Bogholder/advokatsekretær

Vi søger en bogholder/advokatsekretær med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding.

Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Ud over at være bogholder for advokatfirmaet vil du selvstændigt skulle stå for bogføring af virksomhedens øvrige selskabsportefølje på en række mindre selskaber.

 

Det vil ligeledes være en fordel, men ikke et krav, hvis du er uddannet advokatsekretær, eller har erfaring med sædvanligt forefaldende arbejde på et advokatkontor, herunder indenfor nogle af følgende områder:

  • retssagsbehandling
  • inkasso
  • tvangsauktioner
  • selskabssager
  • ejendomshandler

Dine primære arbejdsområder vil være:

  • Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar
  • Betalinger
  • Lønafregninger i dataløn
  • Afregning af moms
  • Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv.
  • Kvartalsrapportering til ledelsen
  • Huslejeopkrævninger
  • Sædvanligt forefaldende arbejde på advokatkontoret

Faglige kvalifikationer og erfaring:

  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring
  • Du er evt. tillige uddannet advokatsekretær
  • Kendskab til Unik Bolig 4 og Unik Advosys
  • Flair for tal, økonomi og it

 

Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag.

Opstart: Hurtigst muligt.

Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051119Phoenix-661ea94112019-06-30T00:00:00Bogholder/advokatsekretær

Vi søger en bogholder/advokatsekretær med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding.

Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Ud over at være bogholder for advokatfirmaet vil du selvstændigt skulle stå for bogføring af virksomhedens øvrige selskabsportefølje på en række mindre selskaber.

 

Det vil ligeledes være en fordel, men ikke et krav, hvis du er uddannet advokatsekretær, eller har erfaring med sædvanligt forefaldende arbejde på et advokatkontor, herunder indenfor nogle af følgende områder:

  • retssagsbehandling
  • inkasso
  • tvangsauktioner
  • selskabssager
  • ejendomshandler

Dine primære arbejdsområder vil være:

  • Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar
  • Betalinger
  • Lønafregninger i dataløn
  • Afregning af moms
  • Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv.
  • Kvartalsrapportering til ledelsen
  • Huslejeopkrævninger
  • Sædvanligt forefaldende arbejde på advokatkontoret

Faglige kvalifikationer og erfaring:

  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring
  • Du er evt. tillige uddannet advokatsekretær
  • Kendskab til Unik Bolig 4 og Unik Advosys
  • Flair for tal, økonomi og it

 

Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag.

Opstart: Hurtigst muligt.

Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.

 

Vi søger en bogholder advokatsekretær med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding. Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Ud over at være bogholder for advokatfirmaet vil du selvstændigt skulle stå for bogføring af virksomhedens øvrige selskabsportefølje på en række mindre selskaber. Det vil ligeledes være en fordel, men ikke et krav, hvis du er uddannet advokatsekretær, eller har erfaring med sædvanligt forefaldende arbejde på et advokatkontor, herunder indenfor nogle af følgende områder: retssagsbehandling inkasso tvangsauktioner selskabssager ejendomshandler Dine primære arbejdsområder vil være: Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar Betalinger Lønafregninger i dataløn Afregning af moms Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv. Kvartalsrapportering til ledelsen Huslejeopkrævninger Sædvanligt forefaldende arbejde på advokatkontoret Faglige kvalifikationer og erfaring: Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring Du er evt. tillige uddannet advokatsekretær Kendskab til Unik Bolig 4 og Unik Advosys Flair for tal, økonomi og it Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag. Opstart: Hurtigst muligt. Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.11jobnet661ea941100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3554465Advokaterne Strandvejen11Strandvejen 34A6000KoldingDKDanmark0
obc@a-advokater.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784655JobNet5010829501082910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=661ea941https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=661ea941https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=661ea941&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=661ea941&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgEr du den nye Bogholder i Advokaterne Strandvejen?12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362154329obc@a-advokater.dkobc@a-advokater.dkDKDanmarkDKDanmark330075143ServiceKompagniet søger hjælp til administrationenRobot ServiceKompagniet søger hjælp 4 - 6 timer ugentligt fordelt på 2 dage. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, holde hovedet koldt, have overblik og have arbejdet med e-conomic og lønadministration. e-conomic er et af landets letteste faktureringssystemer og der findes vidoer på alle funktioner. Derudover skal der udarbejdes indberettes løntimer på medarbejdere. Andre forfaldne administrative opgaver kan og vil forekomme - lettere kontorarbejde, oprettelse af ansættelseskontrakter, telefonbetjening o. lign., men med hovedfokus på fakturering, udligning, afstemning, lønadministration o. lign. Uden disse kvalifikationer er henvendelse unødvendige. Vi søger en moden dame mand som har nogle timer i overskud og har lysten evnen til at gøre en forskel. Fleksmedarbejder efterlønner er en mulighed. Arbejdet SKAL finde sted på vores lokation i Kolding grundet omfanget. Timelønnen udgør de første 3 måneder DKK. 135,00 med tillæg af feriepenge. Læs mere om os på www.servicekompagniet.dk Vi glæder os til at modtage din ansøgning - som IKKE må indholde personfølsomme oplysninger - og vi håber du kan starte snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.

