Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BPMN-specialist søges til den kommende Vurderingsstyrelse

Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Vi har i den forbindelse behov for en specialist inden for Business Process Management, og som gerne har erfaring med at arbejde i processtyringsværktøjet QualiWare.

QualiWare anvendes til at dokumentere Vurderingsstyrelsen administrationsgrundlag. Det betyder, at styrelsens processer nedbrydes helt ned til instrukser, som beskriver de daglige arbejdsopgaver til sagsbehandlerne. Processerne udstilles til sagsbehandlerne i en web-portal kaldet VidensRUMMET.


Nyoprettet stilling med fokus på formidling og procesmodellering.
I kontoret Jura og Kvalitet indgår du i et nyetableret og stærkt team med fagligt dygtige og engagerede kolleger. Med dig ombord er du med til at opbygge og videreudvikle vores fagligt stærke sparringsmiljø i en tillidsfuld atmosfære, hvor vi hjælper hinanden.

Helt overordnet har du fokus på den gode interaktion mellem mennesker, it og information igennem VidensRUMMET. Du skal, i tæt samarbejde med dine kollegaer, omsætte et videnstungt og komplekst fagområde til let forståelige instrukser. Du vil derfor naturligt opbygge en grundlæggende viden om ejendomsvurdering, den tilknyttede lovgivning og de relevante it-systemer, der anvendes til ejendomsvurdering.

Du vil også få et tæt samarbejde med den centralt placerede administrator, så I i fællesskab kan sikre en optimal udnyttelse af værktøjets muligheder for formidling.

Din dagligdag vil foregå i et tæt fagfællesskab på tværs af forskellige faggrupper samt i spændingsfeltet mellem den tekniske udviklingsdel og driftsorganisationen. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion til fagområdet.

Dine primære opgaver vil således være at:

  • modellere processer i henhold til BPMN 2.0 standard og i compliance med vores interne fastlagte konventioner,
  • indarbejde, modellere og vedligholde indhold i QualiWare løsningen,
  • kvalitetssikre indhold og sikre compliance mod vores modelleringskonventioner,
  • facilitere workshops med videnspersoner for at sikre en optimal dokumentation,
  • sikre løbende procesoptimering i samarbejde med procesejere.

Afhængig af erfaringer og kompetencer vil du også kunne få opgaver som forfatter af indhold og eventuelt mindre opgaver inden for konfigurering af værktøjet.

Samarbejdsdygtig og fagligt kompetent profil
Har du lyst til at være med til at opbygge en ny styrelse, finder du det motiverende med en bred opgavepalette, og vil du have kolleger, der brænder for sagen, så er Vurdering i SKAT det rette sted for dig.

Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse kombineret med en solid erfaring i procesmodellering. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i QualiWare.

Vi lægger vægt på erfaring med:

  • formidling af videnstung information
  • modellering af forretningsprocesser, herunder BPMN 2.0
  • governance af forretningsprocesser
  • grundlæggende viden om den mest basale konfigurering af QualiWare

Som person bidrager du til det kollegiale sammenhold, du tager ansvar og er med til at opretholde, at vores faglige leverancer har et højt niveau. Du er i din arbejdsstil meget detaljeorienteret, metodisk og struktureret, og i din kommunikation er du skarp såvel skriftligt som mundtligt. Du trives med at samarbejde, og med dit gå-på-mod og gode humør holder du gejsten oppe i opbygningen af enheden.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 24. april 2018. Første samtale vil foregå i uge 17.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Stine Kvist Kristiansen på tlf.: 7237 1308.

Tiltrædelse er 1. juni 2018 eller hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.
Da din stilling forventes at kræve tæt samarbejde med udviklingsorganisationen ”ICE”, kan du i en periode få hel eller delvis arbejdsplads på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Forud for ansættelse vil vi indhente straffeattest og anvende test.

Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige.

Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791583Phoenix-281ab3d312018-04-11T14:02:19.183BPMN-specialist søges til den kommende VurderingsstyrelseVurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Vi har i den forbindelse behov for en specialist inden for Business Process Management, og som gerne har erfaring med at arbejde i processtyringsværktøjet QualiWare.

QualiWare anvendes til at dokumentere Vurderingsstyrelsen administrationsgrundlag. Det betyder, at styrelsens processer nedbrydes helt ned til instrukser, som beskriver de daglige arbejdsopgaver til sagsbehandlerne. Processerne udstilles til sagsbehandlerne i en web-portal kaldet VidensRUMMET.


Nyoprettet stilling med fokus på formidling og procesmodellering.
I kontoret Jura og Kvalitet indgår du i et nyetableret og stærkt team med fagligt dygtige og engagerede kolleger. Med dig ombord er du med til at opbygge og videreudvikle vores fagligt stærke sparringsmiljø i en tillidsfuld atmosfære, hvor vi hjælper hinanden.

Helt overordnet har du fokus på den gode interaktion mellem mennesker, it og information igennem VidensRUMMET. Du skal, i tæt samarbejde med dine kollegaer, omsætte et videnstungt og komplekst fagområde til let forståelige instrukser. Du vil derfor naturligt opbygge en grundlæggende viden om ejendomsvurdering, den tilknyttede lovgivning og de relevante it-systemer, der anvendes til ejendomsvurdering.

Du vil også få et tæt samarbejde med den centralt placerede administrator, så I i fællesskab kan sikre en optimal udnyttelse af værktøjets muligheder for formidling.

Din dagligdag vil foregå i et tæt fagfællesskab på tværs af forskellige faggrupper samt i spændingsfeltet mellem den tekniske udviklingsdel og driftsorganisationen. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion til fagområdet.

Dine primære opgaver vil således være at:

  • modellere processer i henhold til BPMN 2.0 standard og i compliance med vores interne fastlagte konventioner,
  • indarbejde, modellere og vedligholde indhold i QualiWare løsningen,
  • kvalitetssikre indhold og sikre compliance mod vores modelleringskonventioner,
  • facilitere workshops med videnspersoner for at sikre en optimal dokumentation,
  • sikre løbende procesoptimering i samarbejde med procesejere.

Afhængig af erfaringer og kompetencer vil du også kunne få opgaver som forfatter af indhold og eventuelt mindre opgaver inden for konfigurering af værktøjet.

Samarbejdsdygtig og fagligt kompetent profil
Har du lyst til at være med til at opbygge en ny styrelse, finder du det motiverende med en bred opgavepalette, og vil du have kolleger, der brænder for sagen, så er Vurdering i SKAT det rette sted for dig.

Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse kombineret med en solid erfaring i procesmodellering. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i QualiWare.

Vi lægger vægt på erfaring med:

  • formidling af videnstung information
  • modellering af forretningsprocesser, herunder BPMN 2.0
  • governance af forretningsprocesser
  • grundlæggende viden om den mest basale konfigurering af QualiWare

Som person bidrager du til det kollegiale sammenhold, du tager ansvar og er med til at opretholde, at vores faglige leverancer har et højt niveau. Du er i din arbejdsstil meget detaljeorienteret, metodisk og struktureret, og i din kommunikation er du skarp såvel skriftligt som mundtligt. Du trives med at samarbejde, og med dit gå-på-mod og gode humør holder du gejsten oppe i opbygningen af enheden.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 24. april 2018. Første samtale vil foregå i uge 17.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Stine Kvist Kristiansen på tlf.: 7237 1308.

Tiltrædelse er 1. juni 2018 eller hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.
Da din stilling forventes at kræve tæt samarbejde med udviklingsorganisationen ”ICE”, kan du i en periode få hel eller delvis arbejdsplads på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Forud for ansættelse vil vi indhente straffeattest og anvende test.

Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige.

Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-04-25T00:51:25.573 Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Vi har i den forbindelse behov for en specialist inden for Business Process Management, og som gerne har erfaring med at arbejde i processtyringsværktøjet QualiWare. QualiWare anvendes til at dokumentere Vurderingsstyrelsen administrationsgrundlag. Det betyder, at styrelsens processer nedbrydes helt ned til instrukser, som beskriver de daglige arbejdsopgaver til sagsbehandlerne. Processerne udstilles til sagsbehandlerne i en web-portal kaldet VidensRUMMET. Nyoprettet stilling med fokus på formidling og procesmodellering. I kontoret Jura og Kvalitet indgår du i et nyetableret og stærkt team med fagligt dygtige og engagerede kolleger. Med dig ombord er du med til at opbygge og videreudvikle vores fagligt stærke sparringsmiljø i en tillidsfuld atmosfære, hvor vi hjælper hinanden. Helt overordnet har du fokus på den gode interaktion mellem mennesker, it og information igennem VidensRUMMET. Du skal, i tæt samarbejde med dine kollegaer, omsætte et videnstungt og komplekst fagområde til let forståelige instrukser. Du vil derfor naturligt opbygge en grundlæggende viden om ejendomsvurdering, den tilknyttede lovgivning og de relevante it-systemer, der anvendes til ejendomsvurdering. Du vil også få et tæt samarbejde med den centralt placerede administrator, så I i fællesskab kan sikre en optimal udnyttelse af værktøjets muligheder for formidling. Din dagligdag vil foregå i et tæt fagfællesskab på tværs af forskellige faggrupper samt i spændingsfeltet mellem den tekniske udviklingsdel og driftsorganisationen. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion til fagområdet. Dine primære opgaver vil således være at: modellere processer i henhold til BPMN 2.0 standard og i compliance med vores interne fastlagte konventioner, indarbejde, modellere og vedligholde indhold i QualiWare løsningen, kvalitetssikre indhold og sikre compliance mod vores modelleringskonventioner, facilitere workshops med videnspersoner for at sikre en optimal dokumentation, sikre løbende procesoptimering i samarbejde med procesejere. Afhængig af erfaringer og kompetencer vil du også kunne få opgaver som forfatter af indhold og eventuelt mindre opgaver inden for konfigurering af værktøjet. Samarbejdsdygtig og fagligt kompetent profil Har du lyst til at være med til at opbygge en ny styrelse, finder du det motiverende med en bred opgavepalette, og vil du have kolleger, der brænder for sagen, så er Vurdering i SKAT det rette sted for dig. Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse kombineret med en solid erfaring i procesmodellering. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i QualiWare. Vi lægger vægt på erfaring med: formidling af videnstung information modellering af forretningsprocesser, herunder BPMN 2.0 governance af forretningsprocesser grundlæggende viden om den mest basale konfigurering af QualiWare Som person bidrager du til det kollegiale sammenhold, du tager ansvar og er med til at opretholde, at vores faglige leverancer har et højt niveau. Du er i din arbejdsstil meget detaljeorienteret, metodisk og struktureret, og i din kommunikation er du skarp såvel skriftligt som mundtligt. Du trives med at samarbejde, og med dit gå-på-mod og gode humør holder du gejsten oppe i opbygningen af enheden. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket søg stillingen senest den 24. april 2018. Første samtale vil foregå i uge 17. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Stine Kvist Kristiansen på tlf.: 7237 1308. Tiltrædelse er 1. juni 2018 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Da din stilling forventes at kræve tæt samarbejde med udviklingsorganisationen ICE , kan du i en periode få hel eller delvis arbejdsplads på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Forud for ansættelse vil vi indhente straffeattest og anvende test. Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet281ab3d3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112334&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3212601Vurdering i SKAT11Østbanegade 1232100København Ø72371308DKDanmark155.7055020012.58975400
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent553281JobNet48072911000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=281ab3d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=281ab3d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=281ab3d3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=281ab3d3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Vurdering i SKAT er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354293699Camillacamilla.haney@skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK