Brænder du for salg og god kundeservice?

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.


Brænder du for salg og god kundeservice?

Så er du vores nye sælger

Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt.

Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening
  • Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline
  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer
  • Øvrige ad hoc opgaver

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du har evt. interesse for møbler, design og indretning
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver.

Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk

Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk

Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330094626Phoenix-aa03f95a12019-09-24T00:00:00Brænder du for salg og god kundeservice?

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.


Brænder du for salg og god kundeservice?

Så er du vores nye sælger

Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt.

Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening
  • Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline
  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer
  • Øvrige ad hoc opgaver

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du har evt. interesse for møbler, design og indretning
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver.

Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk

Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk

Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Brænder du for salg og god kundeservice? Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret. Primære arbejdsopgaver: Kundebetjening Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline Tilbuds ordrebehandling Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer Øvrige ad hoc opgaver Kvalifikationer Du har erfaring med salg og kundeservice Du har evt. interesse for møbler, design og indretning Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov. Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.11jobnetaa03f95a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3617405OFFICE OUTLET A/S11Vasbygade 302450København SVDKDanmark0
ah@officeoutlet.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset826824JobNet5047695504769510020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa03f95ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa03f95ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa03f95a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa03f95a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgBrænder du for salg og god kundeservice?12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362836761ah@officeoutlet.dkah@officeoutlet.dkDKDanmarkDKDanmark330122629Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!Profile InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.Du vil komme til at være ansigtet udadtil hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.Vi søger dig som:Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salgVil tjene pengeHar et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultaterEr ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salgKan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et teamSer muligheder frem for begrænsninger Vi tilbyder:En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loftEt arbejde i en nytænkende innovativ virksomhedRigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands bryggeGode karrieremulighederLøbende sparring og coachingSociale arrangementerFrokostordningParkeringsplads Interesseret?Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på 45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. 

Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.
Du vil komme til at være ansigtet udadtil – hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.

Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.

Vi søger dig som:
  • Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salg
  • Vil tjene penge
  • Har et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultater
  • Er ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salg
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et team
  • Ser muligheder frem for begrænsninger 
Vi tilbyder:
  • En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loft
  • Et arbejde i en nytænkende innovativ virksomhed
  • Rigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands brygge
  • Gode karrieremuligheder
  • Løbende sparring og coaching
  • Sociale arrangementer
  • Frokostordning
  • Parkeringsplads
Interesseret?
Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på +45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.
ORS/Small/457d685d_logo.pngInChatbotKøbenhavn S2019-11-12T01:00:04.9972020-01-10T00:00:00
330096539Telesælger til MediebranchenRobot Hr Medier er et rekalmebureau med stor erfaring i medieproduktion, og udgiver over hvert år over 100 forskellige blade og magasiner, ejendomsmagsiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer og markedsføringsprodukter til erhvervslivet. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, et grundmanuskript at arbejde ud fra samt løbende salgstræning. Din profil Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er dog ikke nogen forudsætning Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger Arbejdstiden er i tidsrummet 8.30-16.00 (fredag 8.30-14.00) med flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi tilbyder Mulighed for en høj løn med en god fast løn og en attraktiv bonus provisionsordning pr salg. Afvekslende projekter kantineordning Lyder det interessant? så send din ansøgning allerede idag, opstart hurtigt muligt. Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på 8896 9555 hr@hr-medier.dk

Hr Medier er et rekalmebureau med stor erfaring i medieproduktion, og udgiver over hvert år over 100 forskellige blade og magasiner, ejendomsmagsiner, turist og specialudgivelser.

Hvad går jobbet ud på?

Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer og markedsføringsprodukter til erhvervslivet. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, et grundmanuskript at arbejde ud fra samt løbende salgstræning. 

Din profil

  • Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er dog ikke nogen forudsætning
  • Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger
  • Arbejdstiden er i tidsrummet 8.30-16.00 (fredag 8.30-14.00) med flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Vi tilbyder

  • Mulighed for en høj løn med en god fast løn og en attraktiv bonus/provisionsordning pr salg. Afvekslende projekter
  • kantineordning

Lyder det interessant? så send din ansøgning allerede idag, opstart hurtigt muligt.

Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på 8896 9555 hr@hr-medier.dk

 

 

Københavnske Medier ApSKøbenhavn S2019-09-27T00:00:002019-11-20T00:00:00
330096221SAMSUNG GRADUATE PROGRAM 2020Robot Have you recently finished your university studies and want to kickstart your career in one of the world s most successful electronics companies? Do you want to work in an international environment with a high pace and constant strive for excellence, innovation, growth and improvement? Samsung is currently looking for a talented and highly motivated newly graduate for their Samsung Graduate Program starting in January 2020. About the role Academic Work is looking for a Sales Trainee to Samsung Graduate Program 2020. As a member of the program, you will get the opportunity to develop and get valuable experience in one of the world´s most successful electronics companies. You will get the chance to participate in development and team activities along the program. As a Sales Trainee for Samsung, you will develop on your skills within sales. The role will give you advanced knowledge that you, among other things, will receive from your closest manager throughout the whole program. Samsung Graduate Program suits those who want to get the chance to contribute to Samsung s growth and expansion as well as those who want to help them achieve their vision to improve the everyday life of their customers. Take the chance to start off your career in this international, fast moving company! The recruitment process is conducted by Academic Work and the request from Samsung is that all questions regarding the position is handled by Academic Work. Academic Work are solely responsible for the recruitment process, however, candidates which proceed will be signed up for the Graduate Program by Samsung. Job duties As Sales Trainee in the Proffesionel Display division you will, after thorough instruction, be responsible for a limited number of accounts in Denmark. You will learn about the scope of key account management, and the systems and activities needed to succeed in an organization like Samsung. You will be doing customer budgets, activity planning on each account, etc. You will be part of a team of 8 people. Each person has an independent responsibility for his hers business, but everyone helps everyone and it is important that you are a team player. We are looking for Excel skills is required Working experience within sales is preferred Proactive and independent worker Performance oriented Social outgoing and good presentations skills Strong language skills in English and Danish Driving license Recent graduates with a minimum of a bachelor degree in marketing, business, sales or equivalent Maximum one (1) year of work experience Furthermore, we encourage you to have an interest in technology, but above all, looking forward to, and want to work in, an environment where you are expected to give it your all in your daily work as well as always take responsibility for your own, as well as your surrounding, continuous development. You have the ability to be flexible in your approach to work since the current daily activity can be altered very quickly. As a person, you are social, outgoing and curious. Additionally, you are a competitive and energetic person who enjoys changes. Samsung will let you take great responsibility from day one and offer you a wide range of tasks, and therefore, we see that you are a responsible person. OTHER INFORMATION Start: January 2020 Graduate program period: 18 months Location: Ballerup, Denmark Do you meet the requirements? Click on Apply and submit your application as soon as possible as since our selection process is continuous. We only handle applications through our website but if you have questions about the position, you are welcome to email us at info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail. We are Home of the Young Professionals. We offer jobs for students or those who have completed their studies and have up to five years of work experience. With us, you can work as a consultant on specific client assignments or you can become employed directly by one of our customer companies through our recruitment service. Find out more on our web site www.academicwork.dk Client information For over 70 years, Samsung has been dedicated to making a better world through diverse businesses that today span advanced technology, semiconductors, skyscraper and plant construction, petrochemicals, fashion, medicine, finance, hotels, and more. Samsung´s flagship company, Samsung Electronics, leads the global market in high-tech electronics manufacturing and digital media. Through innovative, reliable products and services, talented people, a responsible approach to business and global citizenship, and collaboration with our partners and customers, Samsung is taking the world in imaginative new directions.

Have you recently finished your university studies and want to kickstart your career in one of the world’s most successful electronics companies? Do you want to work in an international environment with a high pace and constant strive for excellence, innovation, growth and improvement? Samsung is currently looking for a talented and highly motivated newly graduate for their Samsung Graduate Program starting in January 2020.

About the role

Academic Work is looking for a Sales Trainee to Samsung Graduate Program 2020. As a member of the program, you will get the opportunity to develop and get valuable experience in one of the world´s most successful electronics companies. You will get the chance to participate in development and team activities along the program.

As a Sales Trainee for Samsung, you will develop on your skills within sales. The role will give you advanced knowledge that you, among other things, will receive from your closest manager throughout the whole program.

Samsung Graduate Program suits those who want to get the chance to contribute to Samsung's growth and expansion as well as those who want to help them achieve their vision to improve the everyday life of their customers. Take the chance to start off your career in this international, fast moving company!

The recruitment process is conducted by Academic Work and the request from Samsung is that all questions regarding the position is handled by Academic Work. Academic Work are solely responsible for the recruitment process, however, candidates which proceed will be signed up for the Graduate Program by Samsung.

Job duties

As Sales Trainee in the Proffesionel Display division you will, after thorough instruction, be responsible for a limited number of accounts in Denmark. You will learn about the scope of key account management, and the systems and activities needed to succeed in an organization like Samsung. You will be doing customer budgets, activity planning on each account, etc.

You will be part of a team of 8 people. Each person has an independent responsibility for his/hers business, but everyone helps everyone and it is important that you are a team player.

We are looking for

  • Excel skills is required
  • Working experience within sales is preferred
  • Proactive and independent worker
  • Performance oriented
  • Social outgoing and good presentations skills
  • Strong language skills in English and Danish
  • Driving license

Recent graduates with a minimum of a bachelor degree in marketing, business, sales or equivalent

  • Maximum one (1) year of work experience

Furthermore, we encourage you to have an interest in technology, but above all, looking forward to, and want to work in, an environment where you are expected to give it your all in your daily work as well as always take responsibility for your own, as well as your surrounding, continuous development.

You have the ability to be flexible in your approach to work since the current daily activity can be altered very quickly.

As a person, you are social, outgoing and curious. Additionally, you are a competitive and energetic person who enjoys changes. Samsung will let you take great responsibility from day one and offer you a wide range of tasks, and therefore, we see that you are a responsible person.

OTHER INFORMATION

  • Start: January 2020

  • Graduate program period: 18 months

  • Location: Ballerup, Denmark

  • Do you meet the requirements? Click on “Apply” and submit your application as soon as possible as/since our selection process is continuous.

  • We only handle applications through our website but if you have questions about the position, you are welcome to email us at info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail.

We are Home of the Young Professionals. We offer jobs for students or those who have completed their studies and have up to five years of work experience. With us, you can work as a consultant on specific client assignments or you can become employed directly by one of our customer companies through our recruitment service. Find out more on our web site www.academicwork.dk

Client information

For over 70 years, Samsung has been dedicated to making a better world through diverse businesses that today span advanced technology, semiconductors, skyscraper and plant construction, petrochemicals, fashion, medicine, finance, hotels, and more. Samsung´s flagship company, Samsung Electronics, leads the global market in high-tech electronics manufacturing and digital media. Through innovative, reliable products and services, talented people, a responsible approach to business and global citizenship, and collaboration with our partners and customers, Samsung is taking the world in imaginative new directions.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-09-26T00:00:002019-11-21T00:00:00
330094629Brænder du for salg og god kundeservice?Robot Brænder du for salg og god kundeservice? Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret. Primære arbejdsopgaver: Kundebetjening Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline Tilbuds ordrebehandling Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer Øvrige ad hoc opgaver Kvalifikationer Du har erfaring med salg og kundeservice Du har evt. interesse for møbler, design og indretning Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov. Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Brænder du for salg og god kundeservice?

Så er du vores nye sælger

Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt.

Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening
  • Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline
  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer
  • Øvrige ad hoc opgaver

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du har evt. interesse for møbler, design og indretning
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver.

Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk

Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk

Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

OFFICE OUTLET A/SKøbenhavn SV2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
330104310Proaktiv Sales Executive til salg af IT-specialisterRobot Convision udvider sit salgsteam i København. Vi har stor succes med at finde efterspurgte IT-specialister til vore kunder, der typisk er private- og offentlige virksomheder i Top-200. Vi har derfor behov for yderligere en Sales Executive til vort kontor ved Vesterport, der formår at drive opsøgende relationssalg til nye og eksisterende kunder i Danmark. Din dagligdag vil blandt andet bestå i at: Aktivere eget netværk, samt etablere nye kunderelationer og nye forretningsmuligheder. Afholde møder med relevante kunde-emner, samt udvikle relationerne til kunder og samarbejdspartnere. Afdække kundens tekniske behov og omsætte det til leverancer af kvalificerede freelance IT-konsulenter samt kandidater til funktionærstillinger. Tilsikre en løbende omsætning af opgaver i Convision. Følge op på konsulenterne og sikre deres trivsel, samt kundernes tilfredshed. Desuden facilitere og deltage på samtaler mellem IT-specialister og kunder. Du får tæt samarbejde med Convisions Sourcing-team, der hjælper med at søge og finde relevante IT-profiler, der kan opfylde kundernes krav. Du får et udfordrende og varieret job i en ung virksomhed med højt tempo samt gode karriere- og udviklingsmuligheder. Du har betydelig indflydelse på vore salgsprocesser og -strategier. Du deltager desuden i løbende udvikling af virksomhedens værktøjer, processer og branding. Kvalifikationer: Den rette personlighed er afgørende for succes i Convision: Du har stort drive og motiveres af arbejdsdagens store og små sejre i en uformel organisation. Du elsker-, og bidrager til energien i et ungdommeligt team med udpræget pionerånd. Du er ambitiøs, robust, vedholdende og selvkørende. Du har empati og forståelse for den enkelte konsulents mål og situation. Du er udpræget kommercielt indstillet, men aldrig på bekostning af dine relationer. Du er i stand til at kontinuerligt udbygge og fastholde et godt personligt netværk. Du motiveres af at lære mere om teknologier og mennesker. Vi tilbyder: Du tilbydes attraktiv lønpakke bestående af resultatorienteret løn med bonus, pension og sundhedsforsikring. Gode rammer i vore moderne kontorlokaler ved Vesterport i centrale København. Du kan endvidere se frem til et job i en solid virksomhed i vækst, hvor du i høj grad er med til at præge og udvikle dit job og din videre karriere. Teambuilding-arrangementer som eksempelvis middage, fredagsbar, teamrejser. Yderligere oplysninger: Kontakt venligst salgsdirektør Jesper Lytton, tel. 70 22 02 09, e-mail. jl@convision.dk, for yderligere information om stillingen.

