Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservice og Ydelser søger en administrativ medarbejder

Borgerservice og Ydelser, Thisted Kommune søger ny kollega. Lige nu er der behov for, at du bliver en del af kontanthjælpsgruppen. Du skal dog være parat til også at arbejde med andre områder, hvis behovet ændrer sig.

Har du en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og har du lyst til at være en del af en hverdag, hvor kerneopgaven er at hjælpe borgere på vej i det offentlige system, så kan vi tilbyde en stilling i kontanthjælpsgruppen i Borgerservice og Ydelser.

Du skal varetage opgaver inden for integrationsydelse, uddannelses- og kontanthjælp og enkelt-ydelser m. v. Der er tale om sagsbehandling og afgørelser om ydelser, telefonisk og personlig betjening af borgerne i forhold til ydelsesområderne. Du skal også indgå i opgaverne i ekspeditionen, og her vil der også være tale om vejledning til borgerne omkring digitale løsninger samt øvrige borgerserviceopgaver.

Vi har brug for en medarbejder med stærke administrative kompetencer med økonomisk indsigt eller flair. Herudover vil det være en fordel, hvis du er god til at forstå og fortolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle det til borgerne på en let forståelig måde. Med andre ord, så skal du være god til at kommunikere med alle borgergrupper i både skrift og tale. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere og kolleger. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats.

Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel.

Vigtigst for os er, at du har interesse for afdelingens områder og vil hjælpe borgere på vej i det offentlige system.

Vi tilbyder

  • Bred vifte af spændende opgaver
  • Mulighed for udfordringer og sparring
  • Flekstid
  • 43 gode kollegaer, som alle løser meget forskellige opgaver
  • En arbejdsplads hvor vi omgås hinanden med godt humør

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Timetal: 37 timer pr. uge
Ansættelse snarest muligt og senest fra den 1. marts 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sagsbehandler Jannie Korsgaard på tlf. nr. 9917 2363 eller sektionsleder Susanne Kromann på tlf. nr. 9917 2355 eller på mail skr@thisted.dk .

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2019 kl. 10.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. februar 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946163Phoenix-fc26cd4b12019-01-21T00:00:00Borgerservice og Ydelser søger en administrativ medarbejderBorgerservice og Ydelser, Thisted Kommune søger ny kollega. Lige nu er der behov for, at du bliver en del af kontanthjælpsgruppen. Du skal dog være parat til også at arbejde med andre områder, hvis behovet ændrer sig.

Har du en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og har du lyst til at være en del af en hverdag, hvor kerneopgaven er at hjælpe borgere på vej i det offentlige system, så kan vi tilbyde en stilling i kontanthjælpsgruppen i Borgerservice og Ydelser.

Du skal varetage opgaver inden for integrationsydelse, uddannelses- og kontanthjælp og enkelt-ydelser m. v. Der er tale om sagsbehandling og afgørelser om ydelser, telefonisk og personlig betjening af borgerne i forhold til ydelsesområderne. Du skal også indgå i opgaverne i ekspeditionen, og her vil der også være tale om vejledning til borgerne omkring digitale løsninger samt øvrige borgerserviceopgaver.

Vi har brug for en medarbejder med stærke administrative kompetencer med økonomisk indsigt eller flair. Herudover vil det være en fordel, hvis du er god til at forstå og fortolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle det til borgerne på en let forståelig måde. Med andre ord, så skal du være god til at kommunikere med alle borgergrupper i både skrift og tale. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere og kolleger. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats.

Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel.

Vigtigst for os er, at du har interesse for afdelingens områder og vil hjælpe borgere på vej i det offentlige system.

Vi tilbyder

  • Bred vifte af spændende opgaver
  • Mulighed for udfordringer og sparring
  • Flekstid
  • 43 gode kollegaer, som alle løser meget forskellige opgaver
  • En arbejdsplads hvor vi omgås hinanden med godt humør

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Timetal: 37 timer pr. uge
Ansættelse snarest muligt og senest fra den 1. marts 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sagsbehandler Jannie Korsgaard på tlf. nr. 9917 2363 eller sektionsleder Susanne Kromann på tlf. nr. 9917 2355 eller på mail skr@thisted.dk .

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2019 kl. 10.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. februar 2019.

