Bogholderi og Regnskabsassistent

Envision Energy – Silkeborg
Har du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder!


Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller.

Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling.

Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte
• Bogføring, debitor- og kreditoropgaver
• Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor
• Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver
• Momsafregning, Intrastat og refusioner
• Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver

Dine kompetencer og baggrund
• Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende
• Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 års
erfaring fra en regnskabsafdeling
• Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken – især Excel
• Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau
• Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed
• Du kan skal kunne begå dig på engelsk

Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod.

Vi tilbyder
En hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn.

Er du interesseret?
Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk  Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999405Phoenix-e26db50712019-04-02T00:00:00Bogholderi og Regnskabsassistent

Envision Energy – Silkeborg
Har du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder!


Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller.

Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling.

Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte
• Bogføring, debitor- og kreditoropgaver
• Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor
• Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver
• Momsafregning, Intrastat og refusioner
• Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver

Dine kompetencer og baggrund
• Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende
• Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 års
erfaring fra en regnskabsafdeling
• Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken – især Excel
• Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau
• Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed
• Du kan skal kunne begå dig på engelsk

Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod.

Vi tilbyder
En hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn.

Er du interesseret?
Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk  Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.

Envision Energy SilkeborgHar du solid erfaring med bogholderi og regnskab, og ønsker du et job med en bred palette af opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid? Så er du måske vores kommende nye medarbejder! Envision Energy er førende inden for smart energy solutions og er den andenstørste leverandør af vindmøller i Kina og nummer fem på verdensplan. Envision Energy Denmark er det globale innovationscenter for udvikling og test af vindmøller. Vores bogholder gennem mange år har valgt at søge nye udfordringer, og vi søger derfor en dygtig kollega til vores administrations- og økonomiafdeling. Dine opgaver vil som udgangspunkt omfatte Bogføring, debitor- og kreditoropgaver Månedsafslutning og forberedelse af årsafslutning til revisor Lønkørsel og forefaldende HR-opgaver Momsafregning, Intrastat og refusioner Rejseafregninger og andre forefaldende økonomiopgaver Dine kompetencer og baggrund Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende Du er sikkert uddannet inden for regnskab, revision eller økonomi og har minimum 10 årserfaring fra en regnskabsafdeling Du er rutineret bruger af Microsoft Dynamics NAV samt Officepakken især Excel Du værdsætter både rutineopgaver samt mere komplekse opgaver på et højt fagligt niveau Du er velformuleret på dansk og har styr på grammatik og sproglighed Du kan skal kunne begå dig på engelsk Som person er du robust, fleksibel, udadvendt - og du har masser af gå-på-mod. Vi tilbyderEn hverdag i en spændende, internationalt orienteret virksomhed. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige kollegaer i et uhøjtideligt miljø. Vi har til huse i moderne og flotte omgivelser. Der er frokostordning, sundhedsforsikring m.m. samt en konkurrencedygtig løn. Er du interesseret?Send din ansøgning, CV samt eventuelt eksamensbeviser og referencer til HR@envisionenergy.dk Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kontakt Head of Administration and Finance Thomas Lassen på tlf. 20 75 06 88.11stare26db507100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-28T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3500034ENVISION ENERGY (DENMARK) ApS11Randersvej 2A8600SilkeborgDKDanmark0
HR@envisionenergy.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738288JobNet4969146496914610002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e26db507https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e26db507https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e26db507&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e26db507&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du den nye Regnskabsassistent i ENVISION ENERGY (DENMARK) ApS?12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361270327Tina DannerHR@envisionenergy.dkDKDanmarkDKDanmark330022939Horsens Paller ApS søger bogholderi- og regnskabsassistentRobot Horsens Paller ApS søger bogholderi- og regnskabsassistent til følgende arbejdsopgaver: - Ordrebehandling- Fakturering- Sende rykkere - Sende regninger- Indberette SKAT MOMS- Lave løn Vi forventer at du er serviceminded, da der vil være kontakt med kunder. Arbejdstiden vil typisk være kl. 8:00 til 16:00, men kan aftales indbyrdes Søg jobbet ved at cv og ansøgning til horsenspaller@outlook.dk

Horsens Paller ApS søger bogholderi- og regnskabsassistent til følgende arbejdsopgaver:

- Ordrebehandling
- Fakturering
- Sende rykkere
- Sende regninger
- Indberette SKAT + MOMS
- Lave løn

Vi forventer at du er serviceminded, da der vil være kontakt med kunder.

