Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bostedsleder med personaleledelse (Barselsvikar).

Ansøgningsfrist:
29. november 2019 12:00

By:
Allerød

Brænder du for socialt arbejde? Og har du erfaring med at lede medarbejdere indenfor det pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område?

Som leder skal du sammen med den tværfaglige personalegruppe kunne fortsætte udviklingen af det faglige arbejde. Vi forventer, at du samtidig har erfaring med personaleledelse og kan fungere som personaleleder.

Som leder er du empatisk og har en anerkendende tilgang til andre mennesker. Du er velorganiseret, struktureret og i besiddelse af gode kommunikations- og samarbejdsevner. Samtidig har du et solidt kendskab til vores målgruppe og metoder – Se yderligere her: Skovmosen på Tilbudsportalen.

Hvem er vi?
Skovmosen er et mindre privatejet botilbud beliggende i Allerød omgivet af store grønne arealer. Vi er godkendt til 8 unge mellem 16 og 29 år, jf. Sl. §107 eller §66. Vores dagligdag bærer præg af en grundlæggende struktur, hvor de unges udvikling og egen selvstændighed er i fokus.
Skovmosen blev etableret for 3 år siden af Hovmosegaard STU, fordi en del af STU’ens unge havde behov for en samlet indsat. Det betyder, at vi i dag stadig har et tæt samarbejde med Hovmosegaard STU, men også mange andre behandlings - uddannelses- og beskæftigelsestilbud.

Læs eventuelt mere på vores hjemmeside: www.hovmosegaard.dk

Målgruppe

Skønne unge mennesker, der kan profetere af vores rammer og faglighed.  De fleste af dem har diagnoser indenfor autismespektret, samt komorbiditet, som betyder at de også kan være mentalt eller psykisk udfordret. Unge med misbrug eller udadreagerende adfærd er ikke en del er målgruppen.

Vi tilbyder:

  • Nogle skønne unge
  • Fantastiske rammer med mange muligheder
  • Plads til kreative løsninger for de unge
  • Engagerede og dedikerede medarbejdere og kolleger
  • Supervision og undervisning af ekstern supervisor
  • En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde

Kørekort B er en forudsætning for stillingen. Straffeattest skal vises.

Ansøgningsfrist er mandag d. 29. nov. 2019 kl. 12:00. Skriftlig ansøgning, med dokumentation for uddannelse og erfaring, ønskes.

Stillingen er med fleksibel opstart, dvs. mulighed for opstart januar eller februar 2020. Stillingen løber indtil 30. sep. 2020, med mulighed for forlængelse.

Timeantallet: Fuldtid, eller som minimum 30 timer om ugen + fleksibilitet i forhold til at være til rådighed telefonisk.    

Ansøgning sendes til: hs@hovmosegaard.dk

Ved henvendelse for yderligere oplysninger om stillingen kontaktes daglig leder Heidi Stenbæk på mobil 2929 6777 mellem 10-14 mandag – fredag med undtagelse af uge 47.

I forbindelse med den nye persondataforordning, skal vi oplyse dig om vi foretager digital behandling af de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning. Alle ansøgninger slettes senest 2 måneder efter ansættelse af valgt medarbejder. Læs mere om vores persondata sikkerhed på hjemmesiden www.hovmosegaard.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330119552Phoenix-3905b39c12019-11-07T00:00:00Bostedsleder med personaleledelse (Barselsvikar).

Ansøgningsfrist:
29. november 2019 12:00

By:
Allerød

Brænder du for socialt arbejde? Og har du erfaring med at lede medarbejdere indenfor det pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område?

Som leder skal du sammen med den tværfaglige personalegruppe kunne fortsætte udviklingen af det faglige arbejde. Vi forventer, at du samtidig har erfaring med personaleledelse og kan fungere som personaleleder.

Som leder er du empatisk og har en anerkendende tilgang til andre mennesker. Du er velorganiseret, struktureret og i besiddelse af gode kommunikations- og samarbejdsevner. Samtidig har du et solidt kendskab til vores målgruppe og metoder – Se yderligere her: Skovmosen på Tilbudsportalen.

