Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026447Phoenix-9ba06b3412019-05-16T00:00:00BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

2019-07-12T00:50:42.160 Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)11jobnet9ba06b34100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:000000https://stormgroup.net/minstormrejse0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3529708Storm Group11Nørregade 32, 1 tv.5000Odense CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762926JobNet4990943499094310016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ba06b34&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBUILDING YOUR CAREER IN SALES1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361841091Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330110366Manager, Lead Qualification, Odense, DenmarkRobot Are you our new Manager for Inside Sales? Do you want to play a decisive role in where Universal Robots is to play and harvest in future? In this new, highly visible role you will take Universal Robots demand generation to the next level, owning the lead qualification strategy and being accountable for execution that drives top-line growth. We are looking for a Inside Sales Manager to help drive sales. Our ideal candidate has several years of sales experience and still gets exited whenever they meet a sales target. We would also like to see a driven, innovative and energetic inside sales leader with a talent for empowering high performing teams across the world and an ability to get things done. If you have all this and are looking for an exciting challenge in a competitive market, please apply! Build a strong Inside Sales Pipeline The Inside Sales Manager is responsible for managing and growing the Company s sales opportunity pipeline and leading, coaching, and managing a team to successfully deliver on defined metrics. Based in Odense, Denmark and reporting to VP Marketing and Communication, you will drive your team to become successful in converting expressed interest in actionable opportunities for our sales staff to pursue. Your team members will be in some of our key country offices around the world. Experience in managing people remotely is preferred. Doing so, you will be responsible for: Recruiting, training and leading the global internal sales team Oversee agencies working with lead to opportunity conversion Defining, setting and monitoring metrics for call volumes, lead aging, conversion rates etc. Converting leads to actionable sales opportunities Setting targets for performance including shortening lead aging faster follow up for increase sales success Delivering qualified opportunities to our business development staff Optimizing call scripts and monitor calls and conversations through CRM reports and dashboards Lead qualification requires to spin a lot of plates quickly. This requires discipline to stay focused, and the discipline to become experts in their field. To succeed, we imagine that you: Hold a Bachelor s degree, or higher in e.g. economics or computer science Have proven work experience as inside sales manager Have proven experience in managing team members remotely Have hands on experience with CRM software and MS Excel Demonstrate Excellent interpersonal and team management skills Have Strong analytical and organizational skills Have Professional communication skills through phone calls, emails, online details Ready to apply? Send your application using the link. We take candidates into the recruitment process on a continuous basis. Join Universal Robots We are a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Our robotics arms help our customers improve productivity and profitability and create a safer work environment. Together, we find innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. And we dare to do what others find impossible working towards making bleeding edge technologies a reality for businesses of all sizes.

Are you our new Manager for Inside Sales? Do you want to play a decisive role in where Universal Robots is to play and harvest in future?

In this new, highly visible role you will take Universal Robots’ demand generation to the next level, owning the lead qualification strategy and being accountable for execution that drives top-line growth.

We are looking for a Inside Sales Manager to help drive sales. Our ideal candidate has several years of sales experience and still gets exited whenever they meet a sales target. We would also like to see a driven, innovative and energetic inside sales leader with a talent for empowering high performing teams across the world and an ability to get things done.

If you have all this and are looking for an exciting challenge in a competitive market, please apply!

Build a strong Inside Sales Pipeline

The Inside Sales Manager is responsible for managing and growing the Company's sales opportunity pipeline and leading, coaching, and managing a team to successfully deliver on defined metrics. Based in Odense, Denmark and reporting to VP Marketing and Communication, you will drive your team to become successful in converting expressed interest in actionable opportunities for our sales staff to pursue. Your team members will be in some of our key country offices around the world. Experience in managing people remotely is preferred.

Doing so, you will be responsible for:

  • Recruiting, training and leading the global internal sales team
  • Oversee agencies working with lead to opportunity conversion
  • Defining, setting and monitoring metrics for call volumes, lead aging, conversion rates etc.
  • Converting leads to actionable sales opportunities
  • Setting targets for performance including shortening lead aging / faster follow up for increase sales success
  • Delivering qualified opportunities to our business development staff
  • Optimizing call scripts and monitor calls and conversations through CRM reports and dashboards

Lead qualification requires to spin a lot of plates quickly. This requires discipline to stay focused, and the discipline to become experts in their field.

