Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at yde IT-support i verdensklasse?!

C2IT er en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du hver eneste dag får muligheden for at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer. Du bliver en del af et ungt, uformelt og frisk miljø, hvor vi har stort fokus på teamspirit og udvikling. Vi har i dag kontorer forskellige steder i Danmark, og mulighederne for udvikling er store.

For C2IT er det vigtigt at du som medarbejder trives, og at rammerne er i orden. Vi tilbyder dig derfor:

  • En hverdag hvor vi ”high-fiver” en del

  • En leder med fokus på at dyrke det der tænder gnisten i dig, så du trives og udvikler dig bedst muligt

  • At blive en del af et team med en stærk STAR-kultur (Serviceminded, Teamplayer, Ansvarsbevidst og Resultatorienteret)

  • En arbejdsplads hvor vi bruger EPO for at nå vores mål for Energi, Performance og Oplevelse

  • Kollegaer, du kan forvente, der står op for dig og har din ryg – og også forventer det samme af dig

  • En bred vifte af hyggelige sociale arrangementer

  • …og hvor alt det kedelige som pension, sundhedsforsikring og kantineordning m.v. er en selvfølgelighed

Vi holder konstant fingeren på pulsen hos vores kunder via vores ”LoveScore”, for at sikre at deres oplevelse er helt i top. Du får mulighed for at tage ansvar og skabe tryghed overfor vores kunder, og sørge for de netop får den hjælp de har brug for, så de kan passe deres forretning uden at skulle tænke på IT.

Besidder du masser af go’ energi, er serviceminded og ansvarsbevidst, så vil vi rigtig gerne fejre vores succeser med dig! Vores kemi og din fremtoning vægter vi over dine tekniske kompetencer.

I det daglige vil du, sammen med dine kollegaer, have ansvaret for at servicedesken og telefonsupporten spiller max. Der vil også være tider hvor du vil have on-site opgaver for kunderne, som du selvfølgelig møder med et smil på læben.

Vi forventer du har arbejdet med de fleste af nedenstående begreber:

  • Frontline servicedesk og telefon support

  • Microsoft Active Directory

  • Office 365

  • Microsoft Windows og MacOS operativsystemerne

  • Print

  • Antivirus og evt. andre sikkerhedsprodukter

  • Lettere driftsopgaver som gendannelse af filer, brugeroprettelser, tildeling af adgang og fejlsøgning i server og remote desktop miljøer

Du har en struktureret tilgang til dit arbejde, fokuserer på at skabe resultater og gør hvad der skal til. Du kan have flere års erfaring, eller være ny i faget. Det vigtigste er at du har ”JA-hatten” på, og at du formår at se muligheder fremfor begrænsninger.

Det meste support foregår på dansk og engelsk, og det er derfor et krav at du læser og skriver dette flydende.

Bemærk venligst, at vi ikke søger en elev.

Kan du se dig selv i jobbet, så vil vi rigtig gerne høre mere om dig!

“Vi gør IT simpelt”
Vores altoverskyggende mål er at gøre IT simpelt og skabe et solidt fundament for vores kunder, så de kan optimere og drive deres forretning i stedet for at bokse med IT. Vi er sat i verden for at sørge for, at vores kunder har begge hænder frie til at gøre det, de er bedst til.

Vores kunder spænder fra mindre og mellemstore virksomheder til store virksomheder Vi er en virksomhed i hastig udvikling og med kontorer i Kolding, Esbjerg, Aarhus og Ballerup. Vi har korte beslutningsveje og stor frihed i det daglige arbejde. Omgangstonen er uformel og positiv.


Læs mere om C2IT på www.c2it.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831348Phoenix-da45253612018-06-13T00:00:00Brænder du for at yde IT-support i verdensklasse?!

C2IT er en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du hver eneste dag får muligheden for at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer. Du bliver en del af et ungt, uformelt og frisk miljø, hvor vi har stort fokus på teamspirit og udvikling. Vi har i dag kontorer forskellige steder i Danmark, og mulighederne for udvikling er store.

For C2IT er det vigtigt at du som medarbejder trives, og at rammerne er i orden. Vi tilbyder dig derfor:

  • En hverdag hvor vi ”high-fiver” en del

  • En leder med fokus på at dyrke det der tænder gnisten i dig, så du trives og udvikler dig bedst muligt

  • At blive en del af et team med en stærk STAR-kultur (Serviceminded, Teamplayer, Ansvarsbevidst og Resultatorienteret)

  • En arbejdsplads hvor vi bruger EPO for at nå vores mål for Energi, Performance og Oplevelse

  • Kollegaer, du kan forvente, der står op for dig og har din ryg – og også forventer det samme af dig

  • En bred vifte af hyggelige sociale arrangementer

  • …og hvor alt det kedelige som pension, sundhedsforsikring og kantineordning m.v. er en selvfølgelighed

Vi holder konstant fingeren på pulsen hos vores kunder via vores ”LoveScore”, for at sikre at deres oplevelse er helt i top. Du får mulighed for at tage ansvar og skabe tryghed overfor vores kunder, og sørge for de netop får den hjælp de har brug for, så de kan passe deres forretning uden at skulle tænke på IT.

Besidder du masser af go’ energi, er serviceminded og ansvarsbevidst, så vil vi rigtig gerne fejre vores succeser med dig! Vores kemi og din fremtoning vægter vi over dine tekniske kompetencer.

I det daglige vil du, sammen med dine kollegaer, have ansvaret for at servicedesken og telefonsupporten spiller max. Der vil også være tider hvor du vil have on-site opgaver for kunderne, som du selvfølgelig møder med et smil på læben.

