Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brand Ambassadør - vær med fra starten!

Penny Lane er et nystartet cross-channel fundraisingbrand. Vi designer og udfører hvervningskampagner for førende danske velgørenhedsorganisationer i hele landet.

Vi tager afsæt i klassisk face-to-face hvervning, men vores leverance er meget mere end det. Du kommer til at møde mennesker, interviewe, samle underskrifter, generere leads og hverve medlemmer til hjertesager indenfor humanitær og miljøorienteret hjælp og sikre, at alle går fra dig med et smil.

Med Penny Lane vil vi skabe en fleksibel, engagerende og ikke mindst sjov platform for Brand Ambassadører, der vil gøre en forskel.

Det er en unik mulighed for at udvide dit netværk, præge en ny organisation, styrke dit CV og skabe impact for den gode sag.

Du vil være med til sociale arrangementer og træning både virtuelt og med dit team. Desuden vil der være luft i hverdagen. Du vælger selv dine vagter. Du arbejder fra kl. 13-18. Du tjener 100 kr. i timen + bonus.

Du er med til at forme det energiske team i en uformel og social kultur, hvor vi hylder engagement og kommer hinanden ved - både som kolleger og når vi henvender os til andre. Vi tror ikke bare på, at du kan gøre en forskel. Vi er sikre på det.

Hos Penny Lane får du et job, der giver mening - for dig og verden omkring dig.

Glem dit CV. Skriv i stedet 3 ord, der karakteriserer dig og lad os høre fra dig I DAG! Eller send os en selfie-video, så dine kommende kolleger kan få ansigt på, hvem der skal være med i teamet. Skriv til job@pennylanefundraising.com og nævn evt. om du ønsker at arbejde i Aalborg.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329717752Phoenix-c75568e012017-11-30T19:06:43.533Brand Ambassadør - vær med fra starten!

Penny Lane er et nystartet cross-channel fundraisingbrand. Vi designer og udfører hvervningskampagner for førende danske velgørenhedsorganisationer i hele landet.

Vi tager afsæt i klassisk face-to-face hvervning, men vores leverance er meget mere end det. Du kommer til at møde mennesker, interviewe, samle underskrifter, generere leads og hverve medlemmer til hjertesager indenfor humanitær og miljøorienteret hjælp og sikre, at alle går fra dig med et smil.

Med Penny Lane vil vi skabe en fleksibel, engagerende og ikke mindst sjov platform for Brand Ambassadører, der vil gøre en forskel.

Det er en unik mulighed for at udvide dit netværk, præge en ny organisation, styrke dit CV og skabe impact for den gode sag.

Du vil være med til sociale arrangementer og træning både virtuelt og med dit team. Desuden vil der være luft i hverdagen. Du vælger selv dine vagter. Du arbejder fra kl. 13-18. Du tjener 100 kr. i timen + bonus.

Du er med til at forme det energiske team i en uformel og social kultur, hvor vi hylder engagement og kommer hinanden ved - både som kolleger og når vi henvender os til andre. Vi tror ikke bare på, at du kan gøre en forskel. Vi er sikre på det.

Hos Penny Lane får du et job, der giver mening - for dig og verden omkring dig.

Glem dit CV. Skriv i stedet 3 ord, der karakteriserer dig og lad os høre fra dig I DAG! Eller send os en selfie-video, så dine kommende kolleger kan få ansigt på, hvem der skal være med i teamet. Skriv til job@pennylanefundraising.com og nævn evt. om du ønsker at arbejde i Aalborg.