To succeed, we imagine that you:

  • Hold a Bachelor’s degree, or higher in e.g. economics or computer science
  • Have proven work experience as inside sales manager
  • Have proven experience in managing team members remotely
  • Have hands on experience with CRM software and MS Excel
  • Demonstrate Excellent interpersonal and team management skills
  • Have Strong analytical and organizational skills
  • Have Professional communication skills through phone calls, emails, online details

Ready to apply?

Send your application using the link. We take candidates into the recruitment process on a continuous basis.

Join Universal Robots

We are a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Our robotics arms help our customers improve productivity and profitability and create a safer work environment.

Together, we find innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. And we dare to do what others find impossible – working towards making bleeding edge technologies a reality for businesses of all sizes.

Universal Robots A/SOdense S2019-10-22T00:00:002019-12-21T00:00:00
330098951Salgskonsulent Fyn og JyllandRobot Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig løsninger. Vi leder efter en person, som er fagligt dygtig, er omgængelig og som har let ved at skabe og fastholde nye relationer. Vores spidskompetencer er indenfor drift og vedligehold af kloaksystemer, hvor vi medvirker til at sikre kundens investering og rentabilitet på langt sigt. Du får selvstændigt ansvar for udvalgte kundesegmenter og områder. Din opgave er via professionelle løsninger, at håndtere kundens behov både i forhold til det akutte og det projektorienterede. Du bliver en vigtig brik i opgaveløsningen hos kunden hvor det er den rigtige medarbejder til den rette opgave og med de rigtige ressourcer, som er altafgørende. Dine opgaver bliver: Opsøgende og vedligeholdende salg. Udarbejde tilbud forslag til udbedring af skader Samarbejde med vores afdelinger om målrettet salgsindsats. Udarbejde samhandelsaftaler og tilbud Deltage i licitationsarbejde Deltage i messeaktiviteter Registrere i - og vedligeholde CRM system. Kvalifikationer: Du har en baggrund inden for kloak- eller entreprenørbranchen. Du har muligvis tidligere arbejdet med B2B salg og trives med udfordringer inden for dette område. Du skal være rutineret IT bruger med fokus på detaljen i brugen af Word, Excel, Outlook og Navision. Om dig Du er udannet kloakmester eller struktør. Du er team-player som kan omgås alle mennesker. Du er proaktiv og handlingsorienteret. Du formulere dig ubesværet på dansk i skrift og tale. Du har økonomisk forståelse og indsigt. Du formår at lytte og stille skarpt på kundens behov. Vi tilbyder: et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en højt anerkendt virksomhed en frisk omgangstone i en særlig ånd, baseret på stærke, grundfæstede værdier et godt og sikkert arbejdsmiljø gode arbejdsforhold med udstrakt frihed under ansvar gode udviklingsmuligheder i uformel organisation. For yderligere information kan salgschef Henrik Tesgaard kontaktes på tlf. 25265866. Alternativt kan du besøge vores hjemmeside på www.fksslamson.dk for yderligere information om virksomheden. Ansøgning sendes til job@fksslamson.dk - mærket Salgskonsulent

Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig løsninger.

Vi leder efter en person, som er fagligt dygtig, er omgængelig og som har let ved at skabe og fastholde nye relationer. Vores spidskompetencer er indenfor drift og vedligehold af kloaksystemer, hvor vi medvirker til at sikre kundens investering og rentabilitet på langt sigt.

Du får selvstændigt ansvar for udvalgte kundesegmenter og områder. Din opgave er via professionelle løsninger, at håndtere kundens behov både i forhold til det akutte og det projektorienterede. Du bliver en vigtig brik i opgaveløsningen hos kunden – hvor det er den rigtige medarbejder til den rette opgave og med de rigtige ressourcer, som er altafgørende.

Dine opgaver bliver:

  • Opsøgende og vedligeholdende salg.
  • Udarbejde tilbud/forslag til udbedring af skader
  • Samarbejde med vores afdelinger om målrettet salgsindsats.
  • Udarbejde samhandelsaftaler og tilbud
  • Deltage i licitationsarbejde
  • Deltage i messeaktiviteter
  • Registrere i - og vedligeholde CRM system.

Kvalifikationer:

Du har en baggrund inden for kloak- eller entreprenørbranchen. Du har muligvis tidligere arbejdet med B2B salg og trives med udfordringer inden for dette område. Du skal være rutineret IT bruger med fokus på detaljen i brugen af Word, Excel, Outlook og Navision.

Om dig

  • Du er udannet kloakmester eller struktør.
  • Du er team-player som kan omgås alle mennesker.
  • Du er proaktiv og handlingsorienteret.
  • Du formulere dig ubesværet på dansk i skrift og tale.
  • Du har økonomisk forståelse og indsigt.
  • Du formår at lytte og stille skarpt på kundens behov.

 

Vi tilbyder:

  • et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en højt anerkendt virksomhed
  • en frisk omgangstone i en særlig ånd, baseret på stærke, grundfæstede værdier
  • et godt og sikkert arbejdsmiljø
  • gode arbejdsforhold med udstrakt frihed under ansvar
  • gode udviklingsmuligheder i uformel organisation.

 

For yderligere information kan salgschef Henrik Tesgaard kontaktes på tlf. 25265866. Alternativt kan du besøge vores hjemmeside på www.fksslamson.dk for yderligere information om virksomheden.

Ansøgning sendes til job@fksslamson.dk - mærket "Salgskonsulent"

FKSSLAMSON A/SOdense S2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330116949BilsælgerRobot Har du energien så har vi muligheden! Bilsælger med mod på mere søges! Vi søger en Brand Manager franchisetager til vores nye Suzuki afdeling på Peder Wessels Vej 11, Odense SØ Brænder du for at sælge og for at give kunderne en god oplevelse? Tror du på sig selv, og er du i stand til selv at tage initiativ til nye tiltag? Så har vi måske et job til dig. Vi vil gerne anskue jobbet, som var man franchisetager eller selvstændig dog uden den risiko, som disse titler normalt byder på. Du skal kunne tænke ud af boksen og selv være med til at skabe din egen succes, godt hjulpet af en erfaren og stærk organisation! Vi søger en person, som gerne vil påvirke og have indflydelse på sin egen arbejdsdag. Vi søger en person, som trives i et miljø med frihed under ansvar, og hvor der ikke kun er mulighed for at tænke ud af boksen, men hvor det også forventes. Sidder du pt. som sælger og ofte tænker hvorfor gør vi ikke sådan eller hvad nu hvis vi prøver det så er dette måske din chance for at få et job, hvor du kan afprøve dine tanker og ideer! Det kan også være, at du pt. er Brand Manger salgschef, men har lyst til at prøve noget nyt så har du her chancen. Du vil I høj grad arbejde selvstændigt , hvor du selv planlægger din dag og aktiviteter. Bag dig står en stærk organisation med faglige dygtige kollegaer, som blandt andet tæller en marketingsafdeling, som vil hjælpe dig med at få dine ideer ud i livet. For at få succes i jobbet kræver det et højt energiniveau og en kreativ tankegang, hvor det forventes, at DU kommer med ideer til tiltag og events i huset eller uden for det, og at du eksekverer tanker. Send din ansøgning før din kollega og kom først til samtale Vi glæder os til at høre fra dig! Send din ansøgning samt CV til job@vhj.dk. Eventuelle spørgsmål vedr. jobbet kan rettes til koncerndirektør Anders Ø. Engelbreth på tlf. 23646216 ae@vhj.dk Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt vi glæder os til at høre fra dig!

Har du energien – så har vi muligheden! Bilsælger med mod på mere søges!

Vi søger en Brand Manager "franchisetager" til vores nye Suzuki afdeling på Peder Wessels Vej 11, Odense SØ

Brænder du for at sælge og for at give kunderne en god oplevelse? Tror du på sig selv, og er du i stand til selv at tage initiativ til nye tiltag? Så har vi måske et job til dig.

