Botilbudsleder til bo- og dagtilbud i Nordsjælland

CareMatch ApS søger for botilbud i Nordsjælland

I bo- og dagtilbuddet skal du sikre overblik, prioritering og udøve ledelse fremfor management.

Beboerne har autismespektrum-forstyrrelse, ADHD og udadreagerende adfærd og har behov for at være i et særligt tilrettelagt pædagogisk miljø.

Som botilbudsleder refererer du til direktøren og har personaleansvar for medarbejderne. Du er en naturlig del af vores lederteam og bidrager til udviklingen af hele organisationen.

Drive tilbuddet

Opgaven er at drive bo- og dagtilbuddet og optimere arbejdet med beboerne og samarbejdet med pårørende i vores velfungerende organisation. Rammerne er givet og meget kører på skinner efter årsplaner og via arbejdsplaner. Udfordringen er det forhøjede frustrationsniveau, der er hos de unge, deres pårørende og dermed medarbejderne.

Pædagogisk målsætning:

For personer med autisme med et lavt til moderat funktionsniveau, er det vores holdning og erfaring, at denne gruppe i det daglige trives med faste rutiner, som ofte med fordel visualiseres. Vi arbejder på at maksimere livskvaliteten og minimere mængden af problemskabende adfærd.

Vi tilbyder vores beboere:

Målet for vores indsats er livskvalitet. Vi hjælper vores beboere til et stabilt livsforløb uden frustrationer, nederlag og daglige kampe. Det betyder bedre trivsel, færre psykiatriske indlæggelser og markant mindre medicin, og i takt med at borgerens funktionsniveau øges, ændres også behovet for pædagogisk støtte over tid.

Personlig profil

Vi søger en person der er nærværende og engageret og kan motivere og udfylde de rammer, som er sat for tilbuddet. Samtidig skal du have disciplin til at træde ind og køre driften og være klar og tydelig i din kommunikation.

Du kan skabe værdi i kraft af:

  • At være lydhør og sensitiv overfor personalet
  • At håndtere og strukturere mange opgaver i en travl hverdag
  • At du kan følge aftaler og projekter til ende og træffe kvalificerede beslutninger

Kvalifikationer – faglig profil:

  • Du skal have erfaring med ledelse og drift
  • Du skal have erfaring fra et specialområde og kende til autismespektret

Bo- og dagtilbuddet

På bo- og dagtilbuddene har vi særlig god erfaring med unikke og individuelle foranstaltninger til unge og voksne, med udfordrende og problemskabende adfærd. I vores uddannelses-, konsulent-, kontaktpersons- og mentortilbud, anvendes bl.a. vores viden og erfaringer fra bo-enhederne til at skabe unikke og målrettede individuelle forløb til personer inden for autismespekteret.

Borgerne er 18-45 år med gennemgribende udviklingsforstyrrelser og evt. fysiske funktionsnedsættelser og evt. tillægsdiagnoser som mental retardering, angst, epilepsi, depression, søvn- og spiseforstyrrelser, OCD og ADHD. Borgerne har personlige og/eller adfærdsmæssige problemer.

Tilbuddet har medarbejdere, der er uddannet til krævende opgaver. Der stilles høje krav til den pædagogiske fagfaglighed såvel som fysisk og psykisk robusthed. Vores medarbejdere arbejder under supervision, modtager løbende specialpædagogisk vejledning og opbygger løbende stor erfaring i arbejdet med struktureret og visualiseret pædagogik.

Yderligere information

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på telefon 30 950 957 eller sfc@carematch.dk. I forbindelse med rekrutteringsforløbet kan vi anvende test.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter forhandling.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329987898Phoenix-95f7b80c12019-04-01T00:00:00Botilbudsleder til bo- og dagtilbud i Nordsjælland

CareMatch ApS søger for botilbud i Nordsjælland

I bo- og dagtilbuddet skal du sikre overblik, prioritering og udøve ledelse fremfor management.

Beboerne har autismespektrum-forstyrrelse, ADHD og udadreagerende adfærd og har behov for at være i et særligt tilrettelagt pædagogisk miljø.

Som botilbudsleder refererer du til direktøren og har personaleansvar for medarbejderne. Du er en naturlig del af vores lederteam og bidrager til udviklingen af hele organisationen.

Drive tilbuddet

Opgaven er at drive bo- og dagtilbuddet og optimere arbejdet med beboerne og samarbejdet med pårørende i vores velfungerende organisation. Rammerne er givet og meget kører på skinner efter årsplaner og via arbejdsplaner. Udfordringen er det forhøjede frustrationsniveau, der er hos de unge, deres pårørende og dermed medarbejderne.

Pædagogisk målsætning:

For personer med autisme med et lavt til moderat funktionsniveau, er det vores holdning og erfaring, at denne gruppe i det daglige trives med faste rutiner, som ofte med fordel visualiseres. Vi arbejder på at maksimere livskvaliteten og minimere mængden af problemskabende adfærd.

Vi tilbyder vores beboere:

Målet for vores indsats er livskvalitet. Vi hjælper vores beboere til et stabilt livsforløb uden frustrationer, nederlag og daglige kampe. Det betyder bedre trivsel, færre psykiatriske indlæggelser og markant mindre medicin, og i takt med at borgerens funktionsniveau øges, ændres også behovet for pædagogisk støtte over tid.

Personlig profil

Vi søger en person der er nærværende og engageret og kan motivere og udfylde de rammer, som er sat for tilbuddet. Samtidig skal du have disciplin til at træde ind og køre driften og være klar og tydelig i din kommunikation.

Du kan skabe værdi i kraft af:

  • At være lydhør og sensitiv overfor personalet
  • At håndtere og strukturere mange opgaver i en travl hverdag
  • At du kan følge aftaler og projekter til ende og træffe kvalificerede beslutninger

Kvalifikationer – faglig profil:

  • Du skal have erfaring med ledelse og drift
  • Du skal have erfaring fra et specialområde og kende til autismespektret

Bo- og dagtilbuddet

På bo- og dagtilbuddene har vi særlig god erfaring med unikke og individuelle foranstaltninger til unge og voksne, med udfordrende og problemskabende adfærd. I vores uddannelses-, konsulent-, kontaktpersons- og mentortilbud, anvendes bl.a. vores viden og erfaringer fra bo-enhederne til at skabe unikke og målrettede individuelle forløb til personer inden for autismespekteret.

Borgerne er 18-45 år med gennemgribende udviklingsforstyrrelser og evt. fysiske funktionsnedsættelser og evt. tillægsdiagnoser som mental retardering, angst, epilepsi, depression, søvn- og spiseforstyrrelser, OCD og ADHD. Borgerne har personlige og/eller adfærdsmæssige problemer.

Tilbuddet har medarbejdere, der er uddannet til krævende opgaver. Der stilles høje krav til den pædagogiske fagfaglighed såvel som fysisk og psykisk robusthed. Vores medarbejdere arbejder under supervision, modtager løbende specialpædagogisk vejledning og opbygger løbende stor erfaring i arbejdet med struktureret og visualiseret pædagogik.

Yderligere information

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på telefon 30 950 957 eller sfc@carematch.dk. I forbindelse med rekrutteringsforløbet kan vi anvende test.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter forhandling.

CareMatch ApS søger for botilbud i Nordsjælland I bo- og dagtilbuddet skal du sikre overblik, prioritering og udøve ledelse fremfor management. Beboerne har autismespektrum-forstyrrelse, ADHD og udadreagerende adfærd og har behov for at være i et særligt tilrettelagt pædagogisk miljø. Som botilbudsleder refererer du til direktøren og har personaleansvar for medarbejderne. Du er en naturlig del af vores lederteam og bidrager til udviklingen af hele organisationen. Drive tilbuddet Opgaven er at drive bo- og dagtilbuddet og optimere arbejdet med beboerne og samarbejdet med pårørende i vores velfungerende organisation. Rammerne er givet og meget kører på skinner efter årsplaner og via arbejdsplaner. Udfordringen er det forhøjede frustrationsniveau, der er hos de unge, deres pårørende og dermed medarbejderne. Pædagogisk målsætning: For personer med autisme med et lavt til moderat funktionsniveau, er det vores holdning og erfaring, at denne gruppe i det daglige trives med faste rutiner, som ofte med fordel visualiseres. Vi arbejder på at maksimere livskvaliteten og minimere mængden af problemskabende adfærd. Vi tilbyder vores beboere: Målet for vores indsats er livskvalitet. Vi hjælper vores beboere til et stabilt livsforløb uden frustrationer, nederlag og daglige kampe. Det betyder bedre trivsel, færre psykiatriske indlæggelser og markant mindre medicin, og i takt med at borgerens funktionsniveau øges, ændres også behovet for pædagogisk støtte over tid. Personlig profil Vi søger en person der er nærværende og engageret og kan motivere og udfylde de rammer, som er sat for tilbuddet. Samtidig skal du have disciplin til at træde ind og køre driften og være klar og tydelig i din kommunikation. Du kan skabe værdi i kraft af: At være lydhør og sensitiv overfor personalet At håndtere og strukturere mange opgaver i en travl hverdag At du kan følge aftaler og projekter til ende og træffe kvalificerede beslutninger Kvalifikationer faglig profil: Du skal have erfaring med ledelse og drift Du skal have erfaring fra et specialområde og kende til autismespektret Bo- og dagtilbuddet På bo- og dagtilbuddene har vi særlig god erfaring med unikke og individuelle foranstaltninger til unge og voksne, med udfordrende og problemskabende adfærd. I vores uddannelses-, konsulent-, kontaktpersons- og mentortilbud, anvendes bl.a. vores viden og erfaringer fra bo-enhederne til at skabe unikke og målrettede individuelle forløb til personer inden for autismespekteret. Borgerne er 18-45 år med gennemgribende udviklingsforstyrrelser og evt. fysiske funktionsnedsættelser og evt. tillægsdiagnoser som mental retardering, angst, epilepsi, depression, søvn- og spiseforstyrrelser, OCD og ADHD. Borgerne har personlige og eller adfærdsmæssige problemer. Tilbuddet har medarbejdere, der er uddannet til krævende opgaver. Der stilles høje krav til den pædagogiske fagfaglighed såvel som fysisk og psykisk robusthed. Vores medarbejdere arbejder under supervision, modtager løbende specialpædagogisk vejledning og opbygger løbende stor erfaring i arbejdet med struktureret og visualiseret pædagogik. Yderligere information Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på telefon 30 950 957 eller sfc@carematch.dk. I forbindelse med rekrutteringsforløbet kan vi anvende test. Løn- og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter forhandling.11jobnet95f7b80c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://carematchaps.hr-skyen.dk/show-job/421640EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3498656CareMatch ApS11Ellevej 53400HillerødDKDanmark0sfc@carematch.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent737072JobNet4967996496799610001-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95f7b80chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95f7b80chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95f7b80c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95f7b80c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale253Institutionsleder9Undervisning og pædagogik361250815Stefansfc@carematch.dkDKDanmarkDKDanmark330027710Pædagogisk leder til Lumix NordRobot Til Lumix Nord søger vi en pædagogisk leder. Vi er en selvejende institution der er lagt sammen af fire mindre børnehaver på fem matrikler i Sundby Nord på Amager, og vi er en del af den selvejende klynge Lumix, som er beliggende på hele Amager, i Københavns Kommune. Børnehaven Røde Møllegård ligger på to matrikler og som foruden børnehavebørn har 8 basispladser til børn med særlige behov. I alle børnehaverne er der en afdelingsleder. Disse fire er også en del af institutionens ledelsesteam. Institutionen er normeret til ca. 126 børn heriblandt småbørn og basisbørn. Klyngen Lumix består for tiden af 7 velfungerende institutioner, der har et tæt samarbejde. Den nye pædagogiske leder af Lumix Nord vil blive en del af et fagligt, engageret og humoristisk klyngeledelsesteam. Den pædagogiske leder har ansvaret for den daglige drift af institutionens praksis, ledelse af institutionens personale og arbejdet med den pædagogiske udvikling, med udgangspunkt i institutionens pædagogiske særkende og klyngens fælles mål. Du skal kunne være en samlende kraft i institutionens arbejde og både kunne have øjnene på økonomien, børnetallet og ressourceforbruget. Den pædagogiske leders ledelsesmæssige tyngdepunkter ligger dermed på det økonomiske, den faglige del og på personaleledelsen. Den pædagogiske leder skal både være robust og visionær, samt i begrænset omfang kunne give en hånd når det trænges. Den pædagogiske leder vil indgå i klyngens ledelsesteam og refererer til klyngelederen. Dine ansvarsområder: Medlem af ledelsesteamet i klyngen, som ledes af klyngelederen Personaleansvar på egne enheder Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø Ansvarlig for det tildelte budget styring og afrapportering Sikre den faglige udvikling og trivsel hos de enkelte medarbejdere Ansvarlig for at udmønte de pædagogiske visioner og serviceniveauet i enhederne Implementering af politikker og lovkrav Deltage i relevante projekter og mødefora Være både synlig og en samlende leder for de fire institutioner og medarbejdere Ansvarlig for enhedens forældresamarbejde, herunder forældreråd Du skal: Være seminarie el. bacheloruddannet pædagog, med indgående viden og erfaring fra praktisk institutionsarbejde, herunder erfaring med børn med særlige behov. Gerne have ledelseserfaring fra daginstitutionsverdenen. Være i stand til at praktisere synlig ledelse og sparring til medarbejderne på den pædagogiske praksis. Mestre en ledelsesadfærd der skaber motivation, engagement og samarbejde hos medarbejderne. Være god til konflikthåndtering. Evne til at stå i spidsen for institutionens pædagogiske praksis og udvikling. Være god til at kommunikere både indad og udad herunder med forældre og samarbejdspartnere i lokalområdet. Sidst men ikke mindst skal du være glad for børn. Løn efter gældende overenskomst for Pædagogiske Ledere. Ansøgningsfrist 14 06-2019, Samtaler i ugerne efter. Tiltrædelse 01 08-2019. Yderligere henvendelse til klyngeleder Henrik Thorup, hethor@kk.dk Ansøgning og cv. sendes til Lumix@mail.dk

 

Til Lumix Nord søger vi en pædagogisk leder. Vi er en selvejende institution der er lagt sammen af fire mindre børnehaver på fem matrikler i Sundby Nord på Amager, og vi er en del af den selvejende klynge Lumix, som er beliggende på hele Amager, i Københavns Kommune.

