Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholderi- og regnskabsassistent

For vores kunde Microwa ABC i Hammel søger vi en dygtig og erfaren Bogholderi & Regnskabsassistent, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften.

Hos Microwa ABC har man travlt og der kommer løbende flere opgaver ind i huset, hvorfor der nu søges en medarbejder mere til afdelingen.

Du har en god og relevant faglig baggrund som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Kontering af bilag
  • Afstemning bank, debitor, kreditor, løn
  • Afstemning/udarbejde momsopgørelse
  • Afskrivninger, anlægskartotek
  • Bogføring af værdipapir
  • Udarbejde regnskab til revision (intern/ekstern)
  • Fakturering
  • Bogføring af betalinger
  • Håndtering af rykkerprocedure
  • Afregning til kunder
  • Kontakt til værker og forbrugere pr. tlf. og mail
  • Lønadministration (Danløn)

Stillingen kræver at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor regnskab og bogholderi
  • Har erfaring fra arbejde med regnskab/udarbejde regnskab
  • Har erfaring med bogholderi
  • Gerne har kendskab til afregning
  • Har flair for IT og forståelse for systemer
  • Er fleksibel
  • Kan tage ansvar
  • Er en udpræget teamplayer der naturligt kan byde positivt ind på arbejdspladsen

Som person er du åben og serviceminded, du arbejder selvstændigt, struktureret og ansvarsbevidst og kan håndtere flere opgaver samtidigt uden at miste overblikket i en travl hverdag.

Du sætter en ære i at tingene er i orden, og du tager et naturligt ejerskab for dine opgaver, som løses med grundighed og høj kvalitet.

Du vil blive en del af et godt og sammentømret team på 7 mand og vil få en arbejdsplads hvor ansvar og frihed under ansvar er værdier som vægtes højt.

Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt ansøgning og CV til Afdelingschef Steen Steensgaard Andersen på mail: steen@aktivpersonale.dk

AktivPersonale står for rekrutteringen til denne stilling. Der afholdes samtaler løbende hvorfor ansøgning/CV bedes fremsendt hurtigt.

BEMÆRK: stillingsannoncen er et genopslag, kandidater der tidligere har ansøgt til denne stilling er stadig med i kandidatfeltet hvorfor ny ansøgning i dette tilfælde ikke er nødvendig.

Der afholdes samtaler løbende og afklaring for kandidater forventes senest uge 31.

Stillingen er baseret på fuldtid, 37 timer.

Tiltrædelse snarest muligt, men der ventes gerne på den rette kandidat.

Om Microwa – ABC:

Microwa ABC er et Administration og BogføringsCenter, hvor vi i dag laver afregning for vandværker, varmeværker antenne- og grundejerforeninger. Nogle af værkerne får lavet afregning/opkrævning men laver selv bogføring og regnskab.

Nogle vælger at lade os lave både afregning/opkrævning, bogføring og regnskab. Der er også dem, der har valgt derudover at lade os foretage betaling af fakturaer.

Når vi varetager afregning/opkrævning, er det os forbrugeren kan ringe til med diverse spørgsmål. Vi kan sørge for afregning i forbindelse med ejerskifte. Vi sørger for aflæsning af målere, og kan sende disse videre til kommunen/forsyningen. Afregningerne bliver sendt ud, og vi følger op på betalinger og udsendelse af rykkere. 

Vi varetager også andre opgaver, som kopiering og udsendelse af materiale til forbrugeren.”


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831094Phoenix-65e2a8b012018-06-28T00:00:00Bogholderi- og regnskabsassistent

For vores kunde Microwa ABC i Hammel søger vi en dygtig og erfaren Bogholderi & Regnskabsassistent, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften.

Hos Microwa ABC har man travlt og der kommer løbende flere opgaver ind i huset, hvorfor der nu søges en medarbejder mere til afdelingen.

