Gem job

Bogholderiassistent til vores Finance Team

Bogholderiassistent til vores Finance Team 

 
PROXY A/S blev etableret i 2011 og er en af de førende brand- og trendleverandører indenfor legetøj til detailhandelen i Norden. PROXY består af 24 medarbejdere, vores Skandinaviske hovedkontor ligger i centrum af København ved Kongens Nytorv, og det er hertil vi søger en Struktureret Økonomimedarbejder til vores Finance Team, med tiltrædelse snarest muligt. 

Hos PROXY arbejder vi med de største Nordiske detailkæder indenfor legetøj. Finans teamets rolle består i at supportere vores forretning, både interne og eksterne kunder. 

Vi søger en dedikeret person, som ønsker at arbejde med tal og mennesker. 

Stillingsbeskrivelse: 
Som en del af et dedikeret team på 3 personer tilknyttet regnskab, kommer du til at arbejde bredt med diverse økonomiopgaver. Opgaverne er relateret til Proxy A/S, Proxy Sverige, Proxy Norge og Proxy Finland.    
 
Afdelingen har fokus på høj faglighed, vidensdeling og et godt samarbejde, og der vil også være god mulighed for at arbejde selvstændigt med mange forskellige arbejdsopgaver, hvoraf de primære vil være følgende: 
 
- Bogføring og afstemninger 

- Ind- og udbetalinger 
- Kreditor- og debitorstyring 
- Momsopgørelse- og indberetning 
- Assistance til projekter 
- Assistance til Finance Manager i forbindelse med budget-, kvartals- og årsafslutning 
 
Virksomheden arbejder på Microsoft Dynamics NAV. Det er vigtigt, at du har flair for IT og er åben for forskellige it-systemer. 
 
 Du refererer til Finance Manager, som er åben for både nye ideer og forslag til ændringer. 
Du vil derfor få god mulighed for at blive hørt og for selv at præge dit arbejde ved at deltage proaktivt i den løbende digitalisering og forbedring af arbejdsmetoder og processer. 

Vi tilbyder: 
Der er tale om en central funktion i en organisation med gode udviklingsmuligheder. 
Du bliver en del af et godt kollegialt fællesskab og et uformelt arbejdsmiljø med flekstid og fine omgivelser. 

Løn: 
Du får en god fast løn samt pensions- og sundhedsordning. 

Egenskaber: 
Du er en proaktiv og kvalitetsbevidst person, der er ærekær med dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket og dit gode humør også i pressede situationer. Du er positiv, udadvendt og vant til at tale med mange forskellige typer mennesker. Du er i stand til både at arbejde meget selvstændigt og til at bidrage aktivt, som en del af et team, og du vægter det gode samarbejde højt. Du er en fleksibel, ansvarsbevidst og omhyggelig person, der har styr på dine ting. 
 
Erhvervserfaring: 
Hvis du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling i en økonomiafdeling, hvor du har fået lov til at arbejde med mange forskellige opgaver, er det lige dig vi søger. 
 
Uddannelser: 
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, hvilket har givet dig en god indsigt indenfor dit fagområde. 

Sprogkundskaber / IT: 
Du er en god formidler i skrift og tale på dansk og engelsk. Det forventes, at du har flair for IT og er en habil bruger af Excel. Du har god erfaring med ERP-systemer NAV, Document Capture og BI. 

 

 

Er du interesseret i stillingen som økonomimedarbejder og bestrider de ønskede kompetencer, så send din ansøgning og CV med billede til Commercial Manager, Line Jensen - LJ@Proxyas.com    

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Bogholderiassistent til vores Finance Team

Bogholderiassistent til vores Finance Team 

 
PROXY A/S blev etableret i 2011 og er en af de førende brand- og trendleverandører indenfor legetøj til detailhandelen i Norden. PROXY består af 24 medarbejdere, vores Skandinaviske hovedkontor ligger i centrum af København ved Kongens Nytorv, og det er hertil vi søger en Struktureret Økonomimedarbejder til vores Finance Team, med tiltrædelse snarest muligt. 

Hos PROXY arbejder vi med de største Nordiske detailkæder indenfor legetøj. Finans teamets rolle består i at supportere vores forretning, både interne og eksterne kunder. 

Vi søger en dedikeret person, som ønsker at arbejde med tal og mennesker. 

Stillingsbeskrivelse: 
Som en del af et dedikeret team på 3 personer tilknyttet regnskab, kommer du til at arbejde bredt med diverse økonomiopgaver. Opgaverne er relateret til Proxy A/S, Proxy Sverige, Proxy Norge og Proxy Finland.    
 
Afdelingen har fokus på høj faglighed, vidensdeling og et godt samarbejde, og der vil også være god mulighed for at arbejde selvstændigt med mange forskellige arbejdsopgaver, hvoraf de primære vil være følgende: 
 
- Bogføring og afstemninger 

- Ind- og udbetalinger 
- Kreditor- og debitorstyring 
- Momsopgørelse- og indberetning 
- Assistance til projekter 
- Assistance til Finance Manager i forbindelse med budget-, kvartals- og årsafslutning 
 
Virksomheden arbejder på Microsoft Dynamics NAV. Det er vigtigt, at du har flair for IT og er åben for forskellige it-systemer. 
 
 Du refererer til Finance Manager, som er åben for både nye ideer og forslag til ændringer. 
Du vil derfor få god mulighed for at blive hørt og for selv at præge dit arbejde ved at deltage proaktivt i den løbende digitalisering og forbedring af arbejdsmetoder og processer. 

Vi tilbyder: 
Der er tale om en central funktion i en organisation med gode udviklingsmuligheder. 
Du bliver en del af et godt kollegialt fællesskab og et uformelt arbejdsmiljø med flekstid og fine omgivelser. 

Løn: 
Du får en god fast løn samt pensions- og sundhedsordning. 

Egenskaber: 
Du er en proaktiv og kvalitetsbevidst person, der er ærekær med dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket og dit gode humør også i pressede situationer. Du er positiv, udadvendt og vant til at tale med mange forskellige typer mennesker. Du er i stand til både at arbejde meget selvstændigt og til at bidrage aktivt, som en del af et team, og du vægter det gode samarbejde højt. Du er en fleksibel, ansvarsbevidst og omhyggelig person, der har styr på dine ting. 
 
Erhvervserfaring: 
Hvis du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling i en økonomiafdeling, hvor du har fået lov til at arbejde med mange forskellige opgaver, er det lige dig vi søger. 
 
Uddannelser: 
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, hvilket har givet dig en god indsigt indenfor dit fagområde. 

Sprogkundskaber / IT: 
Du er en god formidler i skrift og tale på dansk og engelsk. Det forventes, at du har flair for IT og er en habil bruger af Excel. Du har god erfaring med ERP-systemer NAV, Document Capture og BI. 

 

 

Er du interesseret i stillingen som økonomimedarbejder og bestrider de ønskede kompetencer, så send din ansøgning og CV med billede til Commercial Manager, Line Jensen - LJ@Proxyas.com    

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.