Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BtB salgskonsulent (heltid/deltid)

Motiveres du af at den gode kundedialog og salg via telefonen – så passer du ind i vores dygtige salg- & marketingteam hos Schultz.

Vi har oplevet positiv vækst i flere år, vores kunder er glade og vi har fokus på fællesskab, samarbejde, og udviklingsmuligheder. Nu har vi brug for flere kræfter til at bidrage til at øge salget af vores produkter.

Vi er en arbejdsplads, hvor arbejdsmiljøet er i centrum og medarbejdertilfredsheden er tårnhøj.

Om jobbet Du ringer ud til kunder det meste af dagen med henblik på ordreoptagelse, mersalg og den gode kunderelation,

  • Derudover er der mødebooking og de indgående opkald, hvor du skal arbejde hurtigt og være i stand til at yde vores kunder den bedst mulige service.
  • Desuden skal du i samarbejde med marketing udarbejde salgs pitch i forhold til vores kampagner
  • Din dagligdag vil være også præget af on-line demo af vores løsninger og produkter

Vi har kunder i både offentlige og private virksomheder, og der er tale om både nysalg og salg til eksisterende kunder.

Om dig Du er skarp til at kommunikere og viser stor interesse for dine kunder, men også for dine kollegaer. Fællesskab er en vigtig del af vores dagligdag!

Du har BtB salgserfaring og gerne erfaring med telefonsalg. Det der driver dig, er den gode kundedialog og at lykkes med et salg. Tilfredse kunder og god service er en selvfølgelighed for dig.

Planlægning og struktur præger din arbejdstil, og du er positiv og fuld af god energi.

Lidt om Schultz og hvad vi tilbyder

  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station
  • Fleksible arbejdstider
  • Fast løn og provision
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, fester, m.m.

Schultz har 150 ansatte, som alle gør en forskel. Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 brugere på vores løsninger. Vi oplever en stor efterspørgsel efter vores løsninger.

Skal det være dig? Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, IT-projekter Jesper Bo Seidler på telefon 41954747.

Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010601Phoenix-c36424e312019-05-14T00:00:00BtB salgskonsulent (heltid/deltid)

Motiveres du af at den gode kundedialog og salg via telefonen – så passer du ind i vores dygtige salg- & marketingteam hos Schultz.

Vi har oplevet positiv vækst i flere år, vores kunder er glade og vi har fokus på fællesskab, samarbejde, og udviklingsmuligheder. Nu har vi brug for flere kræfter til at bidrage til at øge salget af vores produkter.

Vi er en arbejdsplads, hvor arbejdsmiljøet er i centrum og medarbejdertilfredsheden er tårnhøj.

Om jobbet Du ringer ud til kunder det meste af dagen med henblik på ordreoptagelse, mersalg og den gode kunderelation,

  • Derudover er der mødebooking og de indgående opkald, hvor du skal arbejde hurtigt og være i stand til at yde vores kunder den bedst mulige service.
  • Desuden skal du i samarbejde med marketing udarbejde salgs pitch i forhold til vores kampagner
  • Din dagligdag vil være også præget af on-line demo af vores løsninger og produkter

Vi har kunder i både offentlige og private virksomheder, og der er tale om både nysalg og salg til eksisterende kunder.

Om dig Du er skarp til at kommunikere og viser stor interesse for dine kunder, men også for dine kollegaer. Fællesskab er en vigtig del af vores dagligdag!

Du har BtB salgserfaring og gerne erfaring med telefonsalg. Det der driver dig, er den gode kundedialog og at lykkes med et salg. Tilfredse kunder og god service er en selvfølgelighed for dig.

Planlægning og struktur præger din arbejdstil, og du er positiv og fuld af god energi.

Lidt om Schultz og hvad vi tilbyder

  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station
  • Fleksible arbejdstider
  • Fast løn og provision
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, fester, m.m.

Schultz har 150 ansatte, som alle gør en forskel. Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 brugere på vores løsninger. Vi oplever en stor efterspørgsel efter vores løsninger.

Skal det være dig? Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, IT-projekter Jesper Bo Seidler på telefon 41954747.

Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

2019-05-21T13:52:15.293 Motiveres du af at den gode kundedialog og salg via telefonen så passer du ind i vores dygtige salg- marketingteam hos Schultz. Vi har oplevet positiv vækst i flere år, vores kunder er glade og vi har fokus på fællesskab, samarbejde, og udviklingsmuligheder. Nu har vi brug for flere kræfter til at bidrage til at øge salget af vores produkter. Vi er en arbejdsplads, hvor arbejdsmiljøet er i centrum og medarbejdertilfredsheden er tårnhøj. Om jobbet Du ringer ud til kunder det meste af dagen med henblik på ordreoptagelse, mersalg og den gode kunderelation, Derudover er der mødebooking og de indgående opkald, hvor du skal arbejde hurtigt og være i stand til at yde vores kunder den bedst mulige service. Desuden skal du i samarbejde med marketing udarbejde salgs pitch i forhold til vores kampagner Din dagligdag vil være også præget af on-line demo af vores løsninger og produkter Vi har kunder i både offentlige og private virksomheder, og der er tale om både nysalg og salg til eksisterende kunder. Om dig Du er skarp til at kommunikere og viser stor interesse for dine kunder, men også for dine kollegaer. Fællesskab er en vigtig del af vores dagligdag! Du har BtB salgserfaring og gerne erfaring med telefonsalg. Det der driver dig, er den gode kundedialog og at lykkes med et salg. Tilfredse kunder og god service er en selvfølgelighed for dig. Planlægning og struktur præger din arbejdstil, og du er positiv og fuld af god energi. Lidt om Schultz og hvad vi tilbyder Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station Fleksible arbejdstider Fast løn og provision Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, fester, m.m. Schultz har 150 ansatte, som alle gør en forskel. Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 brugere på vores løsninger. Vi oplever en stor efterspørgsel efter vores løsninger. Skal det være dig? Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, IT-projekter Jesper Bo Seidler på telefon 41954747. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetc36424e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://schultz.dk/karriere/ledige-stillinger/btb-salgskonsulent/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3512791J H SCHULTZ INFORMATION A/S11Annexstræde 52500ValbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent748369JobNet4976042497604210024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c36424e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c36424e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c36424e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c36424e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Salgskonsulent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361563595Heidihet@schultz.dkDKDanmarkDKDanmark330068892Kimo Consult søger Junior Sales Manager til KøbenhavnBasic Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab til IT drift, support og hosting? Om jobbetDine arbejdsopgaver indebærer bl.a.: Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management. Hvem er du?Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde. Du besidder følgende kompetencer:Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faserInteresserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretningEr selvkørendeHar flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt Du har erfaring med følgende:Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management. Om Kimo ConsultKimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt. Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef KonsulentKim Nymann Reilandkim@kimo.dk Telefon: 45 7026 0072 Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt. Sælger Salgskonsulent Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: kimo.brandero.com
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst.

Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?
Vil du være en del af en vækstvirksomhed?
Har du kendskab til IT drift, support og hosting?

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver indebærer bl.a.:

Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management.

Hvem er du?
Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.
Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde.

Du besidder følgende kompetencer:
  • Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faser
  • Interesserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretning
  • Er selvkørende
  • Har flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.
  • Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt

Du har erfaring med følgende:
Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management.

Om Kimo Consult
Kimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.
Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.
Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.
Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.
Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt.
Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte;

Chef Konsulent
Kim Nymann Reiland
kim@kimo.dk

Telefon: +45 7026 0072

Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt.

Sælger Salgskonsulent Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://kimo.brandero.com

ORS/Small/ccc35cf6_logo.pngKimo Consult ApSKøbenhavn V2019-08-06T16:01:13.5502019-09-09T00:00:00
330061501B2B Mødebooker & Sælger Søges!Robot SÆLGER TIL TEAM I VALBY SØGES! Lange Stephansen ApS søger 1 B2B sælger til salg af vore kunders produkter. Vi beskæftiger os med salg og mødebooking pr. telefon, og du vil komme til at beskæftige dig med flere forskellige produkter og salgsopgaver. Vi er en mindre virksomhed, bestående af to indehavere, som jævnligt vil ringe, side om side, med vore sælgere. Vi er specialister i salg til erhverv, hvorfor B2B erfaring er en fordel, men ikke et krav. Som relativt nystartet virksomhed, er vi i gang med at udvide. Vi har fast domicil i Valby, hvortil vi søger 1 ny medarbejder til at sælge vore kunders produkter. Vi rekrutterer udelukkende internt til kommende lederstillinger. Vi er ikke det typiske telemarketingsfirma, men ligger vægt på at være proaktive i vores arbejde og yde mødebooking og telemarketing med omhu. Det er ikke så vigtigt, hvilken uddannelse du har, for det handler først og fremmest om din motivation og lyst til at dygtiggøre dig selv og opsøge ny viden om dit arbejdsområde. JOBBET Dagligdagen vil bestå af mødebooking og salg for flere danske udbydere af forskellige løsninger, i brancher som: rekruttering headhunting, erhvervsnetværk, med flere - udelukkende til erhverv. Du motiveres af, at formidle vore kunders produkter på bedst mulig vis, samtidigt med din løn stiger. Du ved, at din og teamets faglige viden er lige så vigtig som jeres høflighed og jeres evne til at lytte til kundernes ønsker og spørgsmål. Din dagligdag vil bestå af at kontakte virksomheder i Danmark telefonisk og sælge vore produkter eller lave målrettet mødebooking. Vi bruger markedets bedste software til formålet, så du ikke skal slås med de gængse problemer. Som medarbejder i Lange og Stephansen ApS, får du et tæt team af gode kollegaer, der forstår at have det sjovt, alt imens vi har fokus på din og firmaets vækst. Vi tilbyder: * Høj provision og bonus * Grundig oplæring og løbende coaching * Attraktive arbejdstider. Man- til torsdag 08:00 - 16:00. Fredag 08:00 - 14:00. * Frihed under ansvar * Jordnære ledere Vi forventer, at du: * Drives af at lukke salget og yde god service * Er mødestabil og energisk * Taler og forstår dansk * Har mod på travle dage og trives i et tempofyldt miljø Opstart snarest muligt - ansættelsessamtaler afholdes løbende. Du skal være velkommen til at kontakte Peter Stephansen med spørgsmål på tlf.: 22 67 74 75. Ansøgning og CV kan sendes til job@langeogstephansen.dk - alternativt, ring - så tager vi en snak. Vi glæder os, til at høre fra dig!

SÆLGER TIL TEAM I VALBY SØGES!

Lange & Stephansen ApS søger 1 B2B sælger til salg af vore kunders produkter. Vi beskæftiger os med salg og mødebooking pr. telefon, og du vil komme til at beskæftige dig med flere forskellige produkter og salgsopgaver.

Vi er en mindre virksomhed, bestående af to indehavere, som jævnligt vil ringe, side om side, med vore sælgere. Vi er specialister i salg til erhverv, hvorfor B2B erfaring er en fordel, men ikke et krav.

Som relativt nystartet virksomhed, er vi i gang med at udvide. Vi har fast domicil i Valby, hvortil vi søger 1 ny medarbejder til at sælge vore kunders produkter. Vi rekrutterer udelukkende internt til kommende lederstillinger.

Vi er ikke det typiske telemarketingsfirma, men ligger vægt på at være proaktive i vores arbejde og yde mødebooking og telemarketing med omhu.

Det er ikke så vigtigt, hvilken uddannelse du har, for det handler først og fremmest om din motivation og lyst til at dygtiggøre dig selv og opsøge ny viden om dit arbejdsområde.

JOBBET

Dagligdagen vil bestå af mødebooking og salg for flere danske udbydere af forskellige løsninger, i brancher som: rekruttering & headhunting, erhvervsnetværk, med flere - udelukkende til erhverv. 

Du motiveres af, at formidle vore kunders produkter på bedst mulig vis, samtidigt med din løn stiger. Du ved, at din og teamets faglige viden er lige så vigtig som jeres høflighed og jeres evne til at lytte til kundernes ønsker og spørgsmål.

Din dagligdag vil bestå af at kontakte virksomheder i Danmark telefonisk og sælge vore produkter eller lave målrettet mødebooking. Vi bruger markedets bedste software til formålet, så du ikke skal slås med de gængse problemer.

Som medarbejder i Lange og Stephansen ApS, får du et tæt team af gode kollegaer, der forstår at have det sjovt, alt imens vi har fokus på din og firmaets vækst.

Vi tilbyder:

* Høj provision og bonus

* Grundig oplæring og løbende coaching

* Attraktive arbejdstider. Man- til torsdag 08:00 - 16:00. Fredag 08:00 - 14:00. 

* Frihed under ansvar

* Jordnære ledere

Vi forventer, at du:

* Drives af at lukke salget og yde god service

* Er mødestabil og energisk

* Taler og forstår dansk

* Har mod på travle dage og trives i et tempofyldt miljø

 

Opstart snarest muligt - ansættelsessamtaler afholdes løbende. 

Du skal være velkommen til at kontakte Peter Stephansen med spørgsmål på tlf.: 22 67 74 75.

Ansøgning og CV kan sendes til job@langeogstephansen.dk - alternativt, ring - så tager vi en snak. 

Vi glæder os, til at høre fra dig!

Lange og Stephansen ApSValby2019-07-18T00:00:002019-09-10T00:00:00
330058946Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/ugeRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: Direkte salg til potentielle kunder Partneraftaler Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: Løbende salgstræning Produktuddannelse Fleksible arbejdstider Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) Kan arbejde selvstændigt Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Salgskonsulent , så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?

SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:

  • Direkte salg til potentielle kunder
  • Partneraftaler
  • Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR:

  • Løbende salgstræning
  • Produktuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:

  • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…

For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO

Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Salgskonsulent”, så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!

Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

We are safe ApSKøbenhavn K2019-07-12T00:00:002019-08-30T00:00:00
330058257Salgskonsulent søges til MemoxRobot En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for. Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet et menneske, der gør det, du siger et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas. Erfaring fra det socialfaglige miljø Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab. Imødekommende og interesseret Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende. Selvstændig og ansvarlig Du ved, at du kan sælge og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør . Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver: At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX produkter og ydelser At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig. Og os? Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om og vi glæder os til at møde dig. Spørgsmål og ansøgning Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dkEn sælger med hjertet på rette sted
Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for.

Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet; et menneske, der gør det, du siger; et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas.

Erfaring fra det socialfaglige miljø
Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab.

Imødekommende og interesseret
Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende.

Selvstændig og ansvarlig
Du ved, at du kan sælge – og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med ”at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør”. Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver:

  • At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder
  • At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX’ produkter og ydelser
  • At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder
Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig.

Og os?
Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om – og vi glæder os til at møde dig.

Spørgsmål og ansøgning
Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dk

Memox og Øresund Psykoterapi ApSKøbenhavn S2019-07-11T00:00:002019-08-30T00:00:00
330057614Selvstændig forhandlereRobot Til distrikterne Region Syd, Nordjylland , Sjælland samt Fyn søges fire selvstændige forhandlere. Du skal have bil og kørekort til B Scandoor er en 25 år gammel virksomhed, der har flyttet hele sin produktion fra Sverige til Danmark med henblik på udvidelse til hele det europæiske marked. Vi er repræsenteret i Spanien, Malta, Østrig, Norge, Sverige og er på vej ind i Tyskland og UK. Du vil få dit eget beskyttet distrikt, den nødvendige uddannelse samt backup i dagligdagen. Som selvstændig forhandler er din løn resultatorienteret, men bør ikke ligger på den forkerte side af kr. en million årligt før skat, beregnet udfra virksomhedens konsulenter i indland og udland. Gå på www.scandoor.com og udfyld formular under forhandler job Opstart (uddannelse) medio august Evt sprøgsmål kan også sendes til scandoor@scandoor.com Distrikter i det meste af Europa ledige.

Til distrikterne Region Syd, Nordjylland , Sjælland samt Fyn søges fire selvstændige forhandlere.

Du skal have bil og kørekort til B 

Scandoor er en 25 år gammel virksomhed, der har flyttet hele sin produktion fra Sverige til Danmark med henblik på udvidelse til hele det europæiske marked.

Vi er repræsenteret i Spanien, Malta, Østrig, Norge, Sverige og er på vej ind i Tyskland og UK.

Du vil få dit eget beskyttet distrikt, den nødvendige uddannelse samt backup i dagligdagen.

Som selvstændig forhandler er din løn resultatorienteret, men bør ikke ligger på den forkerte side af kr. en million årligt før skat, beregnet udfra virksomhedens konsulenter i indland og udland.

Gå på www.scandoor.com og udfyld formular under forhandler/job

Opstart (uddannelse) medio august

Evt sprøgsmål kan også sendes til scandoor@scandoor.com

Distrikter i det meste af Europa ledige.

SCANDOOR-DANMARK ApSFrederiksberg2019-07-10T00:00:002019-08-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kimo Consult søger Junior Sales Manager til København

Kimo Consult ApS

København V
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab t...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:9. september 2019

B2B Mødebooker & Sælger Søges!

Lange og Stephansen ApS

Valby
SÆLGER TIL TEAM I VALBY SØGES! Lange Stephansen ApS søger 1 B2B sælger til salg af vore kunders produkter. Vi beskæftiger os med salg og mødebooking pr. telefon, og du vil komme til at beskæftige dig med flere forskellige produkter og salgsopgaver. ...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/uge

We are safe ApS

København K
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgskonsulent søges til Memox

Memox og Øresund Psykoterapi ApS

København S
En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arb...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Selvstændig forhandlere

SCANDOOR-DANMARK ApS

Frederiksberg
Til distrikterne Region Syd, Nordjylland , Sjælland samt Fyn søges fire selvstændige forhandlere. Du skal have bil og kørekort til B Scandoor er en 25 år gammel virksomhed, der har flyttet hele sin produktion fra Sverige til Danmark med henblik på u...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019