Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservice i Allerød Kommune søger ny kollega til CPR området

Vi søger i Borgerservice Front ny kollega med tiltrædelse 1. april 2020. Stillingen er på 30 timer pr. uge.

Om os
Front er en del af Borgerservice i Allerød Kommune og består af otte engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vores kerneopgave består blandt andet af at udstede pas, kørekort og nemID, sagsbehandling efter CPR og Sundhedsloven, vielse, lån til beboerindskud og ejendomsskat, selvbetjeningsløsninger, bemande rådhusets omstilling og reception og posthåndtering med mere.

Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet to udførende virksomheder inden for socialpsykiatri og handicap.

Om stillingen
Brænder du for at arbejde med mennesker, give en god service, arbejde struktureret med administrative og økonomiske opgaver, så er det måske lige dig, vi søger. Du skal primært arbejde med CPR området, behandle økonomiske ansøgninger om ejendomsskat og boliglån. Da vi er i konstant forandring, vil opgaveløsningen blive tilpasset løbende.

Rådhuset vil efter 1. marts 2020 have åbent mandag og torsdag fra kl. 12.00 - 17.00, hvorfor disse dage vil være aktuelle arbejdsdage. De resterende arbejdsdage/timer bliver placeret inden for vores normtid (mandag og torsdag fra kl. 8.00 – 12.00, tirsdag og onsdag fra kl. 8.00 – 15.00 og fredag fra kl. 8.00 -13.00).

Om dig - du:

  • har bred erfaring med CPR/folkeregister området
  • har erfaring med boliglån og lån til ejendomskat
  • er professionel og respektfuld i din kontakt med borgerne
  • kan bevare overblikket og håndtere en travl hverdag
  • er engageret, struktureret og synes, at det er sjovt at gå på arbejde
  • er en teamplayer og trives også med selvstændige opgaver
  • er kontoruddannet og har flair for it og digitale løsninger
  • er en god kollega, som kan se fordelene i menneskers forskelligheder
  • trives med at arbejde i storrumskontor, hvor der foregår forskellige aktiviteter.
     
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.

Vi tilbyder:
  • 30 timer pr. uge
  • flekstidsordning med fast normtid
  • et afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke to dage er ens
  • en stilling med høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer
  • storrums arbejdsplads på et nyere rådhus
  • engagerede og kompetente kollegaer.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Vi indhenter straffeoplysninger og referencer forud for ansættelse.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Mette Thostrup på 48 10 03 38 eller faglig koordinator Helle Vestergaard på 48 12 61 24 for at høre nærmere om stillingen.

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 16. februar 2020.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8 eller 9.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har over 25.500 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168280Phoenix-7ebba95812020-01-30T19:06:02.517Borgerservice i Allerød Kommune søger ny kollega til CPR områdetVi søger i Borgerservice Front ny kollega med tiltrædelse 1. april 2020. Stillingen er på 30 timer pr. uge.

Om os
Front er en del af Borgerservice i Allerød Kommune og består af otte engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vores kerneopgave består blandt andet af at udstede pas, kørekort og nemID, sagsbehandling efter CPR og Sundhedsloven, vielse, lån til beboerindskud og ejendomsskat, selvbetjeningsløsninger, bemande rådhusets omstilling og reception og posthåndtering med mere.

Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet to udførende virksomheder inden for socialpsykiatri og handicap.

Om stillingen
Brænder du for at arbejde med mennesker, give en god service, arbejde struktureret med administrative og økonomiske opgaver, så er det måske lige dig, vi søger. Du skal primært arbejde med CPR området, behandle økonomiske ansøgninger om ejendomsskat og boliglån. Da vi er i konstant forandring, vil opgaveløsningen blive tilpasset løbende.

Rådhuset vil efter 1. marts 2020 have åbent mandag og torsdag fra kl. 12.00 - 17.00, hvorfor disse dage vil være aktuelle arbejdsdage. De resterende arbejdsdage/timer bliver placeret inden for vores normtid (mandag og torsdag fra kl. 8.00 – 12.00, tirsdag og onsdag fra kl. 8.00 – 15.00 og fredag fra kl. 8.00 -13.00).

