Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservice og Ydelser søger en administrativ medarbejder

Borgerservice og Ydelser, Thisted Kommune søger ny kollega. Lige nu er der behov for, at du bliver en del af kontanthjælpsgruppen. Du skal dog være parat til også at arbejde med andre områder, hvis behovet ændrer sig.

Har du en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og har du lyst til at være en del af en hverdag, hvor kerneopgaven er at hjælpe borgere på vej i det offentlige system, så kan vi tilbyde en stilling i kontanthjælpsgruppen i Borgerservice og Ydelser.

Du skal varetage opgaver inden for integrationsydelse, uddannelses- og kontanthjælp og enkelt-ydelser m. v. Der er tale om sagsbehandling og afgørelser om ydelser, telefonisk og personlig betjening af borgerne i forhold til ydelsesområderne. Du skal også indgå i opgaverne i ekspeditionen, og her vil der også være tale om vejledning til borgerne omkring digitale løsninger samt øvrige borgerserviceopgaver.

Vi har brug for en medarbejder med stærke administrative kompetencer med økonomisk indsigt eller flair. Herudover vil det være en fordel, hvis du er god til at forstå og fortolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle det til borgerne på en let forståelig måde. Med andre ord, så skal du være god til at kommunikere med alle borgergrupper i både skrift og tale. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere og kolleger. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats.

Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel.

Vigtigst for os er, at du har interesse for afdelingens områder og vil hjælpe borgere på vej i det offentlige system.

Vi tilbyder

  • Bred vifte af spændende opgaver
  • Mulighed for udfordringer og sparring
  • Flekstid
  • 43 gode kollegaer, som alle løser meget forskellige opgaver
  • En arbejdsplads hvor vi omgås hinanden med godt humør

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Timetal: 37 timer pr. uge
Ansættelse snarest muligt og senest fra den 1. marts 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sagsbehandler Jannie Korsgaard på tlf. nr. 9917 2363 eller sektionsleder Susanne Kromann på tlf. nr. 9917 2355 eller på mail skr@thisted.dk .

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2019 kl. 10.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. februar 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946163Phoenix-fc26cd4b12019-01-21T00:00:00Borgerservice og Ydelser søger en administrativ medarbejderBorgerservice og Ydelser, Thisted Kommune søger ny kollega. Lige nu er der behov for, at du bliver en del af kontanthjælpsgruppen. Du skal dog være parat til også at arbejde med andre områder, hvis behovet ændrer sig.

Har du en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og har du lyst til at være en del af en hverdag, hvor kerneopgaven er at hjælpe borgere på vej i det offentlige system, så kan vi tilbyde en stilling i kontanthjælpsgruppen i Borgerservice og Ydelser.

Du skal varetage opgaver inden for integrationsydelse, uddannelses- og kontanthjælp og enkelt-ydelser m. v. Der er tale om sagsbehandling og afgørelser om ydelser, telefonisk og personlig betjening af borgerne i forhold til ydelsesområderne. Du skal også indgå i opgaverne i ekspeditionen, og her vil der også være tale om vejledning til borgerne omkring digitale løsninger samt øvrige borgerserviceopgaver.

Vi har brug for en medarbejder med stærke administrative kompetencer med økonomisk indsigt eller flair. Herudover vil det være en fordel, hvis du er god til at forstå og fortolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle det til borgerne på en let forståelig måde. Med andre ord, så skal du være god til at kommunikere med alle borgergrupper i både skrift og tale. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere og kolleger. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats.

Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel.

Vigtigst for os er, at du har interesse for afdelingens områder og vil hjælpe borgere på vej i det offentlige system.

Vi tilbyder

  • Bred vifte af spændende opgaver
  • Mulighed for udfordringer og sparring
  • Flekstid
  • 43 gode kollegaer, som alle løser meget forskellige opgaver
  • En arbejdsplads hvor vi omgås hinanden med godt humør

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Timetal: 37 timer pr. uge
Ansættelse snarest muligt og senest fra den 1. marts 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sagsbehandler Jannie Korsgaard på tlf. nr. 9917 2363 eller sektionsleder Susanne Kromann på tlf. nr. 9917 2355 eller på mail skr@thisted.dk .

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2019 kl. 10.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. februar 2019.

