Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholderiassistent med lønerfaring søges - barselsvikariat

Vores lønbogholder skal på barsel, og vi søger derfor en dygtig, omhyggelig og selvstændig
barselsvikar i perioden medio juni 2018 til maj 2019. Du vil indgå i et team på i alt 5 velfungerende og friske økonomi- og administrative medarbejdere. Der bliver mulighed for oplæring med den nuværende bogholderiassistent.

Dit hovedansvar vil være administrative procedurer omkring vores serviceopgaver samt lønafregning for både de timelønnede og funktionærer. Vi anvender ProLøn som lønsystem. Erfaring med lønafregning vil derfor være en stor fordel.

Du vil indgå, som del af teamet i serviceafdelingen, og vil derfor være i tæt dialog med afdelingens servicechef, projektledere og tømrersvende samt den øvrige del af organisationen.

Dine hoved-ansvarsområder
• Lønbehandling i ProLøn hver 14. dag for timelønnede og månedsvist for funktionærer
• Oprettelse af sager i Navision fra mails/telefon
• Oprettelse af kunder
• Fakturering inkl. fakturaforslag til servicechef og projektledere
• Ugentlig opdatering og bogføring af timeregistreringer til Navision
• Bogføring og afstemning af løn, feriepenge mv.
• Lønrelaterede opgaver, afstemninger, kontroller mv.
• Øvrige arbejdsopgaver samt Ad hoc

Vi forventer, at du er
• Talstærk og evt. økonomiuddannet kontorassistent
• Bekendt med officepakken
• Bekendt med Navision 2013 og evt. ProLøn
• I stand til at overholde deadlines
• Erergisk og god til at holde mange bolde i luften på én gang

Vi tilbyder
• En varieret arbejdsdag med masser af udfordringer
• Ordnede løn- og arbejdsvilkår
• Sundhedsordning
• En aktiv personaleforening
• Arbejdstid: 37 timer pr. uge (gerne med mødetid fra kl. 7)

Med over 140 medarbejdere fordelt over vores tre afdelinger – service, forsikring og entreprise – ønsker vi at skabe en arbejdsplads med stor fokus på vores ansatte og det arbejdsmiljø de færdes i. Du vil indgå i et team på i alt 5 velfungerende og friske økonomi- og administrative medarbejdere.

Sådan ansøger du

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: økonomichef Elsebet Østergaard på 2077 6055. Ansøgning med fyldestgørende CV sendes hurtigst muligt til Elsebet Østergaard på eoe@bytomreren.dk. Ansøgninger behandles løbende. Stillingen besættes, så snart den rette kandidat er fundet.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her