 

Børnehaven Røde Møllegård ligger på to matrikler og som foruden børnehavebørn har 8 basispladser til børn med særlige behov. I alle børnehaverne er der en afdelingsleder. Disse fire er også en del af institutionens ledelsesteam.

Institutionen er normeret til ca. 126 børn heriblandt småbørn og basisbørn.

Klyngen Lumix består for tiden af 7 velfungerende institutioner, der har et tæt samarbejde. Den nye pædagogiske leder af Lumix Nord vil blive en del af et fagligt, engageret og humoristisk klyngeledelsesteam.

 

Den pædagogiske leder har ansvaret for den daglige drift af institutionens praksis, ledelse af institutionens personale og arbejdet med den pædagogiske udvikling, med udgangspunkt i institutionens pædagogiske særkende og klyngens fælles mål. Du skal kunne være en samlende kraft i institutionens arbejde og både kunne have øjnene på økonomien, børnetallet og ressourceforbruget. Den pædagogiske leders ledelsesmæssige tyngdepunkter ligger dermed på det økonomiske, den faglige del og på personaleledelsen. Den pædagogiske leder skal både være robust og visionær, samt i begrænset omfang kunne give en hånd når det trænges. Den pædagogiske leder vil indgå i klyngens ledelsesteam og refererer til klyngelederen.

Dine ansvarsområder:

  • Medlem af ledelsesteamet i klyngen, som ledes af klyngelederen
  • Personaleansvar på egne enheder
  • Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • Ansvarlig for det tildelte budget – styring og afrapportering
  • Sikre den faglige udvikling og trivsel hos de enkelte medarbejdere
  • Ansvarlig for at udmønte de pædagogiske visioner og serviceniveauet i enhederne
  • Implementering af politikker og lovkrav
  • Deltage i relevante projekter og mødefora
  • Være både synlig og en samlende leder for de fire institutioner og medarbejdere
  • Ansvarlig for enhedens forældresamarbejde, herunder forældreråd

Du skal:

Være seminarie el. bacheloruddannet pædagog, med indgående viden og erfaring fra praktisk institutionsarbejde, herunder erfaring med børn med særlige behov.

Gerne have ledelseserfaring fra daginstitutionsverdenen.

Være i stand til at praktisere synlig ledelse og sparring til medarbejderne på den pædagogiske praksis.

Mestre en ledelsesadfærd der skaber motivation, engagement og samarbejde hos medarbejderne.

Være god til konflikthåndtering.

Evne til at stå i spidsen for institutionens pædagogiske praksis og udvikling.

Være god til at kommunikere både indad og udad – herunder med forældre og samarbejdspartnere i lokalområdet. Sidst men ikke mindst skal du være glad for børn.

 

Løn efter gældende overenskomst for Pædagogiske Ledere. Ansøgningsfrist 14/06-2019, Samtaler i ugerne efter. Tiltrædelse 01/08-2019.

 

Yderligere henvendelse til klyngeleder Henrik Thorup, hethor@kk.dk

Ansøgning og cv. sendes til Lumix@mail.dk

Børnehaven Røde MøllegårdKøbenhavn S2019-05-20T00:00:002019-06-14T00:00:00
330031979Vil du være på toppen?Robot Vil du være på toppen? Vi er på udkig efter en pædagogisk leder til Snurretoppen i Nørresundby. Snurretoppen ligger på toppen af skansen og har hovedfokus på leg, læring og bevægelse . Snurretoppen er en integreret institution med både vuggestue og børnehave (0-6 år) og er stiftet som en forening. Du vil derfor referere direkte til bestyrelses- formanden. Kolbøtter og svingture giver børn selvtillid Vi ønsker at skabe Nørresundbys sjoveste legeplads , hvor nærvær, omsorg og tryghed danner rammen for at børnene kan udfolde sig, lære nyt og udvikle sig. Vi tror på, at kropslig dannelse giver grundmotoriske færdigheder og det er med til at skabe selvtillid, selvværd og grobund for fremtidig læring. Som navnet indikerer skal Snurretoppen være et sted, hvor børn kan slippes fri . Der er god plads omkring børnene, og alle børn kommer udenfor, hver dag enten på legepladsen der opfordre til hop og galop eller nærområdet, der byder på parker, skov og fjord og nærområdets aktivitetsfaciliteter. Vi tror på, at en integreret institution kan tilbyde noget helt specielt hvor de små kan lære af de store og de store kan lære at drage omsorg og opnå empati gennem de små. Snurretoppen er t hus, men dækker over 4 grupper, som har specifikke fokusområder der specielt gør sig gældende i det typiske alderstrin og overgangsperioder. Hvem er du? Du er uddannet pædagog og har flere års praksis erfaring. Du har med fordel en pædagogisk kandidatuddannelse og har formentlig allerede afprøvet dit lederskab i praksis Du udstråler positivitet og gå-på-mod og trives med et tæt forældresamarbejde Du kan skabe balancen imellem en god struktur, og fokus på det enkelte barns behov i en intrigeret institution Du er kreativ og har gode ideer til hvordan omgivelserne kan opbygges, så vi kan slippe børnene løs samtidig med vi skaber et trygt og omsorgsfuldt miljø Du ved hvordan vi kan bringe motorik og kropslig dannelse ind i en hverdag fyldt med leg og sjov Du har lysten til at opbygge dit eget team med det helt rette kompetencemix. Vil du være med på denne rejse? Stillingen er nyoprettet da Snurretoppen åbner den 1.8.2019, når Børne- Ungeudvalget forhåbentlig godkender vores ansøgning i juni måned. Vi søger allerede nu en pædagogisk leder, som kan være med til at sætte sit eget hold. Stilling vil være med tiltrædelse 1.8.2019. Får du sommerfugle i maven, og kribler det lidt i fingrene for at få lov til, at sætte strøm til denne drøm? Har du lysten til at opbygge og skabe rammerne for Nørresundbys fremtid? Så send os straks din ansøgning til: snurretoppennorresundby@gmail.com Ansøgningsfristen er den 3 juni, 2019 og vi forventer, at afholde samtaler i uge 23 og 24. Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem BUPL og Accountor Institutionsservice A S. Der indhentes Børne- og straffeattest inden endelig ansættelse. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Bestyrelsesformand, Mathias Krogh Poulsen på 28 2976 25. Opbevaring af data I forbindelse med den nye persondataforordning, ønsker vi at gøre ansøgere opmærksom på følgende proces. Når vi modtager din ansøgning vil du få tilsendt en samtykkeerklæring, hvor du giver Snurretoppen og Accountor institutionsservice lov til at opbevare dine data i den periode, hvor rekrutteringen finder sted. Hvis du ikke inden 24 timer efter modtagelsen har returneret din samtykkeerklæring, slettes alle dine data. Når vi har modtaget din samtykkeerklæring vil du modtage en beskrevet proces for, hvordan udvælgelsen finder sted, hvordan vi opbevarer dine data under udvælgelsen og hvornår dine data slettes igen.

Vil du være på toppen?

Vi er på udkig efter en pædagogisk leder til Snurretoppen i Nørresundby.

Snurretoppen ligger på ”toppen af skansen” og har hovedfokus på ”leg, læring og bevægelse”. Snurretoppen er en integreret institution med både vuggestue og børnehave (0-6 år) og er stiftet som en forening.  Du vil derfor referere direkte til bestyrelses- formanden.

 

Kolbøtter og svingture giver børn selvtillid 

Vi ønsker at skabe Nørresundbys sjoveste ”legeplads”, hvor nærvær, omsorg og tryghed danner rammen for at børnene kan udfolde sig, lære nyt og udvikle sig. Vi tror på, at kropslig dannelse giver grundmotoriske færdigheder og det er med til at skabe selvtillid, selvværd og grobund for fremtidig læring.

 

Som navnet indikerer – skal Snurretoppen være et sted, hvor børn kan ”slippes fri”. Der er god plads omkring børnene, og alle børn kommer udenfor, hver dag – enten på legepladsen der opfordre til hop og galop eller nærområdet, der byder på parker, skov og fjord og nærområdets aktivitetsfaciliteter.

 

Vi tror på, at en integreret institution kan tilbyde noget helt specielt hvor de små kan lære af de store og de store kan lære at drage omsorg og opnå empati gennem de små. Snurretoppen er ét hus, men dækker over 4 grupper, som har specifikke fokusområder der specielt gør sig gældende i det typiske alderstrin og overgangsperioder.

 

Hvem er du?

  • Du er uddannet pædagog og har flere års praksis erfaring. Du har med fordel en pædagogisk kandidatuddannelse og har formentlig allerede afprøvet dit lederskab i praksis
  • Du udstråler positivitet og gå-på-mod og trives med et tæt forældresamarbejde
  • Du kan skabe balancen imellem en god struktur, og fokus på det enkelte barns behov i en intrigeret institution
  • Du er kreativ og har gode ideer til hvordan omgivelserne kan opbygges, så vi kan ”slippe børnene løs” samtidig med vi skaber et trygt og omsorgsfuldt miljø
  • Du ved hvordan vi kan bringe motorik og kropslig dannelse ind i en hverdag fyldt med leg og sjov
  • Du har lysten til at opbygge dit eget team med det helt rette kompetencemix.

 

Vil du være med på denne rejse?

Stillingen er nyoprettet da Snurretoppen åbner den 1.8.2019, når Børne- Ungeudvalget forhåbentlig godkender vores ansøgning i juni måned. Vi søger allerede nu en pædagogisk leder, som kan være med til at sætte sit eget hold. Stilling vil være med tiltrædelse 1.8.2019.

 

Får du sommerfugle i maven, og kribler det lidt i fingrene for at få lov til, at sætte strøm til denne drøm? Har du lysten til at opbygge og skabe rammerne for Nørresundbys fremtid? Så send os straks din ansøgning til: snurretoppennorresundby@gmail.com

 

Ansøgningsfristen er den 3 juni, 2019 og vi forventer, at afholde samtaler i uge 23 og 24.

Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem BUPL og Accountor Institutionsservice A/S.

Der indhentes Børne- og straffeattest inden endelig ansættelse.

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Bestyrelsesformand, Mathias Krogh Poulsen på 28 2976 25.

 

Opbevaring af data

I forbindelse med den nye persondataforordning, ønsker vi at gøre ansøgere opmærksom på følgende proces. Når vi modtager din ansøgning vil du få tilsendt en samtykkeerklæring, hvor du giver Snurretoppen og Accountor institutionsservice lov til at opbevare dine data i den periode, hvor rekrutteringen finder sted. Hvis du ikke inden 24 timer efter modtagelsen har returneret din samtykkeerklæring, slettes alle dine data. Når vi har modtaget din samtykkeerklæring vil du modtage en beskrevet proces for, hvordan udvælgelsen finder sted, hvordan vi opbevarer dine data under udvælgelsen og hvornår dine data slettes igen. 

Accountor Institutionsservice A/SNørresundby2019-05-27T00:00:002019-06-02T00:00:00
330027783Daglig leder til Sjælsø BørnehusRobot Om jobbet Du skal lede 20 personaler, som i særlig grad er optaget af deres valgte profil: Kultur, kreativitet og fællesskab. Sammen skal I fastholde høj kvalitet i løsningen af kerneopgaven: at sikre et godt børneliv, med masser af glæde og engagement og samtidig sikre læring, udvikling og trivsel for alle børn. Høj arbejdsglæde og høj kvalitet i opgaveløsningen går hånd i hånd og er grundlaget for sammen at finde nye veje også når det gælder implementeringen af den kommende dagtilbudsreform. Du skal kunne etablere samarbejde på tværs af stuer og i huset, samt gennem situationsbestemt ledelse være medskabende af et godt psykisk arbejdsmiljø for både børn og voksne. Du bliver en del af område Birkehavens ledelsesteam, der består af 5 daglige ledere og en områdeleder. Der er gode muligheder for udvikling og faglig sparring på ledelsesopgaven Din profil Du er uddannet pædagog, meget gerne suppleret med diplom i ledelse eller anden uddannelse. Du skal lede både det pædagogiske arbejde i Børnehuset, inklusiv arbejdet i specialgruppen og det tværfaglige arbejde, som dette indebærer. Derfor skal du vælge os Vores pædagogiske profil er Kultur, kreativitet og fællesskab. Vi brænder for pædagogik og arbejder ud fra devisen: Barnet i centrum, fællesskab i midten. Vi har højt til loftet og vil gøre en forskel med udgangspunkt i vores kerneopgave At sikre et godt børneliv. Vi er inspireret af den italienske Pædagogik i Pistoia. Ansættelsesvilkår Jobbet er på 37 timer ugentlig, med start 15. august eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår efter lederoverenskomsten. Om os Børnehuset Sjælsø er en kommunal 0 - 6 års institution med omkring 80 børn og 20 medarbejdere. Vi har to vuggestuegrupper og to børnehavegrupper. Derudover en specialgruppe, samt pluspladser. Sammen udvikler vi børnenes spor, gennem: Mig selv, min familie, vores nærmiljø, vores by, vores verden - som overordnet ramme. Vores teoretiske reference ramme tager udgangspunkt i Piaget, Vygotsky samt Bruner At lære er at gøre sammen med andre (Bruner) Du kan læse mere om Sjælsø Børnehus på hjemmesiden https: www.rudersdal.dk sjaelsoe Ansøgning og kontakt Hvis du vil besøge huset er du velkommen til at kontakte nuværende leder Liselotte på lholm@rudersdal.dk for en aftale. Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte områdeleder Hanne Engquist på he@rudersdal.dk Ansøgning via linket senest 3.juni2019 Vedhæft relevante uddannelsespapirer Samtaler: holdes løbende og senest onsdag og torsdag i uge 25.

Om jobbet

Du skal lede 20 personaler, som i særlig grad er optaget af deres valgte profil: Kultur, kreativitet og fællesskab.

Sammen skal I fastholde høj kvalitet i løsningen af kerneopgaven: at sikre et godt børneliv, med masser af glæde og engagement og samtidig sikre læring, udvikling og trivsel for alle børn.

Høj arbejdsglæde og høj kvalitet i opgaveløsningen går hånd i hånd og er grundlaget for sammen at finde nye veje også når det gælder implementeringen af den kommende dagtilbudsreform.

Du skal kunne etablere samarbejde på tværs af stuer og i huset, samt gennem situationsbestemt ledelse være medskabende af et godt psykisk arbejdsmiljø for både børn og voksne.

Du bliver en del af område Birkehavens ledelsesteam, der består af 5 daglige ledere og en områdeleder. Der er gode muligheder for udvikling og faglig sparring på ledelsesopgaven

Din profil

Du er uddannet pædagog, meget gerne suppleret med diplom i ledelse eller anden uddannelse. Du skal lede både det pædagogiske arbejde i Børnehuset, inklusiv arbejdet i specialgruppen og det tværfaglige arbejde, som dette indebærer.

Derfor skal du vælge os

Vores pædagogiske profil er Kultur, kreativitet og fællesskab. Vi brænder for pædagogik og arbejder ud fra devisen: Barnet i centrum, fællesskab i midten.

Vi har højt til loftet og vil gøre en forskel med udgangspunkt i vores kerneopgave; At sikre et godt børneliv. Vi er inspireret af den italienske Pædagogik i Pistoia.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 37 timer ugentlig, med start 15. august eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår efter lederoverenskomsten.

Om os

Børnehuset Sjælsø er en kommunal 0 - 6 års institution med omkring 80 børn og 20 medarbejdere.

Vi har to vuggestuegrupper og to børnehavegrupper. Derudover en specialgruppe, samt pluspladser.

Sammen udvikler vi børnenes spor, gennem: Mig selv, min familie, vores nærmiljø, vores by, vores verden - som overordnet ramme.

Vores teoretiske reference ramme tager udgangspunkt i Piaget, Vygotsky samt Bruner ”At lære er at gøre – sammen med andre” (Bruner)

Du kan læse mere om Sjælsø Børnehus på hjemmesiden https://www.rudersdal.dk/sjaelsoe

Ansøgning og kontakt

Hvis du vil besøge huset er du velkommen til at kontakte nuværende leder Liselotte på lholm@rudersdal.dk for en aftale.

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte områdeleder Hanne Engquist på he@rudersdal.dk

Ansøgning via linket senest 3.juni2019

Vedhæft relevante uddannelsespapirer

Samtaler: holdes løbende og senest onsdag og torsdag i uge 25.

Rudersdal KommuneBirkerød2019-05-21T00:00:002019-06-03T00:00:00
330020638Daglig Leder søges til ambitiøs organisation indenfor det specialiserede socialområdeRobot Vil du arbejde med ledelse i en organisation der har målsætningen om at være de bedste af de bedste indenfor deres felt, så læs med her: Du kommer til en i forvejen velfungerende organisation som hviler på at solidt fagligt grundlag, understøttet af gode tilsynsrapporter og høj trivsel. Du bliver del af et progressivt og bredt favnende lederteam som både i tanke og handling formår at spille hinanden gode på de dårlige dage, og endnu bedre på de bedste dage. Du skal derfor, som en del af dit leder DNA, have lysten til at indgå i et forpligtende og engagerende samarbejde hvor barren løftes i fællesskab, og hvor opgaveansvaret fordeles både horisontalt og vertikalt på tværs af organisationen og lederteamet. Du ser arbejdet med kulturen og værdierne i hverdagen som et omdrejningspunkt for din måde at lede andre på. Din tydelighed, som leder, står ikke i vejen for din evne til at inddrage og skabe fællesskabsfølelse og sammenhængskraft. Dine medarbejdere kommer fra to forskellige arbejdsfællesskaber og rummer såvel nyuddannede, erfarne samt ikke uddannede medarbejdere i alle aldre. Din ledelsesmæssige opgave består bl.a i at forene kræfterne i denne mangfoldige og kompetente personalegruppe bestående af ca. 20 medarbejdere, som fysisk er placeret i samme hus. Beboerne i tilbuddet har alle gennemgribende udviklingsforstyrrelser inden for autismeområdet og derfor brug for en særlig tilrettelagt pædagogisk indsats. Det betyder at samtlige medarbejdere i hele organisationen klædes på med en neuropsykologisk pædagogisk grunduddannelse som en del af opbygningen af det fælles faglige fundament. Der er et ekstraordinært fokus på at skabe læring og udvikling i praksisnære hverdagsaktiviteter. Et fokus der er under udvikling og opbygning. Du skal derfor være i stand til, at forløse det faglige potentiale i alle medarbejderne med henblik på en fortsat styrkelse af beboernes trivsel og fremtidige udviklingsmuligheder. Arbejdspladsen er beliggende i Københavnsområdet ca. 15 km. nordvest for København. Du tilbydes: en stilling i en stærk, veldrevet og stabil organisation en plads i en udviklingsparat og humørfyldt ledergruppe entusiastiske medarbejdere der vil udfordre dig kompleks faglig bredde som skaber kulør på din hverdag Du har: en for området relevant uddannelsesmæssig baggrund evt. suppleret af en relevant lederuddannelse gerne på diplom niveau erfaring med og kendskab til ledelse inden for det højt specialiserede pædagogiske område, gerne suppleret af viden om neuropsykologi pædagogik, og autismespektrumsforstyrrelser. ambitioner, gejst og lyst til at gøre en positiv forskel samt medvirke til skabelsen af en forbedringskultur Vi afholder samtaler d. 3. samt 11. juni. Imellem de 2 samtaler er der udarbejdelse af person analyse. For spørgsmål vedrørende stillingen kontakt gerne Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060. Frist for ansøgninger d. 27. maj kl.12.00

