Gem job

Brænder du for administrative opgaver og er du omstillingsparat? Så læs mere her.

VKCONSULTING søger administrative medarbejdere

Jobbet:
Da flere af vores samarbejdspartnere på Fyn og i Trekantområdet har travlt, søger VKCONSULTING to administrative medarbejdere. Der er som udgangspunkt tale om vikariater af 3-6 måneders varighed og ofte med gode muligheder for efterfølgende fastansættelse.

Opgaverne kan omfatte:

  • Håndtering af indgående telefonopkald og mails
  • Modtagelse af kunder og gæster i receptionen
  • Klargøring af mødelokaler
  • Ordrebehandling

Vi forventer:
Du er kontoruddannet eller har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft daglig kundekontakt via telefon, mail og personligt. Har du erfaring med mindre bogholderiopgaver er det kun en fordel. Du har flair for IT, herunder Office-pakken. Du har et stort overblik, kan holde mange bolde i luften og har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Personlige kvalifikationer: 
Du er udadvendt, møder folk med et smil og er kendt for at være serviceminded og hjælpsom af natur. Din måde at arbejde på er præget af struktur og engagement, og du trives i en stilling, hvor du tager ansvar og har en bred kontaktflade, både internt og eksternt. Din tilgang til dine opgaver er fleksibel og løsningsorienteret, og du arbejder selvstændigt og koncentreret med fokus på at give alle en imødekommende og venlig behandling. Du er fleksibel på både mødetider og timeantal, og er frisk på at udvide dit erhvervsnetværk ved arbejde hos flere forskellige virksomheder.

Vi tilbyder:
Som vikar får du mulighed for at investere i egen udvikling, få flere kompetencer på CV’et samt erfaring med ny branche, kollegaer og netværk. Du kommer i betragtning til spændende vikariater og konsulentstillinger, hvor du bliver en del af professionelle teams og får gode muligheder for en varig stilling. Løn efter kvalifikationer.

Din ansøgning:
Kan du se dig selv i et vikariat som dette, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket i denne ansøgningsformular. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Line Askær på 70 15 20 10, alle hverdage.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Provstisekretær – Økonomi søges til Kerteminde – N...

Kerteminde-Nyborg Provsti

Kerteminde
En stilling som sekretær for provsten og provstiudvalget i Kerteminde - Nyborg provsti er ledig til besættelse 1. august 2022 eller efter aftale. Stillingen opslås med et timetal på 30 timer og har provstiets økonomi som kerneopgave. Kerteminde-Nybor...
24. juni 2022

kontorassistent søges

GLENTEVEJS ANTENNELAUG

Odense C
Vi søger en selvstændig og struktureret kontorassistent med fokus på bl.a. medlemsbetjening og andre administrative arbejdsopgaver. Tænder du på udvikling? Som person elsker du udfordringer, samt trives godt i et uformelt miljø, hvor vi løfter i flok...
24. juni 2022

Lægesekretær/sundhedsservicesekretær/kontorassiste...

Neurokirurgisk Afdeling U Odense

Odense C
Stillingen er en kombinationsstilling, hvor du, ud over opgaver vedrørende den rygkirurgiske database DaneSpine, også skal besvare telefonopkald, behandle indgående post, herunder besvare forespørgsler fra kommuner og forsikringsselskaber, afløsning ...
27. juni 2022

Brænder du for administrative opgaver og er du omstillingsparat? Så læs mere her.

VKCONSULTING søger administrative medarbejdere

Jobbet:
Da flere af vores samarbejdspartnere på Fyn og i Trekantområdet har travlt, søger VKCONSULTING to administrative medarbejdere. Der er som udgangspunkt tale om vikariater af 3-6 måneders varighed og ofte med gode muligheder for efterfølgende fastansættelse.

Opgaverne kan omfatte:

  • Håndtering af indgående telefonopkald og mails
  • Modtagelse af kunder og gæster i receptionen
  • Klargøring af mødelokaler
  • Ordrebehandling

Vi forventer:
Du er kontoruddannet eller har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft daglig kundekontakt via telefon, mail og personligt. Har du erfaring med mindre bogholderiopgaver er det kun en fordel. Du har flair for IT, herunder Office-pakken. Du har et stort overblik, kan holde mange bolde i luften og har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Personlige kvalifikationer: 
Du er udadvendt, møder folk med et smil og er kendt for at være serviceminded og hjælpsom af natur. Din måde at arbejde på er præget af struktur og engagement, og du trives i en stilling, hvor du tager ansvar og har en bred kontaktflade, både internt og eksternt. Din tilgang til dine opgaver er fleksibel og løsningsorienteret, og du arbejder selvstændigt og koncentreret med fokus på at give alle en imødekommende og venlig behandling. Du er fleksibel på både mødetider og timeantal, og er frisk på at udvide dit erhvervsnetværk ved arbejde hos flere forskellige virksomheder.

Vi tilbyder:
Som vikar får du mulighed for at investere i egen udvikling, få flere kompetencer på CV’et samt erfaring med ny branche, kollegaer og netværk. Du kommer i betragtning til spændende vikariater og konsulentstillinger, hvor du bliver en del af professionelle teams og får gode muligheder for en varig stilling. Løn efter kvalifikationer.

Din ansøgning:
Kan du se dig selv i et vikariat som dette, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket i denne ansøgningsformular. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Line Askær på 70 15 20 10, alle hverdage.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Provstisekretær – Økonomi søges til Kerteminde – N...

Kerteminde-Nyborg Provsti

Kerteminde
En stilling som sekretær for provsten og provstiudvalget i Kerteminde - Nyborg provsti er ledig til besættelse 1. august 2022 eller efter aftale. Stillingen opslås med et timetal på 30 timer og har provstiets økonomi som kerneopgave. Kerteminde-Nybor...
24. juni 2022

kontorassistent søges

GLENTEVEJS ANTENNELAUG

Odense C
Vi søger en selvstændig og struktureret kontorassistent med fokus på bl.a. medlemsbetjening og andre administrative arbejdsopgaver. Tænder du på udvikling? Som person elsker du udfordringer, samt trives godt i et uformelt miljø, hvor vi løfter i flok...
24. juni 2022

Lægesekretær/sundhedsservicesekretær/kontorassiste...

Neurokirurgisk Afdeling U Odense

Odense C
Stillingen er en kombinationsstilling, hvor du, ud over opgaver vedrørende den rygkirurgiske database DaneSpine, også skal besvare telefonopkald, behandle indgående post, herunder besvare forespørgsler fra kommuner og forsikringsselskaber, afløsning ...
27. juni 2022