Vi vil gerne anskue jobbet, som var man "franchisetager" eller "selvstændig" dog uden den risiko, som disse titler normalt byder på. Du skal kunne tænke ud af boksen og selv være med til at skabe din egen succes, godt hjulpet af en erfaren og stærk organisation!

Vi søger en person, som gerne vil påvirke og have indflydelse på sin egen arbejdsdag. Vi søger en person, som trives i et miljø med frihed under ansvar, og hvor der ikke kun er mulighed for at tænke ud af boksen, men hvor det også forventes.

Sidder du pt. som sælger og ofte tænker "hvorfor gør vi ikke sådan" eller "hvad nu hvis vi prøver det" så er dette måske din chance for at få et job, hvor du kan afprøve dine tanker og ideer! Det kan også være, at du pt. er Brand Manger/salgschef, men har lyst til at prøve noget nyt – så har du her chancen. Du vil I høj grad arbejde "selvstændigt", hvor du selv planlægger din dag og aktiviteter. Bag dig står en stærk organisation med faglige dygtige kollegaer, som blandt andet tæller en marketingsafdeling, som vil hjælpe dig med at få dine ideer ud i livet.

For at få succes i jobbet kræver det et højt energiniveau og en kreativ tankegang, hvor det forventes, at DU kommer med ideer til tiltag og events i huset eller uden for det, og at du eksekverer tanker.

Send din ansøgning før din kollega og kom først til samtale – Vi glæder os til at høre fra dig!

Send din ansøgning samt CV til job@vhj.dk. Eventuelle spørgsmål vedr. jobbet kan rettes til koncerndirektør Anders Ø. Engelbreth på tlf. 23646216 / ae@vhj.dk

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt – vi glæder os til at høre fra dig!

V HOLM JENSEN A/SOdense SØ2019-11-04T00:00:002019-11-29T00:00:00
330116794Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - OdenseRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330119571Tekniske løsninger søger formidler.Robot Har du en uddannelse hvor hænderne og hovedet har været i brug, og har du lyst til at formidle dine tanker ud til virkelighed, så har vi måske jobbet til dig. Star Industri er beliggende i Odense SØ, og er en smede og maskin virksomhed , der stort set aldrig laver den samme ting 2 dage i træk. Vores force er at udvikle, opfinde og problemløse, samt give os i kast med opgaver som andre før har opgivet. Vi er et blandet hold af maskinarbejdere og klejnsmede, og samlet udgør vi et kvalitetsstempel som er med til at skabe dialog blandt de lokale virksomheder. Vi ønsker en person som vil kunne holde kontakt med en del af vores nuværende kunder, samt være døråbner for nye virksomheder. Star Industri har kunder lige fra fødevarevirksomheder til den lille enkeltmands tømrer, og kan stort set hjælpe dem alle med enten store eller små ting. Eksempel 1: Større kunde ringer og spørger om vi kan flytte hans produktionslinje til andre lokaler, og på samme tid effektivisere linjen så produktet kommer hurtigere fra A-Z…dette løses ved hurtigere drev, servo, robot….eller måske en helt anden løsning…det skal du kunne afgøre. Eksempel 2: Den lokale tømrer ringer og spørger om vi ikke kan lave et stykke slebet stål på 100x800 mm som han kan skrue på Fru Hansens dørtrin. Begge kunder er lige vigtige for os, og vi holder ALTID kunden i centrum af vores arrangement!! Om dig: Vi forestiller os at du er uddannet håndværker inden for jern og metal, anden håndværksmæssig uddannelse er også en mulighed. kendskab til hydraulik og pneumatik er en fordel. sidder nok allerede i en lignede stilling, enten hvor du er svend med tilladelse til salg, eller som regulær konsulent. har erfaring med BtB salg, og lyst til at selv at skabe dig en ny kundekreds. må gerne have nogle år bag dig hvor du har samlet erhvervsmæssig erfaring, vi imødeser gerne en moden ansøger. er god til at se løsninger frem for problemer. fremtræder troværdig og følger dine ting op. skal have godt humør. kørekort til kat. B. Håber du kan se dig selv som en ny kollega i vores team. Lønpakke strikkes sammen ud fra dine kvaliteter og behov, samt vores tanker. Sådan ansøger du Send en ansøgning på mail til Rico Nordtorp: RW@STARINDUSTRI.DK med teksten konsulent . Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ringe til Rico på 42149425.

