Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026447Phoenix-9ba06b3412019-05-16T00:00:00BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

2019-07-12T00:50:42.160 Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)11jobnet9ba06b34100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:000000https://stormgroup.net/minstormrejse0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3529708Storm Group11Nørregade 32, 1 tv.5000Odense CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762926JobNet4990943499094310016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBUILDING YOUR CAREER IN SALES1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361841091Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330181067Salgskonsulent til markedsledende sprogvirksomhedRobot Vil du være en del af et væksteventyr? Kan du bidrage til, at vi erhverver os vores 10. gazelle? Hvis ja, så skal du være en del af Ordbogen A S! Ordbogen A S er en markedsledende IT-virksomhed med internationale perspektiver og en fantastisk salgsafdeling. Vi vækster stadig og har brug for at udbygge vores salgsorganisation. Arbejdsopgaven består i at generere ny forretning (primært via telefon) i den danske undervisningssektor og efterfølgende sikre kundens udvikling hos Ordbogen A S. Dit fokus bliver hovedsageligt ordbøgerne fra Ordbogen.com og de nyligt tilkomne ordbøger fra Gyldendal, samt Ordbogen A S grammatikportal Grammatip. Du vil have det fulde kundeansvar og forventes at skabe gode relationer til dine kunder. Du får naturligvis en masse opbakning og sparring med kollegaer og ledere i den kommercielle organisation. Vi søger en ung salgsprofil med højt drive og energiniveau. Som person er du resultatorienteret, ihærdig og selvstændig, ligesom det er vigtigt at være robust og ikke mindst sulten. Vores salgsafdeling er præget af en sjov og uformel tone, men med fokus på præstationer. Vi forestiller os at du er imellem 20-25 år, har lyst og mod på udfordringen i en virksomhed i bevægelse, og ikke mindst at du har indstillingen til at tilgå salget som det håndværk, det er. Hvis du skal med på rejsen mod den næste gazelle og måske endda meget mere end det, så send os din ansøgning. Vi afholder samtaler løbende med henblik på opstart hurtigst muligt og gerne 1. april 2020, eller tidligere. Vi tilbyder: Hos Ordbogen A S fokuserer vi på medarbejdertrivsel samt personlig og faglig udvikling. Her er et rart og uformelt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum. Vi er en værdibaseret virksomhed, hvor troværdighed, gensidig respekt, empati og viljen til at vinde er i højsædet. Vi tilbyder et spændende internationalt job i vores virksomhed. Vi har en fri omgangstone og et ambitiøst samarbejde inden for faste rammer. Vi har vores egen onboarding-politik, hvor du vil følge et introduktionsforløb og få en grundig indføring i virksomheden og dens strategier, så du kan løse de stillede opgaver på et højt fagligt niveau.

Vil du være en del af et væksteventyr? Kan du bidrage til, at vi erhverver os vores 10. gazelle?

Hvis ja, så skal du være en del af Ordbogen A/S!

Ordbogen A/S er en markedsledende IT-virksomhed med internationale perspektiver og en fantastisk salgsafdeling. Vi vækster stadig og har brug for at udbygge vores salgsorganisation.

Arbejdsopgaven består i at generere ny forretning (primært via telefon) i den danske undervisningssektor og efterfølgende sikre kundens udvikling hos Ordbogen A/S. Dit fokus bliver hovedsageligt ordbøgerne fra Ordbogen.com og de nyligt tilkomne ordbøger fra Gyldendal, samt Ordbogen A/S’ grammatikportal Grammatip.

Du vil have det fulde kundeansvar og forventes at skabe gode relationer til dine kunder. Du får naturligvis en masse opbakning og sparring med kollegaer og ledere i den kommercielle organisation.

Vi søger en ung salgsprofil med højt drive og energiniveau. Som person er du resultatorienteret, ihærdig og selvstændig, ligesom det er vigtigt at være robust og ikke mindst sulten. Vores salgsafdeling er præget af en sjov og uformel tone, men med fokus på præstationer. Vi forestiller os at du er imellem 20-25 år, har lyst og mod på udfordringen i en virksomhed i bevægelse, og ikke mindst at du har indstillingen til at tilgå salget som det håndværk, det er.

Hvis du skal med på rejsen mod den næste gazelle og måske endda meget mere end det, så send os din ansøgning.

Vi afholder samtaler løbende med henblik på opstart hurtigst muligt og gerne 1. april 2020, eller tidligere.

Vi tilbyder:

Hos Ordbogen A/S fokuserer vi på medarbejdertrivsel samt personlig og faglig udvikling. Her er et rart og uformelt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum.

Vi er en værdibaseret virksomhed, hvor troværdighed, gensidig respekt, empati og viljen til at vinde er i højsædet.

Vi tilbyder et spændende internationalt job i vores virksomhed. Vi har en fri omgangstone og et ambitiøst samarbejde inden for faste rammer. Vi har vores egen onboarding-politik, hvor du vil følge et introduktionsforløb og få en grundig indføring i virksomheden og dens strategier, så du kan løse de stillede opgaver på et højt fagligt niveau.

Ordbogen A/SOdense M2020-02-18T00:00:002020-03-13T00:00:00
330181058Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse.Robot Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop d t område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet voksne og modne medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig? En anderledes telemarketingvirksomhed Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse. Men vi er ikke, som telemarketingvirksomheder er flest. Hos os er der ingen larm i baggrunden, ingen klokker der ringer eller høje klapsalver. Med fokus på kvalitet, etik og moral er vi en seriøs og professionel samarbejdspartner for vores kunder, som pt tæller: Dansk Erhverv IT Branchen, Grafisk Arbejdsgiverforening, Volkswagen Danmark, Ford, Institut for Fremtidsforskning,Sikkerhedsbranchen, International Business College og ca 45 andre. Tag kontakt til beslutningstagere Som erhvervskonsulent sidder du med nogle af vores tungere mødebooking- og salgsopgaver. Det betyder, at du både ringer kanvas og opbygger relationer med marketingschefer, direktører og andre beslutningstagere. Da der er tale om større ordrer, kræver det benarbejde at få aftalen i hus og ofte længere tids dialog med kunderne, før de er parate til at træffe en beslutning. Derfor arbejdes der løbende med en pipeline af mulige kunder, som du systematisk kontakter, så du løbende høster gevinsten. Udvikl dit salgstalent Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling over manus til motivation. Vores direktør er selv en populær underviser på diverse uddannelsesinstitutioner, hvilket du som medarbejder også drager nytte af. Samarbejd med kompetente kollegaer Du bliver del af et team på ca. 17 kollegaer. Gennemsnitsalderen ligger over de 30, og vi har en moden og professionel tilgang til arbejdet. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, og du sidder ved n af vores øer sammen med 3 kollegaer i et lyst lokale med gulv-til-loft-vinduer. Du tilbydes fast timeløn samt en god bonusordning. Vi har frokostordning fra restaurant Pasfall, ligesom der er frugt, kaffe og vand. Kort sagt prioriterer vi gode arbejdsforhold. Professionel erhvervskonsulent med salgserfaring Det er en fordel, hvis du i forvejen har erfaring med blandt andet kanvassalg. Din salgserfaring skal dog ikke nødvendigvis være fra telemarketing, men det er vigtigt, at du trives med at opbygge relationer over telefonen. Derudover forestiller vi os, at du har en seriøs og professionel tilgang, og at du bliver motiveret af at se resultaterne af dit arbejde. Er du interesseret? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør Anders Grønvald på telefon 45 82 20 24 00 eller e-mail job@focus-telemarketing.dk. Du kan også læse mere om virksomheden på http: www.focus-telemarketing.dk. For at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV til job@focus-telemarketing.dk snarest muligt. Vi følger løbende op på ansøgninger, og kalder løbende relevante kandidater til samtale. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop dét område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet – voksne og modne medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig?

En anderledes telemarketingvirksomhed

Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse. Men vi er ikke, som telemarketingvirksomheder er flest. Hos os er der ingen larm i baggrunden, ingen klokker der ringer eller høje klapsalver.

