Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026408Phoenix-2d25bb8112019-05-16T00:00:00BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

2019-07-12T00:50:41.507 Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)11jobnet2d25bb81100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:000000https://stormgroup.net/minstormrejse0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3529669Storm Group11Banegårdspladsen 14700NæstvedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762948JobNet4990945499094510016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d25bb81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d25bb81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d25bb81&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d25bb81&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBUILDING YOUR CAREER IN SALES1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361841052Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330129046Praktikkonsulent til ZBC Salgs- og praktikcenterRobot Brænder du for at rådgive og hjælpe unge mennesker og ønsker du at arbejde i en virksomhed der ser fremad? Er du en dygtig sælger? Kan du rådgive og inspirere virksomheder til at skabe og besætte praktikpladser samt oplyse om muligheder for uddannelse og opkvalificering af faglærte og ufaglærte medarbejdere? Så er du måske den nye kollega, vi søger til ZBC Salgs- og Praktikcenter. I ZBC Salgs- og Praktikcenter er det vores opgave at være den foretrukne samarbejdspartner i forhold til praktikpladser og salg af efteruddannelse. Det er vores mål altid at være den udviklende og problemløsende samarbejdspartner, og vi lægger derfor stor vægt på kundefokus gennem hele processen. Vi søger pr. 1. februar 2020 en praktikkonsulent, som skal skabe og besætte nye praktikpladser inden for automatik- og procesuddannelserne samt inden for industriteknikker-, værktøjsmager-, smedeuddannelserne. Du vil skulle rådgive og inspirere virksomheder til at skabe og besætte praktikpladser samt oplyse om muligheder for uddannelse og opkvalificering af faglærte og ufaglærte medarbejdere. Det er vigtigt, at du har du fokus på muligheder for salg gennem indsigt og forståelse for den enkelte virksomhed eller organisation. Som praktikkonsulent vil dit kernebidrag være at skabe og besætte praktikpladser. Dine opgaver vil bl.a. være at: koordinere salgsarbejdet inden for automatik- og procesuddannelserne samt inden for industriteknikker-, værktøjsmager-, smedeuddannelserne.Rådgive og coache unge mennesker i forbindelse med praktikpladssøgning.Udvikle relevante handlinger og handlingsplaner.Holde dig ajour med udviklingen i branchen.Varetage det interne samarbejde med ZBC s øvrige konsulenter, ledere, chefer samt ZBC s administrative medarbejdere. Om dig Som person er du selvstændig og løsningsorienteret. Du besidder et højt drive og har en imødekommende og fleksibel indstilling til kunder og opgaver. Du er igangsættende, vedholdende og resultatorienteret, og så er du god til at begå dig blandt andre mennesker. Du har stærke kommunikative kompetencer, og du er god til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer. Vi forestiller os, at du har nogle års praktisk erfaring med opsøgende arbejde salg og at du måske selv har oplært elever succesfuldt. Endvidere er det en fordel hvis du har: Bredt kendskab til arbejdsmarkeds- og erhvervsuddannelserne samt viden om relevant lovgivning på området.Kendskab til ovennævnte brancher, hvor du har et godt og stærkt netværk.Erfaring med CRM-systemer.Et godt netværk inden for ovennævnte brancher, så du er selvkørende i det opsøgende arbejde Det er en fordel, hvis du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, inden for automatik- og procesuddannelserne eller inden for industriteknikker-, værktøjsmager-, smedeuddannelserne. Du har måske selv stået i lære i en af de ovennævnte brancher. Vi tilbyder En selvstændig stilling, hvor du i høj grad forventes at skabe unikke resultater.En stilling med stor kontaktflade og mulighed for at opbygge et stort netværk.En stilling med indflydelse på at skabe tilfredshed hos de virksomheder, ZBC samarbejder med.En stilling hvor du vil stor indflydelse og ansvar på vores elevers mulighed for at få drømmejobbet. Vi ser frem til at byde dig velkommen til et team af engagerede kolleger, der er indstillet på at give dig opbakning og medspil i et godt og inspirerende arbejdsmiljø under uformelle former, hvor alle bidrager positivt til fællesskabet. Du bliver en del af ZBC med de mange fordele, der er forbundet med virksomheden. Vi er over 900 medarbejdere, der med hver vores faglighed bidrager til, at vores godt 6.000 elever og kursister dagligt får en god faglig og social oplevelse. Det er en styrke at have kollegaer med forskellige faglige og personlige baggrunde, og derfor vil du opleve, at vi hver dag arbejder for at spille hinanden gode og at samskabelse på tværs af fagligheder er en stor del af vores hverdag og DNA på ZBC. Sammen er vi stærkere. Ansættelse Der er tale om ansættelse på fuldtid, og vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. februar 2020. Ansættelsesområdet er ZBC, og dit tjenestested vil som udgangspunkt være fordelt mellem Slagelse og i Ringsted. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftalen med HK for det statslige område. Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse. Ansøgning Er ovenstående job noget for dig? Så klik på knappen Søg jobbet nederst i stillingsopslaget og upload ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser. Vi skal have din ansøgning senest den 13. december 2019. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Ansættelsessamtaler afholdes løbende i ansøgningsperioden. Beslutning om ansættelse træffes dog først efter ansøgningsfristens udløb. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ved ansættelse lægger vi alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Morten Lynnerup Christensen, Salgs- og Praktikcenterchef på tlf.: 4171 0922 eller på mail molc@zbc.dk. Hvem er vi? ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.