Har du en uddannelse hvor hænderne og hovedet har været i brug, og har du lyst til at formidle dine tanker ud til virkelighed, så har vi måske jobbet til dig.

  • Star Industri er beliggende i Odense SØ, og er en smede og maskin virksomhed , der stort set aldrig laver den samme ting 2 dage i træk.

Vores force er at udvikle, opfinde og problemløse, samt give os i kast med opgaver som andre før har opgivet.

Vi er et blandet hold af maskinarbejdere og klejnsmede, og samlet udgør vi et kvalitetsstempel som er med til at skabe dialog blandt de lokale virksomheder.

 Vi ønsker en person som vil kunne holde kontakt med en del af vores nuværende kunder, samt være døråbner for nye virksomheder.

Star Industri har kunder lige fra fødevarevirksomheder til den lille enkeltmands tømrer, og kan stort set hjælpe dem alle med enten store eller små ting.

 

Eksempel 1:

Større kunde ringer og spørger om vi kan flytte hans produktionslinje til andre lokaler, og på samme tid effektivisere linjen så produktet kommer hurtigere fra A-Z…dette løses ved hurtigere drev, servo, robot….eller måske en helt anden løsning…det skal du kunne afgøre.

Eksempel 2:

Den lokale tømrer ringer og spørger om vi ikke kan lave et stykke slebet stål på 100x800 mm som han kan skrue på Fru Hansens dørtrin.

Begge kunder er lige vigtige for os, og vi holder ALTID kunden i centrum af vores arrangement!!

 

Om dig:

  • Vi forestiller os at du er uddannet håndværker inden for jern og metal, anden håndværksmæssig uddannelse er også en mulighed.
  • kendskab til hydraulik og pneumatik er en fordel.
  • sidder nok allerede i en lignede stilling, enten hvor du er svend med tilladelse til salg, eller som regulær konsulent.
  • har erfaring med BtB salg, og lyst til at selv at skabe dig en ny kundekreds.
  • må gerne have nogle år bag dig hvor du har samlet erhvervsmæssig erfaring, vi imødeser gerne en moden ansøger.
  • er god til at se løsninger frem for problemer.
  • fremtræder troværdig og følger dine ting op.
  • skal have godt humør.
  • kørekort til kat. B.

 

Håber du kan se dig selv som en ny kollega i vores team. 

 

Lønpakke strikkes sammen ud fra dine kvaliteter og behov, samt vores tanker.

Sådan ansøger du

Send en ansøgning på mail til Rico Nordtorp:

RW@STARINDUSTRI.DK med teksten "konsulent".

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ringe til Rico på 42149425.

Star Industri ApSOdense SØ2019-11-07T00:00:002019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Manager, Lead Qualification, Odense, Denmark

Universal Robots A/S

Odense S
Are you our new Manager for Inside Sales? Do you want to play a decisive role in where Universal Robots is to play and harvest in future? In this new, highly visible role you will take Universal Robots demand generation to the next level, owning the...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:21. december 2019

Salgskonsulent Fyn og Jylland

FKSSLAMSON A/S

Odense S
Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig lø...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Bilsælger

V HOLM JENSEN A/S

Odense SØ
Har du energien så har vi muligheden! Bilsælger med mod på mere søges! Vi søger en Brand Manager franchisetager til vores nye Suzuki afdeling på Peder Wessels Vej 11, Odense SØ Brænder du for at sælge og for at give kunderne en god oplevelse? Tror d...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Odense

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Tekniske løsninger søger formidler.

Star Industri ApS

Odense SØ
Har du en uddannelse hvor hænderne og hovedet har været i brug, og har du lyst til at formidle dine tanker ud til virkelighed, så har vi måske jobbet til dig. Star Industri er beliggende i Odense SØ, og er en smede og maskin virksomhed , der stort s...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:5. december 2019