplaner samt ansøgning af syge- og barselsdagpengerefusionerPersonaleadministration opdatering af personalestamdataDiverse ad hoc opgaver så som betaling af regninger, arkivering, brevskrivning, kopiering, mødereferater, ajourføring af kartotek database. Om dig Vi forestiller os, at du: er kontoruddannet og er rutineret i Office-pakkenhar regnskabs- bogholderierfaring og har kendskab til fakturering og bogføring i C5 samt flair for talhar erfaring med syge- og barselsrefusion samt erfaring med udarbejdelse af barselsplanerhar erfaring med personaleadministrationer udadvendt, glad, humoristisk, rolig, serviceminded, fleksibel, forandringsparat og imødekommendeer vant til ansvar og selvstændighed og kan holde ordenkan indgå i et team med andre kollegaer og er god til at samarbejde.Ansøgningsfrist og praktisk information Ansøgningsfrist: 18.11.2019 kl. 12.00 Ansættelse: 1.1.2020 Vi forbeholder os ret til løbende at indkalde kandidater til samtale. ?Send ansøgning og CV til kontorassistent Olivia Gjelfort via knappen Send ansøgning . Læs mere om Sputnik på www.skolensputnik.dk ?For yderligere information om stillingen, kontakt skolesekretær Hanne Krüger 41 78 31 10 Se mere på vores ansøgersite: https: skolensputnik.ofir.com
Sputnik søger en ny bogholder/sekretær pr. 1. januar 2020 eller snarest herefter. Du bliver en del af vores administration med ca. 20 rare og engagerede kolleger i København NV. Stillingen er på 30-34 timer om ugen.

Om os
Vi er en organisation med 200+ medarbejdere, der laver dagbehandling, ungdomsuddannelse og kollegier for børn og unge med autisme, ADHD og lignende udfordringer. Vi har også et støt voksende kursuscenter, der udbreder de pædagogiske metoder, som vi har udviklet gennem de sidste 20 år.

Vi tilbyder:
  • en god, fleksibel arbejdsplads med rare kolleger
  • gode løn- og ansættelsesvilkår
  • en spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.
Om jobbet
Stillingen byder på udfordringer, ansvar og selvstændighed samt en bred kontaktflade. De konkrete arbejdsopgaver indbefatter:
  • Fakturering fra C5
  • Bilagshåndtering samt bogføring i C5
  • Afstemning af konti samt periodiseringer i C5
  • Momsregnskab
  • Klargøring af årsregnskab til revisor
  • Udarbejdelse af barselsplaner samt ansøgning af syge- og barselsdagpengerefusioner
  • Personaleadministration/opdatering af personalestamdata
  • Diverse ad hoc opgaver så som betaling af regninger, arkivering, brevskrivning, kopiering, mødereferater, ajourføring af kartotek/database.
Om dig
Vi forestiller os, at du:
  • er kontoruddannet og er rutineret i Office-pakken
  • har regnskabs-/bogholderierfaring og har kendskab til fakturering og bogføring i C5 samt flair for tal
  • har erfaring med syge- og barselsrefusion samt erfaring med udarbejdelse af barselsplaner
  • har erfaring med personaleadministration
  • er udadvendt, glad, humoristisk, rolig, serviceminded, fleksibel, forandringsparat og imødekommende
  • er vant til ansvar og selvstændighed og kan holde orden
  • kan indgå i et team med andre kollegaer og er god til at samarbejde.
Ansøgningsfrist og praktisk information
Ansøgningsfrist: 18.11.2019 kl. 12.00
Ansættelse: 1.1.2020

Vi forbeholder os ret til løbende at indkalde kandidater til samtale.
?
Send ansøgning og CV til kontorassistent Olivia Gjelfort via knappen "Send ansøgning".

