Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling.

Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med personlig salg.
  • Har erfaring med opsøgende salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne.

Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Aalborg C” senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk/kontorhotel-aalborg

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943379Phoenix-4f508cb312019-01-16T00:00:00BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling.

Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med personlig salg.
  • Har erfaring med opsøgende salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne.

Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Aalborg C” senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk/kontorhotel-aalborg

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

2019-02-16T00:50:56.893 I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling. Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med personlig salg. Har erfaring med opsøgende salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne. Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Aalborg C senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk kontorhotel-aalborg BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.11Jobnet4f508cb3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3435072ESCOT A/S11Østre Alle 1029000AalborgDKDanmark0
job@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693681JobNet493018649301861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f508cb3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f508cb3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f508cb3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f508cb3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Butiksassistent? Hos ESCOT A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg360113122Allan Pedersenjob@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark329949093SÆLGER til Skoringen i Aalborg CityRobot Er du en af Nordjyllands bedste sælgere, så er det sikkert dig vi mangler. Vi søger en dygtig og motiveret uddannet salgsassistent til Skoringen i Aalborg City. Du skal starte 15 marts eller senest 1. april. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du skal vejlede kunderne i at træffe de rette valg. Du bliver en del af et engageret team og du får en arbejdsplads med gode arbejdsforhold og gode kolleger. Du får en inspirerende arbejdsplads, en nyrenoveret og totalt moderniseret skobutik, der fører en bred vifte af tidens stærkeste mærkevarer, sammen med Skoringens egne koncepter. Du vil blive en del af et stort team, med uddannede, glade og humørfyldte kolleger. Du er serviceminded, imødekommende og brænder for sko. Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling indenfor sko, sport eller mode. Du er vant til at være en af de bedste sælgere, på dine tidligere arbejdspladser og du kan lide at blive målt på din performance. Du ved du kan arbejde hurtigt, have flere bolde (læs kunder) i luften på samme tid og du ved, at du kan skabe mersalg og dermed værdi for både kunden og butikken. Tanken om at der skal kræses om kunderne og ydes en fantastisk service tænder dig. Alle kunder skal være glade og tilfredse og tanken om utilfredse kunder, kan du slet ikke forliges med. Lyder det som noget for dig, så send endelig din ansøgning, vedlagt alle relevante referencer. Når du skal starte, vil du ikke længere kunne kende butikken. Butikken er opkøbt af Skoringen i Aalborg Storcenter og den vil gennemgå en komplet renovering og vil ved genåbning i april fremstå, som egnens mest moderne skoforretning. Der vil også blive plads til en Skechers Concept Store. Så du vil kunne se frem til en spændende arbejdsplads, hvor du også ind imellem vil kunne se frem til, at sælge et af verdens stærkeste sneakers brands. Endelig vil du blive en del af en kæde i kæden med 5 butikker, så der er masser af kolleger, kammeratskab og udviklingsmuligheder for dig. Vi videreuddanner os konstant og skaber de dygtigste folk branchen kan byde på Lyder det som noget for dig, så mail din ansøgning til Henriette Tøttrup senest d. 14. februar på: hstoettrup@gmail.com Samtaler afholdes løbende. Skoringen er blandt de førende skokæder i Danmark og Norge. Vi er mere end 1200 medarbejdere, der med en stærk profil i ryggen hvert år sælger flere mio. par sko til kunder i alle aldre og størrelser. https: www.linkedin.com feed update urn:li:activity:6494303788965326848 https: www.facebook.com skoringen.aalborgstorcenter photos a.1121761647850986 2577659272261209 ?type 3 theater

Er du en af Nordjyllands bedste sælgere, så er det sikkert dig vi mangler. Vi søger en dygtig og motiveret uddannet salgsassistent til Skoringen i Aalborg City. Du skal starte 15 marts eller senest 1. april.

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du skal vejlede kunderne i at træffe de rette valg. Du bliver en del af et engageret team og du får en arbejdsplads med gode arbejdsforhold og gode kolleger. Du får en inspirerende arbejdsplads, en nyrenoveret og totalt moderniseret skobutik, der fører en bred vifte af tidens stærkeste mærkevarer, sammen med Skoringens egne koncepter. Du vil blive en del af et stort team, med uddannede, glade og humørfyldte kolleger.

