Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholderikonsulent søges til Norddjurs Kommune


Har du interesse indenfor afstemninger, bogføringer og servicering af decentrale institutioner/afdelinger og virksomheder indenfor bogføring og økonomisystemer? Hvis du kan svare ja til det, er du sikkert den vi søger til vores ledige stilling som bogholderikonsulent.

Bogholderiet er en del af Økonomisk sekretariat og beliggende på rådhuset i Grenaa. Vi er 4 medarbejdere (inkl. dig) og 1 elev i bogholderiet.

Du vil indgå i et velfungerende team, hvor omgangstonen er frisk og uformel og hvor service, respekt og nytænkning er i højsæde. Det er meget vigtigt for os, at du kan arbejde i team, da det er vores arbejdsform. Vi arbejder i en turnusordning, så opgaverne går på skift, hvilket kræver et godt teamsamarbejde. Bogholderiet har et tæt samarbejde og berøringsflade med de øvrige fagområder i økonomisk sekretariat.

Arbejdsopgaver:

   • Afstemninger (kreditor, debitor og løn)
   • Bogføring
   • Sygedagpenge-/barselsrefusioner
   • Vedligeholdelse og undervisning af it-systemer
   • Elevoplæring
   • Servicering af decentrale institutioner/afdelinger og virksomheder
   • Ad hoc opgaver

Vi forventer at du:

   • Kan arbejde i et team med skiftende arbejdsopgaver og i samarbejdet med kollegaer sikre at vi når vores opgaver og får løst dem på en god måde.
   • Har relevant uddannelse og ser gerne, at du har erfaring indenfor de nævnte arbejdsopgaver – herunder praktisk erfaring med at samarbejde på tværs i en organisation.
   • Er struktureret, selv tager initiativ i forhold til arbejdet og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og opgaver.
   • Har en positiv indstilling til arbejdet samt kollegaer og samarbejdspartnere og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi lægger vægt på, at du er udadvendt, serviceminded og kan samarbejde og kommunikere med mange faggrupper – både på skrift og i tale.
   • Har et godt overblik, kan forholde dig analytisk til opgaverne og har sans for at fange nye muligheder.
   • Kan arbejde med mange bolde i luften og overholde diverse tidsfrister og at du er fleksibel med hensyn til opgaver.

Vi kan tilbyde:
En spændende, travl og alsidig hverdag med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, samt kollegial og ledelsesmæssig sparring. Hertil kommer gode kollegaer, godt arbejdsmiljø og flextidsordning.

Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Fisker på telefon nr. 8959 1816.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 18. februar. Vi forventer, at afholde samtaler i uge 8.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her