Du har en god og relevant faglig baggrund som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Kontering af bilag
  • Afstemning bank, debitor, kreditor, løn
  • Afstemning/udarbejde momsopgørelse
  • Afskrivninger, anlægskartotek
  • Bogføring af værdipapir
  • Udarbejde regnskab til revision (intern/ekstern)
  • Fakturering
  • Bogføring af betalinger
  • Håndtering af rykkerprocedure
  • Afregning til kunder
  • Kontakt til værker og forbrugere pr. tlf. og mail
  • Lønadministration (Danløn)

Stillingen kræver at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor regnskab og bogholderi
  • Har erfaring fra arbejde med regnskab/udarbejde regnskab
  • Har erfaring med bogholderi
  • Gerne har kendskab til afregning
  • Har flair for IT og forståelse for systemer
  • Er fleksibel
  • Kan tage ansvar
  • Er en udpræget teamplayer der naturligt kan byde positivt ind på arbejdspladsen

Som person er du åben og serviceminded, du arbejder selvstændigt, struktureret og ansvarsbevidst og kan håndtere flere opgaver samtidigt uden at miste overblikket i en travl hverdag.

Du sætter en ære i at tingene er i orden, og du tager et naturligt ejerskab for dine opgaver, som løses med grundighed og høj kvalitet.

Du vil blive en del af et godt og sammentømret team på 7 mand og vil få en arbejdsplads hvor ansvar og frihed under ansvar er værdier som vægtes højt.

Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt ansøgning og CV til Afdelingschef Steen Steensgaard Andersen på mail: steen@aktivpersonale.dk

AktivPersonale står for rekrutteringen til denne stilling. Der afholdes samtaler løbende hvorfor ansøgning/CV bedes fremsendt hurtigt.

BEMÆRK: stillingsannoncen er et genopslag, kandidater der tidligere har ansøgt til denne stilling er stadig med i kandidatfeltet hvorfor ny ansøgning i dette tilfælde ikke er nødvendig.

Der afholdes samtaler løbende og afklaring for kandidater forventes senest uge 31.

Stillingen er baseret på fuldtid, 37 timer.

Tiltrædelse snarest muligt, men der ventes gerne på den rette kandidat.

Om Microwa – ABC:

Microwa ABC er et Administration og BogføringsCenter, hvor vi i dag laver afregning for vandværker, varmeværker antenne- og grundejerforeninger. Nogle af værkerne får lavet afregning/opkrævning men laver selv bogføring og regnskab.

Nogle vælger at lade os lave både afregning/opkrævning, bogføring og regnskab. Der er også dem, der har valgt derudover at lade os foretage betaling af fakturaer.

Når vi varetager afregning/opkrævning, er det os forbrugeren kan ringe til med diverse spørgsmål. Vi kan sørge for afregning i forbindelse med ejerskifte. Vi sørger for aflæsning af målere, og kan sende disse videre til kommunen/forsyningen. Afregningerne bliver sendt ud, og vi følger op på betalinger og udsendelse af rykkere. 

Vi varetager også andre opgaver, som kopiering og udsendelse af materiale til forbrugeren.”

2018-07-23T00:50:24.167 For vores kunde Microwa ABC i Hammel søger vi en dygtig og erfaren Bogholderi Regnskabsassistent, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften. Hos Microwa ABC har man travlt og der kommer løbende flere opgaver ind i huset, hvorfor der nu søges en medarbejder mere til afdelingen. Du har en god og relevant faglig baggrund som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Kontering af bilag Afstemning bank, debitor, kreditor, løn Afstemning udarbejde momsopgørelse Afskrivninger, anlægskartotek Bogføring af værdipapir Udarbejde regnskab til revision (intern ekstern) Fakturering Bogføring af betalinger Håndtering af rykkerprocedure Afregning til kunder Kontakt til værker og forbrugere pr. tlf. og mail Lønadministration (Danløn) Stillingen kræver at du: Har en relevant uddannelse indenfor regnskab og bogholderi Har erfaring fra arbejde med regnskab udarbejde regnskab Har erfaring med bogholderi Gerne har kendskab til afregning Har flair for IT og forståelse for systemer Er fleksibel Kan tage ansvar Er en udpræget teamplayer der naturligt kan byde positivt ind på arbejdspladsen Som person er du åben og serviceminded, du arbejder selvstændigt, struktureret og ansvarsbevidst og kan håndtere flere opgaver samtidigt uden at miste overblikket i en travl hverdag. Du sætter en ære i at tingene er i orden, og du tager et naturligt ejerskab for dine opgaver, som løses med grundighed og høj kvalitet. Du vil blive en del af et godt og sammentømret team på 7 mand og vil få en arbejdsplads hvor ansvar og frihed under ansvar er værdier som vægtes højt. Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt ansøgning og CV til Afdelingschef Steen Steensgaard Andersen på mail: steen@aktivpersonale.dk AktivPersonale står for rekrutteringen til denne stilling. Der afholdes samtaler løbende hvorfor ansøgning CV bedes fremsendt hurtigt. BEM RK: stillingsannoncen er et genopslag, kandidater der tidligere har ansøgt til denne stilling er stadig med i kandidatfeltet hvorfor ny ansøgning i dette tilfælde ikke er nødvendig. Der afholdes samtaler løbende og afklaring for kandidater forventes senest uge 31. Stillingen er baseret på fuldtid, 37 timer. Tiltrædelse snarest muligt, men der ventes gerne på den rette kandidat. Om Microwa ABC: Microwa ABC er et Administration og BogføringsCenter, hvor vi i dag laver afregning for vandværker, varmeværker antenne- og grundejerforeninger. Nogle af værkerne får lavet afregning opkrævning men laver selv bogføring og regnskab. Nogle vælger at lade os lave både afregning opkrævning, bogføring og regnskab. Der er også dem, der har valgt derudover at lade os foretage betaling af fakturaer. Når vi varetager afregning opkrævning, er det os forbrugeren kan ringe til med diverse spørgsmål. Vi kan sørge for afregning i forbindelse med ejerskifte. Vi sørger for aflæsning af målere, og kan sende disse videre til kommunen forsyningen. Afregningerne bliver sendt ud, og vi følger op på betalinger og udsendelse af rykkere. Vi varetager også andre opgaver, som kopiering og udsendelse af materiale til forbrugeren.11Jobnet65e2a8b0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-22T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskovEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3285251AktivPersonale A/S11Sverigesvej 18450HammelDKDanmark0steen@aktivpersonale.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent589242JobNet483951848395181000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65e2a8b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=65e2a8b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65e2a8b0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65e2a8b0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos AktivPersonale A/S bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi355608240Steen Steensgaard Andersensteen@aktivpersonale.dkDKDanmarkDKDanmark329999405Bogholderi og RegnskabsassistentRobot Envision Energy SilkeborgHar du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder! Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller. Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling. Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte Bogføring, debitor- og kreditoropgaver Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver Momsafregning, Intrastat og refusioner Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver Dine kompetencer og baggrund Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 årserfaring fra en regnskabsafdeling Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken især Excel Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed Du kan skal kunne begå dig på engelsk Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod. Vi tilbyderEn hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn. Er du interesseret?Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.

Envision Energy – Silkeborg
Har du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder!


Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller.

Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling.

Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte
• Bogføring, debitor- og kreditoropgaver
• Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor
• Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver
• Momsafregning, Intrastat og refusioner
• Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver

Dine kompetencer og baggrund
• Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende
• Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 års
erfaring fra en regnskabsafdeling
• Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken – især Excel
• Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau
• Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed
• Du kan skal kunne begå dig på engelsk

Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod.

Vi tilbyder
En hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn.

Er du interesseret?
Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk  Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.

ENVISION ENERGY (DENMARK) ApSSilkeborg2019-04-02T00:00:002019-05-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholderi og Regnskabsassistent

ENVISION ENERGY (DENMARK) ApS

Silkeborg
Envision Energy SilkeborgHar du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder! Envision Energy...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. maj 2019