2019-02-15T00:50:43.470 Borgerservice og Ydelser, Thisted Kommune søger ny kollega. Lige nu er der behov for, at du bliver en del af kontanthjælpsgruppen. Du skal dog være parat til også at arbejde med andre områder, hvis behovet ændrer sig. Har du en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og har du lyst til at være en del af en hverdag, hvor kerneopgaven er at hjælpe borgere på vej i det offentlige system, så kan vi tilbyde en stilling i kontanthjælpsgruppen i Borgerservice og Ydelser. Du skal varetage opgaver inden for integrationsydelse, uddannelses- og kontanthjælp og enkelt-ydelser m. v. Der er tale om sagsbehandling og afgørelser om ydelser, telefonisk og personlig betjening af borgerne i forhold til ydelsesområderne. Du skal også indgå i opgaverne i ekspeditionen, og her vil der også være tale om vejledning til borgerne omkring digitale løsninger samt øvrige borgerserviceopgaver. Vi har brug for en medarbejder med stærke administrative kompetencer med økonomisk indsigt eller flair. Herudover vil det være en fordel, hvis du er god til at forstå og fortolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle det til borgerne på en let forståelig måde. Med andre ord, så skal du være god til at kommunikere med alle borgergrupper i både skrift og tale. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere og kolleger. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats. Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel. Vigtigst for os er, at du har interesse for afdelingens områder og vil hjælpe borgere på vej i det offentlige system. Vi tilbyder Bred vifte af spændende opgaver Mulighed for udfordringer og sparring Flekstid 43 gode kollegaer, som alle løser meget forskellige opgaver En arbejdsplads hvor vi omgås hinanden med godt humør Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Timetal: 37 timer pr. uge Ansættelse snarest muligt og senest fra den 1. marts 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sagsbehandler Jannie Korsgaard på tlf. nr. 9917 2363 eller sektionsleder Susanne Kromann på tlf. nr. 9917 2355 eller på mail skr@thisted.dk . Ansøgningsfristen er den 14. februar 2019 kl. 10.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 25. februar 2019.11Jobnetfc26cd4b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1546&ERId=326880EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3440465Rådhuset Thisted11Asylgade 307700ThistedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697443JobNet493358549335851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc26cd4b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgBrænder du for at blive Administrativ medarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration360260074Jannienoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329960275Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!Robot Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os! Vi søger 4 kontorelever. Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi lægger vægt på, at: du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig du har interesse for kontorfaget du er selvstændig og ansvarsbevidst du har lyst til at udvikle dig og tager selv ansvar for egen læring du er god til at samarbejde og trives med forandringer du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling Vi forventer, at du er åben og brænder for at lære kan tage initiativ og ansvar kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs er god til at kommunikere i skrift og tale Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. Hvem kan søge Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX 5 ugers supplering eller STX HTX HF 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK). Din arbejdstid er 37 timer ugentligt. Klik her http: www.thisted.dk elev og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen. Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 . Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019. Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og din fremtid, så søg en stilling som kontorelev hos os!

Vi søger 4 kontorelever.

Thisted Kommune kan tilbyde dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder vidt fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, til vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi lægger vægt på, at:

  • du er klar til et uddannelsesforløb der stiller krav til dig
  • du har interesse for kontorfaget
  • du er selvstændig og ansvarsbevidst
  • du har lyst til at udvikle dig – og tager selv ansvar for egen læring
  • du er god til at samarbejde og trives med forandringer
  • du har gode danskkundskaber og flair for talbehandling

Vi forventer, at du

  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale

Thisted Kommune har fast otte kontorelever, fordelt på første og andet års elever, som hver måned holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som et led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt fire kontorelever der skal starte den 1. september 2019. Thisted Kommunes administration er spredt på lokaliteter i Hurup og flere adresser i Thisted. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

Hvem kan søge
Du har gennemført eller er i gang med en af følgende uddannelser: EUX, HG2, HHX + 5 ugers supplering eller STX/HTX/HF + 10 ugers supplering. Alle ansøgere på 25 år eller derover, som er startet på grundforløbet efter den 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan – den kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Din løn er ca. 13.700 kr. pr. måned, hvis du er under 25 år. Hvis du er over 25 år, er lønnen ca. 20.700 kr. + pension pr. måned. (Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK).

Din arbejdstid er 37 timer ugentligt.

Klik her http://www.thisted.dk/elev – og læs hvad vores elever siger om at være elev i Thisted Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte forvaltninger og centre i organisationen.

Du kan også kontakte 2. års elev Camilla Hedegaard Schou, tlf. 9917 2043, 1. års elev Karina Rasmussen, tlf. 9917 2351 eller elevansvarlig Berit Holm Hamborg, tlf. 9917 1784 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest mandag den 4. marts 2019 kl. 8.00 .

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 13. marts 2019.