Læs mere om Sputnik på www.skolensputnik.dk

?For yderligere information om stillingen, kontakt skolesekretær Hanne Krüger 41 78 31 10


Se mere på vores ansøgersite: https://skolensputnik.ofir.com

ORS/Small/c6af2a98_logo.pngSkolen SputnikKøbenhavn NV2019-10-31T16:03:26.9302019-11-18T00:00:00
330104474Rutineret debitorbogholder søgesProfile GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark. Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde. Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet. Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m. Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør. Du har erfaring med en nyere version af NAV. Dine arbejdsopgaver bliver:Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.Indbetalinger og afstemning herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.Krediteringer med og uden varetilgang.Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: gagroup.ofir.com
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer.

Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark.

Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde.

Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet.

Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m.

Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør.

Du har erfaring med en nyere version af NAV.

Dine arbejdsopgaver bliver:
  • Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.
  • Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.
  • Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.
  • Indbetalinger og afstemning – herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.
  • Krediteringer med og uden varetilgang.
  • Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.
En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.





Se mere på vores ansøgersite: https://gagroup.ofir.com

ORS/Small/c7b11c1b_logo.pngGA Group A/SKastrup2019-10-10T10:00:31.4502019-12-08T00:00:00
330124660Solid bogholder søges til vækstende konsulentvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men samtidig er det en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Det betyder også, at du vil få en høj grad af medindflydelse, da der lyttes til alle medarbejdere, når den fremadrettede strategi skal planlægges. Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men der kan være mulighed for lidt nedsat tid. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitor- og kreditorhåndtering Bogføring Fakturering Moms Lønkørsel Administration af timeregistreringssystem Årsregnskab Deltagelse i udviklingsprojekter Ad. hoc Om virksomheden Her er tale om en vækstende konsulentvirksomhed beliggende centralt i København. Virksomheden beskæftiger ca. 15 dedikerede medarbejdere og er en international virksomhed med medarbejdere i flere andre lande. Der vil derfor være daglig kontakt med medarbejdere i både ind- og udland. I virksomheden er der gode personaleforhold bl.a. i form af frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde selvstændigt med allround bogholderi. Du er detaljeorienteret og arbejder struktureret med dine opgaver, men samtidig formår du at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil tager du ansvar for dine opgaver og er faglig beslutningsdygtig. Sidst men ikke mindst er du serviceminded, samarbejdsvillig og hjælper til, hvor der er behov. IT-kompetencer Du har flair for IT og erfaring med et eller flere regnskabssystemer Erfaring & uddannelse Erfaring vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men samtidig er det en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Det betyder også, at du vil få en høj grad af medindflydelse, da der lyttes til alle medarbejdere, når den fremadrettede strategi skal planlægges. Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men der kan være mulighed for lidt nedsat tid. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorhåndtering
  • Bogføring
  • Fakturering
  • Moms
  • Lønkørsel
  • Administration af timeregistreringssystem
  • Årsregnskab
  • Deltagelse i udviklingsprojekter
  • Ad. hoc

Om virksomheden

Her er tale om en vækstende konsulentvirksomhed beliggende centralt i København. Virksomheden beskæftiger ca. 15 dedikerede medarbejdere og er en international virksomhed med medarbejdere i flere andre lande. Der vil derfor være daglig kontakt med medarbejdere i både ind- og udland. I virksomheden er der gode personaleforhold bl.a. i form af frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde selvstændigt med allround bogholderi. Du er detaljeorienteret og arbejder struktureret med dine opgaver, men samtidig formår du at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil tager du ansvar for dine opgaver og er faglig beslutningsdygtig. Sidst men ikke mindst er du serviceminded, samarbejdsvillig og hjælper til, hvor der er behov.

