Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943388Phoenix-7d66ee3112019-01-16T00:00:00BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

2019-02-16T00:50:56.957 I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen. Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Nørresundby senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.11Jobnet7d66ee31100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3435083ESCOT A/S11Virkelyst 19400NørresundbyDKDanmark0
job@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693683JobNet493015349301531000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d66ee31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgBOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg360113133Allan Pedersenjob@boxit.dkDKDanmarkDKDanmark330136238Butiksassistent - morgen - 8 timer om ugen - NørresundbyRobot Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Vareopfyldning Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale Om dig Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne Du trives i et tempofyldt job Du er mødestabil og pligtopfyldende Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet Vi tilbyder Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger En grundig og målrettet oplæring God løn og pension Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-morgen-8-timer-om-ugen-Nørresundby-4106?rdeLocaleAttr da

Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

 

Om jobbet

  • Vareopfyldning
  • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale

 Om dig

  • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
  • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
  • Du trives i et tempofyldt job
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet

 Vi tilbyder

  •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
  • En grundig og målrettet oplæring
  • God løn og pension
  • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-morgen-8-timer-om-ugen-Nørresundby-4106?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationNørresundby2019-12-12T00:00:002020-01-30T00:00:00
330154662Salgsassistent til tøjbutikken SIW i AabybroRobot Vi søger en salgsassistent med passion for mode og tidenstrend. Vi er en nyåbnet tøjbutik i udvikling, så ved du, hvordan man skaber indbydende rammer i modebranchensom kan begejstre og inspirere, så er det dig vi har brug for. Vi forventerat du: Er fleksibel Er serviceminded. Har godtkendskab til edb.( lære at håndtere webshop) Bruger og er tryg ved sociale media. Kan tage initaitiv. Hos SIW er det et MUST at kunder oplever ærlighed, troværdighedog service. Vi er et mindre team, såvi skal være der for hinanden, udover fokus på kunderne er andre opgaveratlave udstillinger, skilte,lave vinduer, mærkning af vare, opfyldning, ekspeditioner af webshopordre mm. Som udgangpunkt kan vi tilbyde 20-25 timer med mulighed for fuld tid på sigt. Sidste ansøgningsfris d.26-1-2020 vi holder løbende samtaler, hvis du ikke har hørt noget inden d.1-2-2020 så er stillingen besat til anden side. Vi ser frem til at høre fra dig. Ansøning sendes til ec@ec-fashion.dk Yderligereoplysninger til stillingen: kontakt Eva Bøje på 40271227

Vi søger en salgsassistent med passion for mode og tidenstrend. Vi er en nyåbnet tøjbutik i udvikling, så ved du, hvordan man skaber indbydende rammer i modebranchensom kan begejstre og inspirere, så er det dig vi har brug for.

Vi forventerat du:

Er fleksibel

Er serviceminded.

Har godtkendskab til edb.( lære at håndtere webshop)

Bruger og er tryg ved sociale media.

Kan tage initaitiv.

Hos SIW er det et MUST at kunder oplever ærlighed, troværdighedog service.

Vi er et mindre team, såvi skal være der for hinanden, udover fokus på kunderne er andre opgaveratlave udstillinger, skilte,lave vinduer, mærkning af vare, opfyldning, ekspeditioner af webshopordre mm.

Som udgangpunkt kan vi tilbyde 20-25 timer med mulighed for fuld tid på sigt.

Sidste ansøgningsfris d.26-1-2020 vi holder løbende samtaler, hvis du ikke har hørt noget inden d.1-2-2020 så er stillingen besat til anden side.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansøning sendes til ec@ec-fashion.dk

Yderligereoplysninger til stillingen: kontakt Eva Bøje på 40271227

 

EC-FASHION ApSBrønderslev2020-01-10T00:00:002020-03-04T00:00:00
330158544Møbel sælger til My Home Møbler FrederikshavnRobot Hos My Home Møbler søger vi en engageret salgsorienteret møbelsælger.Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelsemed mange gøremål:- Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Administrative opgaver- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse Vi forventer at du:- Har flair for salg og god kundeservice.- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen gerne fra møbelbranchen,men ikke et krav. Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventesweekendarbejde 2 weekender i måneden. Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?My Home Møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med36 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm, hvor hovedkontoret og centrallageret er placeret i Fårup ved Randers.For flere informationer: www.myhomemøbler.dkØnsket tiltrædelse snarest. Vil du være en del af vores team?Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling?Så send din Ansøgning og CV til Hans Christian på mail. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hans Christian på mobil 45 42 30 40 06Ansøgningsfrist: Ansøgninger vil blive behandlet løbende - senest ansøgningsfrist er d. 10. Februar. 2020. Salgsorienteret møbelsælger tilMy Home Møbler i Frederikshavn

Hos My Home Møbler søger vi en engageret salgsorienteret møbelsælger.
Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse
med mange gøremål:
- Salg og kundeservice
- At holde udstillingen pæn og inspirerende
- Administrative opgaver
- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse

Vi forventer at du:
- Har flair for salg og god kundeservice.
- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.
- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen – gerne fra møbelbranchen,
men ikke et krav.

Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventes
weekendarbejde 2 weekender i måneden.

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?
My Home Møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med
36 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm, hvor hovedkontoret og centrallageret er placeret i Fårup ved Randers.
For flere informationer: www.myhomemøbler.dk
Ønsket tiltrædelse snarest.

Vil du være en del af vores team?Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling?
Så send din Ansøgning og CV til Hans Christian på mail.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hans Christian på mobil +45 42 30 40 06
Ansøgningsfrist: Ansøgninger vil blive behandlet løbende - senest ansøgningsfrist er d. 10. Februar. 2020. Salgsorienteret møbelsælger til
My Home Møbler i Frederikshavn

MY HOME 3 A/SFårup2020-01-16T00:00:002020-03-10T00:00:00
330133363Butiksassistent på 30-37 timer søgesRobot Konditoriet i Fjerritslev søger butiksassistent Vi forventer, at du: Har evnen og viljen til at sætte salg og personlig betjening i højsædet Føler ansvar for, at vore kunder oplever en præsentabel og salgsklar disk hele dagen Har en positiv og imødekommende udstråling Kan lide at have travlt Vi tilbyder: Et spændende og udviklende job Et aktivt arbejdsmiljø med gode kollegaer Velordnede løn- og ansættelsesforhold Arbejdstider: Morgenvagter: kl. 05.30 Lukkevagter: kl. 18.30 eller kl. 19.00 Der vil forekomme weekendvagter hver anden lørdag eller søndag OPSTART NU Personlig henvendelse på telefon 98211053 mellem kl. 10.00 og 14.00 Mandag til fredag. Kontakt person: Katrine Friis Jensen

Konditoriet i Fjerritslev søger butiksassistent

 

Vi forventer, at du:

  • Har evnen og viljen til at sætte salg og personlig betjening i højsædet
  • Føler ansvar for, at vore kunder oplever en præsentabel og salgsklar disk – hele dagen
  • Har en positiv og imødekommende udstråling
  • Kan lide at have travlt

 

 Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job
  • Et aktivt arbejdsmiljø med gode kollegaer
  • Velordnede løn- og ansættelsesforhold

 

Arbejdstider:

  • Morgenvagter: kl. 05.30
  • Lukkevagter: kl. 18.30 eller kl. 19.00
  • Der vil forekomme weekendvagter hver anden lørdag eller søndag

                      OPSTART NU

 

Personlig henvendelse på telefon 98211053 mellem kl. 10.00 og 14.00

Mandag til fredag.  Kontakt person: Katrine Friis Jensen

KonditorietFjerritslev2019-12-11T00:00:002020-01-23T00:00:00
330149771Møbelsælger til My Home Møbler ThistedRobot Hos My Home Møbler søger vi en engageret salgsorienteret møbelsælger.Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelsemed mange gøremål:- Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Administrative opgaver- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse Vi forventer at du:- Har flair for salg og god kundeservice.- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen gerne fra møbelbranchen,men ikke et krav. Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventesweekendarbejde 2 weekender i måneden. Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?My Home Møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med36 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm, hvor hovedkontoret og centrallageret er placeret i Fårup ved Randers.For flere informationer: www.myhomemøbler.dkØnsket tiltrædelse senest den 1. Februar. 2020. Vil du være en del af vores team? Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling?Så send din Ansøgning og CV til Butikschef: Safa Sharifyar på mail. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Detailchef: Hans Christian på mobil 45 42 30 40 06Ansøgningsfrist: Ansøgninger vil blive behandlet løbende - senest ansøgningsfrist er d.1. Februar.

Hos My Home Møbler søger vi en engageret salgsorienteret møbelsælger.
Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse
med mange gøremål:
- Salg og kundeservice
- At holde udstillingen pæn og inspirerende
- Administrative opgaver
- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse

Vi forventer at du:
- Har flair for salg og god kundeservice.
- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.
- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen – gerne fra møbelbranchen,
men ikke et krav.

Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventes
weekendarbejde 2 weekender i måneden.

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?
My Home Møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med
36 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm, hvor hovedkontoret og centrallageret er placeret i Fårup ved Randers.
For flere informationer: www.myhomemøbler.dk
Ønsket tiltrædelse senest den 1. Februar. 2020.

Vil du være en del af vores team? Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling?
Så send din Ansøgning og CV til Butikschef: Safa Sharifyar på mail.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Detailchef: Hans Christian på mobil +45 42 30 40 06
Ansøgningsfrist: Ansøgninger vil blive behandlet løbende - senest ansøgningsfrist er d.1. Februar.

My Home ThistedThisted2020-01-06T00:00:002020-02-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent - morgen - 8 timer om ugen - Nørresundby

Lidl Danmark K/S Administration

Nørresundby
Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens...
Indrykket:12. december 2019

Salgsassistent til tøjbutikken SIW i Aabybro

EC-FASHION ApS

Brønderslev
Vi søger en salgsassistent med passion for mode og tidenstrend. Vi er en nyåbnet tøjbutik i udvikling, så ved du, hvordan man skaber indbydende rammer i modebranchensom kan begejstre og inspirere, så er det dig vi har brug for. Vi forventerat du: Er...
Indrykket:10. januar 2020

Møbel sælger til My Home Møbler Frederikshavn

MY HOME 3 A/S

Fårup
Hos My Home Møbler søger vi en engageret salgsorienteret møbelsælger.Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelsemed mange gøremål:- Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Admini...
Indrykket:16. januar 2020

Butiksassistent på 30-37 timer søges

Konditoriet

Fjerritslev
Konditoriet i Fjerritslev søger butiksassistent Vi forventer, at du: Har evnen og viljen til at sætte salg og personlig betjening i højsædet Føler ansvar for, at vore kunder oplever en præsentabel og salgsklar disk hele dagen Har en positiv og imøde...
Indrykket:11. december 2019

Møbelsælger til My Home Møbler Thisted

My Home Thisted

Thisted
Hos My Home Møbler søger vi en engageret salgsorienteret møbelsælger.Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelsemed mange gøremål:- Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Admini...
Indrykket:6. januar 2020