Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BOGHOLDER/CONTROLLER

Til stilling på enten fuld- eller nedsat tid i en international virksomhed, hvor du bliver en del af et dedikeret team

Virksomhedsbeskrivelse:
Nordic Bulk Carriers A/S er et dansk tørlastrederi, der udmærker sig ved at være blandt verdens førende inden for sejladser i isfyldte farvande. Virksomheden består af erfarne og dedikerede medarbejdere, der varetager den kommercielle drift af egne og indchartrede skibe. Virksomheden er en del af det amerikanske børsnoterede selskab Pangaea Logistics Solutions Ltd. (NASDAQ: PANL) med hovedsæde i Newport, Rhode Island.
Nordic Bulk Carriers er beliggende i Hellerup, og de har i dag 13 ansatte i Danmark og 4 ansatte i Singapore.

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af en international virksomhed med mange forskellige nationaliteter ansat både på kontoret i København og på de tilknyttede kontorer i Singapore og i USA. Du bliver en del af en velfungerende regnskabsafdeling bestående af i alt 3 personer, hvor du får ansvaret for mange af de regnskabsmæssige opgaver med relation til de udenlandske aktiviteter. Du kommer således både til at sidde med almindelige bogførings- og afstemnings opgaver, betalinger, opfølgning på rejser og med et bredt spekter af opgaver inden for controlling. Desuden vil en af dine arbejdsopgaver være udarbejdelse af års- og kvartalsregnskaber i samarbejdet med CFO’en og selskabets revisor.
Du får en alsidig stilling med en bred kontaktflade, både internt i organisationen og internationalt, hvorfor meget af din kommunikation i det daglige vil foregå på engelsk. Du trives med at arbejde selvstændigt og tage ansvaret for dine egne opgaver, og du træder gerne til og hjælper din kollega, som bl.a. sidder med den danske del af bogføringen, i dennes fravær, hvilket typisk vil være i diverse skoleferier.
Du refererer i det daglige til virksomhedens CFO, som du også kommer til at arbejde tæt sammen med. Du får en international og fleksibel stilling, hvor du vil få mulighed for at vokse med opgaverne efter devisen, des flere opgaver du kan overtage fra CFO’en, des flere vil du få.

Egenskaber:
Du har styr på dine ting og trives derfor med (og er i stand til) at arbejde meget selvstændigt. Du har en god regnskabsmæssig forståelse, besidder et godt overblik og er ærekær med dit arbejde. Du er effektiv og proaktiv og går ikke på kompromis med kvaliteten af arbejdet.

Du tilbydes:
At blive en del af en international virksomhed med en stor kontaktflade samt gode kolleger i et levende arbejdsmiljø med en uformel og humoristisk omgangstone.

Sprogkundskaber / IT:
Højt niveau i dansk og engelsk i både skrift og tale, og du er en habil bruger af IT, særligt Excel. Har du erfaring med Navision, er det en fordel.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her