Hvem er vi?
Skovmosen er et mindre privatejet botilbud beliggende i Allerød omgivet af store grønne arealer. Vi er godkendt til 8 unge mellem 16 og 29 år, jf. Sl. §107 eller §66. Vores dagligdag bærer præg af en grundlæggende struktur, hvor de unges udvikling og egen selvstændighed er i fokus.
Skovmosen blev etableret for 3 år siden af Hovmosegaard STU, fordi en del af STU’ens unge havde behov for en samlet indsat. Det betyder, at vi i dag stadig har et tæt samarbejde med Hovmosegaard STU, men også mange andre behandlings - uddannelses- og beskæftigelsestilbud.

Læs eventuelt mere på vores hjemmeside: www.hovmosegaard.dk

Målgruppe

Skønne unge mennesker, der kan profetere af vores rammer og faglighed.  De fleste af dem har diagnoser indenfor autismespektret, samt komorbiditet, som betyder at de også kan være mentalt eller psykisk udfordret. Unge med misbrug eller udadreagerende adfærd er ikke en del er målgruppen.

Vi tilbyder:

  • Nogle skønne unge
  • Fantastiske rammer med mange muligheder
  • Plads til kreative løsninger for de unge
  • Engagerede og dedikerede medarbejdere og kolleger
  • Supervision og undervisning af ekstern supervisor
  • En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde

Kørekort B er en forudsætning for stillingen. Straffeattest skal vises.

Ansøgningsfrist er mandag d. 29. nov. 2019 kl. 12:00. Skriftlig ansøgning, med dokumentation for uddannelse og erfaring, ønskes.

Stillingen er med fleksibel opstart, dvs. mulighed for opstart januar eller februar 2020. Stillingen løber indtil 30. sep. 2020, med mulighed for forlængelse.

Timeantallet: Fuldtid, eller som minimum 30 timer om ugen + fleksibilitet i forhold til at være til rådighed telefonisk.    

Ansøgning sendes til: hs@hovmosegaard.dk

Ved henvendelse for yderligere oplysninger om stillingen kontaktes daglig leder Heidi Stenbæk på mobil 2929 6777 mellem 10-14 mandag – fredag med undtagelse af uge 47.

I forbindelse med den nye persondataforordning, skal vi oplyse dig om vi foretager digital behandling af de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning. Alle ansøgninger slettes senest 2 måneder efter ansættelse af valgt medarbejder. Læs mere om vores persondata sikkerhed på hjemmesiden www.hovmosegaard.dk

 