Brænder du for at rådgive og hjælpe unge mennesker og ønsker du at arbejde i en virksomhed der ser fremad? Er du en dygtig sælger? Kan du rådgive og inspirere virksomheder til at skabe og besætte praktikpladser samt oplyse om muligheder for uddannelse og opkvalificering af faglærte og ufaglærte medarbejdere? Så er du måske den nye kollega, vi søger til ZBC Salgs- og Praktikcenter.

 

I ZBC Salgs- og Praktikcenter er det vores opgave at være den foretrukne samarbejdspartner i forhold til praktikpladser og salg af efteruddannelse. Det er vores mål altid at være den udviklende og problemløsende samarbejdspartner, og vi lægger derfor stor vægt på kundefokus gennem hele processen.

Vi søger pr. 1. februar 2020 en praktikkonsulent, som skal skabe og besætte nye praktikpladser inden for automatik- og procesuddannelserne samt inden for industriteknikker-, værktøjsmager-, smedeuddannelserne.

Du vil skulle rådgive og inspirere virksomheder til at skabe og besætte praktikpladser samt oplyse om muligheder for uddannelse og opkvalificering af faglærte og ufaglærte medarbejdere. Det er vigtigt, at du har du fokus på muligheder for salg gennem indsigt og forståelse for den enkelte virksomhed eller organisation.

 

Som praktikkonsulent vil dit kernebidrag være at skabe og besætte praktikpladser. Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • koordinere salgsarbejdet inden for automatik- og procesuddannelserne samt inden for industriteknikker-, værktøjsmager-, smedeuddannelserne.
  • Rådgive og coache unge mennesker i forbindelse med praktikpladssøgning.
  • Udvikle relevante handlinger og handlingsplaner.
  • Holde dig ajour med udviklingen i branchen.
  • Varetage det interne samarbejde med ZBC’s øvrige konsulenter, ledere, chefer samt ZBC’s administrative medarbejdere.

 

Om dig
Som person er du selvstændig og løsningsorienteret. Du besidder et højt drive og har en imødekommende og fleksibel indstilling til kunder og opgaver. Du er igangsættende, vedholdende og resultatorienteret, og så er du god til at begå dig blandt andre mennesker.
Du har stærke kommunikative kompetencer, og du er god til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer. Vi forestiller os, at du har nogle års praktisk erfaring med opsøgende arbejde/salg og at du måske selv har oplært elever succesfuldt.


Endvidere er det en fordel hvis du har:

  • Bredt kendskab til arbejdsmarkeds- og erhvervsuddannelserne samt viden om relevant lovgivning på området.
  • Kendskab til ovennævnte brancher, hvor du har et godt og stærkt netværk.
  • Erfaring med CRM-systemer.
  • Et godt netværk inden for ovennævnte brancher, så du er selvkørende i det opsøgende arbejde

Det er en fordel, hvis du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, inden for automatik- og procesuddannelserne eller inden for industriteknikker-, værktøjsmager-, smedeuddannelserne.  Du har måske selv stået i lære i en af de ovennævnte brancher.