2019-02-15T00:50:43.470 Borgerservice og Ydelser, Thisted Kommune søger ny kollega. Lige nu er der behov for, at du bliver en del af kontanthjælpsgruppen. Du skal dog være parat til også at arbejde med andre områder, hvis behovet ændrer sig. Har du en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og har du lyst til at være en del af en hverdag, hvor kerneopgaven er at hjælpe borgere på vej i det offentlige system, så kan vi tilbyde en stilling i kontanthjælpsgruppen i Borgerservice og Ydelser. Du skal varetage opgaver inden for integrationsydelse, uddannelses- og kontanthjælp og enkelt-ydelser m. v. Der er tale om sagsbehandling og afgørelser om ydelser, telefonisk og personlig betjening af borgerne i forhold til ydelsesområderne. Du skal også indgå i opgaverne i ekspeditionen, og her vil der også være tale om vejledning til borgerne omkring digitale løsninger samt øvrige borgerserviceopgaver. Vi har brug for en medarbejder med stærke administrative kompetencer med økonomisk indsigt eller flair. Herudover vil det være en fordel, hvis du er god til at forstå og fortolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle det til borgerne på en let forståelig måde. Med andre ord, så skal du være god til at kommunikere med alle borgergrupper i både skrift og tale. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere og kolleger. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats. Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel. Vigtigst for os er, at du har interesse for afdelingens områder og vil hjælpe borgere på vej i det offentlige system. Vi tilbyder Bred vifte af spændende opgaver Mulighed for udfordringer og sparring Flekstid 43 gode kollegaer, som alle løser meget forskellige opgaver En arbejdsplads hvor vi omgås hinanden med godt humør Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Timetal: 37 timer pr. uge Ansættelse snarest muligt og senest fra den 1. marts 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sagsbehandler Jannie Korsgaard på tlf. nr. 9917 2363 eller sektionsleder Susanne Kromann på tlf. nr. 9917 2355 eller på mail skr@thisted.dk . Ansøgningsfristen er den 14. februar 2019 kl. 10.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. februar 2019.11Jobnetfc26cd4b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1546&ERId=326880EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3440465Rådhuset Thisted11Asylgade 307700ThistedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697443JobNet493358549335851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgBrænder du for at blive Administrativ medarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration360260074Jannienoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329998664Administrativ medarbejder til Teknisk Drift og AnlægRobot Vil du være del af et team, som prioritere vægt på faglig kvalitet og har et godt socialt fællesskab? Trives du med at levere resultater gennem en service- og løsningsorienteret tilgang? Og har du interesse i og erfaring med det tekniske område? Så læs videre!I Teknisk Drift og Anlæg søger vi nye kræfter til at erstatte en dygtige og afholdt kollega, som går på pension. Vi søger en engageret og dygtig administrativ medarbejder på 37 timer med forventet ansættelse snarest muligt.Vi er en del af en kommune med åbne vidder, højt til loftet, en flad organisering og korte beslutningsveje. Vi stræber efter de holdbare og ordentlige løsninger, som understøtter vores ambition om at være en højkvalitets kommune.Lidt om stillingenOrganisatorisk er Struer Kommune bygget op omkring tre direktører og ni centre. Du bliver en del af Teknisk Drift og Anlæg, som omfatter kommunale bygninger, veje, kollektiv trafik, pladser, grønne områder, og alt hvad dertil hører indenfor drift og byggeri.I Teknisk Drift og Anlæg er vi ca. 130 ansatte, heraf er vi 10 i administrationen, som har et bredt og varieret opgavefelt. De fleste af vores opgaver løses selvstændigt eller på tværs i teamet ud mod resten af organisationen. Dine primære arbejdsopgaver bliver:Administrative funktioner på tværs af hele organisationen, med hovedvægt på regnskabHjælpe med koordinering og styring af kollektiv trafik, bla. køreplanerTovholder på ændringer i GIS kortHar du erfaring med at bygningstegninger og tegningsforståelse eller lyst til at arbejde med det, så er det positivt.Din profilDu bliver del af en afdeling, som er i løbende udvikling. Vi har fokus på at gøre tingene på den smarteste måde, så har du arbejdet med implementering af digitale løsninger, og kan se styrkerne og begrænsningerne - ved det, så er det en fordel.Fagligt har du erfaring med regnskab og budgetter, som gør, at du lykkedes med at levere en god service, opnå gode resultater samt give vores ledere en kompetent rådgivning. Vores mange snitflader gør, at du skal være serviceminded og kan lide at kommunikere med dine omgivelser.Vi tilbyder…Vi tilbyder et godt og alsidigt arbejdsmiljø, hvor du får gode muligheder for at følge og se resultatet af dit og dine kollegers arbejde.Du får engagerede og dygtige kolleger med forskellige kompetencer, et godt arbejdsmiljø og et team, der forventer, at du tænker i udvikling og er initiativrig. Godt humør, en uformel omgangstone og hjælpsomhed er en naturlig del af vores hverdag.Hvis du vil vide mere…Du er meget velkommen til at ringe til Jette Pilgaard på 96 84 84 82 eller skrive på jep@struer.dkDer er ansøgningsfristden 24. april 2019 kl. 08.00.Der forventes at afholde ansættelsessamtaler den 29. april.Vil du være del af et team, som prioritere vægt på faglig kvalitet og har et godt socialt fællesskab? Trives du med at levere resultater gennem en service- og løsningsorienteret tilgang? Og har du interesse i og erfaring med det tekniske område? Så læs videre!

