Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943388Phoenix-7d66ee3112019-01-16T00:00:00BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

2019-02-16T00:50:56.957 I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen. Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Nørresundby senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.11Jobnet7d66ee31100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3435083ESCOT A/S11Virkelyst 19400NørresundbyDKDanmark0
job@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693683JobNet493015349301531000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Butiksassistent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg360113133Allan Pedersenjob@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark330008633Intern sælger søges til JELD-WEN, LøgstørBasic Har du en struktureret og systematisk tilgang til dine arbejdsopgaver, og har du lyst til at indgå i et stærkt salgsteam? Besidder du et godt købmandskab, og har du teknisk flair? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som intern sælger til konsumentafdelingen hos JELD-WEN, Løgstør. For vores samarbejdspartner JELD-WEN søger vi en stærk intern sælger med spidskompetencer inden for forhandlersalg af døre. Om jobbet Som intern sælger i konsumentafdelingens vil du få muligheden for at bruge din faglige viden omkring produktporteføljen samt at yde vejledning og rådgivning til kunder, entreprenører og andre samarbejdspartnere. Du bliver en del af et godt og velfungerende team af ca. 16 engagerede kollegaer i den interne konsumentafdeling. Mere specifikt vil dine opgaver være: Tilbudsgivning på konsumentsalg samt opfølgning Ordreoprettelse og ordrebehandling Reklamationsbehandling Rådgivning og support til kunder omkring produktsortiment samt salgsbackup Koordinering af kundekontakt mellem afdelingerne Ad hoc-opgaver Hvem er du? Din bagrund er ikke det vigtigste, vi ser dog gerne, at du har erfaring med salg inden for træindustrien. Du har teknisk flair med et skarpt øje for detaljen samt en stærk tegningsforståelse. Du arbejder struktureret, systematisk og elsker at få noget fra hånden. Du taler og skriver dansk og kan begå dig på engelsk. Du har brugerkendskab til ERP-system, gerne IC2000. Derudover forventer vi, at du: Er ansvarsbevidst og evner at afslutte tilbuddene inden for udbudsdeadline Har et godt overblik, er positiv og kan håndtere flere igangværende opgaver Kan arbejde selvstændigt såvel som i teams, og du hjælper gerne dine kollegaer Har et godt købmandskab og en god forretningsforståelse Du ser dig selv som en engageret, imødekommende og stabil person med gode samarbejdsevner. Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver med sans for detaljen, og du trives med at være bindeled ud mod slutkunden. Vi tilbyder Et spændende og udfordrende job i en virksomhed med ambitioner og gode kollegaer. Du tilbydes en høj grad af frihed og variation i arbejdsopgaverne. Arbejdstiden ligger inden for almindelig kontortid. Arbejdssted JELD-WEN, Damarksvej 1, 9670 Løgstør Vi ser frem til at høre fra dig JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg Stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. 45 30 85 13 27. Første samtale vil blive afholdt hos JKS. Om JELD-WEN JELD-WEN Windows & Doors er en amerikansk koncern, virksomheden er noteret på NYSE. Koncernen har aktiviteter på fire kontinenter og er verdens største inden for sit felt. JELD-WEN er også førende i Europa inden for produktion og markedsføring af døre. JELD-WEN Northern Europe har salgs- og produktionsenheder i 7 europæiske lande: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland, Letland. Her arbejder mere end 3.300 dedikerede medarbejdere for at realisere den vækststrategi, som skal gøre JELD-WEN markedsledende. I Danmark er JELD-WEN nr. 73 på Top 100 over danske virksomheder. Northern Europe omsætter samlet for mere end 400 mio. EUR årligt. Fabrikken i Sdr. Felding syd for Herning beskæftiger ca. 160 medarbejdere og fremstiller og sælger specialdøre til projektmarkedet. Se yderligere information på www.jeldwen.dkHar du en struktureret og systematisk tilgang til dine arbejdsopgaver, og har du lyst til at indgå i et stærkt salgsteam? Besidder du et godt købmandskab, og har du teknisk flair? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som intern sælger til konsumentafdelingen hos JELD-WEN, Løgstør.
 
 
For vores samarbejdspartner JELD-WEN søger vi en stærk intern sælger med spidskompetencer inden for forhandlersalg af døre. 
 
Om jobbet 
Som intern sælger i konsumentafdelingens vil du få muligheden for at bruge din faglige viden omkring produktporteføljen samt at yde vejledning og rådgivning til kunder, entreprenører og andre samarbejdspartnere. Du bliver en del af et godt og velfungerende team af ca. 16 engagerede kollegaer i den interne konsumentafdeling. 
 
Mere specifikt vil dine opgaver være: 
  • Tilbudsgivning på konsumentsalg samt opfølgning 
  • Ordreoprettelse og ordrebehandling 
  • Reklamationsbehandling 
  • Rådgivning og support til kunder omkring produktsortiment samt salgsbackup 
  • Koordinering af kundekontakt mellem afdelingerne
  • Ad hoc-opgaver 
 
 
Hvem er du? 
Din bagrund er ikke det vigtigste, vi ser dog gerne, at du har erfaring med salg inden for træindustrien. Du har teknisk flair med et skarpt øje for detaljen samt en stærk tegningsforståelse. Du arbejder struktureret, systematisk og elsker at få noget fra hånden.  
Du taler og skriver dansk og kan begå dig på engelsk. Du har brugerkendskab til ERP-system, gerne IC2000. 
 
Derudover forventer vi, at du: 
  • Er ansvarsbevidst og evner at afslutte tilbuddene inden for udbudsdeadline 
  • Har et godt overblik, er positiv og kan håndtere flere igangværende opgaver 
  • Kan arbejde selvstændigt såvel som i teams, og du hjælper gerne dine kollegaer 
  • Har et godt købmandskab og en god forretningsforståelse 
 
Du ser dig selv som en engageret, imødekommende og stabil person med gode samarbejdsevner. Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver med sans for detaljen, og du trives med at være bindeled ud mod slutkunden. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende og udfordrende job i en virksomhed med ambitioner og gode kollegaer. Du tilbydes en høj grad af frihed og variation i arbejdsopgaverne.
Arbejdstiden ligger inden for almindelig kontortid. 
 
Arbejdssted 
JELD-WEN, Damarksvej 1, 9670 Løgstør 
 
Vi ser frem til at høre fra dig 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg Stillingen nedenfor.  Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning 
Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.   
  
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. + 45 30 85 13 27. 
  
Første samtale vil blive afholdt hos JKS.    
 
 
Om JELD-WEN 
JELD-WEN Windows & Doors er en amerikansk koncern, virksomheden er noteret på NYSE. 
Koncernen har aktiviteter på fire kontinenter og er verdens største inden for sit felt. JELD-WEN er også førende i Europa inden for produktion og markedsføring af døre. 
 
JELD-WEN Northern Europe har salgs- og produktionsenheder i 7 europæiske lande: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland, Letland. 
Her arbejder mere end 3.300 dedikerede medarbejdere for at realisere den vækststrategi, som skal gøre JELD-WEN markedsledende. 
 
I Danmark er JELD-WEN nr. 73 på Top 100 over danske virksomheder. Northern Europe omsætter samlet for mere end 400 mio. EUR årligt. 
Fabrikken i Sdr. Felding syd for Herning beskæftiger ca. 160 medarbejdere og fremstiller og sælger specialdøre til projektmarkedet. 
 