 

Vi tilbyder

  • En selvstændig stilling, hvor du i høj grad forventes at skabe unikke resultater.
  • En stilling med stor kontaktflade og mulighed for at opbygge et stort netværk.
  • En stilling med indflydelse på at skabe tilfredshed hos de virksomheder, ZBC samarbejder med.
  • En stilling hvor du vil stor indflydelse og ansvar på vores elevers mulighed for at få drømmejobbet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen til et team af engagerede kolleger, der er indstillet på at give dig opbakning og medspil i et godt og inspirerende arbejdsmiljø under uformelle former, hvor alle bidrager positivt til fællesskabet.

Du bliver en del af ZBC med de mange fordele, der er forbundet med virksomheden. Vi er over 900 medarbejdere, der med hver vores faglighed bidrager til, at vores godt 6.000 elever og kursister dagligt får en god faglig og social oplevelse. Det er en styrke at have kollegaer med forskellige faglige og personlige baggrunde, og derfor vil du opleve, at vi hver dag arbejder for at spille hinanden gode og at samskabelse på tværs af fagligheder er en stor del af vores hverdag og DNA på ZBC. Sammen er vi stærkere.

 

Ansættelse

Der er tale om ansættelse på fuldtid, og vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. februar 2020.

Ansættelsesområdet er ZBC, og dit tjenestested vil som udgangspunkt være fordelt mellem Slagelse og i Ringsted.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftalen med HK for det statslige område.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse.

 

Ansøgning

Er ovenstående job noget for dig? Så klik på knappen "Søg jobbet" nederst i stillingsopslaget og upload ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser.

Vi skal have din ansøgning senest den 13. december 2019. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende i ansøgningsperioden. Beslutning om ansættelse træffes dog først efter ansøgningsfristens udløb.

 Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ved ansættelse lægger vi alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

 

Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Morten Lynnerup Christensen, Salgs- og Praktikcenterchef på tlf.: 4171 0922 eller på mail molc@zbc.dk.

 

Hvem er vi?
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. 

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

ZBCSlagelse2019-11-22T00:00:002019-12-13T00:00:00
330131241Sælgere til flexjob-stilling i området Bornholms KommuneRobot Sælgere til flexjob-stilling Sælger i flexjob søges til Bornholms kommune. Stillingen henvender sig til en sælger med lokal kendskab til butikker og erhver i kommunen. Marketingbureauet Gylden Media søger lige nu sælger i Bornholms kommune til flexjobs-stillinger. Sælgerne skal beskæftige sig med opsøgende salg til håndværkere og detailhandlen. Gylden Media skaber online synlighed for butikker og håndværkere til priser, hvor alle kan være med. Der er tale om produkter, som stort alle virksomheder har brug for, så kundegrundlaget er enormt. Salg af Hjemmesider Webshops Facebook Instagram marketing Google Ads marketing SEO Handl-Lokalt.dk Hvis du besidder den rette indstilling og erfaring med salgsarbejde, kan du sagtens være den rigtige kandidat til jobbet, også selvom du kun kan arbejde i et begrænset antal timer. Vi ved, at der går mange personer rundt med ressourcer, som vi kunne drage stor nytte af hos Gylden Media. Samtidig har vi gode erfaringer med at hjælpe flexjobbere ind i relevante og fleksible ordninger til gavn for alle parter. Ønsket profil Du arbejder selvstændigt, målrettet og struktureret Du har egen bil og mulighed for at ringe og arbejde hjemmefraDu har god forståelse for online medier og brugen af disse i relation til markedsføring ( Facebook, Google m.m. ) Du har erfaring med opsøgende salg - meget gerne til detailledet Du sætter en ære i at opnå de opstillede mål Du rapporterer jævnligt til hovedkontoret med dine resultater Du taler og skriver dansk Vi tilbyder Attraktiv timeløn uden loft Attraktive online-produkter som markedet efterspørger Relevant salgsmateriale God støtte og salgssupport fra hovedkontoret Stor fleksibilitet - du bestemmer selv din arbejdsdag En mulighed for at gøre en forskel for lokalområderne i Danmark Hvem er vi Gylden Media er marketingbureau, som blev grundlagt i 2012. Virksomheden holder til i Haslev på Midtsjælland og beskæftiger i dag 9 engagerede og erfarne medarbejdere. Lyder stillingen som noget for dig? Send os et par linjer om hvorfor du gerne vil være en del af Gylden Media, samt en beskrivelse af dig selv og dine salgserfaringer. Vi vil også gerne vide, hvor mange timer, du forventer at kunne arbejde. Skriv til: Michael Gyldenstrand, administrerende direktør mg@GyldenMedia.dk Tlf. 30 66 30 02 Læs mere om os på: www.GyldenMedia.dk www.Handl-Lokalt.dk www.SogOgFind.dk

Sælgere til flexjob-stilling

Sælger i flexjob søges til Bornholms kommune. Stillingen henvender sig til en sælger med lokal kendskab til butikker og erhver i kommunen.