Rådhuset ThistedThisted2019-02-13T00:00:002019-03-04T00:00:00
329959369Pædagogisk Psykologisk Rådgivning søger en administrativ medarbejderRobot PPR søger en administrativ medarbejder i en fast stilling på 15 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter. Thisted PPR er en organisation i udvikling. Vi er 25 engagerede medarbejdere fordelt på forskellige fagligheder 10 psykologer, fire logopæder, en tosprogskonsulent, seks pædagogiske konsulenter, en ergoterapeut, en fysioterapeut, administrativ medarbejder, projektleder og ledende psykolog. Den primære opgave hos Pædagogisk Psykologisk Rådgivning er at sikre optimale udviklingsbetingelser for børn og unge mellem 0-18 år i samarbejde med forældre, nære omsorgspersoner samt nære professionelle. Arbejdet forbundet med denne opgave sker med fokus på inkluderende og anerkendende tilgange og tidlige, tværfaglige og helhedsorienterede indsatser. Vi har fokus på at styrke de voksne og systemerne rundt om barnet den unge. Aktuelt er vi i gang med et projekt, hvor vi har fået bevilget midler fra Socialstyrelsen over en årrække til at styrke tidlige og forebyggende indsatser Projekt Fremskudt PPR. Udgangspunktet for den overvejende del af arbejdet i PPR er lovgivningen vedrørende specialpædagogisk bistand i folkeskolen og specialpædagogisk bistand for børn, der endnu ikke er påbegyndt skole. Din rolle som administrativ medarbejder vil primært rette sig mod administrativt arbejde forbundet med Projekt Fremskudt PPR. Vi vægter: at du er uddannet kontorassistent at du har erhvervserfaring fra den kommunale administration at du behersker skriftligt dansk på højt niveau at du har solidt kendskab til brugen af IT, ESDH-systemer, Outlook m.m. at du er i stand til at arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i håndteringen af ofte uforudsigelige arbejdsopgaver. Du tilbydes et tværfagligt fællesskab på en arbejdsplads i høj trivsel. Desuden vil du få indflydelse på dine arbejdstider, således det kan koordineres med eventuelt øvrigt arbejdssted. Praktiske informationer Vi henviser til vores hjemmeside www.thisted.dk , hvor du blandt andet kan læse PPR-guiden samt kommunes Børne-, Unge- og Familiepolitik. For yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til ledende psykolog Dagmar Ebbesen, telefonnummer: 99 17 20 61 eller mail: dase@thisted.dk . Alle ansøgere må påregne at blive anmodet om samtykke til indhentelse af børneattest. Timetal: 15 Løn- og ansættelsesvilkår: I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Ansøgningsfrist: Onsdag den 27. februar 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.PPR søger en administrativ medarbejder i en fast stilling på 15 timer ugentligt.
Stillingen ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter.

Thisted PPR er en organisation i udvikling. Vi er 25 engagerede medarbejdere fordelt på forskellige fagligheder – 10 psykologer, fire logopæder, en tosprogskonsulent, seks pædagogiske konsulenter, en ergoterapeut, en fysioterapeut, administrativ medarbejder, projektleder og ledende psykolog.

Den primære opgave hos Pædagogisk Psykologisk Rådgivning er at sikre optimale udviklingsbetingelser for børn og unge mellem 0-18 år i samarbejde med forældre, nære omsorgspersoner samt nære professionelle. Arbejdet forbundet med denne opgave sker med fokus på inkluderende og anerkendende tilgange og tidlige, tværfaglige og helhedsorienterede indsatser. Vi har fokus på at styrke de voksne og systemerne rundt om barnet/den unge.
Aktuelt er vi i gang med et projekt, hvor vi har fået bevilget midler fra Socialstyrelsen over en årrække til at styrke tidlige og forebyggende indsatser – Projekt Fremskudt PPR.

Udgangspunktet for den overvejende del af arbejdet i PPR er lovgivningen vedrørende specialpædagogisk bistand i folkeskolen og specialpædagogisk bistand for børn, der endnu ikke er påbegyndt skole.

Din rolle som administrativ medarbejder vil primært rette sig mod administrativt arbejde forbundet med Projekt Fremskudt PPR.

Vi vægter:

  • at du er uddannet kontorassistent
  • at du har erhvervserfaring fra den kommunale administration
  • at du behersker skriftligt dansk på højt niveau
  • at du har solidt kendskab til brugen af IT, ESDH-systemer, Outlook m.m.
  • at du er i stand til at arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i håndteringen af ofte uforudsigelige arbejdsopgaver.

Du tilbydes et tværfagligt fællesskab på en arbejdsplads i høj trivsel.
Desuden vil du få indflydelse på dine arbejdstider, således det kan koordineres med eventuelt øvrigt arbejdssted.

Praktiske informationer
Vi henviser til vores hjemmeside www.thisted.dk , hvor du blandt andet kan læse PPR-guiden samt kommunes Børne-, Unge- og Familiepolitik.

For yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til ledende psykolog Dagmar Ebbesen, telefonnummer: 99 17 20 61 eller mail: dase@thisted.dk .

Alle ansøgere må påregne at blive anmodet om samtykke til indhentelse af børneattest.

Timetal:
15

Løn- og ansættelsesvilkår:
I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Ansøgningsfrist:
Onsdag den 27. februar 2019 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.

Pædagogisk Psykologisk RådgivningThisted2019-02-12T00:00:002019-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev i Thisted Kommune - hvis du vil lære mere!

Rådhuset Thisted

Thisted
Vil du have en uddannelse som udfordrer dig i dagligdagen? Vil du have et solidt og stærkt fundament at bygge din fremtid på? Vil du have viden og nye perspektiver på den kommunale verden? … Er det nogle af de krav du stiller til din uddannelse og d...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Pædagogisk Psykologisk Rådgivning søger en administrativ medarbejder

Pædagogisk Psykologisk Rådgivning

Thisted
PPR søger en administrativ medarbejder i en fast stilling på 15 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter. Thisted PPR er en organisation i udvikling. Vi er 25 engagerede medarbejdere fordelt på forskellige faglig...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019