2018-01-26T02:00:34.273 Penny Lane er et nystartet cross-channel fundraisingbrand. Vi designer og udfører hvervningskampagner for førende danske velgørenhedsorganisationer i hele landet. Vi tager afsæt i klassisk face-to-face hvervning, men vores leverance er meget mere end det. Du kommer til at møde mennesker, interviewe, samle underskrifter, generere leads og hverve medlemmer til hjertesager indenfor humanitær og miljøorienteret hjælp og sikre, at alle går fra dig med et smil. Med Penny Lane vil vi skabe en fleksibel, engagerende og ikke mindst sjov platform for Brand Ambassadører, der vil gøre en forskel. Det er en unik mulighed for at udvide dit netværk, præge en ny organisation, styrke dit CV og skabe impact for den gode sag. Du vil være med til sociale arrangementer og træning både virtuelt og med dit team. Desuden vil der være luft i hverdagen. Du vælger selv dine vagter. Du arbejder fra kl. 13-18. Du tjener 100 kr. i timen bonus. Du er med til at forme det energiske team i en uformel og social kultur, hvor vi hylder engagement og kommer hinanden ved - både som kolleger og når vi henvender os til andre. Vi tror ikke bare på, at du kan gøre en forskel. Vi er sikre på det. Hos Penny Lane får du et job, der giver mening - for dig og verden omkring dig. Glem dit CV. Skriv i stedet 3 ord, der karakteriserer dig og lad os høre fra dig I DAG! Eller send os en selfie-video, så dine kommende kolleger kan få ansigt på, hvem der skal være med i teamet. Skriv til job@pennylanefundraising.com og nævn evt. om du ønsker at arbejde i Aalborg.11Jobnetc75568e0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-25T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3031797Penny Lane Fundraising ApS11Gravensgade 1B9000AalborgDKDanmarkORS/blank.png157.049094109.91769330
job@pennylanefundraising.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent495776JobNet47005381000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c75568e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c75568e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c75568e0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c75568e0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg351438227job@pennylanefundraising.comjob@pennylanefundraising.comDKDanmarkDKDanmark329924239Aktiv sælger med driveRobot Til at udbygge serviceniveauet søges salgskonsulent. Stillingen byder på spændende udfordringer for en aktiv og empatisk person i en udadvendt rolle i salgsteamet. AvMinTand ApS har siden 2001 organiseret og sendt tusindvis af danske patienter til virksomhedens samarbejdsklinikker i udlandet. Du skal sikkert og målrettet hjælpe patienterne i gang med deres behandlingsforløb. Behandlingerne er ofte store og patienterne kan derfor være usikre eller nervøse, så du skal skabe tryghed. Personlige kvalifikationer: En dygtig sælger er for os en der tænker aktivt og sælgende. Du skal være god til at sætte dig ind i andres ønsker og behov samt aktivt og med samvittighed sælge den bedste løsning. Du er opsøgende og parat til at gå de ekstra skridt for at levere en bedre service end kunden forventer - også når der er mange bolde i luften. Det er vigtigt at du er tryg ved at ringe til patienter og lyder positiv og inspireret i telefonen. Dit positive væsen og viljen til at lykkes skal tydeligt fremgå i din kontakt med kunderne. I jobbet vil du i høj grad være virksomhedens ansigt ud ad til og i det daglige skal du give kunden en troværdig og positiv oplevelse af virksomheden. Stillings indhold: • Patienthåndtering • Rådgivning om AvMinTands services, planlægning og koordinering i samarbejde med patient og klinik. • Aktivt følge op på patienter • Bestilling af behandling • Koordinering med samarbejdsklinikker • Kordinering af transport, hotel etc. • Administration • Registrering i it-system, udveksling af dokumenter og serviceopgaver ifm. AvMinTand s ydelser. Faglighed og kompetencer:Ud over omfattende kommunikation med danske patienter, så varetager du kommunikation og planlægning ift. de engelsktalende samarbejdspartnere. Du skal derfor tale perfekt dansk og kunne begå dig på engelsk i skrift og tale. En grundig oplæring og hjælpsomme kollegaer gør dig i stand til at håndtere udfordringerne både i teamet men også selvstændigt. Din baggrund kan variere, men du har sandsynligvis arbejdet med salg og service i et tidligere job. Vi ansætter når vi har fundet det rigtige match, så vent ikke for længe med at søge stillingen. Hvis du vil vide mere om stillingen, så ring til Asger Mønster Frydkjær på 51 600 469 Vi forventer at du allerede i jobsøgningen, viser du er en aktiv telefonsælger. Kortfattet ansøgning (samt CV) fremsendes til: job@avmintand.dk

Til at udbygge serviceniveauet søges salgskonsulent. Stillingen byder på spændende udfordringer for en aktiv og empatisk person i en udadvendt rolle i salgsteamet. AvMinTand ApS har siden 2001 organiseret og sendt tusindvis af danske patienter til virksomhedens samarbejdsklinikker i udlandet. Du skal sikkert og målrettet hjælpe patienterne i gang med deres behandlingsforløb. Behandlingerne er ofte store og patienterne kan derfor være usikre eller nervøse, så du skal skabe tryghed.