Marketingbureauet Gylden Media søger lige nu sælger i Bornholms kommune til flexjobs-stillinger. Sælgerne skal beskæftige sig med opsøgende salg til håndværkere og detailhandlen.

Gylden Media skaber online synlighed for butikker og håndværkere til priser, hvor alle kan være med.

Der er tale om produkter, som stort alle virksomheder har brug for, så kundegrundlaget er enormt.

Salg af

  • Hjemmesider
  • Webshops
  • Facebook/Instagram marketing
  • Google Ads marketing
  • SEO
  • Handl-Lokalt.dk

 

Hvis du besidder den rette indstilling og erfaring med salgsarbejde, kan du sagtens være den rigtige kandidat til jobbet, også selvom du kun kan arbejde i et begrænset antal timer.

Vi ved, at der går mange personer rundt med ressourcer, som vi kunne drage stor nytte af hos Gylden Media. Samtidig har vi gode erfaringer med at hjælpe flexjobbere ind i relevante og fleksible ordninger til gavn for alle parter.


Ønsket profil

  • Du arbejder selvstændigt, målrettet og struktureret
  • Du har egen bil og mulighed for at ringe og arbejde hjemmefraDu har god forståelse for online medier og brugen af disse i relation til markedsføring ( Facebook, Google m.m. )
  • Du har erfaring med opsøgende salg - meget gerne til detailledet
  • Du sætter en ære i at opnå de opstillede mål
  • Du rapporterer jævnligt til hovedkontoret med dine resultater
  • Du taler og skriver dansk


Vi tilbyder

  • Attraktiv timeløn uden loft
  • Attraktive online-produkter som markedet efterspørger
  • Relevant salgsmateriale
  • God støtte og salgssupport fra hovedkontoret
  • Stor fleksibilitet - du bestemmer selv din arbejdsdag
  • En mulighed for at gøre en forskel for lokalområderne i Danmark

 

Hvem er vi

Gylden Media er marketingbureau, som blev grundlagt i 2012. Virksomheden holder til i Haslev på Midtsjælland og beskæftiger i dag 9 engagerede og erfarne medarbejdere.

Lyder stillingen som noget for dig? Send os et par linjer om hvorfor du gerne vil være en del af Gylden Media, samt en beskrivelse af dig selv og dine salgserfaringer. Vi vil også gerne vide, hvor mange timer, du forventer at kunne arbejde.

Skriv til:

Michael Gyldenstrand, administrerende direktør

mg@GyldenMedia.dk

Tlf. 30 66 30 02

 

Læs mere om os på:

www.GyldenMedia.dk

www.Handl-Lokalt.dk

www.SogOgFind.dk

 

 

 

Handl-Lokalt.dk ApSHaslev2019-11-27T00:00:002020-01-19T00:00:00
330131296Sælgere til flexjob-stilling i området Fredensborg KommuneRobot Sælgere til flexjob-stilling Sælger i flexjob søges til Fredensborg kommune. Stillingen henvender sig til en sælger med lokal kendskab til butikker og erhver i kommunen. Marketingbureauet Gylden Media søger lige nu sælger i Fredensborg kommune til flexjobs-stillinger. Sælgerne skal beskæftige sig med opsøgende salg til håndværkere og detailhandlen. Gylden Media skaber online synlighed for butikker og håndværkere til priser, hvor alle kan være med. Der er tale om produkter, som stort alle virksomheder har brug for, så kundegrundlaget er enormt. Salg af Hjemmesider Webshops Facebook Instagram marketing Google Ads marketing SEO Handl-Lokalt.dk Hvis du besidder den rette indstilling og erfaring med salgsarbejde, kan du sagtens være den rigtige kandidat til jobbet, også selvom du kun kan arbejde i et begrænset antal timer. Vi ved, at der går mange personer rundt med ressourcer, som vi kunne drage stor nytte af hos Gylden Media. Samtidig har vi gode erfaringer med at hjælpe flexjobbere ind i relevante og fleksible ordninger til gavn for alle parter. Ønsket profil Du arbejder selvstændigt, målrettet og struktureret Du har egen bil og mulighed for at ringe og arbejde hjemmefraDu har god forståelse for online medier og brugen af disse i relation til markedsføring ( Facebook, Google m.m. ) Du har erfaring med opsøgende salg - meget gerne til detailledet Du sætter en ære i at opnå de opstillede mål Du rapporterer jævnligt til hovedkontoret med dine resultater Du taler og skriver dansk Vi tilbyder Attraktiv timeløn uden loft Attraktive online-produkter som markedet efterspørger Relevant salgsmateriale God støtte og salgssupport fra hovedkontoret Stor fleksibilitet - du bestemmer selv din arbejdsdag En mulighed for at gøre en forskel for lokalområderne i Danmark Hvem er vi Gylden Media er marketingbureau, som blev grundlagt i 2012. Virksomheden holder til i Haslev på Midtsjælland og beskæftiger i dag 9 engagerede og erfarne medarbejdere. Lyder stillingen som noget for dig? Send os et par linjer om hvorfor du gerne vil være en del af Gylden Media, samt en beskrivelse af dig selv og dine salgserfaringer. Vi vil også gerne vide, hvor mange timer, du forventer at kunne arbejde. Skriv til: Michael Gyldenstrand, administrerende direktør mg@GyldenMedia.dk Tlf. 30 66 30 02 Læs mere om os på: www.GyldenMedia.dk www.Handl-Lokalt.dk www.SogOgFind.dk

