Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder/receptionist søges til Ebeltoft Park Hotel

Bogholder/receptionist søges til Ebeltoft Park Hotel

Hvem er vi?

Vi er et hotel i bragende udvikling, hvor vi har stået overfor nogle store omvæltninger og omstruktureringer og har derfor brug for én med de helt rette kompetencer!

Hvad kan vi tilbyde dig?

Med en ansættelse på Ebeltoft Park Hotel, vil du få en meget varieret dagligdag, med mange forskelligartede opgaver inden for bogholderi og receptionistopgaver. Der vil være mulighed for fleksibilitet i arbejdstiden. Vi er et dynamisk team, som brænder for at få hotellet helt op på dupperne.

HVEM ER DU

Vi søger en faglig dygtig, erfaren og effektiv kollega, som er selvkørende inden for bogholderiopgaver. Du er talmæssigt stærk og proaktiv mht. løsning af regnskabsmæssige problemstillinger. Da vi er en lille organisation, er du indstillet på også at løse andre administrative ad hoc-opgaver. Ebeltoft Park Hotel, er et hotel som bestræber sig på at yde den allerbedste service overfor vores gæster, hvorfor du skal være serviceminded og udadvendt over for både gæster, leverandører og kolleger. Ligeså vigtigt er det, at du har et smittende humør, og er forretningsorienteret med en både positiv og professionel tilgang til dit arbejde.

BAGGRUND OG KOMPETENCER

Du har formentlig mere end 3-års erfaring med regnskab og bogholderi, og har stor erfaring med bogholderimæssige opgaver, så som netbank, løn, moms, afstemninger, nøgletal indenfor hotelbranchen m.v. Det kræves, at du trives i et team og kan arbejde selvstændigt samt, at du har solid erfaring med Excel.

Du skal genkende flere af følgende egenskaber i dig selv:

  • Stort drive og lysten til udvikle vores Hotel
  • Særdeles serviceminded, med fokus på gæster, leverandører og kolleger.
  • Udadvendt med flair for at opbygge/pleje gode relationer.
  • Struktureret med flair for proces, flow og effektivt.

Dine arbejdsopgaver:

  • Daglig bogføring
  • Indsamling af data til udarbejdelse af regnskaber
  • Afstemning af f.eks. årsregnskab
  • Bogføring af løn
  • Indberetninger af moms og statistik
  • Gøre bogføring klar til revision
  • Bogføring af dokumenter og bilag
  • Udarbejde månedsregnskaber eller dagsregnskaber
  • Rapportering
  • Betale fakturaer
  • Udregning/analyse af nøgletal indenfor hotel branchen
  • Styring og kontrol af organisationens økonomi, indkøb mm.
  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts
  • Diverse økonomiske afstemninger
  • Udarbejdelse af kontrakter

 

JEG ER INTERESSERET – HVAD GØR JEG

Kan du se dig selv som en del af vores team– så har du chancen nu. Send din ansøgning snarest muligt til, Nadia Lehrer på nl@ephotel.dk

Vi behandler ansøgningerne løbende, og rekrutterer, når den rigtige profil er fundet. Opstartsdato hurtigst muligt efter aftale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her