Med fokus på kvalitet, etik og moral er vi en seriøs og professionel samarbejdspartner for vores kunder, som pt tæller: Dansk Erhverv/IT Branchen, Grafisk Arbejdsgiverforening, Volkswagen Danmark, Ford, Institut for Fremtidsforskning,Sikkerhedsbranchen, International Business College og ca 45 andre.

Tag kontakt til beslutningstagere

Som erhvervskonsulent sidder du med nogle af vores tungere mødebooking- og salgsopgaver. Det betyder, at du både ringer kanvas og opbygger relationer med marketingschefer, direktører og andre beslutningstagere. Da der er tale om større ordrer, kræver det benarbejde at få aftalen i hus – og ofte længere tids dialog med kunderne, før de er parate til at træffe en beslutning. Derfor arbejdes der løbende med en pipeline af mulige kunder, som du systematisk kontakter, så du løbende høster gevinsten.

Udvikl dit salgstalent

Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling over manus til motivation. Vores direktør er selv en populær underviser på diverse uddannelsesinstitutioner, hvilket du som medarbejder også drager nytte af.

Samarbejd med kompetente kollegaer

Du bliver del af et team på ca. 17 kollegaer. Gennemsnitsalderen ligger over de 30, og vi har en moden og professionel tilgang til arbejdet. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, og du sidder ved én af vores øer sammen med 3 kollegaer i et lyst lokale med gulv-til-loft-vinduer. Du tilbydes fast timeløn samt en god bonusordning. Vi har frokostordning fra restaurant Pasfall, ligesom der er frugt, kaffe og vand. Kort sagt prioriterer vi gode arbejdsforhold.

Professionel erhvervskonsulent med salgserfaring

Det er en fordel, hvis du i forvejen har erfaring med blandt andet kanvassalg. Din salgserfaring skal dog ikke nødvendigvis være fra telemarketing, men det er vigtigt, at du trives med at opbygge relationer over telefonen. Derudover forestiller vi os, at du har en seriøs og professionel tilgang, og at du bliver motiveret af at se resultaterne af dit arbejde.

Er du interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør Anders Grønvald på telefon +45 82 20 24 00 eller e-mail job@focus-telemarketing.dk. Du kan også læse mere om virksomheden på http://www.focus-telemarketing.dk. For at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV til job@focus-telemarketing.dk snarest muligt. Vi følger løbende op på ansøgninger, og kalder løbende relevante kandidater til samtale. Vi ser frem til at læse din ansøgning. 

FOCUS TELEMARKETING A/SOdense C2020-02-18T00:00:002020-04-09T00:00:00
330180928Butikssælger med viden om værktøjRobot Kan du vejlede professionelle kunder, og vil du være en del af et team med godt humør, og stort råderum. Carl Hassings butik i Odense er stedet, hvor professionelle kunder fra industrien kan nde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder både når det gælder værktøj, tekniske produkter, sikkerhedsudstyr og meget mere. Salg vejledning butiksoptimering Din arbejdsdag går med, at du: Ekspederer vores kunder, der primært er professionelle kunder fra industrien. Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet. Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc., og er med til at bestemme sortimentsudvalget. Tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver. Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs virksomhed I Carl Hassing træder du ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling. Er du den rette profi l? Vi forestiller os, at du har god erfaring med værktøj og tekniske produkter. Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed. Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet. Du har IT- air og gerne kendskab til Navision - men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer. Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning. Du er eksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde. Er du interesseret? Ønsker du at søge eller har du spørgsmål til denne stilling kan du ringe til Ole Damgaard 40239444 eller sende din ansøgning på job@hassing.dk Sådan ansøger du sende din ansøgning på job@hassing.dk

Kan du vejlede professionelle kunder, og vil du være en del af et team med godt humør, og stort råderum.

Carl Hassings butik i Odense er stedet, hvor professionelle kunder fra industrien kan nde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder – både når det gælder værktøj, tekniske produkter, sikkerhedsudstyr og meget mere.