Vil du arbejde med ledelse i en organisation der har målsætningen om at være de bedste af de bedste indenfor deres felt, så læs med her:

Du kommer til en i forvejen velfungerende organisation som hviler på at solidt fagligt grundlag, understøttet af gode tilsynsrapporter og høj trivsel. Du bliver del af et progressivt og bredt favnende lederteam som både i tanke og handling formår at spille hinanden gode på de dårlige dage, og endnu bedre på de bedste dage. Du skal derfor, som en del af dit leder DNA, have lysten til at indgå i et forpligtende og engagerende samarbejde hvor barren løftes i fællesskab, og hvor opgaveansvaret fordeles både horisontalt og vertikalt på tværs af organisationen og lederteamet.

Du ser arbejdet med kulturen og værdierne i hverdagen som et omdrejningspunkt for din måde at lede andre på. Din tydelighed, som leder, står ikke i vejen for din evne til at inddrage og skabe fællesskabsfølelse og sammenhængskraft. Dine medarbejdere kommer fra to forskellige arbejdsfællesskaber og rummer såvel nyuddannede, erfarne samt ikke uddannede medarbejdere i alle aldre. Din ledelsesmæssige opgave består bl.a i at forene kræfterne i denne mangfoldige og kompetente personalegruppe bestående af ca. 20 medarbejdere, som fysisk er placeret i samme hus.

Beboerne i tilbuddet har alle gennemgribende udviklingsforstyrrelser inden for autismeområdet og derfor brug for en særlig tilrettelagt pædagogisk indsats. Det betyder at samtlige medarbejdere i hele organisationen klædes på med en neuropsykologisk/pædagogisk grunduddannelse som en del af opbygningen af det fælles faglige fundament. Der er et ekstraordinært fokus på at skabe læring og udvikling i praksisnære hverdagsaktiviteter. Et fokus der er under udvikling og opbygning. Du skal derfor være i stand til, at forløse det faglige potentiale i alle medarbejderne med henblik på en fortsat styrkelse af beboernes trivsel og fremtidige udviklingsmuligheder.

Arbejdspladsen er beliggende i Københavnsområdet ca. 15 km. nordvest for København.

Du tilbydes:

  • en stilling i en stærk, veldrevet og stabil organisation
  • en plads i en udviklingsparat og humørfyldt ledergruppe
  • entusiastiske medarbejdere der vil udfordre dig
  • kompleks faglig bredde som skaber kulør på din hverdag

Du har:

  • en for området relevant uddannelsesmæssig baggrund evt. suppleret af en relevant lederuddannelse gerne på diplom niveau
  • erfaring med og kendskab til ledelse inden for det højt specialiserede pædagogiske område, gerne suppleret af viden om neuropsykologi/pædagogik, og autismespektrumsforstyrrelser.
  • ambitioner, gejst og lyst til at gøre en positiv forskel samt medvirke til skabelsen af en forbedringskultur

Vi afholder samtaler d. 3. samt 11. juni. Imellem de 2 samtaler er der udarbejdelse af person analyse. For spørgsmål vedrørende stillingen kontakt gerne Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060. Frist for ansøgninger d. 27. maj kl.12.00

HumanAssistHerlev2019-05-09T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Lumix Nord

Børnehaven Røde Møllegård

København S
Til Lumix Nord søger vi en pædagogisk leder. Vi er en selvejende institution der er lagt sammen af fire mindre børnehaver på fem matrikler i Sundby Nord på Amager, og vi er en del af den selvejende klynge Lumix, som er beliggende på hele Amager, i K...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Vil du være på toppen?

Accountor Institutionsservice A/S

Nørresundby
Vil du være på toppen? Vi er på udkig efter en pædagogisk leder til Snurretoppen i Nørresundby. Snurretoppen ligger på toppen af skansen og har hovedfokus på leg, læring og bevægelse . Snurretoppen er en integreret institution med både vuggestue og ...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Daglig leder til Sjælsø Børnehus

Rudersdal Kommune

Birkerød
Om jobbet Du skal lede 20 personaler, som i særlig grad er optaget af deres valgte profil: Kultur, kreativitet og fællesskab. Sammen skal I fastholde høj kvalitet i løsningen af kerneopgaven: at sikre et godt børneliv, med masser af glæde og engagem...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Daglig Leder søges til ambitiøs organisation indenfor det specialiserede socialområde

HumanAssist

Herlev
Vil du arbejde med ledelse i en organisation der har målsætningen om at være de bedste af de bedste indenfor deres felt, så læs med her: Du kommer til en i forvejen velfungerende organisation som hviler på at solidt fagligt grundlag, understøttet af...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019