Bogholder/administrator

Om jobbet
S/K Lynetten søger en Bogholder/adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år.
 
Opgaverne er:

  • Opkrævning af kontingenter via PBS
  • Fakturering af diverse ydelser
  • Styring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKI
  • Bogføring/betaling af kreditorer (differentieret moms)
  • Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)
  • Moms
  • Daglige ind/udbetalinger
  • Bogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automat
  • Årsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)
  • Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kasserer
  • Håndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmer
  • Administration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefen
  • Diverse ad hock opgaver
Vi forventer at du
  • Er venlig, udadvendt og serviceminded
  • Har indgående IT kendskab
  • Kan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdet
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Kan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.
  • Straffeattest skal fremvises.
S/K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.
Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.
Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.
Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.
Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.
Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.
Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 – 15:00

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen "Send ansøgning" senest søndag den 08. marts 2020.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330175504Phoenix-d088870812020-02-11T01:00:00.857Bogholder/administratorOm jobbet
S/K Lynetten søger en Bogholder/adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år.
 
Opgaverne er:
  • Opkrævning af kontingenter via PBS
  • Fakturering af diverse ydelser
  • Styring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKI
  • Bogføring/betaling af kreditorer (differentieret moms)
  • Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)
  • Moms
  • Daglige ind/udbetalinger
  • Bogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automat
  • Årsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)
  • Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kasserer
  • Håndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmer
  • Administration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefen
  • Diverse ad hock opgaver
Vi forventer at du
  • Er venlig, udadvendt og serviceminded
  • Har indgående IT kendskab
  • Kan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdet
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Kan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.
  • Straffeattest skal fremvises.
S/K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.
Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.
Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.
Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.
Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.
Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.
Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 – 15:00

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen "Send ansøgning" senest søndag den 08. marts 2020.
Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævning af kontingenter via PBSFakturering af diverse ydelserStyring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKIBogføring betaling af kreditorer (differentieret moms)Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)MomsDaglige ind udbetalingerBogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automatÅrsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kassererHåndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmerAdministration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefenDiverse ad hock opgaver Vi forventer at duEr venlig, udadvendt og servicemindedHar indgående IT kendskabKan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdetKan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevnerKan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.Straffeattest skal fremvises. S K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 15:00Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen Send ansøgning senest søndag den 08. marts 2020.10Phoenixd0888708101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-08T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3708660Sejlklubben Lynetten11Refshalevej 2001432København KDKDanmarkORS/d0888708_logo.pngORS/Small/d0888708_logo.png0job@lynetten.dkDKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent11111901773PhoenixPremium+01011-02-20201110-02-202008-03-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0888708https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0888708https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0888708&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0888708&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/343301-255-1.jpgBogholder/administrator12007991Dansk3Læse/ tale341918Økonomiassistent343301Bogholder3Økonomi5Kontor og administration364154058job@lynetten.dkjob@lynetten.dkDanmarkDanmark330193929Har du grønne fingre samt flair for tal og mennesker? Struktureret bogholder på deltid søges til passioneret virksomhed beliggende i SøborgProfile Beskrivelse Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af stabile rammer og varierede arbejdsopgaver. Du vil have gode muligheder for at påvirke økonomifunktionens arbejdsprocesser, og det er derfor væsentligt, at du har god erfaring med økonomi og regnskab, som du kan trække på i din opgaveløsning. Du vil få en udadvendt rolle da du vil have telefonisk kontakt med virksomhedens medlemmer, og det er derfor vigtigt, at du har flair for både mennesker og tal. Stillingen er på 30 timer om ugen. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Debitoropfølgning Periodiseringer Hensættelser Bogføring Debitorstyring Kreditorstyring Lægge varer i webshop Bestille forplejning booke mødelokaler Pleje af frivillige Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en medlemsbaseret virksomhed, som udgiver et medlemsblad samt yder faglig rådgivning. Virksomheden er passioneret omkring naturen, og har mange frivillige ressourcer ansat. I virksomheden er der en positiv, åben, engageret og behagelig stemning i hverdagen, og man hjælper og sparrer med hinanden for at sikre den bedste opgaveløsning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sociale arrangementer, sundhedsforsikring, pensionsordning og feriefridage. Personlige kompetencer Du kan begå dig professionelt i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. Du arbejder grundigt, struktureret og kvalitetsorienteret samt overholder dine deadlines. Du er imødekommende, ansvarsbevidst og serviceorienteret overfor både kolleger og eksterne interessenter. IT-kompetencer Erfaring med Navision er en fordel Erfaring & Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af stabile rammer og varierede arbejdsopgaver. Du vil have gode muligheder for at påvirke økonomifunktionens arbejdsprocesser, og det er derfor væsentligt, at du har god erfaring med økonomi og regnskab, som du kan trække på i din opgaveløsning. Du vil få en udadvendt rolle da du vil have telefonisk kontakt med virksomhedens medlemmer, og det er derfor vigtigt, at du har flair for både mennesker og tal. Stillingen er på 30 timer om ugen. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Debitoropfølgning
  • Periodiseringer
  • Hensættelser
  • Bogføring
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Lægge varer i webshop
  • Bestille forplejning/booke mødelokaler
  • Pleje af frivillige
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en medlemsbaseret virksomhed, som udgiver et medlemsblad samt yder faglig rådgivning. Virksomheden er passioneret omkring naturen, og har mange frivillige ressourcer ansat. I virksomheden er der en positiv, åben, engageret og behagelig stemning i hverdagen, og man hjælper og sparrer med hinanden for at sikre den bedste opgaveløsning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sociale arrangementer, sundhedsforsikring, pensionsordning og feriefridage.