Se yderligere information på www.jeldwen.dk
 
ORS/Small/22bbfabc_logo.pngJKS A/SAalborg SV2019-04-16T16:00:27.3402019-05-14T00:00:00
330009281Salgsassistent, 25-37 - HjørringRobot Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Hjørring måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode. Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice. Vores forventninger til dig: Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling. Dine ansvarsområder er at: Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Hjørring måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Zizzi - HjørringHjørring2019-04-17T00:00:002019-06-12T00:00:00
330004929Butiksassistent til Hjortdal Købmand og projekt lokale fødevarerRobot Til vores lille butik i Hjortdal søger vi en butiksassistent, der skal være med til at sikre super kvalitet samt et spændende sortiment. Sammen med dine kolleger skal du sørge for, at butikken fremstår salgsklar og inspirerende for vores kunder. Du vil blive en del af en butik i udvikling og en socialøkonomisk virksomhed og vil i den forbindelse få en vigtig rolle i vores organisation. Dine ansvarsområder bliver fastlagt når vi har fundet dig, som er den helt rigtige til teamet. Brænder du for kvalitet, lokale råvarer og god kundeservice Arbejdsopgaver: Varebestilling og prisstyring Vareopfyldning Opbygning af spændende og inspirerende udstillinger Ansvarlig for afdelingens salg, svind og indtjening Kassebetjening Kvalitetssikring og fokus på den positive og inspirerende indkøbsoplevelse Salg af lokalefødevarer i butik og salgsvogn Du: Er kvalitetsbevidst og har sans for detaljer Er salgsorienteret og i stand til at yde kompetent vejledning Brænder for at give dine kunder en god oplevelse med hjem Er kreativ i dine udstillinger Har lyst og mod på at arbejde med udsatte borgere Kvalifikationer: Erfaring indenfor området og er gerne uddannet indenfor detail Vi tilbyder: Et spændende og varieret job i en dynamisk virksomhed Indflydelse på egen arbejdssituation og udvikling Gode arbejdsforhold samt personalegoder Synes du ovenstående lyder spændende så send en ansøgning til henrik.beith@hotmail.dk Vi gør opmærksom på, at der vil blive afholdt løbende samtaler. Der er 1 fuldtids stilling og 1 stilling for sæson 1. maj til 1. november 2019

Til vores lille butik i Hjortdal søger vi en butiksassistent, der skal være med til at sikre super kvalitet samt et spændende sortiment. Sammen med dine kolleger skal du sørge for, at butikken fremstår salgsklar og inspirerende for vores kunder.

Du vil blive en del af en butik i udvikling og en socialøkonomisk virksomhed og vil i den forbindelse få en vigtig rolle i vores organisation. Dine ansvarsområder bliver fastlagt når vi har fundet dig, som er den helt rigtige til teamet.

Brænder du for kvalitet, lokale råvarer og god kundeservice

Arbejdsopgaver:

Varebestilling og prisstyring

Vareopfyldning

Opbygning af spændende og inspirerende udstillinger

Ansvarlig for afdelingens salg, svind og indtjening

Kassebetjening

Kvalitetssikring og fokus på den positive og inspirerende indkøbsoplevelse

Salg af lokalefødevarer i butik og salgsvogn

Du:

Er kvalitetsbevidst og har sans for detaljer

Er salgsorienteret og i stand til at yde kompetent vejledning

Brænder for at give dine kunder en god oplevelse med hjem

Er kreativ i dine udstillinger

Har lyst og mod på at arbejde med udsatte borgere

Kvalifikationer:

Erfaring indenfor området og er gerne uddannet indenfor detail

Vi tilbyder:

Et spændende og varieret job i en dynamisk virksomhed

Indflydelse på egen arbejdssituation og udvikling

Gode arbejdsforhold samt personalegoder

Synes du ovenstående lyder spændende så send en ansøgning til henrik.beith@hotmail.dk

Vi gør opmærksom på, at der vil blive afholdt løbende samtaler.

Der er 1 fuldtids stilling og 1 stilling for sæson 1. maj til 1. november 2019

HJORTDAL KØBMANDSHANDEL A.M.B.A.Fjerritslev2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330001027Salgselev til XL-BYG Elling TømmerhandelRobot Kan du gøre en god handel og sikre, at vores kunder altid får den bedste oplevelse? Så kan vi give dig en god og fremtidssikret uddannelse! Du bliver elev i vores byggecenter, hvor du vil lære alt om salg inden for have, maling, belysning, værktøj, beklædning m.m. til vores private kunder. Vi kan love dig, at du vil få ansvar for dine egne vareområder i løbet af uddannelsen. XL-BYG Elling Tømmerhandel er kendetegnet ved at være en forretning med højt energiniveau, glade kollegaer, korte beslutningsveje og store muligheder for at få meget ansvar. Du får lov til selv at træffe beslutninger samt indgå på lige fod med forretningens øvrige medarbejdere. Du vil altid have støtte i dine dygtige og gode kollegaer, som vil hjælpe dig hele vejen. I øjeblikket har vi tre elever i vores forretning. Det lærer du? Salg og service til mange forskellige kunder Salgets faser og kundebetjening Behandling af kundeanalyser Salgsmål og salgsstyring Varebestilling og modtagelse Opbygge salgsudstillinger og markedsføring Indgående kendskab til produkterne og deres anvendelsesmuligheder Arbejdstiden vil være i vores åbningstider, som er: mandag til fredag fra kl. 9.00 til 17.30 samt lørdag fra kl. 9.00 til 13.00.Du kan læse meget mere om elevuddannelsen hos XL-BYG på elev.xl-byg.dk. Her kan du få mere at vide om adgangskrav, skoleophold, Elevdag , studietur til udlandet samt møde vores elever, der svarer på spørgsmål. Hvis du vil se mere om, hvordan det er at være elev i XL-BYG så følg Facebook siden: XL BYG ELEVDu vil blive tilbudt at deltage på XL-BYG Elevdage og studietur til udlandet. Har du potentiale vil vi tilbyde, at du følger Talentspor under din elevuddannelse. Herefter kan du læse videre sammen med øvrige XL-BYG medarbejdere og færdiggøre en akademiuddannelse med speciale i detail. Har du spørgsmål så kontakt gerne bygge-centerleder Toke Juhl Nissen på 96213341.Du ansøger vores stilling via jobannoncen på etas.dk - ansøgningsfrist er 1. maj 2019. Forventet uddannelsesstart 1. september 2019 eller efter aftale. Arbejdsstedet er: XL-BYG Elling Tømmerhandel, Tuenvej 7B, 9900 Frederikshavn DU MÅ GERNE SKRIVE I ANSØGNINGEN DU HAR SET OPSLAGET PÅ www.jobnet.dk

Kan du gøre en god handel og sikre, at vores kunder altid får den bedste oplevelse? Så kan vi give dig en god og fremtidssikret uddannelse!

Du bliver elev i vores byggecenter, hvor du vil lære alt om salg inden for have, maling, belysning, værktøj, beklædning m.m. til vores private kunder. Vi kan love dig, at du vil få ansvar for dine egne vareområder i løbet af uddannelsen.

XL-BYG Elling Tømmerhandel er kendetegnet ved at være en forretning med højt energiniveau, glade kollegaer, korte beslutningsveje og store muligheder for at få meget ansvar. Du får lov til selv at træffe beslutninger samt indgå på lige fod med forretningens øvrige medarbejdere. Du vil altid have støtte i dine dygtige og gode kollegaer, som vil hjælpe dig hele vejen. I øjeblikket har vi tre elever i vores forretning.

Det lærer du?

  • Salg og service til mange forskellige kunder
  • Salgets faser og kundebetjening
  • Behandling af kundeanalyser
  • Salgsmål og salgsstyring
  • Varebestilling og –modtagelse
  • Opbygge salgsudstillinger og markedsføring
  • Indgående kendskab til produkterne og deres anvendelsesmuligheder

Arbejdstiden vil være i vores åbningstider, som er: mandag til fredag fra kl. 9.00 til 17.30 samt lørdag fra kl. 9.00 til 13.00.
Du kan læse meget mere om elevuddannelsen hos XL-BYG på elev.xl-byg.dk. Her kan du få mere at vide om adgangskrav, skoleophold, ’Elevdag’, studietur til udlandet samt møde vores elever, der svarer på spørgsmål.

Hvis du vil se mere om, hvordan det er at være elev i XL-BYG så følg Facebook siden: XL BYG ELEV
Du vil blive tilbudt at deltage på XL-BYG ’Elevdage’ og studietur til udlandet. Har du potentiale vil vi tilbyde, at du følger ’Talentspor’ under din elevuddannelse. Herefter kan du læse videre sammen med øvrige XL-BYG medarbejdere og færdiggøre en akademiuddannelse med speciale i detail.
Har du spørgsmål så kontakt gerne bygge-centerleder Toke Juhl Nissen på 96213341.
Du ansøger vores stilling via jobannoncen på etas.dk - ansøgningsfrist er 1. maj 2019.
Forventet uddannelsesstart 1. september 2019 eller efter aftale.
Arbejdsstedet er:
XL-BYG Elling Tømmerhandel, Tuenvej 7B, 9900 Frederikshavn