Om dig - du:
  • har bred erfaring med CPR/folkeregister området
  • har erfaring med boliglån og lån til ejendomskat
  • er professionel og respektfuld i din kontakt med borgerne
  • kan bevare overblikket og håndtere en travl hverdag
  • er engageret, struktureret og synes, at det er sjovt at gå på arbejde
  • er en teamplayer og trives også med selvstændige opgaver
  • er kontoruddannet og har flair for it og digitale løsninger
  • er en god kollega, som kan se fordelene i menneskers forskelligheder
  • trives med at arbejde i storrumskontor, hvor der foregår forskellige aktiviteter.
     
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.

Vi tilbyder:
  • 30 timer pr. uge
  • flekstidsordning med fast normtid
  • et afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke to dage er ens
  • en stilling med høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer
  • storrums arbejdsplads på et nyere rådhus
  • engagerede og kompetente kollegaer.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Vi indhenter straffeoplysninger og referencer forud for ansættelse.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Mette Thostrup på 48 10 03 38 eller faglig koordinator Helle Vestergaard på 48 12 61 24 for at høre nærmere om stillingen.

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 16. februar 2020.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8 eller 9.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har over 25.500 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

2020-02-17T00:59:54.640 Vi søger i Borgerservice Front ny kollega med tiltrædelse 1. april 2020. Stillingen er på 30 timer pr. uge.Om osFront er en del af Borgerservice i Allerød Kommune og består af otte engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vores kerneopgave består blandt andet af at udstede pas, kørekort og nemID, sagsbehandling efter CPR og Sundhedsloven, vielse, lån til beboerindskud og ejendomsskat, selvbetjeningsløsninger, bemande rådhusets omstilling og reception og posthåndtering med mere.Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet to udførende virksomheder inden for socialpsykiatri og handicap.Om stillingenBrænder du for at arbejde med mennesker, give en god service, arbejde struktureret med administrative og økonomiske opgaver, så er det måske lige dig, vi søger. Du skal primært arbejde med CPR området, behandle økonomiske ansøgninger om ejendomsskat og boliglån. Da vi er i konstant forandring, vil opgaveløsningen blive tilpasset løbende.Rådhuset vil efter 1. marts 2020 have åbent mandag og torsdag fra kl. 12.00 - 17.00, hvorfor disse dage vil være aktuelle arbejdsdage. De resterende arbejdsdage timer bliver placeret inden for vores normtid (mandag og torsdag fra kl. 8.00 12.00, tirsdag og onsdag fra kl. 8.00 15.00 og fredag fra kl. 8.00 -13.00).Om dig - du: har bred erfaring med CPR folkeregister området har erfaring med boliglån og lån til ejendomskat er professionel og respektfuld i din kontakt med borgerne kan bevare overblikket og håndtere en travl hverdag er engageret, struktureret og synes, at det er sjovt at gå på arbejde er en teamplayer og trives også med selvstændige opgaver er kontoruddannet og har flair for it og digitale løsninger er en god kollega, som kan se fordelene i menneskers forskelligheder trives med at arbejde i storrumskontor, hvor der foregår forskellige aktiviteter. Derfor skal du vælge osAllerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.Vi tilbyder: 30 timer pr. uge flekstidsordning med fast normtid et afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke to dage er ens en stilling med høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer storrums arbejdsplads på et nyere rådhus engagerede og kompetente kollegaer. Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.Vi indhenter straffeoplysninger og referencer forud for ansættelse.Er du interesseret?Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Mette Thostrup på 48 10 03 38 eller faglig koordinator Helle Vestergaard på 48 12 61 24 for at høre nærmere om stillingen.Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 16. februar 2020.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8 eller 9.Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har over 25.500 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenix7ebba958101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=abe08279-8c20-4a86-9891-8a46ba5251970EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3702153Borgerservice11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/7ebba958_logo.jpegORS/Small/7ebba958_logo.jpeg0
personale@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent10001895193EmplyMinimumfe7cd3d4-d7ee-40f0-b63d-49f8ac43a8e4_588600030-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ebba958https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ebba958https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ebba958&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ebba958&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/4.jpgBorgerservice i Allerød Kommune søger ny kollega til CPR området12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder25Offentlig administration364063895Mette Thostruppersonale@alleroed.dkDanmarkDanmarkda-DK