Brugtecomputere.dk søger butiksassistent med erfaring i salg.

Butiksassistent med evner for salg af IT-produkter.

Brugtecomputere.dk søger en frisk butiksassisten der brænder for at sælge IT-produkter og servicere kunder. Du skal have erfaring med salg i butik og erfaring/kendskab til IT-produkter.
Vi ser meget gerne at du har erfaring med salg af IT-produkter. Vi ser meget gerne at du kommer fra en lignende stilling i detailbranchen.

Brugtecomputere.dk sælger brugt IT-udstyr fra vores fysiske butik i Hellerup og fra vores webshop. Vi er i kraftig vækst og har brug for en ansvarsfuld sælger, der kan hjælpe os med at udvikle forretningen, og med at nå vores mål.

Din profil:

  • Du kan lide at betjene og servicere kunder.
  • Du har købmandsevner (er god til køb og salg).
  • Du har salgserfaring, gerne fra detailbranchen.
  • Du kan sælge til både private, samt erhvervskunder.
  • Du forstår mersalg og vigtigheden i at nå dine mål.
  • Du har den nødvendige viden om IT-produkter.
  • Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stressede situationer.
  • Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig.
  • Du arbejder selvstændigt, såvel som i teams.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.

Vi tilbyder dig:

  • Fast grundløn og provision.
  • En stilling hvor du er med til at opbygge et brand i kraftig vækst.
  • Faglig og personlig udvikling.
  • Udfordrende opgaver i et hektisk miljø.
  • Et job hvor du deltager i processer som indkøb, salg, markedsføring og økonomi

Send en ansøgning: Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på admin@brugtecomputere.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

  • Ansøgning
  • CV
  • Foto af ansøger

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329934521Phoenix-e238313c12019-01-02T00:00:00Brugtecomputere.dk søger butiksassistent med erfaring i salg.

Butiksassistent med evner for salg af IT-produkter.

Brugtecomputere.dk søger en frisk butiksassisten der brænder for at sælge IT-produkter og servicere kunder. Du skal have erfaring med salg i butik og erfaring/kendskab til IT-produkter.
Vi ser meget gerne at du har erfaring med salg af IT-produkter. Vi ser meget gerne at du kommer fra en lignende stilling i detailbranchen.

Brugtecomputere.dk sælger brugt IT-udstyr fra vores fysiske butik i Hellerup og fra vores webshop. Vi er i kraftig vækst og har brug for en ansvarsfuld sælger, der kan hjælpe os med at udvikle forretningen, og med at nå vores mål.

Din profil:

  • Du kan lide at betjene og servicere kunder.
  • Du har købmandsevner (er god til køb og salg).
  • Du har salgserfaring, gerne fra detailbranchen.
  • Du kan sælge til både private, samt erhvervskunder.
  • Du forstår mersalg og vigtigheden i at nå dine mål.
  • Du har den nødvendige viden om IT-produkter.
  • Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stressede situationer.
  • Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig.
  • Du arbejder selvstændigt, såvel som i teams.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.

Vi tilbyder dig:

  • Fast grundløn og provision.
  • En stilling hvor du er med til at opbygge et brand i kraftig vækst.
  • Faglig og personlig udvikling.
  • Udfordrende opgaver i et hektisk miljø.
  • Et job hvor du deltager i processer som indkøb, salg, markedsføring og økonomi

Send en ansøgning: Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på admin@brugtecomputere.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

  • Ansøgning
  • CV
  • Foto af ansøger

 

Butiksassistent med evner for salg af IT-produkter. Brugtecomputere.dk søger en frisk butiksassisten der brænder for at sælge IT-produkter og servicere kunder. Du skal have erfaring med salg i butik og erfaring kendskab til IT-produkter. Vi ser meget gerne at du har erfaring med salg af IT-produkter. Vi ser meget gerne at du kommer fra en lignende stilling i detailbranchen. Brugtecomputere.dk sælger brugt IT-udstyr fra vores fysiske butik i Hellerup og fra vores webshop. Vi er i kraftig vækst og har brug for en ansvarsfuld sælger, der kan hjælpe os med at udvikle forretningen, og med at nå vores mål. Din profil: Du kan lide at betjene og servicere kunder. Du har købmandsevner (er god til køb og salg). Du har salgserfaring, gerne fra detailbranchen. Du kan sælge til både private, samt erhvervskunder. Du forstår mersalg og vigtigheden i at nå dine mål. Du har den nødvendige viden om IT-produkter. Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stressede situationer. Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig. Du arbejder selvstændigt, såvel som i teams. Du taler og skriver dansk og engelsk. Vi tilbyder dig: Fast grundløn og provision. En stilling hvor du er med til at opbygge et brand i kraftig vækst. Faglig og personlig udvikling. Udfordrende opgaver i et hektisk miljø. Et job hvor du deltager i processer som indkøb, salg, markedsføring og økonomi Send en ansøgning: Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på admin@brugtecomputere.dk Din ansøgning skal indeholde følgende: Ansøgning CV Foto af ansøger11Jobnete238313c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-26T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3426184BRUGTECOMPUTERE ApS11Bernstorffsvej 822900HellerupDKDanmark0
admin@brugtecomputere.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent686508JobNet492390649239061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e238313chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e238313chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e238313c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e238313c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgHos BRUGTECOMPUTERE ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg359905839Michael Vedeladmin@brugtecomputere.dkDKDanmarkDKDanmark329958907Sælger Summerbird Kongens Nytorv & LyngbyRobot Summerbird Organic søger medarbejder til vores butikker i Magasin Du Nord og Magasin Lyngby Summerbird Organic søger en engageret medarbejder til vores butikker i Lyngby og Kongens Nytorv. Som medarbejder hos Summerbird, er din primære funktion salg og service. Derudover forventer vi at du, som medarbejder, er proaktiv, ansvarlig, initiativrig og udadvendt af natur. Stillingen er på fuldtid og vagterne ligger ofte i weekenden og om aftenen. Du vil indgå i et team, hvor du vil arbejde tæt sammen med Shopmanger og assisterende shopmanager, omkring løsninger for at dagligdag, samt specielle events i de pågældende butikker lykkedes. Derudover kan der forekomme ud af huset opgaver , der kræver man ikke er bange for uvante rammer og nytænkning. Primære opgaver: Ekspedition af kunder Ansvarlig for butikken når lederen ikke er til stede Gennemførsel af daglige opgaver Kundeservice i verdensklasse Reklamesøjle med uddeling af smagsprøver Gennemførsel af relevante event Faglige kompetencer: Du er et naturtalent når det kommer til kundeservice Du har en naturlig interesse for smag, kvalitet og gode råvarer Du er konkurrenceminded og arbejder gerne efter mål Personlige kompetencer: Du er handlekraftig og går forrest og viser vejen, hver dag . Du er målorienteret og vedholdende Du er passioneret, entusiastisk og elsker kundekontakt Du er en holdspiller Du er sulten Du er initiativrig Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads med en kompromisløs tilgang til råvarens smag og kvalitet. En arbejdsplads præget af stolthed og stærk korpsånd hos et af Danmarks stærkeste brands. Faglig og personlig udvikling. En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og resultater Ansøgning: Mener du ovenstående matcher dig, så send din motiverende ansøgning og CV via vores hjemmeside: www.summerbird.dk under fanebladet job . Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Ansøgninger sendt med post samt e-mail, vil ikke komme i betragtning. Virksomheden Summerbird Organic er grundlagt i 1986 og beliggende i Assens på Fyn. Summerbird Organic er på meget kort tid blevet anerkendt, som noget af den bedste økologiske chokolade i verden. Se og læs mere på www.summerbird.dk. Forhandling af Summerbird Organic findes i landets bedste specialbutikker samt fra egne chocolaterier i Danmark og Norge.

Summerbird Organic søger medarbejder til vores butikker i Magasin Du Nord og Magasin Lyngby

Summerbird Organic søger en engageret medarbejder til vores butikker i Lyngby og Kongens Nytorv. Som medarbejder hos Summerbird, er din primære funktion salg og service. Derudover forventer vi at du, som medarbejder, er proaktiv, ansvarlig, initiativrig og udadvendt af natur. Stillingen er på fuldtid og vagterne ligger ofte i weekenden og om aftenen.

Du vil indgå i et team, hvor du vil arbejde tæt sammen med Shopmanger og assisterende shopmanager, omkring løsninger for at dagligdag, samt specielle events i de pågældende butikker lykkedes. Derudover kan der forekomme "ud af huset opgaver", der kræver man ikke er bange for uvante rammer og nytænkning.

Primære opgaver:

  • Ekspedition af kunder
  • Ansvarlig for butikken når lederen ikke er til stede
  • Gennemførsel af daglige opgaver
  • Kundeservice i verdensklasse
  • Reklamesøjle med uddeling af smagsprøver
  • Gennemførsel af relevante event

Faglige kompetencer:

  • Du er et naturtalent når det kommer til kundeservice
  • Du har en naturlig interesse for smag, kvalitet og gode råvarer
  • Du er konkurrenceminded og arbejder gerne efter mål

Personlige kompetencer:

  • Du er handlekraftig og går forrest og viser vejen, ”hver dag”.
  • Du er målorienteret og vedholdende
  • Du er passioneret, entusiastisk og elsker kundekontakt
  • Du er en holdspiller
  • Du er ”sulten”
  • Du er initiativrig

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med en kompromisløs tilgang til råvarens smag og kvalitet.
  • En arbejdsplads præget af stolthed og stærk korpsånd hos et af Danmarks stærkeste brands.
  • Faglig og personlig udvikling.
  • En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og resultater

Ansøgning:

Mener du ovenstående matcher dig, så send din motiverende ansøgning og CV via vores hjemmeside: www.summerbird.dk under fanebladet ”job”. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Ansøgninger sendt med post samt e-mail, vil ikke komme i betragtning.

Virksomheden
Summerbird Organic er grundlagt i 1986 og beliggende i Assens på Fyn.

Summerbird Organic er på meget kort tid blevet anerkendt, som noget af den bedste økologiske chokolade i verden. Se og læs mere på www.summerbird.dk. Forhandling af Summerbird Organic findes i landets bedste specialbutikker samt fra egne chocolaterier i Danmark og Norge.

Summerbird A/SKgs. Lyngby2019-02-14T00:00:002019-02-24T00:00:00
329960578Korsbæk på Bakken søger butiksmedarbejdere til Andelsbageriet og Korsbæk ButikkenRobot Til Korsbæk på Bakken søger vi ca. 10 butiksmedarbejdere til sæsonen 2019. I Korsbæk på Bakken ligger der fem restauranter, en bar samt flere forskellige forretninger, herunder Andelsbageriet som er Korsbæks bageri og konditori, og Korsbæk Butikken, som sælger merchandise, souvenirs og oplevelser.Arbejdsopgaverne består af daglig salg og ekspedition. Desuden er der daglige rapporteringsopgaver og lettere lagerstyring. Der kan lejlighedsvis forekomme andre oprydnings- opgaver. Erfaring fra lignende job er en fordel, men ikke en betingelse, da vi gerne foretager den fornødne oplæring. Det er en forudsætning, at du er dansktalende, serviceminded og en dygtig sælger. Samtidig forventer vi, at du er loyal, ansvarsbevidst og detaljeorienteret samt har en positiv og åben holdning til dine kolleger. Et smil på læben og venlig imødekommenhed er en fast del af vores arbejdsdag. Til gengæld lover vi et job i et hyggeligt, dynamisk og til tider også hektisk miljø. Arbejdstid: Skiftende mellem kl. 08.00-24.00 alle ugens dage Ferie: Kun ved forudgående aftale herom inden ansættelse Arbejdssted: Korsbæk på Dyrehavsbakken, Klampenborg Tiltrædelse: Fra den 12. april 2019 Løn: I henhold til overenskomst med 3F Ansøgningsfrist: Den 15. marts 2019 Skriftlig ansøgning sendes til servicechef Birgit Stadsvold på bs@korsbaek-bakken.dk. Indkomne ansøgninger behandles efter den 26. februar. Om Korsbæk på Bakken Korsbæk på Bakken er en lille by med gader og stræder omkranset af bygninger og facader kendt fra tv-serien Matador. Interiør, dekorationer og rekvisitter er helt ned i detaljen tro mod Lise Nørgaards klassiker. Vores gæster kan opleve den helt særlige stemning i de forskellige restauranter, i byens bar, butikker og seværdigheder, og man kan genopleve musikken og møde nogle af de kendte karakterer fra Korsbæk i skikkelse af professionelle skuespillere. Du kan se mere om Korsbæk på Bakken på korsbaek-bakken.dk. Åbningsperioder sæson 2019:12. april - 8. september12. oktober - 20. oktober31. oktober - 22. december Korsbæk på Bakken er en del af en familieejet og -drevet virksomhed, der desuden ejer Cirkusrevyen, 3 spil, 9 kørende forlystelser samt 3 restaurationer i forlystelsesparken Dyrehavsbakken nord for København.