Convision udvider sit salgsteam i København.

Vi har stor succes med at finde efterspurgte IT-specialister til vore kunder, der typisk er private- og offentlige virksomheder i Top-200.

Vi har derfor behov for yderligere en Sales Executive til vort kontor ved Vesterport, der formår at drive opsøgende relationssalg til nye og eksisterende kunder i Danmark.

Din dagligdag vil blandt andet bestå i at:

  • Aktivere eget netværk, samt etablere nye kunderelationer og nye forretningsmuligheder.
  • Afholde møder med relevante kunde-emner, samt udvikle relationerne til kunder og samarbejdspartnere.
  • Afdække kundens tekniske behov og omsætte det til leverancer af kvalificerede freelance IT-konsulenter samt kandidater til funktionærstillinger.
  • Tilsikre en løbende omsætning af opgaver i Convision.
  • Følge op på konsulenterne og sikre deres trivsel, samt kundernes tilfredshed.
  • Desuden facilitere og deltage på samtaler mellem IT-specialister og kunder.

Du får tæt samarbejde med Convisions Sourcing-team, der hjælper med at søge og finde relevante IT-profiler, der kan opfylde kundernes krav.

Du får et udfordrende og varieret job i en ung virksomhed med højt tempo samt gode karriere- og udviklingsmuligheder.

Du har betydelig indflydelse på vore salgsprocesser og -strategier. Du deltager desuden i løbende udvikling af virksomhedens værktøjer, processer og branding. 

 

Kvalifikationer:

Den rette personlighed er afgørende for succes i Convision:

  • Du har stort drive og motiveres af arbejdsdagens store og små sejre i en uformel organisation.
  • Du elsker-, og bidrager til energien i et ungdommeligt team med udpræget pionerånd.  
  • Du er ambitiøs, robust, vedholdende og selvkørende.
  • Du har empati og forståelse for den enkelte konsulents mål og situation.
  • Du er udpræget kommercielt indstillet, men aldrig på bekostning af dine relationer.
  • Du er i stand til at kontinuerligt udbygge og fastholde et godt personligt netværk.
  • Du motiveres af at lære mere om teknologier og mennesker.

 

Vi tilbyder:

  • Du tilbydes attraktiv lønpakke bestående af resultatorienteret løn med bonus, pension og sundhedsforsikring.
  • Gode rammer i vore moderne kontorlokaler ved Vesterport i centrale København.
  • Du kan endvidere se frem til et job i en solid virksomhed i vækst, hvor du i høj grad er med til at præge og udvikle dit job og din videre karriere.
  • Teambuilding-arrangementer som eksempelvis middage, fredagsbar, teamrejser.

 

Yderligere oplysninger:

Kontakt venligst salgsdirektør Jesper Lytton, tel. 70 22 02 09, e-mail. jl@convision.dk, for yderligere information om stillingen.

CONVISION A/SKøbenhavn V2019-10-10T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!

InChatbot

København S
InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B sal...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Telesælger til Mediebranchen

Københavnske Medier ApS

København S
Hr Medier er et rekalmebureau med stor erfaring i medieproduktion, og udgiver over hvert år over 100 forskellige blade og magasiner, ejendomsmagsiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit ...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:20. november 2019

SAMSUNG GRADUATE PROGRAM 2020

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Have you recently finished your university studies and want to kickstart your career in one of the world s most successful electronics companies? Do you want to work in an international environment with a high pace and constant strive for excellence...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Brænder du for salg og god kundeservice?

OFFICE OUTLET A/S

København SV
Brænder du for salg og god kundeservice? Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor d...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Proaktiv Sales Executive til salg af IT-specialister

CONVISION A/S

København V
Convision udvider sit salgsteam i København. Vi har stor succes med at finde efterspurgte IT-specialister til vore kunder, der typisk er private- og offentlige virksomheder i Top-200. Vi har derfor behov for yderligere en Sales Executive til vort ko...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019