Sælgere til flexjob-stilling

Sælger i flexjob søges til Fredensborg kommune. Stillingen henvender sig til en sælger med lokal kendskab til butikker og erhver i kommunen.

Marketingbureauet Gylden Media søger lige nu sælger i Fredensborg kommune til flexjobs-stillinger. Sælgerne skal beskæftige sig med opsøgende salg til håndværkere og detailhandlen.

Gylden Media skaber online synlighed for butikker og håndværkere til priser, hvor alle kan være med.

Der er tale om produkter, som stort alle virksomheder har brug for, så kundegrundlaget er enormt.

Salg af

  • Hjemmesider
  • Webshops
  • Facebook/Instagram marketing
  • Google Ads marketing
  • SEO
  • Handl-Lokalt.dk

 

Hvis du besidder den rette indstilling og erfaring med salgsarbejde, kan du sagtens være den rigtige kandidat til jobbet, også selvom du kun kan arbejde i et begrænset antal timer.

Vi ved, at der går mange personer rundt med ressourcer, som vi kunne drage stor nytte af hos Gylden Media. Samtidig har vi gode erfaringer med at hjælpe flexjobbere ind i relevante og fleksible ordninger til gavn for alle parter.


Ønsket profil

  • Du arbejder selvstændigt, målrettet og struktureret
  • Du har egen bil og mulighed for at ringe og arbejde hjemmefraDu har god forståelse for online medier og brugen af disse i relation til markedsføring ( Facebook, Google m.m. )
  • Du har erfaring med opsøgende salg - meget gerne til detailledet
  • Du sætter en ære i at opnå de opstillede mål
  • Du rapporterer jævnligt til hovedkontoret med dine resultater
  • Du taler og skriver dansk


Vi tilbyder

  • Attraktiv timeløn uden loft
  • Attraktive online-produkter som markedet efterspørger
  • Relevant salgsmateriale
  • God støtte og salgssupport fra hovedkontoret
  • Stor fleksibilitet - du bestemmer selv din arbejdsdag
  • En mulighed for at gøre en forskel for lokalområderne i Danmark

 

Hvem er vi

Gylden Media er marketingbureau, som blev grundlagt i 2012. Virksomheden holder til i Haslev på Midtsjælland og beskæftiger i dag 9 engagerede og erfarne medarbejdere.

Lyder stillingen som noget for dig? Send os et par linjer om hvorfor du gerne vil være en del af Gylden Media, samt en beskrivelse af dig selv og dine salgserfaringer. Vi vil også gerne vide, hvor mange timer, du forventer at kunne arbejde.

Skriv til:

Michael Gyldenstrand, administrerende direktør

mg@GyldenMedia.dk

Tlf. 30 66 30 02

 

Læs mere om os på:

www.GyldenMedia.dk

www.Handl-Lokalt.dk

www.SogOgFind.dk

 

 

 

Handl-Lokalt.dk ApSHaslev2019-11-27T00:00:002020-01-19T00:00:00
330136364Selvstændig kørende sælger til salg af rengøringsmidler til erhverv.Robot Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen? Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind. Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt restaurations branchen i dele af København. Så branche kendskab inden for mindst et af disse områder foretrækkes. Du skal være hjemmevant i kanvassalg og det, selv at åbne døre. Du skal kunne og ville arbejde selvstændigt. Samt have drømmen om at opbygge din egen forretning. Som sælger hos os kører du under eget CVR nr. Med en samhandelsaftale hos os. Lønnen er 100 provision og du må derfor påregne et par måneder til at opbygge en sund forretning. Du vil blive ansvarlig for selv at opbygge og servicere din egen kundeportefølje. Du vil få dit helt eget distrikt På Sjælland og dele af København Du vil få rig mulighed for at komme med på messer og markeder, hvor vi sælger vore private produkt sortiment. Særdeles gode indtjeningsmuligheder, uden løn loft. Få faste omkostninger. professionel og hjælpsom salgsbackup Gode og topmotiverede kolleger Førende og banebrydende produktsortiment Frihed til at selv at planlægge og strukturere din hverdag. Vi Tilbyder en plads i en virksomhed der er i rivende udvikling. Vi producerer selv vores rengøringsmidler og tilbyder en række banebrydende special produkter. Du vil få grundig oplæring i alle produkter, samt løbende sparring efter behov. Lyder det som noget for dig, så send ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter til info@atclean.dk mrk ansøgning. Se mere om os på ATClean.dk her finder du også tlf og kontakt info ved spørgsmål til stillingen. Vi ønsker opstart hurtigst muligt, men venter gerne på den helt rette profil. Samtaler afholdes løbende. AT Clean er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Herning, der sælger professionelle rengøringsmidler- og artikler til erhverv som f.eks: køkkenindustri, sportshaller, skoler, institutioner, forretninger, bagerier mm. Vi lagerfører og sælger vores egne top kvalitets produkter, til alle typer rengøringsopgaver. De enkelte produkter er produceret efter høje kvalitetskrav om effektivitet, men samtidig under hensyntagen til miljøet, med henblik på at gøre rengøringsopgaven så enkel og effektivt som muligt.

Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen?

Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind.

Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt restaurations branchen i dele af København. Så branche kendskab inden for mindst et af disse områder foretrækkes.

Du skal være hjemmevant i kanvassalg og det, selv at åbne døre.
Du skal kunne og ville arbejde selvstændigt. Samt have drømmen om at opbygge din egen forretning.

Som sælger hos os kører du under eget CVR nr. Med en samhandelsaftale hos os. Lønnen er 100% provision og du må derfor påregne et par måneder til at opbygge en sund forretning.

  • Du vil blive ansvarlig for selv at opbygge og servicere din egen kundeportefølje. 
  • Du vil få dit helt eget distrikt På Sjælland og dele af København 
  • Du vil få rig mulighed for at komme med på messer og markeder, hvor vi sælger vore private produkt sortiment.
  • Særdeles gode indtjeningsmuligheder, uden løn loft.
  • Få faste omkostninger.
  • professionel og hjælpsom salgsbackup
  • Gode og topmotiverede kolleger
  • Førende og banebrydende produktsortiment
  • Frihed til at selv at planlægge og strukturere din hverdag.

Vi Tilbyder en plads i en virksomhed der er i rivende udvikling. Vi producerer selv vores rengøringsmidler og tilbyder en række banebrydende special produkter.
Du vil få grundig oplæring i alle produkter, samt løbende sparring efter behov.

Lyder det som noget for dig, så send ansøgning samt CV og øvrige relevante dokumenter til info@atclean.dk mrk ansøgning.

Se mere om os på ATClean.dk her finder du også tlf og kontakt info ved spørgsmål til stillingen.

Vi ønsker opstart hurtigst muligt, men venter gerne på den helt rette profil.
Samtaler afholdes løbende.

AT Clean er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Herning, der
sælger professionelle rengøringsmidler- og artikler til erhverv som f.eks:
køkkenindustri, sportshaller, skoler, institutioner, forretninger, bagerier
mm.
Vi lagerfører og sælger vores egne top kvalitets produkter, til alle typer
rengøringsopgaver. De enkelte produkter er produceret efter høje
kvalitetskrav om effektivitet, men samtidig under hensyntagen til miljøet,
med henblik på at gøre rengøringsopgaven så enkel og effektivt som muligt.