Personlige kompetencer

Du kan begå dig professionelt i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. Du arbejder grundigt, struktureret og kvalitetsorienteret samt overholder dine deadlines. Du er imødekommende, ansvarsbevidst og serviceorienteret overfor både kolleger og eksterne interessenter.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision er en fordel

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-25T15:07:47.9632020-03-31T00:00:00
330197376Kompetent og alsidig bogholder søges til spændende virksomhed beliggende i BallerupProfile Beskrivelse Som bogholder vil du indgå i et velfungerende team på i alt fem medarbejdere og en CFO. I teamet vil du være den, som varetager lønnen for en større del af virksomhedens medarbejdere og vil derudover deltage i det daglige bogholderi i samarbejde med dine kolleger. Virksomheden prioriterer samarbejde, vidensdeling og sparring i teamet højt, og det er derfor vigtigt, at du både er selvstændig i din opgaveløsning og samtidigt er i stand til at bidrage til det gode samarbejde. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Finansbogføring Debitorbogholderi Kreditorbogholderi Afstemninger Fakturering Deltage i måneds- og årsregnskaber samt budgetter Løn Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en større virksomhed med en stærk position på markedet. Der er i alt ansat ca. 400 medarbejdere landet over, og du vil have ca. 100 kolleger på matriklen. I virksomheden er der en flad struktur med højt til loftet, frihed under ansvar og et godt arbejdsklima. Der er generelt en høj anciennitet i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som kantineordning, sociale arrangementer, sundhedsforsikring, pensionsordning og feriefridage. Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og selvstændig i din tilgang til opgaverne, du kender dine tal og er vant til at agere pragmatisk og struktureret i hverdagen. Du formår samtidigt at bidrage til og vedligeholde et godt samarbejde med dine kolleger. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Desuden er du servicemindet, proaktiv og imødekommende. IT-kompetencer Erfaring med Navision og Lessor er en fordel Erfaring & Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vil du indgå i et velfungerende team på i alt fem medarbejdere og en CFO. I teamet vil du være den, som varetager lønnen for en større del af virksomhedens medarbejdere og vil derudover deltage i det daglige bogholderi i samarbejde med dine kolleger. Virksomheden prioriterer samarbejde, vidensdeling og sparring i teamet højt, og det er derfor vigtigt, at du både er selvstændig i din opgaveløsning og samtidigt er i stand til at bidrage til det gode samarbejde. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Finansbogføring
  • Debitorbogholderi
  • Kreditorbogholderi
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Deltage i måneds- og årsregnskaber samt budgetter
  • Løn
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en større virksomhed med en stærk position på markedet. Der er i alt ansat ca. 400 medarbejdere landet over, og du vil have ca. 100 kolleger på matriklen. I virksomheden er der en flad struktur med højt til loftet, frihed under ansvar og et godt arbejdsklima. Der er generelt en høj anciennitet i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som kantineordning, sociale arrangementer, sundhedsforsikring, pensionsordning og feriefridage.

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og selvstændig i din tilgang til opgaverne, du kender dine tal og er vant til at agere pragmatisk og struktureret i hverdagen. Du formår samtidigt at bidrage til og vedligeholde et godt samarbejde med dine kolleger. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Desuden er du servicemindet, proaktiv og imødekommende.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision og Lessor er en fordel

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-28T17:11:52.4532020-04-03T00:00:00
330189340Økonomi- og administrativ ansvarlig søgesRobot Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er struktur og gejst for at tage del i og ansvar for, at virksomheden fortsætter en sund udvikling. Jobbet Stillingen rummer først og fremmest daglig bogføring af debitorer, kreditorer, afstemning af bank samt betalinger, finansafstemninger, moms samt klargøring af årsregnskab til revisor. Endvidere bidrager du med forskellige administrative opgaver herunder vareoprettelse med priser og diverse logistik opgaver. Kvalifikationer Relevant uddannelse indenfor bogholderi økonomi Solid erfaring fra lignede ansættelser gerne indenfor engros, produktion eller logistik Selvstændig og proaktiv med høj arbejdsmoral - ikke bange for nye arbejdsområder Rutineret IT-bruger og kendskab til e-conomics kan hurtigt blive superbruger Sprog: Engelsk og dansk Om virksomheden Med produktion i Asien producerer SJ Link ApS for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor living og softtech accessories. Hos os bliver du en del af et familiært team i en ung, mindre virksomhed i driftig udvikling. Med afsæt i det gode købmandskab arbejder vi ud fra rettidig omhu og en tro på gode relationer og de muligheder, vi skaber. Ansættelsesvilkår Stillingen kan være 25-37 timer pr. uge, hvorfor både deltid og fuldtid er muligt. Timer og allokering aftales nærmere. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sofie Vincentz på tlf. 22563284. Motiveret ansøgningen og CV sendes på mail: sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, hvis vi har fundet den rette kandidat. Ansøgningsfrist: Torsdag d. 12. marts 2020 kl. 12.00

Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er ’struktur’ og ’gejst’ for at tage del i og ansvar for, at virksomheden fortsætter en sund udvikling.  

 

Jobbet

Stillingen rummer først og fremmest daglig bogføring af debitorer, kreditorer, afstemning af bank samt betalinger, finansafstemninger, moms samt klargøring af årsregnskab til revisor. Endvidere bidrager du med forskellige administrative opgaver; herunder vareoprettelse med priser og diverse logistik opgaver.

 

Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse indenfor bogholderi/økonomi
  • Solid erfaring fra lignede ansættelser – gerne indenfor engros, produktion eller logistik
  • Selvstændig og proaktiv med høj arbejdsmoral - ikke bange for nye arbejdsområder 
  • Rutineret IT-bruger og kendskab til e-conomics / kan hurtigt blive superbruger
  • Sprog: Engelsk og dansk

 

Om virksomheden

Med produktion i Asien producerer SJ Link ApS for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor living og softtech accessories. Hos os bliver du en del af et familiært team i en ung, mindre virksomhed i driftig udvikling. Med afsæt i det gode købmandskab arbejder vi ud fra rettidig omhu og en tro på gode relationer og de muligheder, vi skaber.

Ansættelsesvilkår

Stillingen kan være 25-37 timer pr. uge, hvorfor både deltid og fuldtid er muligt. Timer og allokering aftales nærmere.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.

 

Vi ser frem til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sofie Vincentz på tlf. 22563284. Motiveret ansøgningen og CV sendes på mail: sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, hvis vi har fundet den rette kandidat.

 

 

Ansøgningsfrist: Torsdag d. 12. marts 2020 kl. 12.00

SJ LINK ApSKøbenhavn S2020-02-20T00:00:002020-03-12T00:00:00
330189531Deltids bogholder søges til fotografvirksomhed 20 timer/ugenRobot Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab. Arbejdsopgaver:Ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer, med sparring fra vores revisor i Deloitte, herunder: Bogføring og afstemning af udgiftsbilag Ajourføring af indbetalinger og debitorerstyring Ajourføring af kreditorer Korrektioner i regnskabet Momsregnskab Hvad vi søger Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har indgående kendskab og erfaring med E-conomic.Du trives i et ungt og dynamisk miljø hvor der til tider er rigtig meget fart på og hvor der sættes krav til fleksibilitet, selvstændighed og planlægning. Tid og stedStillingen er på 20-25 timer ugentligt fordelt over 3-4 dage. Arbejdsted vil være på kontoret i vores studier i Schillerhuset på Nørrebro. På sigt kan der være mulighed for fuldtid og der kan ligeledes på sigt aftales mulighed for delvis hjemmearbejdsplads. LønAttraktiv lønpakke med pension og frokostordning tilbydes. BEM RK, stillingen skal søges via SØG JOBBET !

Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.
Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab.

Arbejdsopgaver:
Ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer, med sparring fra vores revisor i Deloitte, herunder:

  • Bogføring og afstemning af udgiftsbilag
  • Ajourføring af indbetalinger og debitorerstyring 
  • Ajourføring af kreditorer 
  • Korrektioner i regnskabet
  • Momsregnskab


Hvad vi søger 
Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.
Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har indgående kendskab og erfaring med E-conomic.
Du trives i et ungt og dynamisk miljø hvor der til tider er rigtig meget fart på og hvor der sættes krav til fleksibilitet, selvstændighed og planlægning. 

Tid og sted
Stillingen er på 20-25 timer ugentligt fordelt over 3-4 dage.
Arbejdsted vil være på kontoret i vores studier i Schillerhuset på Nørrebro.
På sigt kan der være mulighed for fuldtid og der kan ligeledes på sigt aftales mulighed for delvis hjemmearbejdsplads.

Løn
Attraktiv lønpakke med pension og frokostordning tilbydes.

BEMÆRK, stillingen skal søges via "SØG JOBBET"!

TRENDSHOTS ApSKøbenhavn N2020-02-20T00:00:002020-03-17T00:00:00
330192285Erfaren bogholder søges til mindre afdeling af verdens største stilladsproducent - Layher ApSRobot Vi søger en selvstændig bogholder på deltid med bred erfaring og med øje for detaljen og ønske om yderligere kontor marketingopgaver. Som bogholder indgår du i et lille dynamisk firma med mulighed for indflydelse på egne opagver. Du vil selvstændigt varetage alle vores regnskabsopgaver, debitor opfølgning, moms mm. samt lønkørsel og betalinger i banken. Vi har en revisor tilkoblet til at lave vores regnskab til koncernen. Stillingen er deltid og kan være 2 eller 3 dage om ugen, som det passer dig. Bogholderiopgaverne forventes at være 1 dag om ugen og resterende tid kan være opgaver, som du byder ind på, indenfor kontor, marketing, SO-ME etc. Du vil derfor få en alsidig hverdag og gode muligheder for at lære og udvikle dig både personligt og fagligt. Vi tilbyder: Flexibilitet i opgaverne og dagligdagen Indflydelse på arbejdsgange og opgaver Uformel omgangstone og godt humør Ambitiøse kolleger En virksomhed i udvikling Udviklingsmuligheder personligt og fagligt Dine kompetencer Vi forventer, at du kan bruge Economics og MS Office Du behersker dansk både mundtligt og skriftligt Du vil få en kontaktflade til hovedkontoret i Tyskland, hvorfor det forventes, du kan skrive og læse engelsk. Relevant uddannelse inden for bogholderi. Som person er du ansvarsfuld og er ikke bange for at tage ansvar. Du er proaktiv, struktureret og detaljeorienteret. Derudover er du god til at kommunikere og til at holde overblikket. Der lægges vægt på, at du er imødekommende og fleksibel. Om Virksomheden. Vi er et dansk datterselskab af Layher GmbH, som er verdens største stilladsproducent. Vores kunder er alle de firmaer, som opstiller stilladser, scener og tribuner rundt om i landet. Virksomheden beskæftiger på verdensplan ca. 2000 medarbejdere I Danmark er vi 5 fastansatte. Arbejdssted: Albertslund Der tilbydes ordnede forhold samt gode pensions- og sundhedsordning. Start: hurtigst muligt Sådan ansøger du Ansøgningsproces Send din ansøgning og CV til Dir. Jesper Nyborg, på jesper.nyborg@layher.com senest den 10 3 2020.

Vi søger en selvstændig bogholder på deltid med bred erfaring og med øje for detaljen og ønske om yderligere kontor/marketingopgaver.

Som bogholder indgår du i et lille dynamisk firma med mulighed for indflydelse på egne opagver. 

Du vil selvstændigt varetage alle vores regnskabsopgaver, debitor opfølgning, moms mm. samt lønkørsel og betalinger i banken. Vi har en revisor tilkoblet til at lave vores regnskab til koncernen.

Stillingen er deltid og kan være 2 eller 3 dage om ugen, som det passer dig.

Bogholderiopgaverne forventes at være 1 dag om ugen og resterende tid kan være opgaver, som du byder ind på, indenfor kontor, marketing, SO-ME etc.

Du vil derfor få en alsidig hverdag og gode muligheder for at lære og udvikle dig både personligt og fagligt. 

 Vi tilbyder:

Flexibilitet i opgaverne og dagligdagen 
Indflydelse på arbejdsgange og opgaver
Uformel omgangstone og godt humør
Ambitiøse kolleger 
En virksomhed i udvikling
Udviklingsmuligheder – personligt og fagligt 

Dine kompetencer

Vi forventer, at du kan bruge Economics og MS Office 
Du behersker dansk både mundtligt og skriftligt
Du vil få en kontaktflade til hovedkontoret i Tyskland, hvorfor det forventes, du kan skrive og læse engelsk.
Relevant uddannelse inden for bogholderi.
Som person er du ansvarsfuld og er ikke bange for at tage ansvar. 
Du er proaktiv, struktureret og detaljeorienteret. 
Derudover er du god til at kommunikere og til at holde overblikket. 
Der lægges vægt på, at du er imødekommende og fleksibel.  

Om Virksomheden.

Vi er et dansk datterselskab af Layher GmbH, som er verdens største stilladsproducent. Vores kunder er alle de firmaer, som opstiller stilladser, scener og tribuner rundt om i landet.

Virksomheden beskæftiger på verdensplan ca. 2000 medarbejdere; I Danmark er vi 5 fastansatte.

Arbejdssted: Albertslund 

Der tilbydes ordnede forhold samt gode pensions- og sundhedsordning.

Start: hurtigst muligt

 

Sådan ansøger du

Ansøgningsproces

Send din ansøgning og CV til Dir. Jesper Nyborg, på  jesper.nyborg@layher.com

senest den 10/3 2020. 

Layher ApSAlbertslund2020-02-24T00:00:002020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Har du grønne fingre samt flair for tal og mennesker? Struktureret bogholder på deltid søges til passioneret virksomhed beliggende i Søborg

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vil du varetage det daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af stabile rammer og varierede arbejdsopgaver. Du vil have gode muligheder for...
Indrykket:25. februar 2020

Kompetent og alsidig bogholder søges til spændende virksomhed beliggende i Ballerup

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vil du indgå i et velfungerende team på i alt fem medarbejdere og en CFO. I teamet vil du være den, som varetager lønnen for en større del af virksomhedens medarbejdere og vil derudover deltage i det daglige bogholderi i sa...
Indrykket:28. februar 2020

Økonomi- og administrativ ansvarlig søges

SJ LINK ApS

København S
Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er struktur og gejst for at tage del i og ansvar for, at vi...
Indrykket:20. februar 2020

Deltids bogholder søges til fotografvirksomhed 20 timer/ugen

TRENDSHOTS ApS

København N
Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab. Arbejdsopgaver:Ansvar for vo...
Indrykket:20. februar 2020

Erfaren bogholder søges til mindre afdeling af verdens største stilladsproducent - Layher ApS

Layher ApS

Albertslund
Vi søger en selvstændig bogholder på deltid med bred erfaring og med øje for detaljen og ønske om yderligere kontor marketingopgaver. Som bogholder indgår du i et lille dynamisk firma med mulighed for indflydelse på egne opagver. Du vil selvstændigt...
Indrykket:24. februar 2020