Arbejdstiden vil typisk være kl. 8:00 til 16:00, men kan aftales indbyrdes


Søg jobbet ved at cv og ansøgning til horsenspaller@outlook.dk

Horsens Paller ApSJuelsminde2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330026621Elev til revisionskontorRobot AKTIV REVISION søger en regnskabselev økonomielev til vort kontor i Silkeborg. Vi forventer, at du: -har HHX eksamen -er god til økonomi, matematik og dansk - har interesse for IT -har et godt humør og gå-på-mod -har lyst til at arbejde i et frit miljø under ansvar. Du får en god og alsidig uddannelse i et spændende og udfordrende job. Uddannelsen vil være indenfor specialet økonomi og primært bestå i arbejde med bogholderi regnskab og servicering af vore kunder. Uddannelsen forventes at udgøre 2 år. Det er en betingelse, at du har en HHX eksamen eller lignende baggrund. Vi forventer, at du kan tiltræde 1 8 2019. Skriftlig ansøgning med relevante oplysninger skal være os i hænde senest søndag den 16 6 2019.

AKTIV REVISION søger en regnskabselev/økonomielev til vort kontor i Silkeborg.

Vi forventer, at du:

-har HHX eksamen

-er god til økonomi, matematik og dansk

- har interesse for IT

-har et godt humør og gå-på-mod

-har lyst til at arbejde i et frit miljø under ansvar.

Du får en god og alsidig uddannelse i et spændende og udfordrende job. Uddannelsen vil være indenfor specialet økonomi og primært bestå i arbejde med bogholderi/regnskab og servicering af vore kunder. Uddannelsen forventes at udgøre 2 år.

Det er en betingelse, at du har en HHX eksamen eller lignende baggrund. Vi forventer, at du kan tiltræde 1/8 2019.

Skriftlig ansøgning med relevante oplysninger skal være os i hænde senest søndag den 16/6 2019.

Aktiv RevisionSilkeborg2019-05-17T00:00:002019-06-16T00:00:00
330017201Bogholder/regnskabsassistent med erfaring og godt humør søgesRobot Det går stærkt hos Borg Regnskab, og derfor søger vi en bogholder regnskabsassistent. Du vil komme til at arbejde i et moderne kontormiljø med en flad struktur og en hverdag fyldt med godt humør sammen med de nuværende 3 medarbejdere. Vi mangler en kollega til en fuldtidsstilling som kan tage bogholderiet fra A-Z, og ikke er bange for begreber som webshop, E-conomic, PayPal og at bearbejde data i Excel. Det er vigtigt, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med bogholderiet for en flere mindre virksomhed(er) og er vant til at kommunikere med kunder i øjenhøjde. Borg Regnskab hjælper små og mellemstore virksomheder med deres bogholderi, regnskab, løn og administration. Vi har kunder i alle brancher og i alle størrelser. Vores vigtigste opgave er at føle os som en del af kundens virksomhed, for der har vi det rigtige ejerskab på opgaven og lægger vores energi i arbejdet. De typiske opgaver vil bestå i: - Ajourføring af bogholderi ugentligt, månedligt, kvartalsvis og halvårligt - Afstemning af bl.a. bank og Skattekonto, og hjælp til selvhjælp for mindre kunder - Løbende indberetninger til SKAT - Udarbejdelse af rapportering - Klargøring af betalinger af regninger og øvrig administration - Optimering og igangsættelse af digitale værktøjer - Lønkørsel for både 14-dags og månedsløn Derfor ser vi gerne, at du kommer fra en stilling, hvor du har haft alle aspekter af bogholderi, løn eller anden administration i din hverdag, og har en god erfaring med de forskellige områder. Du er ikke bange for at lære nye systemer, men kender eksempelvis E-conomic, Dinero, C5 og NAV og er superbruger i enten alle eller nogle af dem. Som person er du humørfyldt, struktureret og har gå-på mod, også når alle bilag ikke er til rådighed, og man er nødt til at gå til og fra opgaver. Dine stikord ville være: - Erfaring fra lignende stilling med alle aspekter af bogholderi - Superbruger i enten E-conomic, Dinero, C5, NAV eller flere af dem - Excel bruger du dagligt til at jonglere med data - Stærk i IT, og er ikke bange for at trykke på knapperne, og kender måske lidt til fx PayPal og Roger - Du kan selv planlægge din dag, og har lyst til at have din egen kundeportefølje Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Vil du høre mere? Kontakt Steffen Borg på telefon 40129528 eller steffen@borgregnskab.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning samt CV til steffen@borgregnskab.dk. Vi holder løbende ansættelsessamtaler med henblik på mulig ansættelse.

Det går stærkt hos Borg Regnskab, og derfor søger vi en bogholder/regnskabsassistent.

Du vil komme til at arbejde i et moderne kontormiljø med en flad struktur og en hverdag fyldt med godt humør sammen med de nuværende 3 medarbejdere.

Vi mangler en kollega til en fuldtidsstilling som kan tage bogholderiet fra A-Z, og ikke er bange for begreber som webshop, E-conomic, PayPal og at bearbejde data i Excel.

Det er vigtigt, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med bogholderiet for en/flere mindre virksomhed(er) og er vant til at kommunikere med kunder i øjenhøjde.

Borg Regnskab hjælper små og mellemstore virksomheder med deres bogholderi, regnskab, løn og administration. Vi har kunder i alle brancher og i alle størrelser.

Vores vigtigste opgave er at føle os som en del af kundens virksomhed, for der har vi det rigtige ejerskab på opgaven og lægger vores energi i arbejdet.

De typiske opgaver vil bestå i:

- Ajourføring af bogholderi ugentligt, månedligt, kvartalsvis og halvårligt

- Afstemning af bl.a. bank og Skattekonto, og ”hjælp til selvhjælp” for mindre kunder

- Løbende indberetninger til SKAT

- Udarbejdelse af rapportering

- Klargøring af betalinger af regninger og øvrig administration

- Optimering og igangsættelse af digitale værktøjer

- Lønkørsel for både 14-dags og månedsløn

Derfor ser vi gerne, at du kommer fra en stilling, hvor du har haft alle aspekter af bogholderi, løn eller anden administration i din hverdag, og har en god erfaring med de forskellige områder.

Du er ikke bange for at lære nye systemer, men kender eksempelvis E-conomic, Dinero, C5 og NAV og er superbruger i enten alle eller nogle af dem.

Som person er du humørfyldt, struktureret og har gå-på mod, også når alle bilag ikke er til rådighed, og man er nødt til at gå til og fra opgaver.

Dine stikord ville være:

- Erfaring fra lignende stilling med alle aspekter af bogholderi

- Superbruger i enten E-conomic, Dinero, C5, NAV eller flere af dem

- Excel bruger du dagligt til at jonglere med data

- Stærk i IT, og er ikke bange for at trykke på knapperne, og kender måske lidt til fx PayPal og Roger

- Du kan selv planlægge din dag, og har lyst til at have din egen kundeportefølje

 

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

 

Vil du høre mere? Kontakt Steffen Borg på telefon 40129528 eller steffen@borgregnskab.dk.

Er du interesseret? Send din ansøgning samt CV til steffen@borgregnskab.dk.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler med henblik på mulig ansættelse.

Borg Regnskab IvSHolstebro2019-05-06T00:00:002019-06-29T00:00:00
330016796Erfaren regnskabsassistentRobot Vi søger en erfaren regnskabsassistent til spændende virksomhed i den digitale verden Er du velbevandret i de klassiske regnskabsdiscipliner, har en god regnskabsforståelse og kan du se dig selv i et dynamisk miljø med mange forandringer? Hos Søgemedier er vi specialister inden for en bred palette af online markedsføringsprodukter. Vi elsker det, vi laver, og så stræber vi altid efter at opnå de bedste resultater i branchen. Vi er en virksomhed med næsten 200 ansatte i Danmark (300 i Norden) og vi vækster kraftigt - dels organisk, men også gennem opkøb.Vores nye regnskabsassistent får en vigtig rolle i at sikre kvalitet i regnskabet. Endvidere får du en nøglerolle i integrationen af opkøb, samt ved implementering af procedurer og nye systemer, hvorfor vi forventer, at du tager ansvar, er proaktiv, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt. Du referer til økonomichefen og kommer til at arbejde tæt sammen med vores controller. Du bliver vores 9. kollega i afdelingen. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Bogføring Kvalitetssikring og sparring i afdelingen om korrekt praksis Assistance med månedsafslutning, herunder afstemninger og periodiseringer Deltage ved integrationen af opkøbte selskabers økonomifunktion Deltage ved implementering af nye procedurer og systemer Sparring med dine kolleger Ad hoc opgaver i afdelingen Hvad forventer vi af dig? Du har en relevant økonomisk uddannelse og flere års erfaring fra en lignende stilling. Du har en god systemforståelse og er superbruger i t eller flere regnskabssystemer. Erfaring med e-conomic er en fordel men ikke et krav. Måske har du erfaring med integration tilkøbte virksomheder. Som person er du udadvendt, vedholdende og ansvarsfuld og er god til at samarbejde og trives i et travlt miljø med mange forandringer. Du er proaktiv, initiativrig og tager ansvar. Identificerer du en problemstilling, falder det dig naturligt at tænke løsningsorienteret og tager gerne ansvaret for løsningen. Og så har du naturligvis et dejligt humør og god energi, som værdsættes i hverdagen. Vi kan tilbyde en hverdag i en dynamisk virksomhed med 200 ansatte i Danmark, som konstant stræber efter stærke resultater. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. mange sociale arrangementer, firmafester og en årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Interesseret? Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte CFO Jesper Mortensen på telefon 26 81 67 97 eller HR chef Mette Marie Jensen på telefon 52 13 36 12. Vi kontakter løbende relevante kandidater, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag til Mette Marie Jensen via formularen. Tiltrædelse snarest mulig.