IT-kompetencer

Du har flair for IT og erfaring med et eller flere regnskabssystemer

Erfaring & uddannelse

Erfaring vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/04893cf0_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-14T15:03:01.6702019-12-28T00:00:00
330113360Bogholder til mindre e-commerce virksomhed søges asapRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754 Jeg har behov for at få foretaget løbende bogføring af en mindre ecommerce forretning, der primært handler i uden for EU, hvorfor der skal være kendskab til one-stop-moms. Webshoppen er integreret til Billy s og jeg forventer ikke meget mere end en mindre løbende afslutning ifht med månedsafslutning, moms afregning og årsafslutning. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10754

 

Jeg har behov for at få foretaget løbende bogføring af en mindre ecommerce forretning, der primært handler i uden for EU, hvorfor der skal være kendskab til one-stop-moms. Webshoppen er integreret til Billy's og jeg forventer ikke meget mere end en mindre løbende afslutning ifht med månedsafslutning, moms afregning og årsafslutning.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10754

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-10-28T00:00:002019-12-01T00:00:00
330113060LILLE VIRKSOMHED SØGER RUTINERET MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, EJENDOMSADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER M.M.Robot VIRKSOMHEDEN Sarcio Aps er en lille virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske firmaer samt administration for koncernforbundne selskaber. Kontoret er beliggende i Brønshøj, men flytter om kort tid. Ny adresse forventes at blive i Hellerup, Gentofte, Vanløse eller Rødovre. Virksomheden tæller i alt ca. 5 medarbejdere og er en 100 ikke ryger virksomhed. JOBBET OG DINE OPGAVER Vi søger en alsidig og dygtig medarbejder til følgende opgaver bogføring, der udføres i programmet e-conomic. ejendomsadministration, dog ikke lejeberegning og varsling. Der arbejdes i programmet Strato. faktureringsopgaver, der bl.a. udføres i programmet Ordrestyring sekretæropgaver af enhver slags herunder kontorets mail- og telefonkorrespondance. øvrige administrations- og kontoropgaver. Det er hensigten, at du skal varetage virksomhedens samlede administration. Stillingen tænkes besat som fuldtidsstillnig eller stilling med et ugentligt timetal på ca. 28, der evt. kan fordeles på 4 arbejdsdage. Arbejdet er et tilstedeværelsesjob, ikke et arbejde-hjemmefra-job. Tiltrædelse snarest muligt. OPTIMALE FORUDS TNINGER HOS DIG du er rutineret som bogholder og kan umiddelbart overtage bogholderiet og samarbejde med selskabets revisor. du kender til elementær ejendomsadministration og kender eller ønsker at sætte dig ind i ejendomsadministrationsprogrammet Strato. Du skal ikke foretage lejeberegninger og varslinger. du trives ved som sekretær ikke blot at styre din egen arbejdsdag, men også deltage i at styre chefens og i øvrigt resten af virksomhedens opgaver. du udtrykker dig fuldkommen fejlfrit på dansk i skrift og tale, og du er også i stand til betjene kunder og forretningsforbindelser personligt, i telefon eller på mail på engelsk, og evt. andre sprog. du er hurtig på tastaturet og i det hele taget en rutineret og effektiv bruger af computer og office-programmer som f.eks. Word, Excel og Outlook. du er et udpræget ordensmenneske, for hvem orden i aftaler, computer og papirer er en selvfølge, og du har mod på at overtage kontoret, skønt det langt fra er ajourført eller i god orden ved din tiltrædelse. du har kørekort. SAMARBEJDET, KOLLEGERNE OG LIVET PÅ KONTORET Da Sarcio Aps er en lille virksomhed, vil du ofte være alene på kontoret eller kun sammen med chefen. Hvis drømmen er et stort, summende fælleskontor, kimende telefoner og en kantine, hvor man møder alle dem fra de andre afdelinger, skal du endelig ikke bruge mere tid på denne annonce. En anden følge af, at virksomheden er lille, er, at hvert enkelt arbejdsområde, f.eks. bogholderi eller ejendomsadministration, ikke fylder hele arbejdsdagen. Derimod er der lidt i hver af mange forskellige arbejdskategorier. Efter flytning til nye lokaler, skal vi skabe et kontor, som bliver en god og behagelig daglig arbejdsplads. Hurtigst muligt derefter bliver det din opgave at hjemtage bogholderi og ejendomsadministration fra ekstern virksomhed. Selv om du bliver alene om arbejdet på kontoret, er selskabets revisor altid klar til venlig hjælp. Der er mange funktioner og rutiner på kontoret, der ikke har fået den pleje og opmærksomhed, som de fortjener, så der vil også fra starten blive tale om oprydning og systematisering af praktiske og elektroniske forhold. Gensidig respekt, humor, ærlighed og hjælpsomhed skal kendetegne samarbejdet på kontoret. Som altid vil der jo være opgaver, der skal løses nøjagtigt, som chefen forestiller sig, de bedst løses, men der vil være rig mulighed for at præge kontoret, arbejdet og virksomhedens ansigt udadtil. Du vil blive en vigtig person i dette. FORVENTNINGER TIL DIG Vi forventer, du ser de ikke eksisterende arbejdsrutiner, de mange opgaver, der for længst skulle have været løst, de mange spørgsmål, der ikke kan besvares med vi plejer , som en spændende udfordring og ikke som et irritationsmoment. Vi forventer, det vil interessere dig at samle trådene i en lille virksomhed og skabe et velordnet og veldrevet kontor, hvor kvalitet og omhyggelighed præger dit arbejde. DU TILBYDES Som det fremgår af ovenstående, tilbyder vi dig et job, hvor du på mange områder selv kan planlægge og arbejde selvstændigt. et meget varieret arbejde, da der indgår mange forskellige funktioner. et arbejde med kontakt til mange inden- og udenlandske kunder, forretningsforbindelser og kolleger. en arbejdsplads, hvor godt arbejde bliver værdsat. ANSØGNING Jeg vil glæde mig til at modtage din ansøgning, som du bedes sende til bog@sarcio.dk Du er også være velkommen til at ringe. Jørgen Jensen mobil 4020 4018 Sarcio Aps Islevhusvej 23 2700 Brønshøj