Personlige kvalifikationer: En dygtig sælger er for os en der tænker aktivt og sælgende. Du skal være god til at sætte dig ind i andres ønsker og behov samt aktivt og med samvittighed sælge den bedste løsning. Du er opsøgende og parat til at gå de ekstra skridt for at levere en bedre service end kunden forventer - også når der er mange bolde i luften.

Det er vigtigt at du er tryg ved at ringe til patienter og lyder positiv og inspireret i telefonen. Dit positive væsen og viljen til at lykkes skal tydeligt fremgå i din kontakt med kunderne. I jobbet vil du i høj grad være virksomhedens ansigt ud ad til og i det daglige skal du give kunden en troværdig og positiv oplevelse af virksomheden.

Stillings indhold:

 

• Patienthåndtering

• Rådgivning om AvMinTands services, planlægning og koordinering i samarbejde med patient og klinik.

• Aktivt følge op på patienter

• Bestilling af behandling

• Koordinering med samarbejdsklinikker

• Kordinering af transport, hotel etc.

• Administration

• Registrering i it-system, udveksling af dokumenter og serviceopgaver ifm. AvMinTand’s ydelser.

Faglighed og kompetencer:Ud over omfattende kommunikation med danske patienter, så varetager du kommunikation og planlægning ift. de engelsktalende samarbejdspartnere. Du skal derfor tale perfekt dansk og kunne begå dig på engelsk i skrift og tale. En grundig oplæring og hjælpsomme kollegaer gør dig i stand til at håndtere udfordringerne både i teamet men også selvstændigt. Din baggrund kan variere, men du har sandsynligvis arbejdet med salg og service i et tidligere job.

Vi ansætter når vi har fundet det rigtige match, så vent ikke for længe med at søge stillingen. Hvis du vil vide mere om stillingen, så ring til Asger Mønster Frydkjær på 51 600 469

Vi forventer at du allerede i jobsøgningen, viser du er en aktiv telefonsælger. Kortfattet ansøgning (samt CV) fremsendes til: job@avmintand.dk

 

AVMINTAND ApSAalborg2018-12-06T00:00:002018-12-30T00:00:00
329923481SALGSKONSULENT TIL VERISURE SALGSAFDELING I NORDJYLLANDRobot SalesGroup Aalborg søger salgskonsulenter til Nordjyllands absolut bedste opgave. Firmaet Verisure har placeret en unik salgsafdeling hos SalesGroup Aalborg. Vi sælger KUN og meget dedikeret Verisure Alarmer, så supporten og opbakningen fra Verisure er 100 i top! Elsker du at snakke i telefon og er du fantastisk til at skabe tillid til kunden og sælge dit produkt samt yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i Aalborg. Vi ligger på Vodskovvej 135, 9310 Vodskov med rigtig gode transport muligheder, så ingen undskyldning for ikke at kunne komme. Det tilbyder vi: Vi arbejder med branchens bedste produkt og kunder og de nyeste systemer. Vi skaber resultater og samler kun på succesoplevelser både for ansatte og kunder. Vi gør meget ud af at adskille os fra andre, og det der gør SalesGroup Aalborg helt speciel er blandt andet, at: ? Vi giver fast garantiløn provision. ? Vi ved og anerkender, at vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. ? Vi forstår, at salg på telefon er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør vi alt, hvad vi kan for at skabe et fantastisk miljø på kontoret HVER DAG. Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde. ? SalesGroup Aalborg består af nogle af Nordjyllands dygtigste salgskonsulenter, både på medarbejder- og ledelsesniveau. Her er ingen ledere eller direktører med fine fornemmelser. Der er plads til alle, højt til loftet, og vi sætter os grundigt ind i dine styrker og svagheder, så vi sikrer, at du bliver en succes. ? Vi ønsker, at du som ansat bliver uddannet og oplært i salgsbranchen, samtidig med at du dygtiggøre dig hver dag. Hos SalesGroup Aalborg har vores medarbejdere medindflydelse - vi lytter til og forstår vores ansatte. ? Gode karrieremuligheder i en virksomhed, der konstant er i udvikling Det vi forventer af dig: Som person forventer vi, at du er åben og social og er med til at bidrage til sammenholdet og den gode stemning i teamet. Vi går meget op i, at vi har et unikt sammenhold både på og udenfor arbejdet, og at alle ansatte får en unik oplevelse hos SalesGroup. ? Du skal kunne lide at have MANGE kundedialoger over telefonen i løbet af en arbejdsdag - Du er flydende til dansk både mundtligt og skriftligt. ? Som salgskonsulent forventer vi, at du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde, og at du bliver motiveret af at lave gode resultater. Vi forlanger ikke, at du har omfattende erfaring med salg, men vi forventer derimod, at du har masser af gå-på-mod og er ivrig efter at lære faget og udvikle dine evner som sælger. Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor dine arbejdstider vil blive mandag til torsdag fra 08.30-16.30 og fredag kl 08.30-16.00 med mulighed for fleksible tider fra kl. 10.00-18.00. Vi er klar på at give dig en oplevelse for livet, så send os din ansøgning NU til: ad@tellos-hr.com Vi glæder os til at høre fra dig! SalesGroup Aalborg

