Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Botilbud i Tårnby søger pædagog og/eller ergoterapeut

Pædagog eller ergoterapeut: God til teamsamarbejde og selvledelse

Vi har fået mulighed for at øge antallet af pædagoger/ergoterapeuter på Kamager. Derfor søger vi nu to kompetente kolleger, som vil være med til at levere den specialiserede pædagogiske indsats, som beboerne på Kamager har brug for.

Om Kamager
Som en del af Den Sociale Virksomhed i Region Hovedstaden tilbyder Kamager et hjem for 40 beboere i alderen 21-71; alle med udviklingshæmning, flere med autismespektrum forstyrrelser, og mange har epilepsi og fysiske funktionsnedsættelser. Vi arbejder konfliktminimerende ud fra et neuropædagogisk perspektiv med vægt på Low Arousal. Vi har fokus på hver enkelt beboers kommunikation og behov for struktur og visualisering. Målet er at støtte den enkelte beboer i at udnytte sine muligheder og ressourcer optimalt.

Kamager tilbyder en spændende og fleksibel hverdag
Vi søger en nysgerrig kollega med positivt sind og evnen til at prioritere og bevare overblikket. Vi tilbyder en arbejdsplads med store faglige ressourcer, et godt samarbejdsklima, godt humør og aktiviteter, samt store faglige- og personlige udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på introduktion, oplæring og mentorordning samt kompetenceudvikling, så alle kan bidrage til at fastholde og udvikle Kamagers faglige niveau, positive og glade stemning og særlige selvledelseskultur.

Vores ønsker og forventninger til dig
Om du er nyuddannet eller erfaren eller måske har fået lyst til at skifte spor, er mindre vigtigt for os. For os er det vigtigste, at du vil arbejde for Kamagers kerneydelse: At skabe de bedste rammer om det gode liv for beboerne, på og udenfor Kamager. Du har mod på at tage selvstændigt ansvar og har den rette personlighed til at kunne arbejde inden for rammerne af selvledelse og selvledende teams:

  • Beboerne har brug for personlig pleje og støtte i hverdagen. Som medarbejder på Kamager skal du derfor yde hjælp til alle funktioner omkring personlig pleje og hygiejne, måltider, lettere rengøring, ledsage ved indkøb, administration af beboernes økonomi, samt deltagelse i aktiviteter.
  • Du skal være i stand til at tilpasse den pædagogiske tilgang til den enkelte beboer, og du skal kunne arbejde konsekvent for at skabe forudsigelighed og ro ud fra netop dennes unikke behov.
  • Vi er organiseret i selvledende teams uden en afdelingsleder, og du kommer til at indgå i et af vores 5 pædagogiske teams sammen med 8-10 kolleger, der samlet varetager kerneopgaverne omkring 8 beboere. Organiseringen i selvledende teams betyder, at vi forventer, at teamet som udgangspunkt selv planlægger og koordinerer, har øje for udviklingspotentialer og beboernes behov, og selv tager ansvar for at handle. Du skal være i stand til at reflektere, være opmærksom på dine omgivelser og selv bede om hjælp og opsøge viden. Den bærende tilgang er altid at spørge, hvad man selv kan gøre for aktivt og proaktivt at bidrage inden for de ledelsesbestemte rammer, som du sammen med dit team hele tiden er med til at forme og udfylde. Det betyder, at du er i stand til at opdage behov, sætte i værk, følge op og se fremad. Centralt for at arbejde på denne måde er, at man er fleksibel, er god til at give og modtage feedback, og at man er tydelig i sin kommunikation både mundtlig og skriftligt i koordinering og aftaler med sine kolleger.
  • Vi foretrækker, at du har kørekort.
  • Kamager er røgfrit for alle i arbejdstiden både på området og ved ture ud af huset.
Ansættelse
Stillingen er på 35/37 timer og er til besættelse 1. juni 2019 eller snarest muligt. Arbejdstiden ligeligt fordelt på både dag- og aftenvagter (ikke nat) og omfatter også weekendarbejde/helligdage og en årlig beboerferie. Ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomster.

Ansøgning
Der er ansøgningsfrist den tirsdag den 21. maj 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes på Kamager den 27. maj 2019. Vi forventer, at du forud for samtalen har orienteret dig om Kamagers værdier, selvledelsesstruktur og beboergruppen på vores hjemmeside www.kamager.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kamager på telefon 32466660.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016274Phoenix-ed458f7012019-05-03T00:00:00Botilbud i Tårnby søger pædagog og/eller ergoterapeutPædagog eller ergoterapeut: God til teamsamarbejde og selvledelse

Vi har fået mulighed for at øge antallet af pædagoger/ergoterapeuter på Kamager. Derfor søger vi nu to kompetente kolleger, som vil være med til at levere den specialiserede pædagogiske indsats, som beboerne på Kamager har brug for.

Om Kamager
Som en del af Den Sociale Virksomhed i Region Hovedstaden tilbyder Kamager et hjem for 40 beboere i alderen 21-71; alle med udviklingshæmning, flere med autismespektrum forstyrrelser, og mange har epilepsi og fysiske funktionsnedsættelser. Vi arbejder konfliktminimerende ud fra et neuropædagogisk perspektiv med vægt på Low Arousal. Vi har fokus på hver enkelt beboers kommunikation og behov for struktur og visualisering. Målet er at støtte den enkelte beboer i at udnytte sine muligheder og ressourcer optimalt.

Kamager tilbyder en spændende og fleksibel hverdag
Vi søger en nysgerrig kollega med positivt sind og evnen til at prioritere og bevare overblikket. Vi tilbyder en arbejdsplads med store faglige ressourcer, et godt samarbejdsklima, godt humør og aktiviteter, samt store faglige- og personlige udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på introduktion, oplæring og mentorordning samt kompetenceudvikling, så alle kan bidrage til at fastholde og udvikle Kamagers faglige niveau, positive og glade stemning og særlige selvledelseskultur.

Vores ønsker og forventninger til dig
Om du er nyuddannet eller erfaren eller måske har fået lyst til at skifte spor, er mindre vigtigt for os. For os er det vigtigste, at du vil arbejde for Kamagers kerneydelse: At skabe de bedste rammer om det gode liv for beboerne, på og udenfor Kamager. Du har mod på at tage selvstændigt ansvar og har den rette personlighed til at kunne arbejde inden for rammerne af selvledelse og selvledende teams:

  • Beboerne har brug for personlig pleje og støtte i hverdagen. Som medarbejder på Kamager skal du derfor yde hjælp til alle funktioner omkring personlig pleje og hygiejne, måltider, lettere rengøring, ledsage ved indkøb, administration af beboernes økonomi, samt deltagelse i aktiviteter.
  • Du skal være i stand til at tilpasse den pædagogiske tilgang til den enkelte beboer, og du skal kunne arbejde konsekvent for at skabe forudsigelighed og ro ud fra netop dennes unikke behov.
  • Vi er organiseret i selvledende teams uden en afdelingsleder, og du kommer til at indgå i et af vores 5 pædagogiske teams sammen med 8-10 kolleger, der samlet varetager kerneopgaverne omkring 8 beboere. Organiseringen i selvledende teams betyder, at vi forventer, at teamet som udgangspunkt selv planlægger og koordinerer, har øje for udviklingspotentialer og beboernes behov, og selv tager ansvar for at handle. Du skal være i stand til at reflektere, være opmærksom på dine omgivelser og selv bede om hjælp og opsøge viden. Den bærende tilgang er altid at spørge, hvad man selv kan gøre for aktivt og proaktivt at bidrage inden for de ledelsesbestemte rammer, som du sammen med dit team hele tiden er med til at forme og udfylde. Det betyder, at du er i stand til at opdage behov, sætte i værk, følge op og se fremad. Centralt for at arbejde på denne måde er, at man er fleksibel, er god til at give og modtage feedback, og at man er tydelig i sin kommunikation både mundtlig og skriftligt i koordinering og aftaler med sine kolleger.
  • Vi foretrækker, at du har kørekort.
  • Kamager er røgfrit for alle i arbejdstiden både på området og ved ture ud af huset.
Ansættelse
Stillingen er på 35/37 timer og er til besættelse 1. juni 2019 eller snarest muligt. Arbejdstiden ligeligt fordelt på både dag- og aftenvagter (ikke nat) og omfatter også weekendarbejde/helligdage og en årlig beboerferie. Ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomster.