DU MÅ GERNE SKRIVE I ANSØGNINGEN DU HAR SET OPSLAGET PÅ

www.jobnet.dk

ELLING TØMMERHANDEL A/SFrederikshavn2019-04-04T00:00:002019-05-01T00:00:00
329986761Studiejob - Dygtig sælger til My Home Møbler i RandersRobot Vi har travlt i My Home Møbler i Randers og mangler en dygtig sælger med gå på mod. Brænder du for at være en del af et godt og velfungerende team og kan du lide en travl hverdag i godt selskab, skal du søge nu. Primære opgaver: - Salg kundebetjening - Udlevering af møbler - Klargøring af salgsareal lager - Samling af møbler - Rengøring Vi forventer: - Du er minimum 18 år. - Du er udadvendt med et smil på læben - At du elsker kundekontakt og er god til at begå dig blandt mange forskellige kundetyper. - Erfaring med salg er en fordel, men ikke en nødvendighed. - Du kan arbejde i små teams, såvel som selvstændigt. - Du er fleksibel. - Du kan tage fat. - Det er en fordel hvis du kan samle møbler. Der er tale om et studiejob, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forvent 4-20 timer om måneden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie. Er det DIG vi søger, er du velkommen til at sende os en mail med din vedhæftede ansøgning og CV. Kontakt info: Att:Michael Lundquist Butikschef.randers@mhls.dk Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så skynd dig at sende din ansøgning.Samtaler vil blive taget løbende.

Vi har travlt i My Home Møbler i Randers og mangler en dygtig sælger med gå på mod.

Brænder du for at være en del af et godt og velfungerende team og kan du lide en travl hverdag i godt selskab, skal du søge nu.

Primære opgaver:

- Salg/kundebetjening

- Udlevering af møbler

- Klargøring af salgsareal/lager

- Samling af møbler

- Rengøring

Vi forventer:

- Du er minimum 18 år.

- Du er udadvendt med et smil på læben

- At du elsker kundekontakt og er god til at begå dig blandt mange forskellige kundetyper.

- Erfaring med salg er en fordel, men ikke en nødvendighed.

- Du kan arbejde i små teams, såvel som selvstændigt.

- Du er fleksibel.

- Du kan tage fat.

- Det er en fordel hvis du kan samle møbler.

Der er tale om et studiejob, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forvent 4-20 timer om måneden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie. 

Er det DIG vi søger, er du velkommen til at sende os en mail med din vedhæftede ansøgning og CV.

Kontakt info:

Att:Michael Lundquist – Butikschef.
randers@mhls.dk

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så skynd dig at sende din ansøgning.
Samtaler vil blive taget løbende.

My Home 4, RandersRanders SV2019-04-03T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern sælger søges til JELD-WEN, Løgstør

JKS A/S

Aalborg SV
Har du en struktureret og systematisk tilgang til dine arbejdsopgaver, og har du lyst til at indgå i et stærkt salgsteam? Besidder du et godt købmandskab, og har du teknisk flair? Så er det dig, vi søger til en spændende stilling som intern sælger t...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Salgsassistent, 25-37 - Hjørring

Zizzi - Hjørring

Hjørring
Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Hjørring måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, so...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Butiksassistent til Hjortdal Købmand og projekt lokale fødevarer

HJORTDAL KØBMANDSHANDEL A.M.B.A.

Fjerritslev
Til vores lille butik i Hjortdal søger vi en butiksassistent, der skal være med til at sikre super kvalitet samt et spændende sortiment. Sammen med dine kolleger skal du sørge for, at butikken fremstår salgsklar og inspirerende for vores kunder. Du ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Salgselev til XL-BYG Elling Tømmerhandel

ELLING TØMMERHANDEL A/S

Frederikshavn
Kan du gøre en god handel og sikre, at vores kunder altid får den bedste oplevelse? Så kan vi give dig en god og fremtidssikret uddannelse! Du bliver elev i vores byggecenter, hvor du vil lære alt om salg inden for have, maling, belysning, værktøj, ...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Studiejob - Dygtig sælger til My Home Møbler i Randers

My Home 4, Randers

Randers SV
Vi har travlt i My Home Møbler i Randers og mangler en dygtig sælger med gå på mod. Brænder du for at være en del af et godt og velfungerende team og kan du lide en travl hverdag i godt selskab, skal du søge nu. Primære opgaver: - Salg kundebetjenin...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019