Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder/administrationsassistent med udpræget servicegen

Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ?

Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte.

Dine opgaver vil være:
  • Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)
  • Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)
  • Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnere
  • Telefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)
  • Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældre
  • Div. administrative opgaver
Kvalifikationer:
  • Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAV
  • Udpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Fortrolighed med Office 365 – gerne på superbrugerniveau – herunder Excel regneark
Som person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens.

Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt.

Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800.

Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00.

Samtaler onsdag d. 26-02-2020.

Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://dyssegaarden.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330169945Phoenix-a685e53512020-02-03T14:06:59.053Bogholder/administrationsassistent med udpræget servicegen
Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ?

Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte.

Dine opgaver vil være:
  • Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)
  • Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)
  • Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnere
  • Telefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)
  • Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældre
  • Div. administrative opgaver
Kvalifikationer:
  • Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAV
  • Udpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Fortrolighed med Office 365 – gerne på superbrugerniveau – herunder Excel regneark
Som person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens.

Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt.

Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800.

Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00.

Samtaler onsdag d. 26-02-2020.

Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://dyssegaarden.ofir.com

2020-02-20T13:51:30.680 Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ? Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte. Dine opgaver vil være:Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnereTelefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældreDiv. administrative opgaverKvalifikationer:Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAVUdpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaverFortrolighed med Office 365 gerne på superbrugerniveau herunder Excel regnearkSom person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens. Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt. Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800. Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen Send ansøgning . Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00. Samtaler onsdag d. 26-02-2020. Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk Se mere på vores ansøgersite: https: dyssegaarden.ofir.com10Phoenixa685e535101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-20T00:00:000000https://dyssegaarden.ofir.com/job/bogholderadministrationsassistent-med-udpraeget-servicegen-624912320#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3703958Dyssegården11Avderødvej 32A2980KokkedalDKDanmarkORS/a685e535_logo.pngORS/Small/a685e535_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111896712MwCareerSitePremium+fca0cc23-1e61-43e9-a83c-a0cdd6eca24f001003-02-20201103-02-202020-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a685e535https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a685e535https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a685e535&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a685e535&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/343301-251-1.jpgBogholder/administrationsassistent med udpræget servicegen12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder411501Administrationsassistent412101Bogholderiassistent419014Kontorassistent934941Administrativ medarbejder3Økonomi5Kontor og administration364100266prj@dyssegaarden.dkDanmarkDanmark330189911Elleslettegård søger regnskabsmedarbejder/bogholder til barselsvikariatRobot Elleslettegård søger fra 4. maj 2020 til 1. september 2021 en regnskabsmedarbejder på fuld tid til barselsvikariat. Som regnskabsmedarbejder får du en hyggelig og selvstændig hverdag som en del af Elleslettegårds administrationsafdeling og i tæt samarbejde med Elleslettegårds forstander. Arbejdsopgaver Debitorbogholderi Kreditorbogholderi Bogføring Afstemning Reception og ad hoc-opgaver Elleslettegård samarbejder med det eksterne lønsystem Payday, i forhold til håndtering af løn, som du således ikke vil skulle være ansvarlig for. Personlige kompetencer Elleslettegård bruger i det daglige arbejde regnskabssystemet E-conomic, så det er en fordel, at du har kendskab til erfaring med dette. Vi vil rigtig gerne have en kollega, der arbejder vedholdende, struktureret og kvalitetsbevidst med sine arbejdsopgaver. Du har en god talforståelse og kan forholde dig kritisk til tal, og du trives som en del af et dynamisk og ambitiøst hold. Som person er du nysgerrig, har god humor, ser muligheder og har gåpåmod. Sidst, men ikke mindst, er du selvhjulpen og serviceminded og har en positiv indstilling i en til tider travl hverdag. Derudover har du naturligvis en relevant uddannelsesbaggrund indenfor regnskab. Ansættelsesproces Motiveret ansøgning og CV sendes venligst til Kira Missing senest fredag d. 13. marts kl. 12.00 på mail: kimi@elleslettegaard.dk Ved spørgsmål til stillingen kan Kira Missing kontaktes på telefonnr.: 2363 6372. Samtaler afholdes på Elleslettegård, Gøngehusvej 162, 2950 Vedbæk d. 25. og 26. marts 2020. Forventet opstart i stillingen er d. 4. maj 2020. Løn efter kvalifikationer. Om Elleslettegård Elleslettegård er beliggende i Vedbæk i naturskønne omgivelser med gode fysiske faciliteter og et godt sammenhold i en ambitiøs personalegruppe. Elleslettegård tilbyder STU, beskyttet beskæftigelse og botilbud til unge og voksne i alderen 15 30 år. Der arbejdes specialiseret med unge indenfor autismespektret, og med unge som er kognitivt udfordret. Læs mere om Elleslettegård her: www.elleslettegaard.dk

Elleslettegård søger fra 4. maj 2020 til 1. september 2021 en regnskabsmedarbejder på fuld tid til barselsvikariat. 

Som regnskabsmedarbejder får du en hyggelig og selvstændig hverdag som en del af Elleslettegårds administrationsafdeling og i tæt samarbejde med Elleslettegårds forstander. 

Arbejdsopgaver

  • Debitorbogholderi
  • Kreditorbogholderi
  • Bogføring
  • Afstemning
  • Reception og ad hoc-opgaver 

Elleslettegård samarbejder med det eksterne lønsystem Payday, i forhold til håndtering af løn, som du således ikke vil skulle være ansvarlig for.

Personlige kompetencer
Elleslettegård bruger i det daglige arbejde regnskabssystemet E-conomic, så det er en fordel, at du har kendskab til/erfaring med dette. 

Vi vil rigtig gerne have en kollega, der arbejder vedholdende, struktureret og kvalitetsbevidst med sine arbejdsopgaver. Du har en god talforståelse og kan forholde dig kritisk til tal, og du trives som en del af et dynamisk og ambitiøst hold. Som person er du nysgerrig, har god humor, ser muligheder og har gåpåmod. Sidst, men ikke mindst, er du selvhjulpen og serviceminded og har en positiv indstilling i en til tider travl hverdag. Derudover har du naturligvis en relevant uddannelsesbaggrund indenfor regnskab.

Ansættelsesproces

Motiveret ansøgning og CV sendes venligst til Kira Missing senest fredag d. 13. marts kl. 12.00 på mail: kimi@elleslettegaard.dk Ved spørgsmål til stillingen kan Kira Missing kontaktes på telefonnr.: 2363 6372. 

Samtaler afholdes på Elleslettegård, Gøngehusvej 162, 2950 Vedbæk d. 25. og 26. marts 2020. Forventet opstart i stillingen er d. 4. maj 2020. Løn efter kvalifikationer. 

Om Elleslettegård

Elleslettegård er beliggende i Vedbæk i naturskønne omgivelser med gode fysiske faciliteter og et godt sammenhold i en ambitiøs personalegruppe. Elleslettegård tilbyder STU, beskyttet beskæftigelse og botilbud til unge og voksne i alderen 15–30 år. Der arbejdes specialiseret med unge indenfor autismespektret, og med unge som er kognitivt udfordret. 

Læs mere om Elleslettegård her: www.elleslettegaard.dk 

ELLESLETTEGÅRDVedbæk2020-02-20T00:00:002020-03-13T00:00:00
330197749Administrativ medarbejder søges til BARSELSVIKARIAT på 13 måneder tilRobot I økonomienheden afregninger vi for praksissektoren. Hver måned udbetaler vi honorar til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden. Derudover administrerer vi et register, hvor vi opdaterer diverse oplysninger om praksissektorens ydere samt bevilger offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker. Endelig administrerer vi ordningen om tolkebistand i sundhedssektoren. Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og kompetencer, og du vil komme til at arbejde med flere af de ovenfor nævnte arbejdsopgaver. Du vil blive lært op i brugen af vores it-systemer. Om dig Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver og at du fremstår proaktiv og samarbejdsvillig. Derudover lægger vi vægt på, at du: ? arbejder systematisk og effektivt ? trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo ? kan skabe overblik og se sammenhænge ? kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger ? er engageret, positiv og team orienteret Hvem er vi? I Center for Sundhed, hvor vi har ansvaret for regionens sundhedsydelser, er vi ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted. Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 21 medarbejdere.En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger. Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling samt lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi har flextid. Læs mere om os her: https: www.regionh.dk om-region-hovedstaden denAdministrativeRegion Center-for-Sundhed Sider default.aspx Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse fredag den 1. maj 2020 eller efter aftale. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf. 2444 2951. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er torsdag den 19. marts 2020.Vi holder samtaler i uge 13. Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online rekkruteringssystem.I økonomienheden afregninger vi for praksissektoren. Hver måned udbetaler vi honorar til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger,
psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.


Derudover administrerer vi et register, hvor vi opdaterer diverse oplysninger om praksissektorens ydere samt bevilger
offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker. Endelig administrerer vi ordningen om tolkebistand i sundhedssektoren.

Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og kompetencer, og du vil komme til at arbejde med flere af de ovenfor nævnte
arbejdsopgaver. Du vil blive lært op i brugen af vores it-systemer.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver og at du fremstår proaktiv og
samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

? arbejder systematisk og effektivt

? trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo

? kan skabe overblik og se sammenhænge

? kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger

? er engageret, positiv og team orienteret



Hvem er vi?
I Center for Sundhed, hvor vi har ansvaret for regionens sundhedsydelser, er vi ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.
Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 21 medarbejdere.En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.
Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling samt lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi har flextid.

Læs mere om os her:

https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/Center-for-Sundhed/Sider/default.aspx

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse fredag den 1. maj 2020 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf. 2444 2951.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er torsdag den 19. marts 2020.Vi holder samtaler i uge 13.
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online rekkruteringssystem.

Region HovedstadenHillerød2020-02-29T00:00:002020-03-19T00:00:00
330182764BOGHOLDER der er selvkørende og omhyggelig anlagtRobot Stillingsbeskrivelse:Med reference til virksomhedens direktør ejerleder, kommer du til at sidde med ansvaret for bogholderiet for et selskab, og kommer derfor til at beskæftige dig med alle de gængse opgaver indenfor økonomi og regnskab. Du kommer til at stå for alle opgaverne både bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v.Derudover vil du sidde med løn for både timeansatte og funktionærer.Virksomheden kører time-sags-styring, ligesom der skal køres en budgetkontrol og diverse nøgletalsanalyser en gang om måneden. Du vil have en revisor med på sidelinjen, som ofte har sin gang i virksomheden. Virksomhedsbeskrivelse:Vores kunde er en ældre velkonsolideret servicevirksomhed. Arbejdssted:Nordsjælland Du tilbydes:En meget selvstændigt stilling, hvor du vil få stor mulighed for at være med til at præge dine egne arbejdsopgaver. Løn:Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Egenskaber:Du er en omstillingsparat, robust og omhyggelig person, der er selvmotiverende og dermed også selvigangsættende.Du har styr på dine og også gerne andres ting, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for bogholderi. Kendskab til Navision er en stor fordel. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund. Sprogkundskaber IT:Der stilles ingen specielle krav til dine sprogkundskaber, men det forventes, at du er en erfaren bruger af IT, og kan begå dig på engelsk.

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til virksomhedens direktør/ejerleder, kommer du til at sidde med ansvaret for bogholderiet for et selskab, og kommer derfor til at beskæftige dig med alle de gængse opgaver indenfor økonomi og regnskab. Du kommer til at stå for alle opgaverne både bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v.

Derudover vil du sidde med løn for både timeansatte og funktionærer.

Virksomheden kører time-sags-styring, ligesom der skal køres en budgetkontrol og diverse nøgletalsanalyser en gang om måneden. Du vil have en revisor med på sidelinjen, som ofte har sin gang i virksomheden.

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er en ældre velkonsolideret servicevirksomhed.

Arbejdssted:
Nordsjælland

Du tilbydes:
En meget selvstændigt stilling, hvor du vil få stor mulighed for at være med til at præge dine egne arbejdsopgaver.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en omstillingsparat, robust og omhyggelig person, der er selvmotiverende og dermed også selvigangsættende.

Du har styr på dine og også gerne andres ting, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for bogholderi. Kendskab til Navision er en stor fordel.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkundskaber / IT:
Der stilles ingen specielle krav til dine sprogkundskaber, men det forventes, at du er en erfaren bruger af IT, og kan begå dig på engelsk.

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2020-02-18T00:00:002020-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elleslettegård søger regnskabsmedarbejder/bogholder til barselsvikariat

ELLESLETTEGÅRD

Vedbæk
Elleslettegård søger fra 4. maj 2020 til 1. september 2021 en regnskabsmedarbejder på fuld tid til barselsvikariat. Som regnskabsmedarbejder får du en hyggelig og selvstændig hverdag som en del af Elleslettegårds administrationsafdeling og i tæt sam...
Indrykket:20. februar 2020

Administrativ medarbejder søges til BARSELSVIKARIAT på 13 måneder til

Region Hovedstaden

Hillerød
I økonomienheden afregninger vi for praksissektoren. Hver måned udbetaler vi honorar til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden. Derudover administrerer vi et register, hvor vi opdat...
Indrykket:29. februar 2020

BOGHOLDER der er selvkørende og omhyggelig anlagt

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Med reference til virksomhedens direktør ejerleder, kommer du til at sidde med ansvaret for bogholderiet for et selskab, og kommer derfor til at beskæftige dig med alle de gængse opgaver indenfor økonomi og regnskab. Du kommer t...
Indrykket:18. februar 2020