I Teknisk Drift og Anlæg søger vi nye kræfter til at erstatte en dygtige og afholdt kollega, som går på pension. Vi søger en engageret og dygtig administrativ medarbejder på 37 timer med forventet ansættelse snarest muligt.

Vi er en del af en kommune med åbne vidder, højt til loftet, en flad organisering og korte beslutningsveje. Vi stræber efter de holdbare og ordentlige løsninger, som understøtter vores ambition om at være en højkvalitets kommune.

Lidt om stillingen
Organisatorisk er Struer Kommune bygget op omkring tre direktører og ni centre. Du bliver en del af Teknisk Drift og Anlæg, som omfatter kommunale bygninger, veje, kollektiv trafik, pladser, grønne områder, og alt hvad dertil hører indenfor drift og byggeri.

I Teknisk Drift og Anlæg er vi ca. 130 ansatte, heraf er vi 10 i administrationen, som har et bredt og varieret opgavefelt. De fleste af vores opgaver løses selvstændigt eller på tværs i teamet ud mod resten af organisationen. Dine primære arbejdsopgaver bliver:
  • Administrative funktioner på tværs af hele organisationen, med hovedvægt på regnskab
  • Hjælpe med koordinering og styring af kollektiv trafik, bla. køreplaner
  • Tovholder på ændringer i GIS kort

Har du erfaring med at bygningstegninger og tegningsforståelse eller lyst til at arbejde med det, så er det positivt.

Din profil
Du bliver del af en afdeling, som er i løbende udvikling. Vi har fokus på at gøre tingene på den smarteste måde, så har du arbejdet med implementering af digitale løsninger, og kan se styrkerne – og begrænsningerne - ved det, så er det en fordel.

Fagligt har du erfaring med regnskab og budgetter, som gør, at du lykkedes med at levere en god service, opnå gode resultater samt give vores ledere en kompetent rådgivning. Vores mange snitflader gør, at du skal være serviceminded og kan lide at kommunikere med dine omgivelser.

Vi tilbyder…
Vi tilbyder et godt og alsidigt arbejdsmiljø, hvor du får gode muligheder for at følge og se resultatet af dit og dine kollegers arbejde.

Du får engagerede og dygtige kolleger med forskellige kompetencer, et godt arbejdsmiljø og et team, der forventer, at du tænker i udvikling og er initiativrig. Godt humør, en uformel omgangstone og hjælpsomhed er en naturlig del af vores hverdag.

Hvis du vil vide mere…
Du er meget velkommen til at ringe til Jette Pilgaard på 96 84 84 82 eller skrive på jep@struer.dk

Der er ansøgningsfrist
den 24. april 2019 kl. 08.00.

Der forventes at afholde ansættelsessamtaler den 29. april.

 

Struer KommuneStruer2019-04-02T00:00:002019-04-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Teknisk Drift og Anlæg

Struer Kommune

Struer
Vil du være del af et team, som prioritere vægt på faglig kvalitet og har et godt socialt fællesskab? Trives du med at levere resultater gennem en service- og løsningsorienteret tilgang? Og har du interesse i og erfaring med det tekniske område? Så ...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019