Du er serviceminded, imødekommende og brænder for sko. Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling indenfor sko, sport eller mode. Du er vant til at være en af de bedste sælgere, på dine tidligere arbejdspladser og du kan lide at blive målt på din performance. Du ved du kan arbejde hurtigt, have flere bolde (læs kunder) i luften på samme tid og du ved, at du kan skabe mersalg og dermed værdi for både kunden og butikken.

Tanken om at der skal kræses om kunderne og ydes en fantastisk service tænder dig. Alle kunder skal være glade og tilfredse og tanken om utilfredse kunder, kan du slet ikke forliges med.

Lyder det som noget for dig, så send endelig din ansøgning, vedlagt alle relevante referencer.

Når du skal starte, vil du ikke længere kunne kende butikken. Butikken er opkøbt af Skoringen i Aalborg Storcenter og den vil gennemgå en komplet renovering og vil ved genåbning i april fremstå, som egnens mest moderne skoforretning. Der vil også blive plads til en Skechers Concept Store. – Så du vil kunne se frem til en spændende arbejdsplads, hvor du også ind imellem vil kunne se frem til, at sælge et af verdens stærkeste sneakers brands. Endelig vil du blive en del af en kæde i kæden med 5 butikker, så der er masser af kolleger, kammeratskab og udviklingsmuligheder for dig. Vi videreuddanner os konstant og skaber de dygtigste folk branchen kan byde på

Lyder det som noget for dig, så mail din ansøgning til Henriette Tøttrup senest d. 14. februar på: hstoettrup@gmail.com Samtaler afholdes løbende.

Skoringen er blandt de førende skokæder i Danmark og Norge. Vi er mere end 1200 medarbejdere, der med en stærk profil i ryggen hvert år sælger flere mio. par sko til kunder i alle aldre og størrelser.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6494303788965326848/

https://www.facebook.com/skoringen.aalborgstorcenter/photos/a.1121761647850986/2577659272261209/?type=3&theater

 

SKORINGENAalborg2019-01-25T00:00:002019-03-22T00:00:00
329958991Hellorider søger en ny fuldtidssælger til vores butik i Aalborg - Er det mon dig?Robot Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, og Odense. Du kommer til at arbejde med Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker Salgskampagner og events Mersalg Ansvar for eget salgsbudget Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil i en løbende 16 ugers plan. Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider : Attraktiv bonuspakke De interne udviklingsmulighederne er store i både ind udland. Ikke to dage ligner hinanden Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt Vi forventer, at Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste Du har en venlig og professionel fremtoning Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation kan fremvise straffeattest. Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale. Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. 

HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, og Odense.

Du kommer til at arbejde med

  • Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker
  • Salgskampagner og events
  • Mersalg
  • Ansvar for eget salgsbudget

Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil i en løbende 16 ugers plan.

Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider :

  • Attraktiv bonuspakke
  • De interne udviklingsmulighederne er store i både ind & udland.
  • Ikke to dage ligner hinanden
  • Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt

Vi forventer, at  

  • Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste
  • Du har en venlig og professionel fremtoning
  • Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation
  • kan fremvise straffeattest. 

Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Smartcykler ApS - AalborgAalborg SV2019-02-11T00:00:002019-03-15T00:00:00
329958988Hellorider søger en ny deltidssælger til vores butik i Aalborg - Er det mon dig?Robot Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, og Odense. Du kommer til at arbejde med Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker Salgskampagner og events Mersalg Ansvar for eget salgsbudget Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider og også vil kunne arbejde både hverdage og weekender.- Har du på et senere tidspunkt lyst at arbejde fuldtid, er det også en fordel, da vi ansætter nye fuldtidspersonale løbende. Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider : Attraktiv bonuspakke De interne udviklingsmulighederne er store i både ind udland. Ikke to dage ligner hinanden Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt Vi forventer, at Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste Du har en venlig og professionel fremtoning Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation kan fremvise straffeattest. Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale. Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. 

HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, og Odense.

Du kommer til at arbejde med

  • Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker
  • Salgskampagner og events
  • Mersalg
  • Ansvar for eget salgsbudget

Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider og også vil kunne arbejde både hverdage og weekender.- Har du på et senere tidspunkt lyst at arbejde fuldtid, er det også en fordel, da vi ansætter nye fuldtidspersonale løbende.

Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider :

  • Attraktiv bonuspakke
  • De interne udviklingsmulighederne er store i både ind & udland.
  • Ikke to dage ligner hinanden
  • Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt

Vi forventer, at  

  • Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste
  • Du har en venlig og professionel fremtoning
  • Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation
  • kan fremvise straffeattest. 

Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Smartcykler ApS - AalborgAalborg SV2019-02-11T00:00:002019-03-15T00:00:00
329952159Gulvsælger til Garant BrønderslevRobot Vi søger en dygtig sælger til ansættelse hurtigst muligt. Garant er Danmarks førende butikskæde for gulve, tæpper og gardiner. Vi har stor succes med vores koncept, hvor kvalitet, stil og professionel rådgivning er i højsædet.Vi forventer: Stort personligt engagement. Branchekendskab og god erfaring - eksempelvis som gulvlægger eller tæppemontør - eller erfaring fra beslægtet branche. (Dette er et krav, for at kunne søge stillingen) Du er serviceorienteret og i stand til at vejlede kunderne til det rette valg. Du kan samarbejde og begå dig mellem mennesker. Du er resultatorienteret og indstillet på at give kunden en god oplevelse hver gang Ledelseserfaring Konduktørerfaring Til gengæld kan vi tilbyde en god og inspirerende arbejdsplads med mange udfordringer, gode kolleger, ordnede arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer.INTERESSERET?Så send en kort ansøgning til: vagn@garant.nu Kontakt evt. Vagn Aage på tlf. 98 82 12 33 for yderligere oplysninger. Ansøgningsfrist den 28. februar 2019. Garant BrønderslevØstergade 55,9700 Brønderslev, 98 82 12 33, www.garant.nuGarant Brønderslev er medlem af Inbogulve amba, der omfatter 68 Garant tæppe- og gardinforretninger og 27 gulventreprenører.

Vi søger en dygtig sælger til ansættelse hurtigst muligt.

Garant er Danmarks førende butikskæde for gulve, tæpper og gardiner. Vi har stor succes med vores koncept, hvor kvalitet, stil og professionel rådgivning er i højsædet.

Vi forventer:

  • Stort personligt engagement.
  • Branchekendskab og god erfaring - eksempelvis som gulvlægger eller tæppemontør - eller erfaring fra beslægtet branche. (Dette er et krav, for at kunne søge stillingen)
  • Du er serviceorienteret og i stand til at vejlede kunderne til det rette valg.
  • Du kan samarbejde og begå dig mellem mennesker.
  • Du er resultatorienteret og indstillet på at give kunden en god oplevelse hver gang
  • Ledelseserfaring
  • Konduktørerfaring


Til gengæld kan vi tilbyde en god og inspirerende arbejdsplads med mange udfordringer, gode kolleger, ordnede arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer.

INTERESSERET?
Så send en kort ansøgning til: vagn@garant.nu 
Kontakt evt. Vagn Aage på tlf. 98 82 12 33 for yderligere oplysninger. Ansøgningsfrist den 28. februar 2019. 

Garant Brønderslev
Østergade 55,
9700 Brønderslev, 
98 82 12 33, 
www.garant.nu

Garant Brønderslev er medlem af Inbogulve amba, der omfatter 68 Garant tæppe- og gardinforretninger og 27 gulventreprenører.

GARANT V/VAGN AAGE HAANINGBrønderslev2019-01-31T00:00:002019-02-28T00:00:00
329942855WebassistentRobot Boboonline.dk søger Webshopassistent, der er god ved en computer, går op i detaljer og samtidig kan snakke med kunder samt bestille og modtage varer. Om jobbet Vi søger en person, som både kan arbejde med computere og mennesker og helst på samme tid. En person der elsker at arbejde selvstændig og løse opgaver. Kommunikationsevnerne er i top, og det samme er lysten til at give hver eneste kunde en smilende modtagelse Selv hvis kunden ikke ser vores ansigter. Du skal kunne arbejde struktureret, og effektivt og må gerne have erfaring med webshoparbejde eller butiksarbejde. Opgaverne spænder bredt fra kundeopkald ordremodtagelse til forsendelse og efterservicering. De daglige opgaver består bl.a. af: Ordremodtagelse Varebestilling leverandører Ordrebekræftelse til kunden Klargøring af papirer til varemodtagelse Behjælpelig ved varemodtagelse Klargøring af papirer til forsendelser Bookning og overføre data til transportører Leveringsinfo til kunden Fakturering Kundeopkald Kundemails Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og med plads til selvstændighed Dygtige og gode kollegaer i et godt team. En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen i 7870 Roslev Mødetid fra ca. kl. 8.00 til kl. 16.00 hver dag Mulighed for på sigt at blive vores kundeservice logistikchef Hvem er Boboonline.dk Bobo er en webshop der forhandler de bedste møbler boligtilbehør til de bedste priser, og vi bestræber os på at levere den allerbedste service på markedet. Vi bestræber os desuden på at have det bredeste udvalg i Danmark. Derfor har vi lige nu mere end 10.000 varenumre, og vi får masser af nyheder hver eneste uge. Lyder det som noget for dig, så send os en ansøgning på bobo@boboonline.dk