2019-11-30T00:51:45.040 Ansøgningsfrist: 29. november 2019 12:00 By: Allerød Brænder du for socialt arbejde? Og har du erfaring med at lede medarbejdere indenfor det pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område? Som leder skal du sammen med den tværfaglige personalegruppe kunne fortsætte udviklingen af det faglige arbejde. Vi forventer, at du samtidig har erfaring med personaleledelse og kan fungere som personaleleder. Som leder er du empatisk og har en anerkendende tilgang til andre mennesker. Du er velorganiseret, struktureret og i besiddelse af gode kommunikations- og samarbejdsevner. Samtidig har du et solidt kendskab til vores målgruppe og metoder Se yderligere her: Skovmosen på Tilbudsportalen. Hvem er vi? Skovmosen er et mindre privatejet botilbud beliggende i Allerød omgivet af store grønne arealer. Vi er godkendt til 8 unge mellem 16 og 29 år, jf. Sl. 107 eller 66. Vores dagligdag bærer præg af en grundlæggende struktur, hvor de unges udvikling og egen selvstændighed er i fokus. Skovmosen blev etableret for 3 år siden af Hovmosegaard STU, fordi en del af STU ens unge havde behov for en samlet indsat. Det betyder, at vi i dag stadig har et tæt samarbejde med Hovmosegaard STU, men også mange andre behandlings - uddannelses- og beskæftigelsestilbud. Læs eventuelt mere på vores hjemmeside: www.hovmosegaard.dk Målgruppe Skønne unge mennesker, der kan profetere af vores rammer og faglighed. De fleste af dem har diagnoser indenfor autismespektret, samt komorbiditet, som betyder at de også kan være mentalt eller psykisk udfordret. Unge med misbrug eller udadreagerende adfærd er ikke en del er målgruppen. Vi tilbyder: Nogle skønne unge Fantastiske rammer med mange muligheder Plads til kreative løsninger for de unge Engagerede og dedikerede medarbejdere og kolleger Supervision og undervisning af ekstern supervisor En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde Kørekort B er en forudsætning for stillingen. Straffeattest skal vises. Ansøgningsfrist er mandag d. 29. nov. 2019 kl. 12:00. Skriftlig ansøgning, med dokumentation for uddannelse og erfaring, ønskes. Stillingen er med fleksibel opstart, dvs. mulighed for opstart januar eller februar 2020. Stillingen løber indtil 30. sep. 2020, med mulighed for forlængelse. Timeantallet: Fuldtid, eller som minimum 30 timer om ugen fleksibilitet i forhold til at være til rådighed telefonisk. Ansøgning sendes til: hs@hovmosegaard.dk Ved henvendelse for yderligere oplysninger om stillingen kontaktes daglig leder Heidi Stenbæk på mobil 2929 6777 mellem 10-14 mandag fredag med undtagelse af uge 47. I forbindelse med den nye persondataforordning, skal vi oplyse dig om vi foretager digital behandling af de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning. Alle ansøgninger slettes senest 2 måneder efter ansættelse af valgt medarbejder. Læs mere om vores persondata sikkerhed på hjemmesiden www.hovmosegaard.dk11jobnet3905b39c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-29T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3650240Hovmosegaards bosted Skovmosen11Skovmosen 83450AllerødDKDanmark0
hs@hovmosegaard.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset849022JobNet5068476506847610005-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3905b39chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3905b39chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3905b39c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3905b39c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgBostedsleder med personaleledelse (Barselsvikar).12008011Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse363500502hs@hovmosegaard.dkhs@hovmosegaard.dkDKDanmarkDKDanmark330118525PROJEKTERINGSLEDERRobot Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du har mindst 5 års erfaring med at projektere både større og mindre byggerier. Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende. Du er projekteringsleder, byggeleder eller fagleder. Du har ansvaret for projektøkonomi og deadlines. Du har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale. Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvaret for at projektere og lede renoverings,- ombygnings- og nybyggeriprojekter. Du skal koordinere tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne. Du varetager byggeledelse af projekterne. Du samarbejder med kunder og andre samarbejdspartnere.Hvad skal du ellers kunne? Du kan arbejde i 3D-modeller (Revit AutoCAD). Du brænder for det faglige og du har en sikker forståelse for processen i både klassiske renovringsopgaver og nybyggeri. Du har forretningsforståelse. Du er udadvendt, vedholdende og skaber resultater.Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder vores kunde dig? Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med ?ad struktur. Balance mellem arbejdsliv og privatliv. Attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.Vil du høre mere om stillingen? Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 196@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart. Du kan se vores privatlivspolitik her: http: ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering. dk job.php

Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi & Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.

Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du har mindst 5 års erfaring med at projektere både større og mindre byggerier.
Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende.
Du er projekteringsleder, byggeleder eller fagleder.
Du har ansvaret for projektøkonomi og deadlines.
Du har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for at projektere og lede renoverings,- ombygnings- og nybyggeriprojekter. Du skal koordinere tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne.
Du varetager byggeledelse af projekterne.
Du samarbejder med kunder og andre samarbejdspartnere.

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan arbejde i 3D-modeller (Revit/AutoCAD).
Du brænder for det faglige og du har en sikker forståelse for processen i både klassiske renovringsopgaver og nybyggeri.
Du har forretningsforståelse.
Du er udadvendt, vedholdende og skaber resultater.
Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med ?ad struktur.
Balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.

Vil du høre mere om stillingen?
Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 196@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart.

Du kan se vores privatlivspolitik her: http://ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering. dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SHillerød2019-11-05T00:00:002019-12-31T00:00:00
330124483Dagtilbudsleder af Børnehuset SkovfogedloddenBasic Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som den 1. august 2019 blev et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven, og det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er højt til loftet , hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.Vi lægger vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende Du ikke bare praktiserer dit fag du er også i stand til at videreudvikle det Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med dit engagement Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab Du prioriterer at være synlig i hverdagen du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det Du er i stand til at lede opad du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge du hopper gerne op på mælkekassen ved personale- og forældremøder Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Løn- og ansættelsesforholdStillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingenDu er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om stillingen nedenfor. Eller klik på linket og se videoen Skal du være vores nye leder? Hør Charlotte og Lena fortælle om Børnehuset SkovfogedloddenMere om stillingenFælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som den 1. august 2019 blev et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven, og det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.
Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er ’højt til loftet’, hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.

Vi lægger vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne – du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende
  • Du ikke bare praktiserer dit fag – du er også i stand til at videreudvikle det
  • Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med dit engagement
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk
  • Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder
  • Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab
  • Du prioriterer at være synlig i hverdagen – du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det
  • Du er i stand til at lede opad – du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge – du hopper gerne ’op på mælkekassen’ ved personale- og forældremøder
  • Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om stillingen’ nedenfor. Eller klik på linket og se videoen ’Skal du være vores nye leder?’

Hør Charlotte og Lena fortælle om Børnehuset Skovfogedlodden
Mere om stillingen
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs
 

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
ORS/Small/f10707b6_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-11-14T10:00:30.2502019-12-08T00:00:00
330124475Dagtilbudsleder af Børnehuset AsserboBasic Vi søger en dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Asserbo, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. januar 2020 udgør et selvstændigt børnehus i Liseleje. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Asserbo tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.Børnehuset Asserbo er et velfungerende børnehus i god udvikling. n af den ny dagtilbudsleders opgaver bliver derfor at fortsætte og konsolidere den gode udvikling, som Børnehuset Asserbo befinder sig i. Vi ønsker os en leder, der er i stand til at praktisere ledelse på et solidt fundament af praksisfaglighed, professionel relationskompetence og integritet. Endvidere skal du have blik for diversiteten i ledelsesopgaven. Det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er højt til loftet , hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.Vi lægger i øvrigt vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende Du ikke bare praktiserer dit fag du er også i stand til at videreudvikle det Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med dit engagement Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis er det enkelte barn og dets trivsel, læring, udvikling og dannelse Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab og medarbejderne oplever, at I går vejen sammen også når vejen er ujævn og op ad bakke Du prioriterer at være synlig i hverdagen du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det Du er i stand til at lede opad du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge du hopper gerne op på mælkekassen ved personale- og forældremøder Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind, håndterer og følger op, så alle føler sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Løn- og ansættelsesforholdStillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingenDu er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Asserbo? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om stillingen nedenfor. Eller klik på linket og se videoen Skal du være vores nye leder? Hør Marianne, Susanne og Kirsten fortælle om Børnehuset AsserboMere om stillingenFælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi søger en dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Asserbo, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. januar 2020 udgør et selvstændigt børnehus i Liseleje. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Asserbo tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Børnehuset Asserbo er et velfungerende børnehus i god udvikling. Én af den ny dagtilbudsleders opgaver bliver derfor at fortsætte og konsolidere den gode udvikling, som Børnehuset Asserbo befinder sig i. Vi ønsker os en leder, der er i stand til at praktisere ledelse på et solidt fundament af praksisfaglighed, professionel relationskompetence og integritet. Endvidere skal du have blik for diversiteten i ledelsesopgaven. Det er vigtigt, at du kan finde balancen mellem at være pædagogisk og strategisk leder, administrativ leder og personaleleder.

Ud over et velfungerende børnehus kan vi tilbyde dig en lederstilling i en kommune, hvor der er ’højt til loftet’, hvor tonen er uformel, og hvor du vil opleve at blive inddraget og få muligheden for at sætte aftryk på vigtige beslutninger på området for Børn, Unge og Læring.

Vi lægger i øvrigt vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagoguddannet, helst med en lederuddannelse bag dig
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne – du er handlekraftig, vedholdende og strategisk tænkende
  • Du ikke bare praktiserer dit fag – du er også i stand til at videreudvikle det
  • Du brænder for at etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med dit engagement
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis er det enkelte barn og dets trivsel, læring, udvikling og dannelse
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og skabe retning og følgeskab – og medarbejderne oplever, at I går vejen sammen – også når vejen er ujævn og op ad bakke
  • Du prioriterer at være synlig i hverdagen – du ser værdien i at være tæt på medarbejdere og børn og give en hånd med, når der er brug for det
  • Du er i stand til at lede opad – du ved, at din evne til at kommunikere og påvirke opad har betydning for de resultater, du som leder kan levere
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at formidle i forskellige sammenhænge – du hopper gerne ’op på mælkekassen’ ved personale- og forældremøder
  • Du er empatisk, god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle føler sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 8. december 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. december og anden samtalerunde den 16. december.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte direktør Niels Milo Poulsen, tlf. 2178 5846.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Asserbo? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om stillingen’ nedenfor. Eller klik på linket og se videoen ’Skal du være vores nye leder?’

Hør Marianne, Susanne og Kirsten fortælle om Børnehuset Asserbo
Mere om stillingen
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs
 

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
ORS/Small/769f1b79_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-11-14T10:00:10.4532019-12-08T00:00:00
330134243Afdelelingsleder søges til Omsorg Sjælland HelsingørRobot Afdelingsleder søges til privat hjemmeplejefirma Omsorg Sjælland, Helsingør Er du vores nye afdelingsleder? Hvis du brænder for at skabe gode resultater - sammen med medarbejdere og borgere. Hvis du tror på og arbejder ud fra værdier som dialog, tillid og arbejdsglæde. Hvis faglig udvikling, kvalitet til borgerne og god kommunikation gør dig stolt af din arbejdsplads. Så er det dig, vi søger som leder for vores velfungerende team i Helsingør. Om osOmsorg Sjælland Helsingør er i rivende udvikling og den største af de private plejeleverandører i Helsingør. Derfor er der brug for stærke ledelseskompetencer, hvorfor vi opnormerer med en afdelingslederstilling. Omsorg Sjælland er en dynamisk arbejdsplads bestående af 25 medarbejdere med baggrund som SSH og SSA samt en teamleder. Vi udfører personlig pleje, praktisk hjælp og delegerede sygeplejeopgaver hos visiterede borgere i eget hjem i hele kommunen. Vi arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling, og har bl.a. fokus på tidlig opsporing ved triagering. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt lederjob med mange bolde i luften og stort ledelsesrum. Dygtige, fleksible og hjælpsomme kollegaer i en flad organisation. Fagligt ledernetværk og faste afdelingsledermøder med vores Rudersdal afdeling. Løn, der modsvarer dine kvalifikationer og efter gældende overenskomst. Om opgaven Som afdelingsleder har du ansvar for, at den daglige personaleledelse og arbejdstidstilrettelæggelse i tæt samarbejde med teamleder samt ledelsesteamet i Rudersdal. Du har ansvar for, at driften sker i god overensstemmelse med vores værdier og de kommunale kvalitetsstandarder og retningslinjer på området. Du skal tillige sikre at den økonomiske ramme overholdes, med sikker drift ved en sammenhængende og rationel planlægning. Du skal være med til at sikre høj faglig kvalitet hos vores borgere og medvirke til den faglige og organisatoriske udvikling. Om dig Du har en sundhedsfaglig baggrund og gerne erfaring fra primær sektor. Du bruger dine gode kommunikative evner aktivt, i det daglige arbejde og har nemt ved at skabe følgeskab. Du har erfaring med daglig drift og planlægning og gerne ledelseserfaring. Du anvender IT og gerne KMD Nexus FSIII. Info Stillingen er på 37 timer om ugen, fleksibelt efter opgaverne. Arbejdsstedet er Gurrevej 39 i Helsingør. Afdelingsleder refererer til vores drifts- og kvalitetschef Inge Birch, Inge kan træffes på telefon 5060 3519 eller mail inge@omsorgsjaelland.dk. Tiltrædelse efter aftale. Ansøgningsfrist 15. januar 2020. Samtaler vil foregå løbende. Har du spørgsmål eller ønsker du at besøge os, så kontakt teamleder Susanne Nielsen tlf:50604286 afd. leder Stina Quaade, Rudersdal på Tlf. 50607447 eller mail: helsingor@omsorgsjaelland.dk. Ansøgning med CV skal sendes til: stina@omsorgsjaelland.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Afdelingsleder søges til privat hjemmeplejefirma
Omsorg Sjælland, Helsingør


Er du vores nye afdelingsleder?

  • Hvis du brænder for at skabe gode resultater - sammen med medarbejdere og borgere.
  • Hvis du tror på og arbejder ud fra værdier som dialog, tillid og arbejdsglæde.
  • Hvis faglig udvikling, kvalitet til borgerne og god kommunikation gør dig stolt af din arbejdsplads.

Så er det dig, vi søger som leder for vores velfungerende team i Helsingør.

 

Om os

Omsorg Sjælland Helsingør er i rivende udvikling og den største af de private plejeleverandører i Helsingør. Derfor er der brug for stærke ledelseskompetencer, hvorfor vi opnormerer med en afdelingslederstilling.

Omsorg Sjælland er en dynamisk arbejdsplads bestående af 25 medarbejdere med baggrund som SSH og SSA samt en teamleder. Vi udfører personlig pleje, praktisk hjælp og delegerede sygeplejeopgaver hos visiterede borgere i eget hjem i hele kommunen. Vi arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling, og har bl.a. fokus på tidlig opsporing ved triagering.

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt lederjob med mange bolde i luften og stort ledelsesrum.
  • Dygtige, fleksible og hjælpsomme kollegaer i en flad organisation.
  • Fagligt ledernetværk og faste afdelingsledermøder med vores Rudersdal afdeling.
  • Løn, der modsvarer dine kvalifikationer og efter gældende overenskomst.

Om opgaven

Som afdelingsleder har du ansvar for, at den daglige personaleledelse og arbejdstidstilrettelæggelse i tæt samarbejde med teamleder samt ledelsesteamet i Rudersdal.

Du har ansvar for, at driften sker i god overensstemmelse med vores værdier og de kommunale kvalitetsstandarder og retningslinjer på området. Du skal tillige sikre at den økonomiske ramme overholdes, med sikker drift ved en sammenhængende og rationel planlægning.

Du skal være med til at sikre høj faglig kvalitet hos vores borgere og medvirke til den faglige og organisatoriske udvikling.  

 

Om dig

  • Du har en sundhedsfaglig baggrund og gerne erfaring fra primær sektor.
  • Du bruger dine gode kommunikative evner aktivt, i det daglige arbejde og har nemt ved at skabe følgeskab.
  • Du har erfaring med daglig drift og planlægning og gerne ledelseserfaring.
  • Du anvender IT og gerne KMD Nexus/FSIII.

 

Info

Stillingen er på 37 timer om ugen, fleksibelt efter opgaverne. Arbejdsstedet er Gurrevej 39 i Helsingør. Afdelingsleder refererer til vores drifts- og kvalitetschef Inge Birch, Inge kan træffes på telefon 5060 3519 eller mail inge@omsorgsjaelland.dk.

Tiltrædelse efter aftale.

Ansøgningsfrist 15. januar 2020.

Samtaler vil foregå løbende.

 

Har du spørgsmål eller ønsker du at besøge os, så kontakt teamleder Susanne Nielsen tlf:50604286 afd. leder Stina Quaade, Rudersdal på Tlf. 50607447 eller mail: helsingor@omsorgsjaelland.dk.

Ansøgning med CV skal sendes til: stina@omsorgsjaelland.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Omsorg Sjælland A/SHelsingør2019-12-03T00:00:002020-01-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PROJEKTERINGSLEDER

HØI & THOMASSEN A/S

Hillerød
Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Hvorfor vil vor...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Dagtilbudsleder af Børnehuset Skovfogedlodden

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som den 1. august 2019 blev et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvs...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Dagtilbudsleder af Børnehuset Asserbo

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Vi søger en dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Asserbo, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. januar 2020 udgør et selvstændigt børnehus i Lis...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Afdelelingsleder søges til Omsorg Sjælland Helsingør

Omsorg Sjælland A/S

Helsingør
Afdelingsleder søges til privat hjemmeplejefirma Omsorg Sjælland, Helsingør Er du vores nye afdelingsleder? Hvis du brænder for at skabe gode resultater - sammen med medarbejdere og borgere. Hvis du tror på og arbejder ud fra værdier som dialog, til...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:15. januar 2020