Ansøgning
Der er ansøgningsfrist den tirsdag den 21. maj 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes på Kamager den 27. maj 2019. Vi forventer, at du forud for samtalen har orienteret dig om Kamagers værdier, selvledelsesstruktur og beboergruppen på vores hjemmeside www.kamager.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kamager på telefon 32466660.



2019-05-22T00:50:37.207 Pædagog eller ergoterapeut: God til teamsamarbejde og selvledelse Vi har fået mulighed for at øge antallet af pædagoger ergoterapeuter på Kamager. Derfor søger vi nu to kompetente kolleger, som vil være med til at levere den specialiserede pædagogiske indsats, som beboerne på Kamager har brug for. Om Kamager Som en del af Den Sociale Virksomhed i Region Hovedstaden tilbyder Kamager et hjem for 40 beboere i alderen 21-71 alle med udviklingshæmning, flere med autismespektrum forstyrrelser, og mange har epilepsi og fysiske funktionsnedsættelser. Vi arbejder konfliktminimerende ud fra et neuropædagogisk perspektiv med vægt på Low Arousal. Vi har fokus på hver enkelt beboers kommunikation og behov for struktur og visualisering. Målet er at støtte den enkelte beboer i at udnytte sine muligheder og ressourcer optimalt. Kamager tilbyder en spændende og fleksibel hverdag Vi søger en nysgerrig kollega med positivt sind og evnen til at prioritere og bevare overblikket. Vi tilbyder en arbejdsplads med store faglige ressourcer, et godt samarbejdsklima, godt humør og aktiviteter, samt store faglige- og personlige udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på introduktion, oplæring og mentorordning samt kompetenceudvikling, så alle kan bidrage til at fastholde og udvikle Kamagers faglige niveau, positive og glade stemning og særlige selvledelseskultur. Vores ønsker og forventninger til dig Om du er nyuddannet eller erfaren eller måske har fået lyst til at skifte spor, er mindre vigtigt for os. For os er det vigtigste, at du vil arbejde for Kamagers kerneydelse: At skabe de bedste rammer om det gode liv for beboerne, på og udenfor Kamager. Du har mod på at tage selvstændigt ansvar og har den rette personlighed til at kunne arbejde inden for rammerne af selvledelse og selvledende teams: Beboerne har brug for personlig pleje og støtte i hverdagen. Som medarbejder på Kamager skal du derfor yde hjælp til alle funktioner omkring personlig pleje og hygiejne, måltider, lettere rengøring, ledsage ved indkøb, administration af beboernes økonomi, samt deltagelse i aktiviteter. Du skal være i stand til at tilpasse den pædagogiske tilgang til den enkelte beboer, og du skal kunne arbejde konsekvent for at skabe forudsigelighed og ro ud fra netop dennes unikke behov. Vi er organiseret i selvledende teams uden en afdelingsleder, og du kommer til at indgå i et af vores 5 pædagogiske teams sammen med 8-10 kolleger, der samlet varetager kerneopgaverne omkring 8 beboere. Organiseringen i selvledende teams betyder, at vi forventer, at teamet som udgangspunkt selv planlægger og koordinerer, har øje for udviklingspotentialer og beboernes behov, og selv tager ansvar for at handle. Du skal være i stand til at reflektere, være opmærksom på dine omgivelser og selv bede om hjælp og opsøge viden. Den bærende tilgang er altid at spørge, hvad man selv kan gøre for aktivt og proaktivt at bidrage inden for de ledelsesbestemte rammer, som du sammen med dit team hele tiden er med til at forme og udfylde. Det betyder, at du er i stand til at opdage behov, sætte i værk, følge op og se fremad. Centralt for at arbejde på denne måde er, at man er fleksibel, er god til at give og modtage feedback, og at man er tydelig i sin kommunikation både mundtlig og skriftligt i koordinering og aftaler med sine kolleger. Vi foretrækker, at du har kørekort. Kamager er røgfrit for alle i arbejdstiden både på området og ved ture ud af huset. Ansættelse Stillingen er på 35 37 timer og er til besættelse 1. juni 2019 eller snarest muligt. Arbejdstiden ligeligt fordelt på både dag- og aftenvagter (ikke nat) og omfatter også weekendarbejde helligdage og en årlig beboerferie. Ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomster. Ansøgning Der er ansøgningsfrist den tirsdag den 21. maj 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes på Kamager den 27. maj 2019. Vi forventer, at du forud for samtalen har orienteret dig om Kamagers værdier, selvledelsesstruktur og beboergruppen på vores hjemmeside www.kamager.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kamager på telefon 32466660.11jobneted458f70100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218217&DepartmentId=12113&MediaId=4967&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3519424Pensionat Kamager11Brønderslev Alle 212770Kastrup32466665DKDanmark0
kamager@regionh.dlDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753532JobNet4983006498300610003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed458f70https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed458f70https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed458f70&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed458f70&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/10.jpgBotilbud i Tårnby søger pædagog og/eller ergoterapeut12008011Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik361672244Ullakamager@regionh.dlDKDanmarkDKDanmark330092595Socialpædagoger til IdrætsprojektetBasic Er din passion at gøre en aktiv forskel for børn og unge, og er du motiveret for at gå forrest med god energi og godt humør? Så er du måske vores nye kollega. Vi udvider vores stab af socialpædagoger trænere, på grund af den store efterspørgsel på vores indsats. Derfor søger vi engagerede og motiverede kolleger til vores socialpædagogiske arbejde, og til at være en del af vores store og positive fællesskab. Idrætsprojektet er et tværgående tilbud i Københavns Kommune, der bygger bro til fritidsliv, skole, uddannelse og beskæftigelse sammen med børn, unge og voksne. I Idrætsprojektet har vi udviklet vores egen metode, der bygger på grundlæggende værdier om motivation, fleksibilitet, tålmodighed, frivillighed og tro, håb og tryghed. Idrætsprojektet er matrikelløs og arbejdet foregår i alle københavnske bydele. Vi har baser i Nørrebrohallen, Sundbyhallen, Ryparkhallen og Hafniahallen, som huser vores administration og som kan anvendes til aktiviteter, pauser osv. Organisationen består p.t. af 110 medarbejdere. Der er tale om fire faste stillinger på fuldtid. De ledige stillinger er med tiltrædelse pr. 1. november 2019. Om jobbet Du vil være en del af et selvstyrende team, hvor du skal varetage Idrætsprojektets forskellige indsatser herunder personlige træninger, læringsforløb, områdeaktiviteter, events mv. De selvstyrende teams fordrer, at du evner at arbejde som holdspiller og trives med at tage ansvar. Vi arbejder fleksibelt og mobilt, og langt størstedelen af arbejdet foregår ude, hvor målgruppen befinder sig i hjemmene, i foreningerne, i skolerne, i civilsamfundet, mv. Derfor er samarbejde med kolleger, med personalet på en lang række institutioner tilbud, samt med børn og unges netværk centralt i denne stilling og vægtes højt. Du får stillet en arbejdscykel til rådighed og skal køre til og fra opgaver på denne. Arbejdstiden ligger i dag- og aftentimerne i hverdagene, og der vil forekomme vagter på op til to lørdage om året. Vi forventer, at du Har en uddannelse som pædagog, lærer eller lignende evt. nyuddannet og eller har en stærk idrætsprofil. Du ønsker at skabe fællesskaber omkring mange forskellige typer af aktiviteter. Det er en fordel, hvis du har erfaringer fra arbejdet med fritidsaktiviteter og eller læringsforløb. Derudover skal du: være særdeles robust arbejde fleksibelt og selvstændigt være glad for idræt og bevægelse arbejde samarbejdsorienteret og i selvstyrende team være fuld af energi og gåpåmod forstå at arbejde efter Idrætsprojektets metode besidde evnen til at vejlede og motivere børn og unge, frivillige og andre Vi kan tilbyde Et job med højt til loftet, hvor ledere, medarbejdere, frivillige, samarbejdsparter og brugere mødes i øjenhøjde, og hvor du får muligheden for at blive en del af et superengageret fællesskab. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse og løn som pædagog og pædagogmedhjælper efter gældende lokalaftale og overenskomst med LFS og principperne i Ny Løn. Mere Information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Idrætsprojektets souschef, Trine Harboe på 2924 0820 tirsdage i tidsrummet kl. 10.00-12.00. Du kan også læse mere om Idrætsprojektet på idraetsprojektet.kk.dk eller finde os på facebook. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019 Vi holder samtaler løbende efter fristens udløb.

Er din passion at gøre en aktiv forskel for børn og unge, og er du motiveret for at gå forrest med god energi og godt humør? Så er du måske vores nye kollega. Vi udvider vores stab af socialpædagoger/trænere, på grund af den store efterspørgsel på vores indsats. Derfor søger vi engagerede og motiverede kolleger til vores socialpædagogiske arbejde, og til at være en del af vores store og positive fællesskab.

Idrætsprojektet er et tværgående tilbud i Københavns Kommune, der bygger bro til fritidsliv, skole, uddannelse og beskæftigelse sammen med børn, unge og voksne. I Idrætsprojektet har vi udviklet vores egen metode, der bygger på grundlæggende værdier om motivation, fleksibilitet, tålmodighed, frivillighed og tro, håb og tryghed.

Idrætsprojektet er matrikelløs og arbejdet foregår i alle københavnske bydele. Vi har baser i Nørrebrohallen, Sundbyhallen, Ryparkhallen og Hafniahallen, som huser vores administration og som kan anvendes til aktiviteter, pauser osv. Organisationen består p.t. af 110 medarbejdere.

Der er tale om fire faste stillinger på fuldtid. De ledige stillinger er med tiltrædelse pr. 1. november 2019.

Om jobbet
Du vil være en del af et selvstyrende team, hvor du skal varetage Idrætsprojektets forskellige indsatser herunder personlige træninger, læringsforløb, områdeaktiviteter, events mv. De selvstyrende teams fordrer, at du evner at arbejde som holdspiller og trives med at tage ansvar.

Vi arbejder fleksibelt og mobilt, og langt størstedelen af arbejdet foregår ude, hvor målgruppen befinder sig – i hjemmene, i foreningerne, i skolerne, i civilsamfundet, mv. Derfor er samarbejde med kolleger, med personalet på en lang række institutioner/tilbud, samt med børn og unges netværk centralt i denne stilling og vægtes højt.

Du får stillet en arbejdscykel til rådighed og skal køre til og fra opgaver på denne. Arbejdstiden ligger i dag- og aftentimerne i hverdagene, og der vil forekomme vagter på op til to lørdage om året.

Vi forventer, at du
Har en uddannelse som pædagog, lærer eller lignende – evt. nyuddannet – og/eller har en stærk idrætsprofil. Du ønsker at skabe fællesskaber omkring mange forskellige typer af aktiviteter. Det er en fordel, hvis du har erfaringer fra arbejdet med fritidsaktiviteter og/eller læringsforløb.

Derudover skal du:

  • være særdeles robust
  • arbejde fleksibelt og selvstændigt
  • være glad for idræt og bevægelse
  • arbejde samarbejdsorienteret og i selvstyrende team
  • være fuld af energi og gåpåmod
  • forstå at arbejde efter Idrætsprojektets metode
  • besidde evnen til at vejlede og motivere børn og unge, frivillige og andre

Vi kan tilbyde
Et job med højt til loftet, hvor ledere, medarbejdere, frivillige, samarbejdsparter og brugere mødes i øjenhøjde, og hvor du får muligheden for at blive en del af et superengageret fællesskab.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse og løn som pædagog og pædagogmedhjælper efter gældende lokalaftale og overenskomst med LFS og principperne i Ny Løn.

Mere Information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Idrætsprojektets souschef, Trine Harboe på 2924 0820 tirsdage i tidsrummet kl. 10.00-12.00. Du kan også læse mere om Idrætsprojektet på idraetsprojektet.kk.dk/ eller finde os på facebook. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019
Vi holder samtaler løbende efter fristens udløb.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsprojektetKøbenhavn N2019-09-19T13:00:33.4432019-10-04T00:00:00
330085675To socialpædagoger til Botilbuddet StrandlodsvejBasic Har du interesse i at arbejde med unge mennesker med primært autisme, som netop er flyttet hjemmefra og skal lære at klare sig selv, og har du lyst til at blive del af et team, der arbejder sammen om at højne trivslen hos tilbuddets borgere? Så er det dig, som vi søger! Strandlodsvej søger to engagerede og kompetente kolleger til opstart den 1. oktober 2019 eller snarest muligt herefter. Om Strandlodsvej og vores arbejde Stillingerne er tilknyttet vores afdeling på 3. sal, hvor der bor ni unge borgere med udviklingshæmning, som i nogle tilfælde er ledsaget af autismespektrumforstyrrelse og eller andre udviklingsforstyrrelser eller psykiatriske diagnoser. Disse borgere er visiteret efter Servicelovens §105, og har forskelligt støttebehov. Kendetegnet for alle er dog, at de har behov for tryghed igennem struktur og for støtte i dagligdagen. Vores vigtigste opgave er derfor at støtte og vejlede borgerne igennem individuelle indsatser, som er tilrettelagt i samarbejde med borgeren med henblik på øget selvstændiggørelse. Vi arbejder i teams omkring de enkelte borgere, hvor alle i teamet forventes at bidrage med deres faglighed og kompetencer. Teamet står for den daglige borgerkontakt, samarbejde med sagsbehandler, planlægning af aktiviteter samt støtte eller hjælp til personlig pleje til borgere, som har behov for dette. Det er også teamets ansvar at udarbejde pædagogiske og sundhedsfaglige handleplaner og sikre, at det faglige arbejde dokumenteres systematisk i vores dokumentationssystem CSC Social. Der vil også være en del praktiske opgaver som eks. madlavning, tøjvask m.m. Vi har stor bredde i vores tilbud, og medarbejderne vil derfor generelt opleve at blive udfordret af mange varierede og alsidige opgaver i løbet af en arbejdsdag. Organisatorisk er Strandlodsvej den 1. juni 2019 blevet sammenlagt med botilbuddet Pallesvej. Dette betyder, at du har mulighed for at være med i en spændende udvikling, som du har mulighed for at præge, og hvor der vil være en høj grad af vidensudveksling mellem de to tilbud. Du kan læse mere om Pallesvej og Strandlodsvej på www.centercampo.kk.dk. Faglige kompetencer Du er etisk velovervejet og velfunderet Du har forståelse for, at planlægning, udførelse, dokumentation og evaluering er lige vigtige elementer i den socialpædagogiske praksis Du kan indgå i et team med mange forskellige kompetencer og formår at sætte dig selv i spil Du kan arbejde selvstændigt og kan bevare overblikket i pressede situationer Du er ikke bange for at tage ansvar og bidrager både fagligt og personligt til det gode kollegaskab Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med lignende arbejde og målgruppe Vi kan tilbyde en god og velfungerende arbejdsplads med gode kolleger med et højt fagligt niveau faglig sparring med både ledelse og centerkonsulenter, hvor vi blandt andet tager udgangspunkt i neuropædagogik og lowarousal neuropædagogisk efteruddannelse en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis Det praktiske Stillingerne er på 37 timer om ugen med blandede dag- og aftenvagter samt med arbejde hver anden weekend. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Mere information Hvis du ønsker mere information om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Malene Thomasen på 2184 8283 eller afdelingsleder Frederik Milbo på 2135 8955. Vi glæder os meget til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019 Ansættelsessamtaler afholdes den 26. september 2019.

Har du interesse i at arbejde med unge mennesker med primært autisme, som netop er flyttet hjemmefra og skal lære at klare sig selv, og har du lyst til at blive del af et team, der arbejder sammen om at højne trivslen hos tilbuddets borgere? Så er det dig, som vi søger!

Strandlodsvej søger to engagerede og kompetente kolleger til opstart den 1. oktober 2019 eller snarest muligt herefter. 

Om Strandlodsvej og vores arbejde
Stillingerne er tilknyttet vores afdeling på 3. sal, hvor der bor ni unge borgere med udviklingshæmning, som i nogle tilfælde er ledsaget af autismespektrumforstyrrelse og/eller andre udviklingsforstyrrelser eller psykiatriske diagnoser. Disse borgere er visiteret efter Servicelovens §105, og har forskelligt støttebehov.

Kendetegnet for alle er dog, at de har behov for tryghed igennem struktur og for støtte i dagligdagen. Vores vigtigste opgave er derfor at støtte og vejlede borgerne igennem individuelle indsatser, som er tilrettelagt i samarbejde med borgeren med henblik på øget selvstændiggørelse.

Vi arbejder i teams omkring de enkelte borgere, hvor alle i teamet forventes at bidrage med deres faglighed og kompetencer. Teamet står for den daglige borgerkontakt, samarbejde med sagsbehandler, planlægning af aktiviteter samt støtte eller hjælp til personlig pleje til borgere, som har behov for dette. Det er også teamets ansvar at udarbejde pædagogiske og sundhedsfaglige handleplaner og sikre, at det faglige arbejde dokumenteres systematisk i vores dokumentationssystem CSC Social. Der vil også være en del praktiske opgaver som eks. madlavning, tøjvask m.m.

Vi har stor bredde i vores tilbud, og medarbejderne vil derfor generelt opleve at blive udfordret af mange varierede og alsidige opgaver i løbet af en arbejdsdag.

Organisatorisk er Strandlodsvej den 1. juni 2019 blevet sammenlagt med botilbuddet Pallesvej. Dette betyder, at du har mulighed for at være med i en spændende udvikling, som du har mulighed for at præge, og hvor der vil være en høj grad af vidensudveksling mellem de to tilbud.

Du kan læse mere om Pallesvej og Strandlodsvej på www.centercampo.kk.dk.

Faglige kompetencer

  • Du er etisk velovervejet og velfunderet
  • Du har forståelse for, at planlægning, udførelse, dokumentation og evaluering er lige vigtige elementer i den socialpædagogiske praksis
  • Du kan indgå i et team med mange forskellige kompetencer og formår at sætte dig selv i spil
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • Du er ikke bange for at tage ansvar og bidrager både fagligt og personligt til det gode kollegaskab
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med lignende arbejde og målgruppe

Vi kan tilbyde

  • en god og velfungerende arbejdsplads med gode kolleger med et højt fagligt niveau
  • faglig sparring med både ledelse og centerkonsulenter, hvor vi blandt andet tager udgangspunkt i neuropædagogik og lowarousal
  • neuropædagogisk efteruddannelse
  • en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis

Det praktiske
Stillingerne er på 37 timer om ugen med blandede dag- og aftenvagter samt med arbejde hver anden weekend.

Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Mere information
Hvis du ønsker mere information om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Malene Thomasen på 2184 8283 eller afdelingsleder Frederik Milbo på 2135 8955.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019
Ansættelsessamtaler afholdes den 26. september 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngStrandlodsvejKøbenhavn S2019-09-06T14:00:58.3602019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpædagoger til Idrætsprojektet

Idrætsprojektet

København N
Er din passion at gøre en aktiv forskel for børn og unge, og er du motiveret for at gå forrest med god energi og godt humør? Så er du måske vores nye kollega. Vi udvider vores stab af socialpædagoger trænere, på grund af den store efterspørgsel på v...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

To socialpædagoger til Botilbuddet Strandlodsvej

Strandlodsvej

København S
Har du interesse i at arbejde med unge mennesker med primært autisme, som netop er flyttet hjemmefra og skal lære at klare sig selv, og har du lyst til at blive del af et team, der arbejder sammen om at højne trivslen hos tilbuddets borgere? Så er d...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019