ServiceKompagniet søger hjælp 4 - 6 timer ugentligt fordelt på 2 dage. 

Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, holde hovedet koldt, have overblik og have arbejdet med e-conomic og lønadministration. 

e-conomic er et af landets letteste faktureringssystemer og der findes vidoer på alle funktioner. Derudover skal der udarbejdes/indberettes løntimer på medarbejdere. 

Andre forfaldne administrative opgaver kan og vil forekomme - lettere kontorarbejde, oprettelse af ansættelseskontrakter, telefonbetjening o. lign., men med hovedfokus på fakturering, udligning, afstemning, lønadministration o. lign. 

Uden disse kvalifikationer er henvendelse unødvendige. 

Vi søger en moden dame / mand som har nogle timer i overskud og har lysten/evnen til at gøre en forskel. Fleksmedarbejder / efterlønner er en mulighed. Arbejdet SKAL finde sted på vores lokation i Kolding grundet omfanget.  

Timelønnen udgør de første 3 måneder DKK. 135,00 med tillæg af feriepenge. 

Læs mere om os på www.servicekompagniet.dk

Vi glæder os til at modtage din ansøgning - som IKKE må indholde personfølsomme oplysninger - og vi håber du kan starte snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. 

 

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApSKolding2019-08-19T00:00:002019-08-31T00:00:00
330069923BOGHOLDER søgers til international virksomhed beliggende i Lunderskov.Robot FORBO Siegling Danmark A S søger en erfaren og faglig kompetent bogholder. Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 30 timer pr. uge, så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. Stillingen: Som bogholder vil du skulle varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi og administration. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Arbejdsopgaver: Ansvar for kreditor-, debitor- og finansstyring, herunder den daglige bogføring Afstemning af diverse konti, bank mv., i forbindelse med månedsafslutning Intercompany afstemning ifm. månedsafslutning Administrative opgaver, som f.eks. fakturering, korrespondance internt og til eksterne partnere, øvrige adm. opgaver og ad hoc Personlige og faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelse samt økonomi og forretningsforståelse. Derudover skal du være fortrolig med Office pakken (Excel, Word og Outlook) og meget gerne have erfaring med SAP. Som person kan du arbejde selvstændigt og tage ansvar, men samtidig forstår du vigtigheden i et godt teamwork. Du er positivt indstillet og har en humoristisk sans, er frisk, udadvendt og fleksibel. Du vil nå dine mål, brænder for opgaven og har en klar holdning til tingene. Vi tilbyder: Vi kan tilbyde dig et udfordrende job, hvor der er mange både brede og spændende opgaver. Et uformelt arbejdsmiljø og med en fri, direkte omgangstone. Ansættelsesforhold og løn, der modsvarer de opstillede krav og dine kvalifikationer. Ansættelsesstart forventes at være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende. Din ansøgning Finder du dette job interessant, så send din ansøgning til susan.haagensen@forbo.com, mrk: Bogholder , senest den 31. august 2019. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte vores økonomichef, Marina Berg på 45 7684 0699. Om virksomheden:Forbo Siegling blev grundlagt i 1919 i Hannover, Tyskland. Forbo Siegling Danmark er en del af den internationale Movement Division, der har produktionsfaciliteter i Europa, Amerika og Asien og har kontorer i mere end 80 lande verden over. Forbo Movement Division er markedsledende inden for produktion af transportbånd og forarbejdningsbælter af høj kvalitet, såvel som modulbånd af plast, kraftoverførselsbælter og timing og flade bælter lavet af syntetiske materialer. Forbo Siegling Danmark er et af 29 datterselskaber og har tre lokationer i Danmark, herunder t af koncernens tre europæiske produktions-sites, beliggende i Lunderskov, hvor moderselskabet har planlagt store investeringsprojekter for de kommende år.

FORBO Siegling Danmark A/S søger en erfaren og faglig kompetent bogholder. Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 30 timer pr. uge, så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst.

Stillingen:

Som bogholder vil du skulle varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi og administration. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvar for kreditor-, debitor- og finansstyring, herunder den daglige bogføring
  • Afstemning af diverse konti, bank mv., i forbindelse med månedsafslutning
  • Intercompany afstemning ifm. månedsafslutning
  • Administrative opgaver, som f.eks. fakturering, korrespondance internt og til eksterne partnere, øvrige adm. opgaver og ad hoc

Personlige og faglige kompetencer:

Du har en relevant uddannelse samt økonomi og forretningsforståelse. Derudover skal du være fortrolig med Office pakken (Excel, Word og Outlook) og meget gerne have erfaring med SAP.

Som person kan du arbejde selvstændigt og tage ansvar, men samtidig forstår du vigtigheden i et godt teamwork. Du er positivt indstillet og har en humoristisk sans, er frisk, udadvendt og fleksibel. Du vil nå dine mål, brænder for opgaven og har en klar holdning til tingene.

Vi tilbyder:

Vi kan tilbyde dig et udfordrende job, hvor der er mange både brede og spændende opgaver. Et uformelt arbejdsmiljø og med en fri, direkte omgangstone. Ansættelsesforhold og løn, der modsvarer de opstillede krav og dine kvalifikationer.

Ansættelsesstart forventes at være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende.

Din ansøgning

Finder du dette job interessant, så send din ansøgning til susan.haagensen@forbo.com, mrk: "Bogholder", senest den 31. august 2019.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte vores økonomichef, Marina Berg på +45 7684 0699.

Om virksomheden:Forbo Siegling blev grundlagt i 1919 i Hannover, Tyskland. Forbo Siegling Danmark er en del af den internationale Movement Division, der har produktionsfaciliteter i Europa, Amerika og Asien og har kontorer i mere end 80 lande verden over. Forbo Movement Division er markedsledende inden for produktion af transportbånd og forarbejdningsbælter af høj kvalitet, såvel som modulbånd af plast, kraftoverførselsbælter og timing og flade bælter lavet af syntetiske materialer. Forbo Siegling Danmark er et af 29 datterselskaber og har tre lokationer i Danmark, herunder ét af koncernens tre europæiske produktions-sites, beliggende i Lunderskov, hvor moderselskabet har planlagt store investeringsprojekter for de kommende år.

FORBO SIEGLING DANMARK A/SLunderskov2019-08-08T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ServiceKompagniet søger hjælp til administrationen

SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApS

Kolding
ServiceKompagniet søger hjælp 4 - 6 timer ugentligt fordelt på 2 dage. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, holde hovedet koldt, have overblik og have arbejdet med e-conomic og lønadministration. e-conomic er et af landets letteste faktur...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019

BOGHOLDER søgers til international virksomhed beliggende i Lunderskov.

FORBO SIEGLING DANMARK A/S

Lunderskov
FORBO Siegling Danmark A S søger en erfaren og faglig kompetent bogholder. Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 30 timer pr. uge, så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. Stil...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019