AT Clean I/SVordingborg2019-12-06T00:00:002020-01-29T00:00:00
330128282KOLON TOTAL INVENTAR søger en Projektkonsulent til beregning og tegning af licitationsager I Lejre.Robot Vi har behov for en erfaring og skarp medarbejder, der kan indgå i vores salgs team. Udover beregning og tegning af sager, vil opgaver som opmåling, kundemøder, byggemøder samt projektledelse også kunne indgå i jobbet. Krav: • Flere års erfaring fra køkken- og eller inventarbranchen • Stor erfaring med tegneprogrammer, superbruger af Winner er en stor fordel • Struktureret person der kan bevare overblikket ved beregning af større sager • Positiv og løsnings orienteret person der trives i et dynamisk arbejdsmiljø. KOLON er et registreret varemærke under selskabet FJ Trading A S, som har eksisteret siden 1972. KOLON TOTAL INVENTAR producerer og leverer solide inventarløsninger til blandt andet skoler og institutioner i hele landet. Kolon er særligt kendt for sit unikke gennemboltet Kolon hængsel i rustfri stål. Sådan ansøger du Lyder det som noget for dig, så ring eller skriv til Salgsdirektør, Anders Jensenpå 27508627 eller aj@kolon.dk

Vi har behov for en erfaring og skarp medarbejder, der kan indgå i vores salgs team. Udover beregning og tegning af sager, vil opgaver som opmåling, kundemøder, byggemøder samt projektledelse også kunne indgå i jobbet.

Krav:

• Flere års erfaring fra køkken- og/eller inventarbranchen

• Stor erfaring med tegneprogrammer, superbruger af Winner er en stor fordel

• Struktureret person der kan bevare overblikket ved beregning af større sager

• Positiv og løsnings orienteret person der trives i et dynamisk arbejdsmiljø.

KOLON er et registreret varemærke under selskabet FJ Trading A/S, som har eksisteret siden 1972. KOLON TOTAL INVENTAR producerer og leverer solide inventarløsninger til blandt andet skoler og institutioner i hele landet. Kolon er særligt kendt for sit unikke gennemboltet Kolon hængsel i rustfri stål.

 

Sådan ansøger du

Lyder det som noget for dig, så ring eller skriv til Salgsdirektør, Anders Jensenpå 27508627 eller aj@kolon.dk

KOLON TOTAL INVENTARLejre2019-11-21T00:00:002019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Praktikkonsulent til ZBC Salgs- og praktikcenter

ZBC

Slagelse
Brænder du for at rådgive og hjælpe unge mennesker og ønsker du at arbejde i en virksomhed der ser fremad? Er du en dygtig sælger? Kan du rådgive og inspirere virksomheder til at skabe og besætte praktikpladser samt oplyse om muligheder for uddannel...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Sælgere til flexjob-stilling i området Bornholms Kommune

Handl-Lokalt.dk ApS

Haslev
Sælgere til flexjob-stilling Sælger i flexjob søges til Bornholms kommune. Stillingen henvender sig til en sælger med lokal kendskab til butikker og erhver i kommunen. Marketingbureauet Gylden Media søger lige nu sælger i Bornholms kommune til flexj...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:19. januar 2020

Sælgere til flexjob-stilling i området Fredensborg Kommune

Handl-Lokalt.dk ApS

Haslev
Sælgere til flexjob-stilling Sælger i flexjob søges til Fredensborg kommune. Stillingen henvender sig til en sælger med lokal kendskab til butikker og erhver i kommunen. Marketingbureauet Gylden Media søger lige nu sælger i Fredensborg kommune til f...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:19. januar 2020

Selvstændig kørende sælger til salg af rengøringsmidler til erhverv.

AT Clean I/S

Vordingborg
Drømmer du om livet som selvstændig? med et stærkt brand og gode kolleger i ryggen? Vi søger en selvstændig sælger med et kæmpe stort drive og evnen til at banke døre ind. Stillingen er til salg, primært i den sorte industri, værksteder o.lign. Samt...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:29. januar 2020

KOLON TOTAL INVENTAR søger en Projektkonsulent til beregning og tegning af licitationsager I Lejre.

KOLON TOTAL INVENTAR

Lejre
Vi har behov for en erfaring og skarp medarbejder, der kan indgå i vores salgs team. Udover beregning og tegning af sager, vil opgaver som opmåling, kundemøder, byggemøder samt projektledelse også kunne indgå i jobbet. Krav: • Flere års erfaring fra...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019