Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservicemedarbejder

Har du erfaring med tilskud til pensionister og administration af pensionisters økonomi? Trives du i en travl hverdag, hvor dagene sjældent er ens? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du måske den borgerservicemedarbejder, vi søger.
 
Borgerservice søger snarest muligt en udadvendt og serviceorienteret borgerservicemedarbejder, til Team Udbetaling og Tilskud. Der er tale om en fast stilling på 37 timer.

Som vores nye medarbejder vil du blive en del af Team Udbetaling og Tilskud. Vi ønsker os en ny medarbejder med stor erfaring inden for personlige tillæg, enkeltydelser og helbredstillæg til pensionister samt administration af pensionisters økonomi. Derfor er det vigtigt at du trives med at arbejde med personlig betjening af borgere og mestrer den svære samtale i forhold til administrationsklienter. Derudover vil vi også vægte hvis du har kendskab til øvrige borgerserviceopgaver, da du også vil blive del af vores frontbetjening og telefonbetjening.

Arbejdsområder
Vores kerneopgaver i Borgerservice er håndtering af borgerhenvendelser i front, digital medbetjening og sagsbehandling i bagland inden for nedenstående områder:

  • Tilskud til pensionister og administrationsklienter
  • Omstilling af telefoner for stores dele af Viborg Kommunes administration
  • Information i ankomstområdet på rådhuset
  • Pas og kørekort
  • Folkeregister
  • Opkrævning
  • Vielser
  • Kontrolgruppe 
Vi tilbyder:
  • Et spændende job i en dynamisk afdeling med en bred opgaveportefølje
  • Et godt arbejdsmiljø
  • En røgfri arbejdsplads
  • Gode og engagerede kollegaer med gode muligheder for sparring
  • En afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, videndeling og plads til forskellighed er i højsædet
  • Job i en kommune, hvis værdier er: mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod.
  • En løn, der bliver fastsat efter principperne for lokalløn i henhold til gældende overenskomst, stillingens funktioner og dine kvalifikationer. 
Vi forventer, at du:
  • Er kontoruddannet med speciale i offentlig administration
  • Har erfaring fra en lignende stilling
  • Er målrettet, udadvendt, positiv og formår både at arbejde både selvstændigt og i teams
  • Mestrer en bred vifte af fag- og støttesystemer og formår at arbejde på tværs af flere fagsystemer
  • Har et indgående kendskab til digitale selvbetjeningsløsninger
  • Kan sælge, motivere og formidle fordelene ved digitale selvbetjeningsløsninger
  • Kan afkode borgeren ved førstehåndsindtryk og helhedsvurderer ud fra borgerens behov
  • Er dygtigt til at yde hjælp-til-selvhjælp og medbetjening
  • Kan føre en konstruktiv dialog med borgerne og er god til klar og tydelig kommunikation.
  • Er robust over for forandringer og trives i en travl hverdag med mange afbrydelser
  • Bevarer roen og overblikket i hektiske perioder uden at blive stresset
  • Rummelighed i forhold til borgernes forskellighed

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. januar 2021 på Viborg Rådhus, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Torben S. Hansen på tlf. 41 71 90 26. 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.