Vi søger en erfaren regnskabsassistent til spændende virksomhed i den digitale verden

Er du velbevandret i de klassiske regnskabsdiscipliner, har en god regnskabsforståelse og kan du se dig selv i et dynamisk miljø med mange forandringer?

Hos Søgemedier er vi specialister inden for en bred palette af online markedsføringsprodukter.

Vi elsker det, vi laver, og så stræber vi altid efter at opnå de bedste resultater i branchen.

Vi er en virksomhed med næsten 200 ansatte i Danmark (300 i Norden) og vi vækster kraftigt - dels organisk, men også gennem opkøb.

Vores nye regnskabsassistent får en vigtig rolle i at sikre kvalitet i regnskabet. Endvidere får du en nøglerolle i integrationen af opkøb, samt ved implementering af procedurer og nye systemer, hvorfor vi forventer, at du tager ansvar, er proaktiv, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt.

Du referer til økonomichefen og kommer til at arbejde tæt sammen med vores controller.

Du bliver vores 9. kollega i afdelingen.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Bogføring
  • Kvalitetssikring og sparring i afdelingen om korrekt praksis
  • Assistance med månedsafslutning, herunder afstemninger og periodiseringer
  • Deltage ved integrationen af opkøbte selskabers økonomifunktion
  • Deltage ved implementering af nye procedurer og systemer
  • Sparring med dine kolleger
  • Ad hoc opgaver i afdelingen

Hvad forventer vi af dig?

Du har en relevant økonomisk uddannelse og flere års erfaring fra en lignende stilling.

Du har en god systemforståelse og er superbruger i ét eller flere regnskabssystemer. Erfaring med e-conomic er en fordel men ikke et krav.

Måske har du erfaring med integration tilkøbte virksomheder.

Som person er du udadvendt, vedholdende og ansvarsfuld og er god til at samarbejde og trives i et travlt miljø med mange forandringer. Du er proaktiv, initiativrig og tager ansvar. Identificerer du en problemstilling, falder det dig naturligt at tænke løsningsorienteret og tager gerne ansvaret for løsningen.

Og så har du naturligvis et dejligt humør og god energi, som værdsættes i hverdagen.

Vi kan tilbyde en hverdag i en dynamisk virksomhed med 200 ansatte i Danmark, som konstant stræber efter stærke resultater.

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. mange sociale arrangementer, firmafester og en årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne.

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte CFO Jesper Mortensen på telefon 26 81 67 97 eller HR chef Mette Marie Jensen på telefon 52 13 36 12.

Vi kontakter løbende relevante kandidater, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag til Mette Marie Jensen via formularen. Tiltrædelse snarest mulig.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-05-03T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Horsens Paller ApS søger bogholderi- og regnskabsassistent

Horsens Paller ApS

Juelsminde
Horsens Paller ApS søger bogholderi- og regnskabsassistent til følgende arbejdsopgaver: - Ordrebehandling- Fakturering- Sende rykkere - Sende regninger- Indberette SKAT MOMS- Lave løn Vi forventer at du er serviceminded, da der vil være kontakt med ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Elev til revisionskontor

Aktiv Revision

Silkeborg
AKTIV REVISION søger en regnskabselev økonomielev til vort kontor i Silkeborg. Vi forventer, at du: -har HHX eksamen -er god til økonomi, matematik og dansk - har interesse for IT -har et godt humør og gå-på-mod -har lyst til at arbejde i et frit mi...
Indrykket:17. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Bogholder/regnskabsassistent med erfaring og godt humør søges

Borg Regnskab IvS

Holstebro
Det går stærkt hos Borg Regnskab, og derfor søger vi en bogholder regnskabsassistent. Du vil komme til at arbejde i et moderne kontormiljø med en flad struktur og en hverdag fyldt med godt humør sammen med de nuværende 3 medarbejdere. Vi mangler en ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:29. juni 2019

Erfaren regnskabsassistent

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Vi søger en erfaren regnskabsassistent til spændende virksomhed i den digitale verden Er du velbevandret i de klassiske regnskabsdiscipliner, har en god regnskabsforståelse og kan du se dig selv i et dynamisk miljø med mange forandringer? Hos Søgeme...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019