Til Korsbæk på Bakken søger vi ca. 10 butiksmedarbejdere til sæsonen 2019.

I Korsbæk på Bakken ligger der fem restauranter, en bar samt flere forskellige forretninger, herunder Andelsbageriet som er Korsbæks bageri og konditori, og Korsbæk Butikken, som sælger merchandise, souvenirs og oplevelser.

Arbejdsopgaverne består af daglig salg og ekspedition. Desuden er der daglige rapporteringsopgaver og lettere lagerstyring. Der kan lejlighedsvis forekomme andre oprydnings- opgaver.

Erfaring fra lignende job er en fordel, men ikke en betingelse, da vi gerne foretager den fornødne oplæring.

Det er en forudsætning, at du er dansktalende, serviceminded og en dygtig sælger. Samtidig forventer vi, at du er loyal, ansvarsbevidst og detaljeorienteret samt har en positiv og åben holdning til dine kolleger. Et smil på læben og venlig imødekommenhed er en fast del af vores arbejdsdag.

Til gengæld lover vi et job i et hyggeligt, dynamisk og til tider også hektisk miljø.
                              
Arbejdstid:                       
Skiftende mellem kl. 08.00-24.00 alle ugens dage

Ferie:                                 
Kun ved forudgående aftale herom inden ansættelse

Arbejdssted:                     
Korsbæk på Dyrehavsbakken, Klampenborg

Tiltrædelse:                      
Fra den 12. april 2019

Løn:                                   
I henhold til overenskomst med 3F

Ansøgningsfrist:               
Den 15. marts 2019      

Skriftlig ansøgning sendes til servicechef Birgit Stadsvold på bs@korsbaek-bakken.dk.

Indkomne ansøgninger behandles efter den 26. februar.

Om Korsbæk på Bakken
Korsbæk på Bakken er en lille by med gader og stræder omkranset af bygninger og facader kendt fra tv-serien Matador. Interiør, dekorationer og rekvisitter er helt ned i detaljen tro mod Lise Nørgaards klassiker. Vores gæster kan opleve den helt særlige stemning i de forskellige restauranter, i byens bar, butikker og seværdigheder, og man kan genopleve musikken og møde nogle af de kendte karakterer fra Korsbæk i skikkelse af professionelle skuespillere.

Du kan se mere om Korsbæk på Bakken på korsbaek-bakken.dk.

Åbningsperioder sæson 2019:
12. april - 8. september
12. oktober - 20. oktober
31. oktober - 22. december

Korsbæk på Bakken er en del af en familieejet og -drevet virksomhed, der desuden ejer Cirkusrevyen, 3 spil, 9 kørende forlystelser samt 3 restaurationer i forlystelsesparken Dyrehavsbakken nord for København.

 

CIRKUSREVYEN A/SKlampenborg2019-02-14T00:00:002019-03-15T00:00:00
329948468Tommy Hilfiger søger en salgsassistent (0-8 timer) til vores WSW afdeling i Magasin, LyngbyRobot Vi søger resultatorienterede og motiverede salgsassistenter med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger entreprenører, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Tommy Hilfiger. _____________________________________________________________________________________________ Jobbet: Vi søger som sagt en salgsassistent (0-8 timer) til vores WSW afdeling i Magasin, Lyngby. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er. Dine nøgleansvarsområder er: Salg og give ekstraordinær kundeservice og løfte den til nye højder Sørge for at butikken står skarpt med rette varer og altid den bedste produktpræsentation Sørge for at der er fuld kontrol over lager, og at det fremstår ligeså ryddeligt og ordenligt som butikken At holde deltidsmedarbejderne orienterede og engagerede Som dine andre kollegaer er du en afgørende faktor for, at det er sjovt at gå på arbejde Personlige kvalifikationer: Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber Du er fleksibel i forhold til arbejdstider Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team Dansk - Flydende i skrift og tale Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends: TRUST - CARE FUN RESPECT IMPRESS ENTREPRENEUR NO DRAMA DIVERSITY SPEED Tommy Hilfiger er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder, og selvfølgelig have det sjovt med det vi laver. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder. Startdato: Hurtigst muligt Sidste ansøgningsdato er 25. februar 2019. Søg stillingen via dette link:https: emea3.recruitmentplatform.com appproc index.cfm?event createSessionAfterSessionClear ID QN3FK026203F3VBQB8M79V7OA jobboard 0 nPTID 74875 bSessionClear true nProfileIdFoundInAGP _____________________________________________________________________________________________ Tommy Hilfiger har i Norden omkring 200 medarbejdere i Retail. Vi har butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Tommy Hilfiger er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin preppy stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

Vi søger resultatorienterede og motiverede salgsassistenter med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger entreprenører, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Tommy Hilfiger.

_____________________________________________________________________________________________

Jobbet:

Vi søger som sagt en salgsassistent (0-8 timer) til vores WSW afdeling i Magasin, Lyngby. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er.

Dine nøgleansvarsområder er:

  • Salg og give ekstraordinær kundeservice og løfte den til nye højder
  • Sørge for at butikken står skarpt med rette varer og altid den bedste produktpræsentation
  • Sørge for at der er fuld kontrol over lager, og at det fremstår ligeså ryddeligt og ordenligt som butikken
  • At holde deltidsmedarbejderne orienterede og engagerede
  • Som dine andre kollegaer er du en afgørende faktor for, at det er sjovt at gå på arbejde

Personlige kvalifikationer:

 

  • Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger
  • Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret
  • Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team
  • Dansk - Flydende i skrift og tale 

 

Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends:

TRUST - CARE – FUN – RESPECT – IMPRESS – ENTREPRENEUR – NO DRAMA – DIVERSITY – SPEED

 

 

Tommy Hilfiger er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder, og selvfølgelig have det sjovt med det vi laver. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Startdato: Hurtigst muligt

Sidste ansøgningsdato er 25. februar 2019.

Søg stillingen via dette link:https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&ID=QN3FK026203F3VBQB8M79V7OA&jobboard=0&nPTID=74875&bSessionClear=true&nProfileIdFoundInAGP=  

_____________________________________________________________________________________________

 

Tommy Hilfiger har i Norden omkring 200 medarbejdere i Retail. Vi har butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Tommy Hilfiger er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin preppy stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

HILFIGER STORES DENMARK ApSKgs. Lyngby2019-01-25T00:00:002019-02-25T00:00:00
329950151BUTIKSSÆLGERE (LANGVARIGE FORBRUGSGODER) StorkøbenhavnRobot Fuldtid eller Deltid Du får det daglige medansvar for en flot butik, som sælger langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel Interiør segment. Lidt om din hverdag Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet Du yder topservice til dine kunder Du har allerede vist at du er dygtig til personligt salg og rådgivning. Du kan erfaring med butiksarbejde og sætter en ære i at have en flot butik med dygtige kolleger Hvis du kan genkende dig selv, så har du muligheden for at blive en del af en seriøs landsdækkende kæde med succes. Som nyansat Butikssælger Som nyansat i virksomheden modtager du en oplæringsplan og bliver indgående trænet i procedurer og produkter. Du vil opleve en stor hjælpsomhed fra resten af organisationen. Dine kolleger har høje forventninger til deres nye kolleger og vil rigtig gerne hjælpe med at føre dem ud i livet. Din erfaring Det er et krav at du kan dokumentere gode resultater fra salg af langvarige forbrugsgoder. Måske har du allerede arbejdet i køkkenbranchen eller fra senge- eller møbelbranchen? Du kan også have erfaring fra salg af Biler, Hårde hvidevarer, eksklusiv Forbrugerelektronik eller lignende. Du har helt sikkert prøvet at arbejde i en butik. Du tilbydes Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive rammer og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst. Fast løn efter kvalifikationer. Bonus samt pensionsordning og diverse benefits. Virksomheden Virksomheden kombinerer arbejde og humør. Hos dem er det en dyd at kunne have det sjovt og samtidig være seriøse i deres arbejde og kundeservice. Virksomheden er rummelig, og har plads til yngre, ældre og af begge køn, fællesnævneren for dem er, at de har kunden i fokus og sætter en ære i at gøre deres bedste for hver enkelt kunde. De kender arbejdsplanerne 16 uger frem og trives med skiftende arbejdstider samt weekendvagter. Har ovenstående fanget din interesse? Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet virksomheden, er du velkommen til at kontakte Effektiv Rekruttering, Lars Toft på 2722 5420, som varetager opgaven. Samtaler afholdes løbende og der stiles efter meget snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat. Søg stillingen ved at følge linket her på siden ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.

Fuldtid eller Deltid

Du får det daglige medansvar for en flot butik, som sælger langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel/Interiør segment.

Lidt om din hverdag

Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet

Du yder topservice til dine kunder

Du har allerede vist at du er dygtig til personligt salg og rådgivning.

Du kan erfaring med butiksarbejde og sætter en ære i at have en flot butik med dygtige kolleger

Hvis du kan genkende dig selv, så har du muligheden for at blive en del af en seriøs landsdækkende kæde med succes.

Som nyansat Butikssælger

Som nyansat i virksomheden modtager du en oplæringsplan og bliver indgående trænet i procedurer og produkter. Du vil opleve en stor hjælpsomhed fra resten af organisationen. Dine kolleger har høje forventninger til deres nye kolleger og vil rigtig gerne hjælpe med at føre dem ud i livet.


Din erfaring

Det er et krav at du kan dokumentere gode resultater fra salg af langvarige forbrugsgoder.
Måske har du allerede arbejdet i køkkenbranchen eller fra senge- eller møbelbranchen?
Du kan også have erfaring fra salg af Biler, Hårde hvidevarer, eksklusiv Forbrugerelektronik eller lignende.
Du har helt sikkert prøvet at arbejde i en butik.


Du tilbydes

Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive rammer – og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst.
Fast løn efter kvalifikationer. Bonus samt pensionsordning og diverse benefits.

Virksomheden

Virksomheden kombinerer arbejde og humør. Hos dem er det en dyd at kunne have det sjovt og samtidig være seriøse i deres arbejde og kundeservice. Virksomheden er rummelig, og har plads til yngre, ældre og af begge køn, fællesnævneren for dem er, at de har kunden i fokus og sætter en ære i at gøre deres bedste for hver enkelt kunde.
De kender arbejdsplanerne 16 uger frem og trives med skiftende arbejdstider samt weekendvagter.

Har ovenstående fanget din interesse?

Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet/virksomheden, er du velkommen til at kontakte Effektiv Rekruttering, Lars Toft på 2722 5420, som varetager opgaven.

Samtaler afholdes løbende og der stiles efter meget snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat.

Søg stillingen ved at følge linket her på siden – ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.

Effektiv RekrutteringBagsværd2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329961677Salgsassistent søges til Magasin LyngbyRobot Tripp Ltd er førende indenfor kufferter og rejseartikler i Danmark og Storbritannien og virksomheden er i fortsat rivende udvikling. Vi søger nu yderligere en kundeglad og serviceminded timelønnet salgsassistent til vores afdeling i Magasin i hyggelige Lyngby. Du skal være fleksibel og have mulighed for at arbejde 5 - 10 timer om ugen i form af dag-, aften- og weekendvagter, dog primært weekender. Som Salgsassistent i Tripp får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Der kan i perioder være meget stille og det er derfor vigtigt at du er selvkørende og engageret. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med vareopfyldning, prismærkning og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau. Kvalifikationer Erfaring fra butik og gerne indenfor kufferter og rejseartikler. Gerne erfaring indenfor Visual Merchandising. Serviceminded og brænder for salg og service. Udadvendt, positiv og imødekommende, overfor kunder såvel som kollegaer Selvkørende, lærenem og god til at samarbejde. Resultatorienteret, ansvarsbevidst og øje for detaljer. Fleksibel med hensyn til arbejdstider - dag, aften, weekend. Gode færdigheder i skrift og tale på både dansk og engelsk. Arbejdsopgaver Personligt salg og service til vores kunder på et højt niveau. Håndtering af reklamationer. Vare- og lagerstyring. Vareopfyldning og Visual Merchandising. Lyder dette som noget for dig, så er du velkommen til at sende os dit CV (inkluder et par ord om dig selv samt en begrundelse for, hvorfor vi bør ansætte dig). Vedhæft gerne mindst n reference. Vi holder løbende samtaler så send din ansøgning hurtigst muligt. Har du ikke hørt fra os inden 1 3, er du desværre ikke kommet i betragtning. Note! Skriv venligst LYNGBY som reference i emnefæltet da vi har annoncer ude til flere forskellige afdelinger. Vi glæder os til at høre fra dig!

