Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at give kunderne den absolut bedste oplevelse? Bliv kundeservicerågiver hos Webhelp!

Customer Service Webhelp Copenhagen

Er du serviceminded ud over det sædvanlige, og drives du af at hjælpe mennesker? Så har du nu muligheden til at blive en del af en global virksomhed, hvor dine udviklingsmuligheder er i højsædet.


Webhelp tilbyder rammerne for et ekstremt lærerigt og sjovt job, hvor du har mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Dit job hos os vil bestå i at rådgive danske og, i perioder, britiske kunder, for et af verdens mest innovative og populære IT-brands, med produkter som telefoner og computere. Du vil som advisor, finde løsninger og formidle disse videre, så kunderne kan vende glade tilbage til deres teknologiske dagligdag.

Advisorne definerer virksomheden, og du får derfor mulighed for udvikling og progression både gennem den indledende oplæring, samt den senere træning for at avancere din viden og position. Målsætningen er klar; det er din udvikling der er i fokus. Din ansvarlighed, kreativitet og engagement for arbejdet, er hvad vi er afhængige af fra dig. Resten, og meget mere, kan vi lære dig.

Din udvikling fortsætter
I takt med at du udvikler dig i rollen, vil du få mere ansvar i selve organisationen. Vi har mange karrieremuligheder, og såfremt du har det rette engagement, kan det være her din fremtidige karriere ligger.

Covid19 og Webhelp
Grundet coronasituationen vil arbejdet foregå hjemmefra. Det betyder at vi i øjeblikket leder efter medarbejdere der enten har erfaring med at arbejde hjemme, eller kan se sig selv i et sådan miljø. Specifikt ønsker vi at du som kandidat, reflekterer over om hvorvidt du kan se dig selv arbejde hjemme i en længere periode. Vi forventer at de kandidater vi får ind, har truffet et aktivt valg om at kunne arbejde sammen med nye kollegaer og ledere på distancen, og yderligere, at du som kandidat besidder den selvdisciplin der skal til for at strukturere en hjemmearbejdsdag.

Hvis du har yderligere spørgsmål til Webhelps coronaforanstaltninger er du velkommen til at kontakte Kris Cronberg på +45 2753 5009.

Rekrutteringsprocessen
Lyder dette som noget for dig, vil vi opfordre til at søge stillingen snarest. Når du har registreret din korte ansøgning, vil du blive inviteret til to tests fra vores samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at du gennemfører testene hurtigst muligt, så vi kan tage dig videre i rekrutteringsprocessen.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores recruiter Kris Cronberg på telefon +45 27535009.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

START: 31. Marts 2021

ARBEJDSSTED: Hjemmearbejde

STILLINGSTYPE: Fuldtidsstilling

ARBEJDSTIDER: Mandag - Søndag 08.00-20.00

SIDSTE ANSØGNINGSFRIST:  30. Marts 2021
 
Making business more human for the worlds most exciting brands.

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

Its through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the worlds most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.