Salg – vejledning – butiksoptimering

Din arbejdsdag går med, at du:

  • Ekspederer vores kunder, der primært er professionelle kunder fra industrien.
  • Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet.
  • Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc., og er med til at bestemme sortimentsudvalget.
  • Tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver.

Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs virksomhed

I Carl Hassing træder du ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling.

Er du den rette profi l?

  • Vi forestiller os, at du har god erfaring med værktøj og tekniske produkter.
  • Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed.
  • Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet.
  • Du har IT- air og gerne kendskab til Navision - men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer.

Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning.

Du er eksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde.

Er du interesseret?
Ønsker du at søge eller har du spørgsmål til denne stilling kan du ringe til Ole Damgaard 40239444 eller sende din ansøgning på job@hassing.dk

Sådan ansøger du

sende din ansøgning på job@hassing.dk

Carl Hassing A/SOdense SV2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330180875Mødebooker eller Salgs- og servicekonsulent - er du vores næste talent :)Robot Blev en del af en succes og et fantastisk fællesskab! Salgsbureauet i Odense har startet 2020 oven på et af de bedste år nogensinde. Det kan mærkes på vores tilfredse kunder, der alle gerne vil have endnu mere gang i forretningen. Derfor søger vi flere fantastiske kollegaer til vores afdeling i Odense! Salgsbureauet Er et 9 år gammelt outbound callcenter beliggende i Odense. Vi er en del af DKs største telemarketingskæde, samt medlem af Dansk Telemarketingsforening. Vi tilbyder blandt meget andet: Fastløn, bonus og provision Ugentlige konkurrencer og sociale indslag Byens bedste ledere Byens bedste kollegaer Et job der skaber din fremtid Vi leder efter Personer med højt personligt drive og humør, og lysten til hele tiden at blive bedre gerne samme med andre. Er du allerede en stjerne inden for salg, så skal du være så velkommen! Har du ingen eller lav erfaring, gør det ingen ting. Vi kigger primært på motivationen og potentialet og så skal vi nok hjælpe med resten. Vi har en forventning om at alle kollegaer møder ind hver dag med lysten til at blive lidt bedre, end de var i går, så det forventer vi naturligvis at du også brænder for J Stillingen Vi søger primært fuldtidsansatte der typisk kan arbejde kl. 09 til 16 alle dage. Vi har dog ledige stillinger på vores aftenhold, der arbejder kl. 16:15 til 20:30 to dage om ugen. Opstart er løbende, så hvis ovenstående har din interesse, så få endelig ansøgt hurtigst muligt. Er der spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis også velkommen til at kontakte os. Ledige stillinger: 6 Vi ser frem til at høre fra dig!

Blev en del af en succes og et fantastisk fællesskab!

Salgsbureauet i Odense har startet 2020 oven på et af de bedste år nogensinde. Det kan mærkes på vores tilfredse kunder, der alle gerne vil have endnu mere gang i forretningen. Derfor søger vi flere fantastiske kollegaer til vores afdeling i Odense!

 

Salgsbureauet

Er et 9 år gammelt outbound callcenter beliggende i Odense. Vi er en del af DKs største telemarketingskæde, samt medlem af Dansk Telemarketingsforening.

 

Vi tilbyder blandt meget andet:

  • Fastløn, bonus og provision
  • Ugentlige konkurrencer og sociale indslag
  • Byens bedste ledere
  • Byens bedste kollegaer
  • Et job der skaber din fremtid

 

Vi leder efter

Personer med højt personligt drive og humør, og lysten til hele tiden at blive bedre – gerne samme med andre. Er du allerede en stjerne inden for salg,  så skal du være så velkommen! Har du ingen eller lav erfaring, gør det ingen ting. Vi kigger primært på motivationen og potentialet – og så skal vi nok hjælpe med resten.

Vi har en forventning om at alle kollegaer møder ind hver dag med lysten til at blive lidt bedre, end de var i går, så det forventer vi naturligvis at du også brænder for J

Stillingen

Vi søger primært fuldtidsansatte der typisk kan arbejde kl. 09 til 16 alle dage. Vi har dog ledige stillinger på vores aftenhold, der arbejder kl. 16:15 til 20:30 to dage om ugen.

Opstart er løbende, så hvis ovenstående har din interesse, så få endelig ansøgt hurtigst muligt. Er der spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis også velkommen til at kontakte os.

Ledige stillinger: 6

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

SALGSBUREAUET ApSOdense C2020-02-18T00:00:002020-03-06T00:00:00
330181296SALGSLEDER / RÅDGIVER - ByggematerialerRobot - med reference til direktøren VIRKSOMHEDEN SKYDOOR har domicil i Veflinge i nye og moderne faciliteter. SKYDOOR har 3 medarbejdere. Den årlige omsætning ligger lige ml. DKK 5-8 mio. SKYDOOR er søsterselskab med Lkn Byg, og deler lokaler med samme. SKYDOOR døre er et resultat af mere 25 års erfaring, udvikling og produktion af indvendige skydedøre til ældreboliger og handicapvenlige boliger, institutioner, hospitaler, kontorer og private hjem. Ens for alle kunder er, at de ønsker en slidstærk kvalitet, der ikke kræver vedligehold og samtidig er nemt monteret. Der er tale om et nicheprodukt, og firmaet er kendt for at være First mover på området. SKYDOOR døre fremstilles på eget værksted i Veflinge, Fyn og leveres i hele Skandinavien. SKYDOOR er en familieejet og -drevet virksomhed, som udspringer fra Lkn Byg. SKYDOOR har været en selvstændig virksomhed igennem 12 år. I forbindelse med videreudviklingen af virksomheden og ikke mindst for at aflaste Direktøren leder vi efter en Salgsleder, der kan være med til fortsat at udvikle SKYDOOR. Der ligger et kæmpe uforløst markedspotentiale, som den nye Salgsleder skal kunne løfte. STILLINGEN Den nye Salgsleder refererer direkte til Direktøren. Det forventes, at man halvdelen af tiden er ude at besøge opsøge kunder, og den anden halvdel foregår på kontoret i Veflinge med at følge op på tilbud, projekter mm. OPGAVEN Den nye Salgsleder forventes at skulle arbejde meget selvstændig med store frihedsgrader, spændende udfordringer og faglige personlige udviklingsmuligheder i en dynamisk, uformel og fleksibel virksomhedskultur med korte beslutningsveje. Hovedopgaverne vil være Rådgive kunderne til at vælge rette produkt Kundebesøg opsøgende salg Ansvarlig for eget salgsbudget Ansvarlig for udarbejdelse handlingsplan, der understøtter eget salgsbudget i samarbejde med ledelsen Opfølgning på produktsortimentet Samarbejde på tværs i organisationen Overblik over projekter, ordrebeholdning og statistikker Vedligeholdelse af CRM system Løbende rapportering til ledelsen vedr. status på de igangværende projekter opgaver Opfølgning på opgaver tilbud Desuden vil opgaverne indeholde: Kompetent og værdifuld dialog med kunden fra projekteringsfasen gennem hele projektet og til færdig ordreafgivelse Overblik i alle projektets faser Opsøgning af nye kunder KANDIDATEN Den nye Salgsleder kunne vi forestille os kommer fra en lignende stilling med projektsalg, indenfor byggematerialer byggebranchen, men som ønsker nye spændende udfordringer. Vi leder efter en person med følgende faglige og adfærdsmæssige træk: Min. 3-5 års erfaring fra teknisk projektorienteret virksomhed Gerne kendskab til byggebranchen Tillidsvækkende og selvkørende Gennemskue tekniske også gerne konstruktions løsninger Udadvendt, udfarende og kan lide at møde og arbejde med mennesker fra forskellige faggrupper En god portion energi og humor og dertil høj stresstærskel. Robust med et stærkt drive og er god til at motivere sig selv. Desuden er du målrettet og vant til opsøgende salg og direkte kundekontakt til kommuner, arkitekter, byggemarkeder og entreprenører Gerne erfaring med offentlige udbud Du får en meget afvekslende hverdag, med mange forskelligartede opgaver og kontakt med mennesker både i Danmark og i resten af Skandinavien. Vi leder efter en konkurrence- og service orienteret Salgsleder med engagement, som er nysgerrig og kan se muligheder såvel personligt som fagligt. REJSEAKTIVITET Typisk 2 dage om ugen primært i Danmark UDDANNELSE Gerne en håndværksmæssig uddannelse, som siden har fået en kommerciel baggrund og gerne erfaring fra en teknisk projektorganisation indenfor byggebranchen. BOP L Fyn Trekantsområdet GAGE PAKKE Løn forhandles individuelt, men lønpakken indeholder pension, gulpladebil, mobiltelefon samt nødvendigt IT-værktøj og opkobling til internettet. SPROG Dansk i skrift og tale, gerne tysk, engelsk og kunne begå sig på svensk og norsk. IT MS Office pakken og gerne relevante tilbudsberegningssystemer VIRKSOMHEDEN TILBYDER En stilling med ansvar, indflydelse og selvstændighed. Tæt samarbejde og sparring med virksomhedens øverste ledelse. Fast konkurrencedygtig gage, pensionsordning og firmabil på gule plader. STARTTIDSPUNKT Hurtigst muligt