Boboonline.dk søger Webshopassistent, der er god ved en computer, går op i detaljer og samtidig kan snakke med kunder samt bestille og modtage varer.

Om jobbet

Vi søger en person, som både kan arbejde med computere og mennesker – og helst på samme tid. En person der elsker at arbejde selvstændig og løse opgaver. Kommunikationsevnerne er i top, og det samme er lysten til at give hver eneste kunde en smilende modtagelse… Selv hvis kunden ikke ser vores ansigter.

Du skal kunne arbejde struktureret, og effektivt og må gerne have erfaring med webshoparbejde eller butiksarbejde.

Opgaverne spænder bredt fra kundeopkald – ordremodtagelse til forsendelse og efterservicering.

De daglige opgaver består bl.a. af:

  • Ordremodtagelse
  • Varebestilling leverandører
  • Ordrebekræftelse til kunden
  • Klargøring af papirer til varemodtagelse
  • Behjælpelig ved varemodtagelse
  • Klargøring af papirer til forsendelser
  • Bookning og overføre data til transportører
  • Leveringsinfo til kunden
  • Fakturering
  • Kundeopkald
  • Kundemails

Vi tilbyder

  • En dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og med plads til selvstændighed
  • Dygtige og gode kollegaer i et godt team.
  • En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen i 7870 Roslev
  • Mødetid fra ca. kl. 8.00 til kl. 16.00 hver dag
  • Mulighed for på sigt at blive vores kundeservice/logistikchef

Hvem er Boboonline.dk

Bobo er en webshop der forhandler de bedste møbler & boligtilbehør til de bedste priser, og vi bestræber os på at levere den allerbedste service på markedet. Vi bestræber os desuden på at have det bredeste udvalg i Danmark. Derfor har vi lige nu mere end 10.000 varenumre, og vi får masser af nyheder hver eneste uge. 

Lyder det som noget for dig, så send os en ansøgning på bobo@boboonline.dk

BOBO ApSRoslev2019-01-15T00:00:002019-03-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SÆLGER til Skoringen i Aalborg City

SKORINGEN

Aalborg
Er du en af Nordjyllands bedste sælgere, så er det sikkert dig vi mangler. Vi søger en dygtig og motiveret uddannet salgsassistent til Skoringen i Aalborg City. Du skal starte 15 marts eller senest 1. april. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hv...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

Hellorider søger en ny fuldtidssælger til vores butik i Aalborg - Er det mon dig?

Smartcykler ApS - Aalborg

Aalborg SV
Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bik...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Hellorider søger en ny deltidssælger til vores butik i Aalborg - Er det mon dig?

Smartcykler ApS - Aalborg

Aalborg SV
Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bik...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Gulvsælger til Garant Brønderslev

GARANT V/VAGN AAGE HAANING

Brønderslev
Vi søger en dygtig sælger til ansættelse hurtigst muligt. Garant er Danmarks førende butikskæde for gulve, tæpper og gardiner. Vi har stor succes med vores koncept, hvor kvalitet, stil og professionel rådgivning er i højsædet.Vi forventer: Stort per...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Webassistent

BOBO ApS

Roslev
Boboonline.dk søger Webshopassistent, der er god ved en computer, går op i detaljer og samtidig kan snakke med kunder samt bestille og modtage varer. Om jobbet Vi søger en person, som både kan arbejde med computere og mennesker og helst på samme tid...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019