Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservice søger fast medarbejder samt en vikar

Vi søger en kollega til en fast fuldtidsstilling til vores folkeregisterteam, som har lyst og kendskab til at arbejde med reglerne omkring folkeregister området.
Da vores kollega fra pas og kørekort teamet skal på barselsorlov, søger vi også en vikar, som har lyst og kendskab til at arbejde med reglerne omkring udstedelse af pas og kørekort.  Begge stillinger er ledige pr. 1. juni eller snarest muligt derefter.

Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Til gengæld tilbyder vi en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab.

Lidt om jobbet
I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere, og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver.

Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Dine opgaver er blandt andet:
 

   • Betjening af personlige og telefoniske borgerhenvendelser
   • Sagsbehandling af folkeregisteropgaver, hvis du søger den faste stilling
   • Sagsbehandling af pas og kørekortssager, hvis du søger vikarstillingen


Folkeregisterteamet består af 3 medarbejdere, og pas og kørekort teamet består af 4 medarbejdere. Udover at være specialist i sagsbehandling af områderne i det enkelte team, skal du også håndtere de personlige og telefoniske henvendelser fra borgere sammen med resten af Borgerservice, som består af i alt 7 medarbejdere og 1 elev. Disse henvendelser kan dreje sig om blandt andet udstedelse af pas og kørekort samt NemID, flytteanmeldelser, sygsikring samt medbetjening på de digitale selvbetjeningsløsninger m.m. 

Borgerservice er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice.

Om dig
Du brænder for Borgerserviceområdet og kan yde en god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har arbejdet med, og har dermed kendskab til, sagsområderne i Borgerservice, især enten folkeregisterområdet eller pas og kørekortsområdet. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden.
 
Herlev Kommune tilbyder:
 

   • En fast stilling eller et barselsvikariat på 37 timer ugentligt
   • Tydelig og nærværende ledelse 
   • Udvikling sker i samarbejde og med mulighed for medindflydelse
   • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed
   • Gode kollegaer, engagement og humor
   • En kultur præget af godt samarbejde
   • Flekstidsordning

 
Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Hanne Dahl tlf.: 44 52 70 58 eller afdelingsleder Nabila Tayyab tlf.: 44 52 70 69.

Ansøgningsfrist: Senest onsdag den 18. april 2018 kl. 12.00.
Samtaler: Forventes afholdt fredag den 20. april 2018.

Ansøgning: Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787521Phoenix-34c4efc912018-04-04T19:05:31.833Borgerservice søger fast medarbejder samt en vikarVi søger en kollega til en fast fuldtidsstilling til vores folkeregisterteam, som har lyst og kendskab til at arbejde med reglerne omkring folkeregister området.
Da vores kollega fra pas og kørekort teamet skal på barselsorlov, søger vi også en vikar, som har lyst og kendskab til at arbejde med reglerne omkring udstedelse af pas og kørekort.  Begge stillinger er ledige pr. 1. juni eller snarest muligt derefter.

Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Til gengæld tilbyder vi en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab.

Lidt om jobbet
I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere, og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver.

Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Dine opgaver er blandt andet:
 

   • Betjening af personlige og telefoniske borgerhenvendelser
   • Sagsbehandling af folkeregisteropgaver, hvis du søger den faste stilling
   • Sagsbehandling af pas og kørekortssager, hvis du søger vikarstillingen


Folkeregisterteamet består af 3 medarbejdere, og pas og kørekort teamet består af 4 medarbejdere. Udover at være specialist i sagsbehandling af områderne i det enkelte team, skal du også håndtere de personlige og telefoniske henvendelser fra borgere sammen med resten af Borgerservice, som består af i alt 7 medarbejdere og 1 elev. Disse henvendelser kan dreje sig om blandt andet udstedelse af pas og kørekort samt NemID, flytteanmeldelser, sygsikring samt medbetjening på de digitale selvbetjeningsløsninger m.m. 

Borgerservice er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice.

Om dig
Du brænder for Borgerserviceområdet og kan yde en god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har arbejdet med, og har dermed kendskab til, sagsområderne i Borgerservice, især enten folkeregisterområdet eller pas og kørekortsområdet. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden.
 
Herlev Kommune tilbyder:
 

   • En fast stilling eller et barselsvikariat på 37 timer ugentligt
   • Tydelig og nærværende ledelse 
   • Udvikling sker i samarbejde og med mulighed for medindflydelse
   • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed
   • Gode kollegaer, engagement og humor
   • En kultur præget af godt samarbejde
   • Flekstidsordning

 
Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Hanne Dahl tlf.: 44 52 70 58 eller afdelingsleder Nabila Tayyab tlf.: 44 52 70 69.

Ansøgningsfrist: Senest onsdag den 18. april 2018 kl. 12.00.
Samtaler: Forventes afholdt fredag den 20. april 2018.

Ansøgning: Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
2018-04-18T15:13:11.797 Vi søger en kollega til en fast fuldtidsstilling til vores folkeregisterteam, som har lyst og kendskab til at arbejde med reglerne omkring folkeregister området. Da vores kollega fra pas og kørekort teamet skal på barselsorlov, søger vi også en vikar, som har lyst og kendskab til at arbejde med reglerne omkring udstedelse af pas og kørekort. Begge stillinger er ledige pr. 1. juni eller snarest muligt derefter. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Til gengæld tilbyder vi en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab. Lidt om jobbet I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere, og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver. Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Dine opgaver er blandt andet: Betjening af personlige og telefoniske borgerhenvendelser Sagsbehandling af folkeregisteropgaver, hvis du søger den faste stilling Sagsbehandling af pas og kørekortssager, hvis du søger vikarstillingen Folkeregisterteamet består af 3 medarbejdere, og pas og kørekort teamet består af 4 medarbejdere. Udover at være specialist i sagsbehandling af områderne i det enkelte team, skal du også håndtere de personlige og telefoniske henvendelser fra borgere sammen med resten af Borgerservice, som består af i alt 7 medarbejdere og 1 elev. Disse henvendelser kan dreje sig om blandt andet udstedelse af pas og kørekort samt NemID, flytteanmeldelser, sygsikring samt medbetjening på de digitale selvbetjeningsløsninger m.m. Borgerservice er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice. Om dig Du brænder for Borgerserviceområdet og kan yde en god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har arbejdet med, og har dermed kendskab til, sagsområderne i Borgerservice, især enten folkeregisterområdet eller pas og kørekortsområdet. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden. Herlev Kommune tilbyder: En fast stilling eller et barselsvikariat på 37 timer ugentligt Tydelig og nærværende ledelse Udvikling sker i samarbejde og med mulighed for medindflydelse Fokus på faglighed og udvikling af faglighed Gode kollegaer, engagement og humor En kultur præget af godt samarbejde Flekstidsordning Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Hanne Dahl tlf.: 44 52 70 58 eller afdelingsleder Nabila Tayyab tlf.: 44 52 70 69. Ansøgningsfrist: Senest onsdag den 18. april 2018 kl. 12.00. Samtaler: Forventes afholdt fredag den 20. april 2018. Ansøgning: Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam uønsket post .11Jobnet34c4efc9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=926386be-a4a7-4c1c-9b79-a0b3cb6b2f140EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3205546Borgerservice11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549285JobNet48041761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c4efc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c4efc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c4efc9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c4efc9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du den nye Kontorfuldmægtig i Borgerservice?12008001Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration354157555Nabilaniklas.spanbaek@herlev.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK