Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943388Phoenix-7d66ee3112019-01-16T00:00:00BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

2019-02-16T00:50:56.957 I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen. Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Nørresundby senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.11Jobnet7d66ee31100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3435083ESCOT A/S11Virkelyst 19400NørresundbyDKDanmark0
job@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693683JobNet493015349301531000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgBOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg360113133Allan Pedersenjob@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark330121914Salgsassistent til vores butik i AalborgRobot Boisen har flere års erfaring inden for salg og rådgivning af sygeplejeprodukter med speciel stor ekspertise inden for brystproteser, kompressionsærmer, kompressionsstrømper og specialbandager. Derudover forhandler vi sundhedssko, herunder MBT-sko, New Feet, Green Comfort m.fl. Vi har butikker i Aarhus, Randers og Aalborg. Du skal være glad og positiv samt imødekommende, og forstå at sætte kunden i centrum. Du skal have højt serviceniveau og forstå at møde kunder i øjenhøjde , samt være klar på perioder med stor travlhed. Desuden være fleksibel, da du indgår i et team med forskellige fagpersoner, hvor vi hjælper hinanden hvor behovet er. Vi ser gerne du har erfaring fra detailbutik samt kendskab til brug af IT. Du skal have lyst til at dygtiggøre dig indenfor vores område, hvor vi løbende tilbyder kurser. Arbejdsopgaver: Rådgivning og ekspedition af kunder At butikken fremstår ordentlig og indbydende Vareopfyldning og udpakning Ordre lager registrering Vi tilbyder: En spændende og alsidig stilling Gode kollegaer og godt arbejdsmiljø Faglig udvikling Firmapension og sundhedsforsikring. Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Kent Møhlenberg på 6098 4240. Du er også velkommen til at se mere på vore hjemmeside www.ruthboisen.dk. Send ansøgning til Kent Møhlenberg på kbm@ruthboisen.dk.

Boisen har flere års erfaring inden for salg og rådgivning af sygeplejeprodukter med speciel stor ekspertise inden for brystproteser, kompressionsærmer, kompressionsstrømper og specialbandager. Derudover forhandler vi sundhedssko, herunder MBT-sko, New Feet, Green Comfort m.fl. Vi har butikker i Aarhus, Randers og Aalborg. 

Du skal være glad og positiv samt imødekommende, og forstå at sætte kunden i centrum. Du skal have højt serviceniveau og forstå at møde kunder i ”øjenhøjde”, samt være klar på perioder med stor travlhed. Desuden være fleksibel, da du indgår i et ”team” med forskellige fagpersoner, hvor vi hjælper hinanden hvor behovet er. Vi ser gerne du har erfaring fra detailbutik samt kendskab til brug af IT. Du skal have lyst til at dygtiggøre dig indenfor vores område, hvor vi løbende tilbyder kurser.

Arbejdsopgaver:

  • Rådgivning og ekspedition af kunder
  • At butikken fremstår ordentlig og indbydende
  • Vareopfyldning og udpakning
  • Ordre/lager registrering

Vi tilbyder:

  • En spændende og alsidig stilling
  • Gode kollegaer og godt arbejdsmiljø
  • Faglig udvikling
  • Firmapension og sundhedsforsikring.

Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Kent Møhlenberg på 6098 4240. Du er også velkommen til at se mere på vore hjemmeside www.ruthboisen.dk.

Send ansøgning til Kent Møhlenberg på kbm@ruthboisen.dk.

BoisenAalborg2019-11-11T00:00:002019-12-15T00:00:00
330136238Butiksassistent - morgen - 8 timer om ugen - NørresundbyRobot Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Vareopfyldning Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale Om dig Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne Du trives i et tempofyldt job Du er mødestabil og pligtopfyldende Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet Vi tilbyder Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger En grundig og målrettet oplæring God løn og pension Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-morgen-8-timer-om-ugen-Nørresundby-4106?rdeLocaleAttr da

Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

 

Om jobbet

  • Vareopfyldning
  • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale

 Om dig

  • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
  • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
  • Du trives i et tempofyldt job
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet

 Vi tilbyder

  •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
  • En grundig og målrettet oplæring
  • God løn og pension
  • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-morgen-8-timer-om-ugen-Nørresundby-4106?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationNørresundby2019-12-05T00:00:002020-01-30T00:00:00
330132681Butiksassistent - 20 timer om ugen - AalborgRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Aalborg-4036

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Aalborg-4036

Lidl Danmark K/S AdministrationAalborg2019-11-29T00:00:002020-01-15T00:00:00
330131924Sælger - My Home Møbler ThistedRobot My Home Møbler Thisted søger en engageret møbelsælger. Erfaring inden for salg er et krav. My Home Møbler Thisted er en butik i vækst, hvorfor vi har brug for endnu en sælger. Vi søger en udadvendt og indflydelsesrig person, der tager initiativ og kan arbejde selvstændigt. Det forventes, at du har erfaring inden for detail og meget gerne inden for møbelbranchen, dette er dog ikke et krav. Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en hverdag indeholdende nedenstående gøremål: Salg og kundebetjening Trimning og vedligeholdelse af butikkens udstilling Lagerarbejde, herunder den ugentlige varemodtagelse. Der er tale om en fuldtidsstilling, hvortil der må forventes weekendarbejde 2-3 weekender om måneden. Vil du være en del af en kæde i udvikling? Vi er et møbelfirma i detailbranchen med en klart defineret og ambitiøs vækststrategi og med 34 butikker fordelt over hele landet, hvor hovedkontoret og centrallageret er placeret i Fårup ved Randers. For flere informationer: www.myhomemøbler.dk Vi tilbyder et interessant og udfordrende job med gode muligheder for personlig udvikling i en vækstvirksomhed. Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikationer. Ansøgninger sendes til butikschef Safa Sharifyar thistedbc@mhls.dk Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 2-3 uger, er stillingen besat til anden side.

 My Home Møbler Thisted søger en engageret møbelsælger. Erfaring inden for salg er et krav.

My Home Møbler Thisted er en butik i vækst, hvorfor vi har brug for endnu en sælger. Vi søger en udadvendt og indflydelsesrig person, der tager initiativ og kan arbejde selvstændigt.

Det forventes, at du har erfaring inden for detail og meget gerne inden for møbelbranchen, dette er dog ikke et krav.

Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en hverdag indeholdende nedenstående gøremål:

  • Salg og kundebetjening
  • Trimning og vedligeholdelse af butikkens udstilling
  • Lagerarbejde, herunder den ugentlige varemodtagelse.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvortil der må forventes weekendarbejde 2-3 weekender om måneden.

Vil du være en del af en kæde i udvikling?

Vi er et møbelfirma i detailbranchen med en klart defineret og ambitiøs vækststrategi og med 34 butikker fordelt over hele landet, hvor hovedkontoret og centrallageret er placeret i Fårup ved Randers. For flere informationer: www.myhomemøbler.dk

Vi tilbyder et interessant og udfordrende job med gode muligheder for personlig udvikling i en vækstvirksomhed. Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikationer.

Ansøgninger sendes til butikschef Safa Sharifyar

thistedbc@mhls.dk

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 2-3 uger, er stillingen besat til anden side.

MY HOME 3 A/SFårup2019-11-29T00:00:002019-12-29T00:00:00
330134907Prodamp Aars - FuldtidsstillingRobot Vi har travlt og vi søger en stabil, selvstændig og fleksibel salgsassistent til fuldtidstilling i vores ProDamp butik i Aars. Brænder du for at give Danmarks bedste service, give kunderne en god oplevelse og professionel betjening, så er det dig vi søger. Det er vigtigt at du er positiv, pligtopfyldende og ansvarsfuld. Du skal have salgshatten på hver eneste dag og kunne mærke kundens behov. Ansvarsområder:Give kvalificeret kunderådgivning og afdække kundens behov.Skabe høj kundetilfredshed.Sikre og opretholde en høj butiksstandard.Varebestilling.Løbende opdatere din forståelse af nye produkter samt lovgivning på området.Sørge for at varerne altid tager sig godt ud på hylderne og butikken altid står salgsklar.Betjening og opgørelse af kasse.Rengøring af butiksareal samt baglokale. Vi går udfra at du selv er bruger af e-cigaretter, da dette er vigtigt for at kunne vide hvordan de virker! Vi tilbyder:Et job med stor kundekontakt. Du får mulighed for at præge din hverdag med egne ansvarsområder. Du kommer til at arbejde i en virksomhed, hvor der er et stærkt samarbejde på tværs af vores butikker. Gode kollegaer der altid står klar til at oplære dig, sådan du aldrig er i tvivl omkring et produkt og alt ialt et spændende job hvor der sker nyt konstant. Tiltrædelse: Hurtigst muligt.Vigtigt ?? Send din ansøgning og CV til prodamp@prodamp.dk - Mærk: ProDamp Aars Skriv venligst om du er bruger af eCigaretter.

Vi har travlt og vi søger en stabil, selvstændig og fleksibel salgsassistent til fuldtidstilling i vores ProDamp butik i Aars.

Brænder du for at give Danmarks bedste service, give kunderne en god oplevelse og professionel betjening, så er det dig vi søger.

Det er vigtigt at du er positiv, pligtopfyldende og ansvarsfuld. Du skal have salgshatten på hver eneste dag og kunne mærke kundens behov.

Ansvarsområder:
Give kvalificeret kunderådgivning og afdække kundens behov.
Skabe høj kundetilfredshed.
Sikre og opretholde en høj butiksstandard.
Varebestilling.
Løbende opdatere din forståelse af nye produkter samt lovgivning på området.
Sørge for at varerne altid tager sig godt ud på hylderne og butikken altid står salgsklar.
Betjening og opgørelse af kasse.
Rengøring af butiksareal samt baglokale.

Vi går udfra at du selv er bruger af e-cigaretter, da dette er vigtigt for at kunne vide hvordan de virker!

Vi tilbyder:
Et job med stor kundekontakt. Du får mulighed for at præge din hverdag med egne ansvarsområder. Du kommer til at arbejde i en virksomhed, hvor der er et stærkt samarbejde på tværs af vores butikker. Gode kollegaer der altid står klar til at oplære dig, sådan du aldrig er i tvivl omkring et produkt og alt ialt et spændende job hvor der sker nyt konstant.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.
Vigtigt ??

Send din ansøgning og CV til prodamp@prodamp.dk - Mærk: ProDamp Aars

Skriv venligst om du er bruger af eCigaretter.

ProDamp AarsAars2019-12-04T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent til vores butik i Aalborg

Boisen

Aalborg
Boisen har flere års erfaring inden for salg og rådgivning af sygeplejeprodukter med speciel stor ekspertise inden for brystproteser, kompressionsærmer, kompressionsstrømper og specialbandager. Derudover forhandler vi sundhedssko, herunder MBT-sko, ...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Butiksassistent - morgen - 8 timer om ugen - Nørresundby

Lidl Danmark K/S Administration

Nørresundby
Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:30. januar 2020

Butiksassistent - 20 timer om ugen - Aalborg

Lidl Danmark K/S Administration

Aalborg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

Sælger - My Home Møbler Thisted

MY HOME 3 A/S

Fårup
My Home Møbler Thisted søger en engageret møbelsælger. Erfaring inden for salg er et krav. My Home Møbler Thisted er en butik i vækst, hvorfor vi har brug for endnu en sælger. Vi søger en udadvendt og indflydelsesrig person, der tager initiativ og k...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:29. december 2019

Prodamp Aars - Fuldtidsstilling

ProDamp Aars

Aars
Vi har travlt og vi søger en stabil, selvstændig og fleksibel salgsassistent til fuldtidstilling i vores ProDamp butik i Aars. Brænder du for at give Danmarks bedste service, give kunderne en god oplevelse og professionel betjening, så er det dig vi...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019