Bolignet-Aarhus søger en kontorelev
Er du udadvendt, serviceminded, kvalitetsbevidst og har lyst til at arbejde i vores kundeservice, med en udfordrende hverdag, så er du måske den kontorelev som Bolignet-Aarhus leder efter.
Vi søger en kontorelev med speciale i administration.
Stillingens indhold
I vores kundeservice kommer du primært til at arbejde med:
- Håndtering af kundehenvendelser på telefonen, chat og mail.
- Følge op og sikre, at kundens problem er løst.
- Bidrage til udviklingen af vores kunderejse.
- Andre administrative opgaver.
Hvem er du?
- Har bestået eller består en af følgende uddannelser:
- EUX på kontorlinjen
- HHX
- STX, HTX, HF med 5 ugers EUS
- At du evt. har erfaring i forhold til at tale med kunder.
- At du kan kommunikere dansk og engelsk på skrift og tale.
- Har et godt overblik og kan holde hovedet koldt.
- Er selvstændig men samtidig en holdspiller.
Hvorfor skal du søge jobbet?
Hvis du søger dette job, får du mulighed for at blive en del af en virksomhed i vækst. Desuden er det et arbejde med mange udviklingsmuligheder. Det er også en virksomhed med et stærkt fællesskab, hvor sammenholdet og trivsel bliver prioriteret højt. Jobbet har også mange andre fordele som:
- Frokostordning
- Fleksible arbejdstider
- Privat sundhedssikring
- Pensionsaftale
- En personaleforening med flere årlige arrangementer
Hvem er vi
Bolignet-Aarhus er udbyder af internet, telefoni og kabel-tv i hele landet. Vores fokusområde er at levere TV, internet og telefoni til alle typer boligforeninger og kollegier. Vi er en non-profit-forening, hvis mål er at levere ydelser i høj kvalitet til en billig pris. Da vi er en non-profit-forening, har vi ikke overskud, hvilket er medvirkende til, at vi kan tilbyde lave priser til vores kunder.
Vores historie starter d. 20. juni i 2001, da Bolignet-Aarhus bliver stiftet af 27 kollegier i Aarhus. Herefter har vi ekspanderet til at blive en landsdækkende virksomhed, som inkluderer adskillige boligforeninger og kollegier rundt om i hele landet. Vi stræber efter at få så mange kunder som muligt, da dette er med til at garantere favorable priser for vores løsninger.
Praktiske oplysninger
Hvis du er interesseret i stillingen, kan din ansøgning sendes til job@bnaa.dk, så send os gerne en motiveret ansøgning med følgende:
- CV (kvalifikationer, erhvervserfaring (inkl. fritidsjob) og interesser)
- Adgangsgivende eksamensbeviser
- Sidste karaktermeddelelser – folkeskole, gymnasium el. lignende
- Eventuelle udtalelser
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Connie Vedel, på tlf.nr. 2750 3445
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk