Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservicemedarbejdere

Har du lyst og mod på at arbejde i Kommunens Borgerservice, så læs videre.
 
Borgerservice søger friske og serviceorienterede medarbejdere snarest muligt. 
Vi søger 3 borgerservicemedarbejdere - herunder en fast receptionist og 2 midlertidige administrative medarbejdere. 
 
Borgerservice er hele tiden i udvikling. Vi er borgernes indgang til det digitale Danmark. Selvbetjening er altid det første valg i Borgerservice. Vi guider og medbetjener de borgere, som henvender sig i Borgerservice gennem flere kanaler. Vi betjener ca. 50.000 borgere om året.Vi motiverer borgerne til at benytte selvbetjening og yder støtte til digital selvbetjening fra b.la. Den digitale hotline og ved at møde borgerne, hvor de er.Vi har brug for dygtige og pålidelige medarbejdere, der har lyst og mod til at indgå i en travl hverdag med mange bolde i luften.

Fast stilling som receptionist i Information og omstilling på Viborg Rådhus
Som receptionist i information og omstilling vil du være rådhusets ansigt udadtil. Du vil derfor få en nøglefunktion, idet det første møde med borgeren kan være afgørende for helhedsindtrykket. Du betjener alle, så de føler sig velkommen og godt tilpas. Vi lægger stor vægt på at du har erfaring som receptionist og kan lide at være på i hele arbejdstiden. Et godt kendskab til Viborg Kommune som organisation vil være en fordel. Der vil i stillingen være en tovholderfunktion for information og omstilling - det vil derfor kræve at du er struktureret, god til kommunikation og koordinere. Tovholderfunktionen vil ske i tæt samarbejde med afdelingsledelsen og kollegaerne.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer.

Midlertidig stilling som borgerservicemedarbejder til Team udbetaling og tilskud samt information og omstilling
Som vores nye medarbejder vil du primært blive en del af Team udbetaling og tilskud og derfor har vi helt konkret brug for en medarbejder med et stort kendskab til administration af pensionister, helbredstillæg, personlige tillæg og enkeltydelser. Du vil kunne forvente at have vagter i vores frontbetjening. Derudover vil du blive en del af vores information og omstilling, hvor vi er borgernes og kommunens samarbejdspartnere indgang til Viborg Kommune og ikke mindst rådhuset.

Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer, som udløber den 31. december 2018.

Midlertidig stilling som borgerservicemedarbejder til frontekspeditionen
Som vores nye medarbejder vil du få en afgørende rolle i vores frontbetjening, hvor du primært vil bruge din tid på at betjene borgere, som henvender sig angående Pas og kørekort og NemID m.m.Vi lægger stor vægt på erfaring fra en lignende stilling og derfor et stort kendskab til betjening af pas og kørekort henvendelser.

Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer, som udløber den 31. august 2018
 
Vores arbejdsområder omfatter:
Vores kerneopgave er håndtering af borgerhenvendelser i front, digital medbetjening og sagsbehandling i bagland inden for nedenstående områder.
 

   • Omstilling for Viborg kommune
   • Information for rådhuset
   • Pas og kørekort
   • Folkeregister
   • Opkrævning
   • Vielser
   • Tilskud til pensionister og administrationsklienter
   • Kontrolgruppe

 
Vi tilbyder:

   • Spændende jobs i en afdeling i stor udvikling og mulighed for indflydelse
   • Et godt arbejdsmiljø
   • Gode og engagerede kollegaer med gode muligheder for sparring
   • En afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, vidensdeling og plads til forskellighed er i højsædet
   • Jobs i en kommune, hvis værdier er: mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod.
   • En løn, der bliver fastsat efter principperne for lokalløn i henhold til gældende overenskomst, stillingens funktioner og dine kvalifikationer.

 
Vi lægger ligeledes vægt på, at du:

   • Er kontoruddannet, receptionist eller har relevant erfaring
   • Har erfaring fra en lignende stilling
   • Er målrettet, udadvendt, positiv og formår både at arbejde selvstændigt og i teams
   • Mestrer en bred vifte af fag- og støttesystemer og formår at arbejde på tværs af flere fagsystemer.  
   • Har et indgående kendskab til digitale selvbetjeningsløsninger
   • Kan sælge, motivere og formidle fordelene ved digitale selvbetjeningsløsninger
   • Mestrer at afkode borgeren ved førstehåndsindtryk og lave en helhedsvurdering ud fra borgerens behov
   • Coache borgeren i videst muligt omfang til at blive i stand til at medbetjene sig selv.
   • Kan føre en konstruktiv dialog med borgerne og er god til klar og tydelig kommunikation.
   • Er robust over for forandringer og trives i en travl hverdag med mange afbrydelser
   • Bevarer roen og overblikket i hektiske perioder uden at blive stresset
   • Rummelighed i forhold til borgerens forskellighed


Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. februar 2018 på Viborg Rådhus, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her