Tripp Ltd er førende indenfor kufferter og rejseartikler i Danmark og Storbritannien og virksomheden er i fortsat rivende udvikling. Vi søger nu yderligere en kundeglad og serviceminded timelønnet salgsassistent til vores afdeling i Magasin i hyggelige Lyngby. Du skal være fleksibel og have mulighed for at arbejde 5 - 10 timer om ugen i form af dag-, aften- og weekendvagter, dog primært weekender.

Som Salgsassistent i Tripp får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Der kan i perioder være meget stille og det er derfor vigtigt at du er selvkørende og engageret. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med vareopfyldning, prismærkning og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Kvalifikationer

  • Erfaring fra butik og gerne indenfor kufferter og rejseartikler.
  • Gerne erfaring indenfor Visual Merchandising.
  • Serviceminded og brænder for salg og service.
  • Udadvendt, positiv og imødekommende, overfor kunder såvel som kollegaer 
  • Selvkørende, lærenem og god til at samarbejde.
  • Resultatorienteret, ansvarsbevidst og øje for detaljer.
  • Fleksibel med hensyn til arbejdstider - dag, aften, weekend.
  • Gode færdigheder i skrift og tale på både dansk og engelsk.

Arbejdsopgaver

  • Personligt salg og service til vores kunder på et højt niveau.
  • Håndtering af reklamationer.
  • Vare- og lagerstyring.
  • Vareopfyldning og Visual Merchandising.

Lyder dette som noget for dig, så er du velkommen til at sende os dit CV (inkluder et par ord om dig selv samt en begrundelse for, hvorfor vi bør ansætte dig). Vedhæft gerne mindst én reference.

Vi holder løbende samtaler så send din ansøgning hurtigst muligt. Har du ikke hørt fra os inden 1/3, er du desværre ikke kommet i betragtning.

Note! Skriv venligst LYNGBY som reference i emnefæltet da vi har annoncer ude til flere forskellige afdelinger.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Tripp LimitedKgs. Lyngby2019-02-15T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger Summerbird Kongens Nytorv & Lyngby

Summerbird A/S

Kgs. Lyngby
Summerbird Organic søger medarbejder til vores butikker i Magasin Du Nord og Magasin Lyngby Summerbird Organic søger en engageret medarbejder til vores butikker i Lyngby og Kongens Nytorv. Som medarbejder hos Summerbird, er din primære funktion salg...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Korsbæk på Bakken søger butiksmedarbejdere til Andelsbageriet og Korsbæk Butikken

CIRKUSREVYEN A/S

Klampenborg
Til Korsbæk på Bakken søger vi ca. 10 butiksmedarbejdere til sæsonen 2019. I Korsbæk på Bakken ligger der fem restauranter, en bar samt flere forskellige forretninger, herunder Andelsbageriet som er Korsbæks bageri og konditori, og Korsbæk Butikken,...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Tommy Hilfiger søger en salgsassistent (0-8 timer) til vores WSW afdeling i Magasin, Lyngby

HILFIGER STORES DENMARK ApS

Kgs. Lyngby
Vi søger resultatorienterede og motiverede salgsassistenter med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger entreprenører, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg ...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

BUTIKSSÆLGERE (LANGVARIGE FORBRUGSGODER) Storkøbenhavn

Effektiv Rekruttering

Bagsværd
Fuldtid eller Deltid Du får det daglige medansvar for en flot butik, som sælger langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel Interiør segment. Lidt om din hverdag Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet Du yder top...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Salgsassistent søges til Magasin Lyngby

Tripp Limited

Kgs. Lyngby
Tripp Ltd er førende indenfor kufferter og rejseartikler i Danmark og Storbritannien og virksomheden er i fortsat rivende udvikling. Vi søger nu yderligere en kundeglad og serviceminded timelønnet salgsassistent til vores afdeling i Magasin i hyggel...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019