SalesGroup Aalborg søger salgskonsulenter til Nordjyllands absolut bedste opgave. Firmaet Verisure har placeret en unik salgsafdeling hos SalesGroup Aalborg. Vi sælger KUN og meget dedikeret Verisure Alarmer, så supporten og opbakningen fra Verisure er 100% i top!
Elsker du at snakke i telefon og er du fantastisk til at skabe tillid til kunden og sælge dit produkt samt yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i Aalborg.

Vi ligger på Vodskovvej 135, 9310 Vodskov med rigtig gode transport muligheder, så ingen undskyldning for ikke at kunne komme.

Det tilbyder vi:
Vi arbejder med branchens bedste produkt og kunder og de nyeste systemer. Vi skaber resultater og samler kun på succesoplevelser – både for ansatte og kunder.

Vi gør meget ud af at adskille os fra andre, og det der gør SalesGroup Aalborg helt speciel er blandt andet, at:

? Vi giver fast garantiløn + provision.

? Vi ved og anerkender, at vores medarbejdere er vores vigtigste ressource.

? Vi forstår, at salg på telefon er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør vi alt, hvad vi kan for at skabe et fantastisk miljø på kontoret HVER DAG. Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde.

? SalesGroup Aalborg består af nogle af Nordjyllands dygtigste salgskonsulenter, både på medarbejder- og ledelsesniveau. Her er ingen ledere eller direktører med fine fornemmelser. Der er plads til alle, højt til loftet, og vi sætter os grundigt ind i dine styrker og svagheder, så vi sikrer, at du bliver en succes.

? Vi ønsker, at du som ansat bliver uddannet og oplært i salgsbranchen, samtidig med at du dygtiggøre dig hver dag. Hos SalesGroup Aalborg har vores medarbejdere medindflydelse - vi lytter til og forstår vores ansatte.

? Gode karrieremuligheder i en virksomhed, der konstant er i udvikling

Det vi forventer af dig:
Som person forventer vi, at du er åben og social og er med til at bidrage til sammenholdet og den gode stemning i teamet. Vi går meget op i, at vi har et unikt sammenhold både på og udenfor arbejdet, og at alle ansatte får en unik oplevelse hos SalesGroup.

? Du skal kunne lide at have MANGE kundedialoger over telefonen i løbet af en arbejdsdag - Du er flydende til dansk både mundtligt og skriftligt.

? Som salgskonsulent forventer vi, at du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde, og at du bliver motiveret af at lave gode resultater.  Vi forlanger ikke, at du har omfattende erfaring med salg, men vi forventer derimod, at du har masser af gå-på-mod og er ivrig efter at lære faget og udvikle dine evner som sælger.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor dine arbejdstider vil blive mandag til torsdag fra 08.30-16.30 og fredag kl 08.30-16.00 med mulighed for fleksible tider fra kl. 10.00-18.00.

Vi er klar på at give dig en oplevelse for livet, så send os din ansøgning NU til: 
ad@tellos-hr.com


Vi glæder os til at høre fra dig! 