- med reference til direktøren

VIRKSOMHEDEN

SKYDOOR har domicil i Veflinge i nye og moderne faciliteter. SKYDOOR har 3 medarbejdere. Den årlige omsætning ligger lige ml. DKK 5-8 mio. SKYDOOR er søsterselskab med Lkn Byg, og deler lokaler med samme.

SKYDOOR døre er et resultat af mere 25 års erfaring, udvikling og produktion af indvendige skydedøre til ældreboliger og handicapvenlige boliger, institutioner, hospitaler, kontorer og private hjem. Ens for alle kunder er, at de ønsker en slidstærk kvalitet, der ikke kræver vedligehold og samtidig er nemt monteret. Der er tale om et nicheprodukt, og firmaet er kendt for at være First mover på området.

SKYDOOR døre fremstilles på eget værksted i Veflinge, Fyn og leveres i hele Skandinavien.

SKYDOOR er en familieejet og -drevet virksomhed, som udspringer fra Lkn Byg. SKYDOOR har været en selvstændig virksomhed igennem 12 år.

I forbindelse med videreudviklingen af virksomheden og ikke mindst for at aflaste Direktøren leder vi efter en Salgsleder, der kan være med til fortsat at udvikle SKYDOOR. Der ligger et kæmpe uforløst markedspotentiale, som den nye Salgsleder skal kunne løfte.

STILLINGEN

Den nye Salgsleder refererer direkte til Direktøren. Det forventes, at man halvdelen af tiden er ude at besøge/opsøge kunder, og den anden halvdel foregår på kontoret i Veflinge med at følge op på tilbud, projekter mm.

OPGAVEN

Den nye Salgsleder forventes at skulle arbejde meget selvstændig med store frihedsgrader, spændende udfordringer og faglige/personlige udviklingsmuligheder i en dynamisk, uformel og fleksibel virksomhedskultur med korte beslutningsveje.

Hovedopgaverne vil være

  • Rådgive kunderne til at vælge rette produkt

  • Kundebesøg – opsøgende salg

  • Ansvarlig for eget salgsbudget

  • Ansvarlig for udarbejdelse handlingsplan, der understøtter eget salgsbudget i samarbejde med ledelsen

  • Opfølgning på produktsortimentet

  • Samarbejde på tværs i organisationen

  • Overblik over projekter, ordrebeholdning og statistikker

  • Vedligeholdelse af CRM system

  • Løbende rapportering til ledelsen vedr. status på de igangværende projekter/opgaver

  • Opfølgning på opgaver/tilbud

Desuden vil opgaverne indeholde:

  • Kompetent og værdifuld dialog med kunden fra projekteringsfasen gennem hele projektet og til færdig ordreafgivelse

  • Overblik i alle projektets faser

  • Opsøgning af nye kunder

KANDIDATEN

Den nye Salgsleder kunne vi forestille os kommer fra en lignende stilling med projektsalg, indenfor byggematerialer/ byggebranchen, men som ønsker nye spændende udfordringer.

Vi leder efter en person med følgende faglige og adfærdsmæssige træk:

  • Min. 3-5 års erfaring fra teknisk projektorienteret virksomhed

  • Gerne kendskab til byggebranchen

  • Tillidsvækkende og selvkørende

  • Gennemskue tekniske – også gerne konstruktions løsninger

  • Udadvendt, udfarende og kan lide at møde og arbejde med mennesker fra forskellige faggrupper

  • En god portion energi og humor – og dertil høj stresstærskel.

  • Robust med et stærkt drive og er god til at motivere sig selv.

  • Desuden er du målrettet og vant til opsøgende salg og direkte kundekontakt til kommuner, arkitekter, byggemarkeder og entreprenører

  • Gerne erfaring med offentlige udbud

Du får en meget afvekslende hverdag, med mange forskelligartede opgaver og kontakt med mennesker både i Danmark og i resten af Skandinavien.

Vi leder efter en konkurrence- og service orienteret Salgsleder med engagement, som er nysgerrig og kan se muligheder såvel personligt som fagligt.

REJSEAKTIVITET

Typisk 2 dage om ugen primært i Danmark

UDDANNELSE

Gerne en håndværksmæssig uddannelse, som siden har fået en kommerciel baggrund

og gerne erfaring fra en teknisk projektorganisation indenfor byggebranchen.

BOPÆL

Fyn/Trekantsområdet

GAGE PAKKE

Løn forhandles individuelt, men lønpakken indeholder pension, gulpladebil, mobiltelefon samt nødvendigt IT-værktøj og opkobling til internettet.

SPROG

Dansk i skrift og tale, gerne tysk, engelsk og kunne begå sig på svensk og norsk.

IT

MS Office pakken – og gerne relevante tilbudsberegningssystemer

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

En stilling med ansvar, indflydelse og selvstændighed.

Tæt samarbejde og sparring med virksomhedens øverste ledelse.

Fast konkurrencedygtig gage, pensionsordning og firmabil på gule plader.

STARTTIDSPUNKT

Hurtigst muligt

TARGET Headhunting ApSOdense M2020-02-18T00:00:002020-03-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent til markedsledende sprogvirksomhed

Ordbogen A/S

Odense M
Vil du være en del af et væksteventyr? Kan du bidrage til, at vi erhverver os vores 10. gazelle? Hvis ja, så skal du være en del af Ordbogen A S! Ordbogen A S er en markedsledende IT-virksomhed med internationale perspektiver og en fantastisk salgsa...
Indrykket:18. februar 2020

Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse.

FOCUS TELEMARKETING A/S

Odense C
Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop d t område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker...
Indrykket:18. februar 2020

Butikssælger med viden om værktøj

Carl Hassing A/S

Odense SV
Kan du vejlede professionelle kunder, og vil du være en del af et team med godt humør, og stort råderum. Carl Hassings butik i Odense er stedet, hvor professionelle kunder fra industrien kan nde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder både når...
Indrykket:18. februar 2020

Mødebooker eller Salgs- og servicekonsulent - er du vores næste talent :)

SALGSBUREAUET ApS

Odense C
Blev en del af en succes og et fantastisk fællesskab! Salgsbureauet i Odense har startet 2020 oven på et af de bedste år nogensinde. Det kan mærkes på vores tilfredse kunder, der alle gerne vil have endnu mere gang i forretningen. Derfor søger vi fl...
Indrykket:18. februar 2020

SALGSLEDER / RÅDGIVER - Byggematerialer

TARGET Headhunting ApS

Odense M
- med reference til direktøren VIRKSOMHEDEN SKYDOOR har domicil i Veflinge i nye og moderne faciliteter. SKYDOOR har 3 medarbejdere. Den årlige omsætning ligger lige ml. DKK 5-8 mio. SKYDOOR er søsterselskab med Lkn Byg, og deler lokaler med samme. ...
Indrykket:18. februar 2020