Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at lave et godt fritidstilbud og en god skole?

Skolerne i Snekkersten søger en udviklingsorienteret, nysgerrig og tydelig SFO-leder for afdelingerne på Borupgårdskolen og Snekkersten Skole

Stillingsprofil:
Som SFO-leder skal du være med til at skabe en stærk fritidskultur omkring Skolerne i Snekkersten, og fortsat styrke samarbejdet mellem skolens fagprofessioner.
Fritidstilbuddet skal være et naturligt og attraktivt valg for børn og deres forældre. Det kræver at SFO-lederen arbejder målrettet med både børn, forældre og medarbejderes tilknytning til SFO.
Du skal gennem din ledelse medvirke til at skabe en attraktiv arbejdsplads med høje faglige ambitioner. Det kræver en visionær, tillidsbaseret og anerkendende ledelsesstil, der inviterer og motiverer til arbejdet med udviklingen af SFO igennem inddragelse af medarbejderne. Det kræver samtidigt også, at der stilles tydelige forventninger til medarbejderne, og at der følges op på disse løbende.
SFO-lederen indgår i den samlede ledelse af skolen og refererer direkte til DPL for fritidsområdet.

For dig gælder, at:
- du har en anerkendende og respektfuld tilgang til både børn, forældre og medarbejdere
- du er omstillingsparat, handlekraftig, og i besiddelse af et godt overblik.
- du er i stand til at formulere dig fagligt, skriftligt såvel som mundtligt.
- du har en pædagogisk uddannelse og gerne ledelseserfaring
- du er fagligt velfunderet, gerne med erfaringer med aldersgruppen 6-9 år
- du er god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt
- du vægter gode og respektfulde relationer til børn, forældre og kolleger højt
- du er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag
- du er god til at lede mennesker og kan træffe kvalificerede beslutninger ud fra retning og mål
- du kan inspirere, samarbejde og sætte mål på tværs af kulturer og faggrupper
- du har en nysgerrig og reflekterende tilgang til egen og andres praksis
- du er åben for nye ideer
- du er et positivt menneske, har god energi og humor

Vi tilbyder:

En skole med en ambitiøs vision for fritidsområdet, som er i øjenhøjde med moderne børns drømme om et attraktivt fritidsliv.

Vores værdigrundlag ”Høje ambitioner og tydelige forventninger” er noget vi praktiserer i vores dagligdag og vores udgangspunkter er altid at:
Vi tror på vores elever
Læring virker bedst når det giver mening
Alle elever skal lære noget

Se mere på vores hjemmeside http://snekkerstenskole.dk/vores-skole/ (http://snekkerstenskole.dk/vores-skole/)
Du er velkommen til at rette henvendelse med spørgsmål eller aftale om besøg til skoleleder Tanja Steffe Nøhr på 25313506, da DPL for fritidsområdet Leise Theilgaard er på ferie.
Du finder job- og personbeskrivelse til stillingen her: http://skolerne-i-snekkersten.dk/

Ansøgningsfristen er mandag den 14. februar 2019 kl. 23.59

Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 21.2 i tidsrummet fra 15.00-20.00

Ansættelse pr. 1. April 2019.

Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932240Phoenix-de2913c312018-12-21T00:00:00Brænder du for at lave et godt fritidstilbud og en god skole?Skolerne i Snekkersten søger en udviklingsorienteret, nysgerrig og tydelig SFO-leder for afdelingerne på Borupgårdskolen og Snekkersten Skole

Stillingsprofil:
Som SFO-leder skal du være med til at skabe en stærk fritidskultur omkring Skolerne i Snekkersten, og fortsat styrke samarbejdet mellem skolens fagprofessioner.
Fritidstilbuddet skal være et naturligt og attraktivt valg for børn og deres forældre. Det kræver at SFO-lederen arbejder målrettet med både børn, forældre og medarbejderes tilknytning til SFO.
Du skal gennem din ledelse medvirke til at skabe en attraktiv arbejdsplads med høje faglige ambitioner. Det kræver en visionær, tillidsbaseret og anerkendende ledelsesstil, der inviterer og motiverer til arbejdet med udviklingen af SFO igennem inddragelse af medarbejderne. Det kræver samtidigt også, at der stilles tydelige forventninger til medarbejderne, og at der følges op på disse løbende.
SFO-lederen indgår i den samlede ledelse af skolen og refererer direkte til DPL for fritidsområdet.

For dig gælder, at:
- du har en anerkendende og respektfuld tilgang til både børn, forældre og medarbejdere
- du er omstillingsparat, handlekraftig, og i besiddelse af et godt overblik.
- du er i stand til at formulere dig fagligt, skriftligt såvel som mundtligt.
- du har en pædagogisk uddannelse og gerne ledelseserfaring
- du er fagligt velfunderet, gerne med erfaringer med aldersgruppen 6-9 år
- du er god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt
- du vægter gode og respektfulde relationer til børn, forældre og kolleger højt
- du er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag
- du er god til at lede mennesker og kan træffe kvalificerede beslutninger ud fra retning og mål
- du kan inspirere, samarbejde og sætte mål på tværs af kulturer og faggrupper
- du har en nysgerrig og reflekterende tilgang til egen og andres praksis
- du er åben for nye ideer
- du er et positivt menneske, har god energi og humor

Vi tilbyder:

En skole med en ambitiøs vision for fritidsområdet, som er i øjenhøjde med moderne børns drømme om et attraktivt fritidsliv.

Vores værdigrundlag ”Høje ambitioner og tydelige forventninger” er noget vi praktiserer i vores dagligdag og vores udgangspunkter er altid at:
Vi tror på vores elever
Læring virker bedst når det giver mening
Alle elever skal lære noget

Se mere på vores hjemmeside http://snekkerstenskole.dk/vores-skole/ (http://snekkerstenskole.dk/vores-skole/)
Du er velkommen til at rette henvendelse med spørgsmål eller aftale om besøg til skoleleder Tanja Steffe Nøhr på 25313506, da DPL for fritidsområdet Leise Theilgaard er på ferie.
Du finder job- og personbeskrivelse til stillingen her: http://skolerne-i-snekkersten.dk/

Ansøgningsfristen er mandag den 14. februar 2019 kl. 23.59

Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 21.2 i tidsrummet fra 15.00-20.00

Ansættelse pr. 1. April 2019.

Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-02-15T00:50:35.940 Skolerne i Snekkersten søger en udviklingsorienteret, nysgerrig og tydelig SFO-leder for afdelingerne på Borupgårdskolen og Snekkersten SkoleStillingsprofil:Som SFO-leder skal du være med til at skabe en stærk fritidskultur omkring Skolerne i Snekkersten, og fortsat styrke samarbejdet mellem skolens fagprofessioner.Fritidstilbuddet skal være et naturligt og attraktivt valg for børn og deres forældre. Det kræver at SFO-lederen arbejder målrettet med både børn, forældre og medarbejderes tilknytning til SFO.Du skal gennem din ledelse medvirke til at skabe en attraktiv arbejdsplads med høje faglige ambitioner. Det kræver en visionær, tillidsbaseret og anerkendende ledelsesstil, der inviterer og motiverer til arbejdet med udviklingen af SFO igennem inddragelse af medarbejderne. Det kræver samtidigt også, at der stilles tydelige forventninger til medarbejderne, og at der følges op på disse løbende.SFO-lederen indgår i den samlede ledelse af skolen og refererer direkte til DPL for fritidsområdet.For dig gælder, at: - du har en anerkendende og respektfuld tilgang til både børn, forældre og medarbejdere- du er omstillingsparat, handlekraftig, og i besiddelse af et godt overblik.- du er i stand til at formulere dig fagligt, skriftligt såvel som mundtligt.- du har en pædagogisk uddannelse og gerne ledelseserfaring- du er fagligt velfunderet, gerne med erfaringer med aldersgruppen 6-9 år- du er god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt- du vægter gode og respektfulde relationer til børn, forældre og kolleger højt- du er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag- du er god til at lede mennesker og kan træffe kvalificerede beslutninger ud fra retning og mål- du kan inspirere, samarbejde og sætte mål på tværs af kulturer og faggrupper- du har en nysgerrig og reflekterende tilgang til egen og andres praksis- du er åben for nye ideer- du er et positivt menneske, har god energi og humorVi tilbyder:En skole med en ambitiøs vision for fritidsområdet, som er i øjenhøjde med moderne børns drømme om et attraktivt fritidsliv. Vores værdigrundlag Høje ambitioner og tydelige forventninger er noget vi praktiserer i vores dagligdag og vores udgangspunkter er altid at: Vi tror på vores eleverLæring virker bedst når det giver meningAlle elever skal lære nogetSe mere på vores hjemmeside http: snekkerstenskole.dk vores-skole (http: snekkerstenskole.dk vores-skole )Du er velkommen til at rette henvendelse med spørgsmål eller aftale om besøg til skoleleder Tanja Steffe Nøhr på 25313506, da DPL for fritidsområdet Leise Theilgaard er på ferie.Du finder job- og personbeskrivelse til stillingen her: http: skolerne-i-snekkersten.dk Ansøgningsfristen er mandag den 14. februar 2019 kl. 23.59Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 21.2 i tidsrummet fra 15.00-20.00Ansættelse pr. 1. April 2019.Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11Jobnetde2913c3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=320280EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3421950Skolerne i Snekkersten11Smakkevej 23070Snekkersten49283500DKDanmark0
tsn08@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent684367JobNet491943449194341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de2913c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=de2913c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de2913c3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de2913c3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Energi/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Industri?12008001Dansk3Læse/ tale813101Brænder28Industri29Energi359805079Tanja Steffetsn08@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark329959259Vi søger jer der brænder for udvikling af vores kommuneRobot Projektledere til Center for Ejendomme og Intern Service Fredensborg Kommune har høje ambitioner med udvikling af vores kommunale bygninger og arealer. Vi søger derfor to knivskarpe projektledere, som kan drible med mange bolde i luften på samme tid. I den ene stilling vil du komme til at arbejde meget strategisk og indledningsvis bl.a. med optimeret arealudnyttelse af vores bygninger samt en ny ejendomsstrategi. I den anden stilling vil du som bygherre komme til at arbejde med styring af større byggeprojekter som f.eks. en ny skole, svømmehal, plejecenter mv. For begge stillinger gælder, at der er tale om komplekse opgaver, som er tværgående i organisationen og som kræver stærke kompetencer inden for strategisk projektledelse, kreativitet, gode samarbejdsevner og et byggefagligt overblik. Eksempel på en arbejdsdag: Din hverdag vil ofte starte på kontoret, hvor du møder nogle af dine 55 kollegaer. Der er allerede en summen af liv i storrumskontoret, hvor ingeniørerne er ved at løse en akut opgave med manglende varme i en daginstitution, arkitekterne diskuterer indretning af et nyt bibliotek, mens it-supporten servicerer vores kollegaer. Du har i dag planlagt en besigtigelse med en ekstern rådgiver på en skole og senere skal du, som projektleder, fremlægge seneste status på et større renoveringsprojekt for styregruppen. I løbet af dagen bliver du inddraget af en kollega fra et andet center for sparring omkring udarbejdelse af en business case på et kommende projekt. Der er mange bolde i luften og opgaverne kræver, at du kan få mange fagligheder til at spille sammen og kan håndtere komplekse projekter og processer, som har politisk fokus. Krav til dig: For at du kan løse de mangesidede opgaver, forventer vi, at du har indgående praktisk erfaring fra projektledelse i en politisk styret organisation og endvidere har en byggefaglig uddannelse. Du skal som projektleder selvstændigt kunne drive et projekt i alle dets faser. Det er vigtigt, at du formår at bevare det store overblik samtidig med, at du har sans for detaljerne. Vi har brug for, at du kan se mulighederne frem for begrænsningerne og stærke kommunikative evner både mundtligt og skriftligt er en nødvendighed. Personligt er det vigtigt, at du ser det som en styrke for dit arbejde at være i tæt samarbejde med forskellige fagligheder, og at du kan håndtere samspillet. Som strategisk projektleder vil du indledningsvis bl.a. få ansvar for: Udarbejdelse af ejendomsstrategi og revidering af politik for de kommunale ejendomme Forslag til konsolidering af funktioner fordelt på flere ejendomme, (kloge m2), herunder tilstandsvurdering af vores bygninger Deltagelse i flere tværfaglige og strategiske udviklingsprojekter af kommunens bygninger og bymiljøer Som byggefaglig projektleder vil du indledningsvis bl.a. få ansvar for: Varetagelse af bygherrefunktionen ved større byggeopgaver herunder gennemfører udbud og kontraktforhandlinger på egen hånd Byggeteknisk repræsentant ved større tværorganisatoriske projekter Rådgivning om arkitektoniske, byggetekniske og byggeøkonomiske forhold Vi tilbyder: Et attraktivt, udfordrende, selvstændigt og vedkommende job med plads til udvikling og nytænkning i opgavevaretagelsen Mulighed for at være med hvor det sker Minimum 55 rare kollegaer i vores center, som har ansvar for drift, vedligehold, bygherre rådgivning, projektledelse, energistyring, it support og meget mere Læs mere i Jobprofilen. Vi har fast arbejdsplads på Rådhuset i Kokkedal- som ligger tæt på motorvejen, - men vi skal dagligt ud til vores bygninger, som ligger i hele kommunen. Til det har vi elbiler til rådighed så det er vigtigt, at du har kørekort. Vil du vide mere? Så kontakt endelig teamleder Helle Hallberg på telefon 72 56 59 51 eller Centerchef Anette Barnkob på tlf. 72 56 59 30. Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning snarest muligt dog senest 22. marts 2019. Ansættelsessamtaler afholdes i takt med modtagelse af ansøgninger med henblik på efterfølgende ansættelse snarest mulig.Projektledere til Center for Ejendomme og Intern Service

Fredensborg Kommune har høje ambitioner med udvikling af vores kommunale bygninger og arealer. Vi søger derfor to knivskarpe projektledere, som kan drible med mange bolde i luften på samme tid.

I den ene stilling vil du komme til at arbejde meget strategisk og indledningsvis bl.a. med optimeret arealudnyttelse af vores bygninger samt en ny ejendomsstrategi.

I den anden stilling vil du som bygherre komme til at arbejde med styring af større byggeprojekter som f.eks. en ny skole, svømmehal, plejecenter mv.

For begge stillinger gælder, at der er tale om komplekse opgaver, som er tværgående i organisationen og som kræver stærke kompetencer inden for strategisk projektledelse, kreativitet, gode samarbejdsevner og et byggefagligt overblik.

Eksempel på en arbejdsdag:
Din hverdag vil ofte starte på kontoret, hvor du møder nogle af dine 55 kollegaer. Der er allerede en summen af liv i storrumskontoret, hvor ingeniørerne er ved at løse en akut opgave med manglende varme i en daginstitution, arkitekterne diskuterer indretning af et nyt bibliotek, mens it-supporten servicerer vores kollegaer.
Du har i dag planlagt en besigtigelse med en ekstern rådgiver på en skole og senere skal du, som projektleder, fremlægge seneste status på et større renoveringsprojekt for styregruppen.
I løbet af dagen bliver du inddraget af en kollega fra et andet center for sparring omkring udarbejdelse af en business case på et kommende projekt.
Der er mange bolde i luften og opgaverne kræver, at du kan få mange fagligheder til at spille sammen og kan håndtere komplekse projekter og processer, som har politisk fokus.

Krav til dig:
For at du kan løse de mangesidede opgaver, forventer vi, at du har indgående praktisk erfaring fra projektledelse i en politisk styret organisation og endvidere har en byggefaglig uddannelse.
Du skal som projektleder selvstændigt kunne drive et projekt i alle dets faser. Det er vigtigt, at du formår at bevare det store overblik samtidig med, at du har sans for detaljerne.

Vi har brug for, at du kan se mulighederne frem for begrænsningerne og stærke kommunikative evner både mundtligt og skriftligt er en nødvendighed. Personligt er det vigtigt, at du ser det som en styrke for dit arbejde at være i tæt samarbejde med forskellige fagligheder, og at du kan håndtere samspillet.

Som strategisk projektleder vil du indledningsvis bl.a. få ansvar for:
 

   • Udarbejdelse af ejendomsstrategi og revidering af politik for de kommunale ejendomme
   • Forslag til konsolidering af funktioner fordelt på flere ejendomme, (kloge m2), herunder tilstandsvurdering af vores bygninger
   • Deltagelse i flere tværfaglige og strategiske udviklingsprojekter af kommunens bygninger og bymiljøer


Som byggefaglig projektleder vil du indledningsvis bl.a. få ansvar for:
 

   • Varetagelse af bygherrefunktionen ved større byggeopgaver herunder gennemfører udbud og kontraktforhandlinger på egen hånd
   • Byggeteknisk repræsentant ved større tværorganisatoriske projekter
   • Rådgivning om arkitektoniske, byggetekniske og byggeøkonomiske forhold


Vi tilbyder:
 

   • Et attraktivt, udfordrende, selvstændigt og vedkommende job med plads til udvikling og nytænkning i opgavevaretagelsen
   • Mulighed for at være med hvor det sker
   • Minimum 55 rare kollegaer i vores center, som har ansvar for drift, vedligehold, bygherre rådgivning, projektledelse, energistyring, it support og meget mere


Læs mere i Jobprofilen.

Vi har fast arbejdsplads på Rådhuset i Kokkedal- som ligger tæt på motorvejen, - men vi skal dagligt ud til vores bygninger, som ligger i hele kommunen. Til det har vi elbiler til rådighed – så det er vigtigt, at du har kørekort.

Vil du vide mere?
Så kontakt endelig teamleder Helle Hallberg på telefon 72 56 59 51 eller Centerchef Anette Barnkob på tlf. 72 56 59 30.
Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning snarest muligt – dog senest 22. marts 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes i takt med modtagelse af ansøgninger med henblik på efterfølgende ansættelse snarest mulig.
 

Fredensborg KommuneKokkedal2019-02-12T00:00:002019-03-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger jer der brænder for udvikling af vores kommune

Fredensborg Kommune

Kokkedal
Projektledere til Center for Ejendomme og Intern Service Fredensborg Kommune har høje ambitioner med udvikling af vores kommunale bygninger og arealer. Vi søger derfor to knivskarpe projektledere, som kan drible med mange bolde i luften på samme tid...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019