SalesGroup Aalborg

 

TELLOS ApSAalborg2018-12-05T00:00:002019-01-30T00:00:00
329919661ERFARNE SÆLGERE (AALBORG)Robot Vi søger erfarende sælgere til salg af vores digitale løsninger og som aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores koncepter og services. Vi søger dygtige sælgere, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse. Nøgleordene er FOKUS, VILJE, BEGEJSTRING, SMIL og FANTASTISK SERVICE. Branche kendskab vil være en fordel, men generel salgserfaring er vigtigst. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Booking af egne salgsmøder Afholdelse af salgsmøder hos erhvervskunder Besvarelse af kunde mails herunder administrering af indkomne ordrer i dit distrikt Vi forventer, at du: Har kendskab til salgsbranchen - og meget gerne erfaring med salg af websites Er struktureret, ansvarsfuld og har en god fornemmelse for kundernes behov og forventninger Prioriterer et højt serviceniveau Kan arbejde selvstændigt samt indgå i et team, og fremstår som en god kollega Sætter en ære i altid at holde hovedet koldt - også i travle perioder Har et godt humør og har lyst til at sætte dit positive præg på forretningen Vi kan tilbyde dig: En spændende og udfordrende arbejdsdag i et professionelt miljø Et spændende job, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på dit distrikt og vores forretningskultur En god arbejdsplads med mulighed for personlig udvikling Et tæt samarbejde med gode kolleger på tværs af vores afdelinger - hvor vi værdsætter en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone Løbende videreuddannelse Løn efter kvalifikationer Send din ansøgning til patrick@nobimedia.dk - vi ansætter løbende. Skriv venligst i emnefeltet AALBORG Spørgsmål til stillingen kan rettes til Patrick Lykke på 42 83 64 10 Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning snarest! Vi glæder os til at møde dig. Med venlig hilsen Patrick Lykke NOBIMEDIA er en del af NOBICAN

Vi søger erfarende sælgere til salg af vores digitale løsninger og som aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores koncepter og services.

Vi søger dygtige sælgere, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse.

Nøgleordene er FOKUS, VILJE, BEGEJSTRING, SMIL og FANTASTISK SERVICE.

Branche kendskab vil være en fordel, men generel salgserfaring er vigtigst.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Booking af egne salgsmøder

Afholdelse af salgsmøder hos erhvervskunder

Besvarelse af kunde mails – herunder administrering af indkomne ordrer i dit distrikt

 

Vi forventer, at du:

Har kendskab til salgsbranchen - og meget gerne erfaring med salg af websites

Er struktureret, ansvarsfuld og har en god fornemmelse for kundernes behov og forventninger

Prioriterer et højt serviceniveau

Kan arbejde selvstændigt samt indgå i et team, og fremstår som en god kollega

Sætter en ære i altid at holde hovedet koldt - også i travle perioder

Har et godt humør og har lyst til at sætte dit positive præg på forretningen

 

Vi kan tilbyde dig:

En spændende og udfordrende arbejdsdag i et professionelt miljø

Et spændende job, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på dit distrikt og vores forretningskultur

En god arbejdsplads med mulighed for personlig udvikling

Et tæt samarbejde med gode kolleger på tværs af vores afdelinger - hvor vi værdsætter en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone

Løbende videreuddannelse

Løn efter kvalifikationer

 

Send din ansøgning til patrick@nobimedia.dk - vi ansætter løbende.

Skriv venligst i emnefeltet "AALBORG"

 

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Patrick Lykke på 42 83 64 10

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning snarest!

 

Vi glæder os til at møde dig.

Med venlig hilsen 

Patrick Lykke 

 

NOBIMEDIA er en del af NOBICAN

 

NOBIMEDIAAalborg2018-11-28T00:00:002019-01-23T00:00:00
329916675ERFARNE SÆLGERE til Nordjylland & MidtjyllandRobot Vi søger erfarne sælgere, der aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores koncepter og services. Vi søger dygtige sælgere, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse. Nøgleordene er FOKUS, VILJE, BEGEJSTRING, SMIL og FANTASTISK SERVICE. Branche kendskab vil være en fordel, men generel salgserfaring er vigtigst. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Booking af egne salgsmøder Afholdelse af salgsmøder hos erhvervskunder Besvarelse af kunde mails herunder administrering af indkomne ordrer i dit distrikt Vi forventer, at du: Har kendskab til salgsbranchen - og meget gerne erfaring med salg af websites Er struktureret, ansvarsfuld og har en god fornemmelse for kundernes behov og forventninger Prioriterer et højt serviceniveau Kan arbejde selvstændigt samt indgå i et team, og fremstår som en god kollega Sætter en ære i altid at holde hovedet koldt - også i travle perioder Har et godt humør og har lyst til at sætte dit positive præg på forretningen Vi kan tilbyde dig: En spændende og udfordrende arbejdsdag i et professionelt miljø Et spændende job, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på dit distrikt og vores forretningskultur En god arbejdsplads med mulighed for personlig udvikling Et tæt samarbejde med gode kolleger på tværs af vores afdelinger - hvor vi værdsætter en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone Løbende videreuddannelse Løn efter kvalifikationer Send din ansøgning til patrick@nobigroup.dk - vi ansætter løbende. Skriv venligst i emnefeltet NORDJYLLAND eller MIDTJYLLAND Spørgsmål til stillingen kan rettes til Patrick Lykke på 42 83 64 10 Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning snarest! Vi glæder os til at møde dig. Med venlig hilsen Patrick Lykke NOBIMEDIA er en del af NOBICAN

Vi søger erfarne sælgere, der aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores koncepter og services.

Vi søger dygtige sælgere, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse.

Nøgleordene er FOKUS, VILJE, BEGEJSTRING, SMIL og FANTASTISK SERVICE.

Branche kendskab vil være en fordel, men generel salgserfaring er vigtigst.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Booking af egne salgsmøder

Afholdelse af salgsmøder hos erhvervskunder

Besvarelse af kunde mails – herunder administrering af indkomne ordrer i dit distrikt

 

Vi forventer, at du:

Har kendskab til salgsbranchen - og meget gerne erfaring med salg af websites

Er struktureret, ansvarsfuld og har en god fornemmelse for kundernes behov og forventninger

Prioriterer et højt serviceniveau

Kan arbejde selvstændigt samt indgå i et team, og fremstår som en god kollega

Sætter en ære i altid at holde hovedet koldt - også i travle perioder

Har et godt humør og har lyst til at sætte dit positive præg på forretningen

 

Vi kan tilbyde dig:

En spændende og udfordrende arbejdsdag i et professionelt miljø

Et spændende job, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på dit distrikt og vores forretningskultur

En god arbejdsplads med mulighed for personlig udvikling

Et tæt samarbejde med gode kolleger på tværs af vores afdelinger - hvor vi værdsætter en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone

Løbende videreuddannelse

Løn efter kvalifikationer

 

Send din ansøgning til patrick@nobigroup.dk - vi ansætter løbende.

Skriv venligst i emnefeltet "NORDJYLLAND" eller "MIDTJYLLAND"

 

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Patrick Lykke på 42 83 64 10

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning snarest!

 

Vi glæder os til at møde dig.

Med venlig hilsen 

Patrick Lykke 

 

NOBIMEDIA er en del af NOBICAN

 

NOBIMEDIAAalborg2018-11-22T00:00:002019-01-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Aktiv sælger med drive

AVMINTAND ApS

Aalborg
Til at udbygge serviceniveauet søges salgskonsulent. Stillingen byder på spændende udfordringer for en aktiv og empatisk person i en udadvendt rolle i salgsteamet. AvMinTand ApS har siden 2001 organiseret og sendt tusindvis af danske patienter til v...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:30. december 2018

SALGSKONSULENT TIL VERISURE SALGSAFDELING I NORDJYLLAND

TELLOS ApS

Aalborg
SalesGroup Aalborg søger salgskonsulenter til Nordjyllands absolut bedste opgave. Firmaet Verisure har placeret en unik salgsafdeling hos SalesGroup Aalborg. Vi sælger KUN og meget dedikeret Verisure Alarmer, så supporten og opbakningen fra Verisure...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:30. januar 2019

ERFARNE SÆLGERE (AALBORG)

NOBIMEDIA

Aalborg
Vi søger erfarende sælgere til salg af vores digitale løsninger og som aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores koncepter og services. Vi søger dygtige sælgere, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse. Nøgleordene er FOKUS, VILJE, ...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:23. januar 2019

ERFARNE SÆLGERE til Nordjylland & Midtjylland

NOBIMEDIA

Aalborg
Vi søger erfarne sælgere, der aktivt vil deltage i videreudviklingen af vores koncepter og services. Vi søger dygtige sælgere, der vil give vores kunder en oplevelse i særklasse. Nøgleordene er FOKUS, VILJE, BEGEJSTRING, SMIL og FANTASTISK SERVICE. ...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:17. januar 2019