VIRKSOMHEDEN 

Sarcio Aps er en lille virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske firmaer samt administration for koncernforbundne selskaber. Kontoret er beliggende i Brønshøj, men flytter om kort tid. Ny adresse forventes at blive i Hellerup, Gentofte, Vanløse eller Rødovre. Virksomheden tæller i alt ca. 5 medarbejdere og er en 100% ikke ryger virksomhed.  


JOBBET OG DINE OPGAVER

Vi søger en alsidig og dygtig medarbejder til følgende opgaver     

  • bogføring, der udføres i programmet e-conomic.
  • ejendomsadministration, dog ikke lejeberegning og varsling. Der arbejdes i programmet Strato.
  • faktureringsopgaver, der bl.a. udføres i programmet Ordrestyring
  • sekretæropgaver af enhver slags herunder kontorets mail- og telefonkorrespondance.
  • øvrige administrations- og kontoropgaver.

Det er hensigten, at du skal varetage virksomhedens samlede administration. Stillingen tænkes besat som fuldtidsstillnig eller stilling med et ugentligt timetal på ca. 28, der evt. kan fordeles på 4 arbejdsdage. Arbejdet er et tilstedeværelsesjob, ikke et arbejde-hjemmefra-job. Tiltrædelse snarest muligt.


OPTIMALE FORUDSÆTNINGER HOS DIG

  • du er rutineret som bogholder og kan umiddelbart overtage bogholderiet og samarbejde med selskabets revisor.
  • du kender til elementær ejendomsadministration og kender eller ønsker at sætte dig ind i ejendomsadministrationsprogrammet Strato. Du skal ikke foretage lejeberegninger og varslinger.
  • du trives ved som sekretær ikke blot at styre din egen arbejdsdag, men også deltage i at styre chefens og i øvrigt resten af virksomhedens opgaver.
  • du udtrykker dig fuldkommen fejlfrit på dansk i skrift og tale, og du er også i stand til betjene kunder og forretningsforbindelser personligt, i telefon eller på mail på engelsk, og evt. andre sprog.
  • du er hurtig på tastaturet og i det hele taget en rutineret og effektiv bruger af computer og office-programmer som f.eks. Word, Excel og Outlook.
  • du er et udpræget ordensmenneske, for hvem orden i aftaler, computer og papirer er en selvfølge, og du har mod på at overtage kontoret, skønt det langt fra er ajourført eller i god orden ved din tiltrædelse.
  • du har kørekort.


SAMARBEJDET, KOLLEGERNE OG LIVET PÅ KONTORET

Da Sarcio Aps er en lille virksomhed, vil du ofte være alene på kontoret eller kun sammen med chefen. Hvis drømmen er et stort, summende fælleskontor, kimende telefoner og en kantine, hvor man møder alle dem fra de andre afdelinger, skal du endelig ikke bruge mere tid på denne annonce. En anden følge af, at virksomheden er lille, er, at hvert enkelt arbejdsområde, f.eks. bogholderi eller ejendomsadministration, ikke fylder hele arbejdsdagen. Derimod er der lidt i hver af mange forskellige arbejdskategorier.
Efter flytning til nye lokaler, skal vi skabe et kontor, som bliver en god og behagelig daglig arbejdsplads. Hurtigst muligt derefter bliver det din opgave at hjemtage bogholderi og ejendomsadministration fra ekstern virksomhed. Selv om du bliver alene om arbejdet på kontoret, er selskabets revisor altid klar til venlig hjælp.
Der er mange funktioner og rutiner på kontoret, der ikke har fået den pleje og opmærksomhed, som de fortjener, så der vil også fra starten blive tale om oprydning og systematisering af praktiske og elektroniske forhold.
Gensidig respekt, humor, ærlighed og hjælpsomhed skal kendetegne samarbejdet på kontoret. Som altid vil der jo være opgaver, der skal løses nøjagtigt, som chefen forestiller sig, de bedst løses, men der vil være rig mulighed for at præge kontoret, arbejdet og virksomhedens ansigt udadtil. Du vil blive en vigtig person i dette.


FORVENTNINGER TIL DIG

Vi forventer, du ser de ikke eksisterende arbejdsrutiner, de mange opgaver, der for længst skulle have været løst, de mange spørgsmål, der ikke kan besvares med 'vi plejer', som en spændende udfordring og ikke som et irritationsmoment. Vi forventer, det vil interessere dig at samle trådene i en lille virksomhed og skabe et velordnet og veldrevet kontor, hvor kvalitet og omhyggelighed præger dit arbejde.


DU TILBYDES

Som det fremgår af ovenstående, tilbyder vi dig

  • et job, hvor du på mange områder selv kan planlægge og arbejde selvstændigt.
  • et meget varieret arbejde, da der indgår mange forskellige funktioner.
  • et arbejde med kontakt til mange inden- og udenlandske kunder, forretningsforbindelser og kolleger.
  • en arbejdsplads, hvor godt arbejde bliver værdsat.


ANSØGNING 

Jeg vil glæde mig til at modtage din ansøgning, som du bedes sende til bog@sarcio.dk
Du er også være velkommen til at ringe.



Jørgen Jensen
mobil 4020 4018

Sarcio Aps
Islevhusvej 23
2700 Brønshøj

Sarcio ApSBrønshøj2019-10-28T00:00:002019-12-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger en erfaren bogholder/sekretær til Sputnik

Skolen Sputnik

København NV
Sputnik søger en ny bogholder sekretær pr. 1. januar 2020 eller snarest herefter. Du bliver en del af vores administration med ca. 20 rare og engagerede kolleger i København NV. Stillingen er på 30-34 timer om ugen. Om os Vi er en organisation med 2...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Rutineret debitorbogholder søges

GA Group A/S

Kastrup
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Dan...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Solid bogholder søges til vækstende konsulentvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men s...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Bogholder til mindre e-commerce virksomhed søges asap

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754 Jeg har behov for at få foretaget...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019

LILLE VIRKSOMHED SØGER RUTINERET MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, EJENDOMSADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER M.M.

Sarcio ApS

Brønshøj
VIRKSOMHEDEN Sarcio Aps er en lille virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske firmaer samt administration for koncernforbundne selskaber. Kontoret er beliggende i Brønshøj, men flytter om kort tid. Ny a...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:9. december 2019