Vi forventer du har arbejdet med de fleste af nedenstående begreber:

  • Frontline servicedesk og telefon support

  • Microsoft Active Directory

  • Office 365

  • Microsoft Windows og MacOS operativsystemerne

  • Print

  • Antivirus og evt. andre sikkerhedsprodukter

  • Lettere driftsopgaver som gendannelse af filer, brugeroprettelser, tildeling af adgang og fejlsøgning i server og remote desktop miljøer

Du har en struktureret tilgang til dit arbejde, fokuserer på at skabe resultater og gør hvad der skal til. Du kan have flere års erfaring, eller være ny i faget. Det vigtigste er at du har ”JA-hatten” på, og at du formår at se muligheder fremfor begrænsninger.

Det meste support foregår på dansk og engelsk, og det er derfor et krav at du læser og skriver dette flydende.

Bemærk venligst, at vi ikke søger en elev.

Kan du se dig selv i jobbet, så vil vi rigtig gerne høre mere om dig!

“Vi gør IT simpelt”
Vores altoverskyggende mål er at gøre IT simpelt og skabe et solidt fundament for vores kunder, så de kan optimere og drive deres forretning i stedet for at bokse med IT. Vi er sat i verden for at sørge for, at vores kunder har begge hænder frie til at gøre det, de er bedst til.

Vores kunder spænder fra mindre og mellemstore virksomheder til store virksomheder Vi er en virksomhed i hastig udvikling og med kontorer i Kolding, Esbjerg, Aarhus og Ballerup. Vi har korte beslutningsveje og stor frihed i det daglige arbejde. Omgangstonen er uformel og positiv.


Læs mere om C2IT på www.c2it.dk

2018-08-09T00:50:37.893 C2IT er en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du hver eneste dag får muligheden for at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer. Du bliver en del af et ungt, uformelt og frisk miljø, hvor vi har stort fokus på teamspirit og udvikling. Vi har i dag kontorer forskellige steder i Danmark, og mulighederne for udvikling er store. For C2IT er det vigtigt at du som medarbejder trives, og at rammerne er i orden. Vi tilbyder dig derfor: En hverdag hvor vi high-fiver en del En leder med fokus på at dyrke det der tænder gnisten i dig, så du trives og udvikler dig bedst muligt At blive en del af et team med en stærk STAR-kultur (Serviceminded, Teamplayer, Ansvarsbevidst og Resultatorienteret) En arbejdsplads hvor vi bruger EPO for at nå vores mål for Energi, Performance og Oplevelse Kollegaer, du kan forvente, der står op for dig og har din ryg og også forventer det samme af dig En bred vifte af hyggelige sociale arrangementer og hvor alt det kedelige som pension, sundhedsforsikring og kantineordning m.v. er en selvfølgelighed Vi holder konstant fingeren på pulsen hos vores kunder via vores LoveScore , for at sikre at deres oplevelse er helt i top. Du får mulighed for at tage ansvar og skabe tryghed overfor vores kunder, og sørge for de netop får den hjælp de har brug for, så de kan passe deres forretning uden at skulle tænke på IT. Besidder du masser af go energi, er serviceminded og ansvarsbevidst, så vil vi rigtig gerne fejre vores succeser med dig! Vores kemi og din fremtoning vægter vi over dine tekniske kompetencer. I det daglige vil du, sammen med dine kollegaer, have ansvaret for at servicedesken og telefonsupporten spiller max. Der vil også være tider hvor du vil have on-site opgaver for kunderne, som du selvfølgelig møder med et smil på læben. Vi forventer du har arbejdet med de fleste af nedenstående begreber: Frontline servicedesk og telefon support Microsoft Active Directory Office 365 Microsoft Windows og MacOS operativsystemerne Print Antivirus og evt. andre sikkerhedsprodukter Lettere driftsopgaver som gendannelse af filer, brugeroprettelser, tildeling af adgang og fejlsøgning i server og remote desktop miljøer Du har en struktureret tilgang til dit arbejde, fokuserer på at skabe resultater og gør hvad der skal til. Du kan have flere års erfaring, eller være ny i faget. Det vigtigste er at du har JA-hatten på, og at du formår at se muligheder fremfor begrænsninger. Det meste support foregår på dansk og engelsk, og det er derfor et krav at du læser og skriver dette flydende. Bemærk venligst, at vi ikke søger en elev. Kan du se dig selv i jobbet, så vil vi rigtig gerne høre mere om dig! Vi gør IT simpelt Vores altoverskyggende mål er at gøre IT simpelt og skabe et solidt fundament for vores kunder, så de kan optimere og drive deres forretning i stedet for at bokse med IT. Vi er sat i verden for at sørge for, at vores kunder har begge hænder frie til at gøre det, de er bedst til. Vores kunder spænder fra mindre og mellemstore virksomheder til store virksomheder Vi er en virksomhed i hastig udvikling og med kontorer i Kolding, Esbjerg, Aarhus og Ballerup. Vi har korte beslutningsveje og stor frihed i det daglige arbejde. Omgangstonen er uformel og positiv. Læs mere om C2IT på www.c2it.dk11Jobnetda452536100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-08T00:00:000000https://c2it.dk/jobs/?hr=show-job/301800EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3285496C2IT11Birkemosevej 7B6000KoldingDKDanmark155.510531109.50825980
mva@c2it.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent589665JobNet48400361000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da452536https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=da452536https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da452536&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da452536&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/11.jpgEr du logisk tænkende? Hos C2IT søger vi en medarbejder, der er interesseret i at løse spændende opgaver. 12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT355608689Martinmva@c2it.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK