Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bureauassistent til udlejningsbureau i Søndervig

Vil du servicere vores gæster fra vores lokale bureau i Søndervig?
Som bureauassistent er du med til at skabe rammerne om en vellykket ferie for vores mange gæster sammen med resten af ferieteamet på vores bureau i Søndervig. Du får en afvekslende hverdag med bred kontakt til både sommerhusejere og især til vores tysktalende gæster, som du skal kunne kommunikere med i både skrift og tale.

Du kommer til

  • at udleje sommerhuse til primært tyske, danske og skandinaviske gæster
  • at rådgive og vejlede vores feriegæster og sommerhusejere - både ved skranken og telefonisk
  • at udføre administrative opgaver som fx lettere bogføring og reklamationsbehandling
  • at kategorisere sommerhuse ud fra vores interne pointsystem

 Vi forventer

  • at du sætter en ære i at give vores gæster den bedste ferieoplevelse
  • at du taler og skriver dansk og tysk flydende
  • at du taler og forstår engelsk, norsk og svensk
  • at du har flair for administration og er god til at planlægge din arbejdsdag
  • at du er udadvendt, serviceminded og pligtopfyldende
  • at du har kørekort og kendskab til lokalområdet
  • at du er vant til at bruge Microsoft Office.

Desuden beder vi dig fremvise din straffeattest.

Med en kontoruddannelse i bagagen og erfaring fra turisterhvervet eller anden udadvendt stilling med fokus på salg vil du være den oplagte ansøger.

Jobbet er på fuld tid 37 timer ugentligt. Du indgår i en fast vagtplan med en del weekendarbejde og skal regne med flere arbejdstimer om sommeren end om vinteren.

Vi kan tilbyde

  • et spændende og alsidigt job på et af vores større lokalbureauer, hvor alle arbejder selvstændigt
  • en fri og uformel omgangstone
  • et job hvor ikke to dage er ens
  • dygtige og engagerede kollegaer
  • en fast løn med en attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring
  • en plads på holdet i en af branchens voksende virksomheder

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: 14. juni 2019

Samtaler afholdes løbende.


Mail/send din ansøgning mærket ”Bureauassistent” til:

Sol og Strand Feriehusudlejning A/S
Att.: Souschef Peter Kamp
Lodbergsvej 2
Søndervig
6950 Ringkøbing
E-mail: pkv@sologstrand.dk

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Peter Kamp på tlf. 97 33 82 33 eller 29 33 78 09.

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Sol og Strand i Søndervig.

Sol og Strand Feriehusudlejning A/S er Danmarks 2. største udlejer af sommerhuse og sigter mod at blive den største inden for få år. Vi udlejer i dag ca. 6.000 sommerhuse i hele Danmark. 90 % af udlejningen foregår online. Sol og Strand beskæftiger ca. 140 medarbejdere på hovedkontoret i Hune og på vores 21 lokalbureauer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026439Phoenix-834dc93c12019-05-16T00:00:00Bureauassistent til udlejningsbureau i Søndervig

Vil du servicere vores gæster fra vores lokale bureau i Søndervig?
Som bureauassistent er du med til at skabe rammerne om en vellykket ferie for vores mange gæster sammen med resten af ferieteamet på vores bureau i Søndervig. Du får en afvekslende hverdag med bred kontakt til både sommerhusejere og især til vores tysktalende gæster, som du skal kunne kommunikere med i både skrift og tale.

Du kommer til

  • at udleje sommerhuse til primært tyske, danske og skandinaviske gæster
  • at rådgive og vejlede vores feriegæster og sommerhusejere - både ved skranken og telefonisk
  • at udføre administrative opgaver som fx lettere bogføring og reklamationsbehandling
  • at kategorisere sommerhuse ud fra vores interne pointsystem

 Vi forventer

  • at du sætter en ære i at give vores gæster den bedste ferieoplevelse
  • at du taler og skriver dansk og tysk flydende
  • at du taler og forstår engelsk, norsk og svensk
  • at du har flair for administration og er god til at planlægge din arbejdsdag
  • at du er udadvendt, serviceminded og pligtopfyldende
  • at du har kørekort og kendskab til lokalområdet
  • at du er vant til at bruge Microsoft Office.

Desuden beder vi dig fremvise din straffeattest.

Med en kontoruddannelse i bagagen og erfaring fra turisterhvervet eller anden udadvendt stilling med fokus på salg vil du være den oplagte ansøger.

Jobbet er på fuld tid 37 timer ugentligt. Du indgår i en fast vagtplan med en del weekendarbejde og skal regne med flere arbejdstimer om sommeren end om vinteren.

Vi kan tilbyde

  • et spændende og alsidigt job på et af vores større lokalbureauer, hvor alle arbejder selvstændigt
  • en fri og uformel omgangstone
  • et job hvor ikke to dage er ens
  • dygtige og engagerede kollegaer
  • en fast løn med en attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring
  • en plads på holdet i en af branchens voksende virksomheder

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: 14. juni 2019

Samtaler afholdes løbende.


Mail/send din ansøgning mærket ”Bureauassistent” til:

Sol og Strand Feriehusudlejning A/S
Att.: Souschef Peter Kamp
Lodbergsvej 2
Søndervig
6950 Ringkøbing
E-mail: pkv@sologstrand.dk

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Peter Kamp på tlf. 97 33 82 33 eller 29 33 78 09.

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Sol og Strand i Søndervig.

Sol og Strand Feriehusudlejning A/S er Danmarks 2. største udlejer af sommerhuse og sigter mod at blive den største inden for få år. Vi udlejer i dag ca. 6.000 sommerhuse i hele Danmark. 90 % af udlejningen foregår online. Sol og Strand beskæftiger ca. 140 medarbejdere på hovedkontoret i Hune og på vores 21 lokalbureauer.

2019-06-15T00:59:43.217 Vil du servicere vores gæster fra vores lokale bureau i Søndervig? Som bureauassistent er du med til at skabe rammerne om en vellykket ferie for vores mange gæster sammen med resten af ferieteamet på vores bureau i Søndervig. Du får en afvekslende hverdag med bred kontakt til både sommerhusejere og især til vores tysktalende gæster, som du skal kunne kommunikere med i både skrift og tale. Du kommer til at udleje sommerhuse til primært tyske, danske og skandinaviske gæster at rådgive og vejlede vores feriegæster og sommerhusejere - både ved skranken og telefonisk at udføre administrative opgaver som fx lettere bogføring og reklamationsbehandling at kategorisere sommerhuse ud fra vores interne pointsystem Vi forventer at du sætter en ære i at give vores gæster den bedste ferieoplevelse at du taler og skriver dansk og tysk flydende at du taler og forstår engelsk, norsk og svensk at du har flair for administration og er god til at planlægge din arbejdsdag at du er udadvendt, serviceminded og pligtopfyldende at du har kørekort og kendskab til lokalområdet at du er vant til at bruge Microsoft Office. Desuden beder vi dig fremvise din straffeattest.Med en kontoruddannelse i bagagen og erfaring fra turisterhvervet eller anden udadvendt stilling med fokus på salg vil du være den oplagte ansøger. Jobbet er på fuld tid 37 timer ugentligt. Du indgår i en fast vagtplan med en del weekendarbejde og skal regne med flere arbejdstimer om sommeren end om vinteren. Vi kan tilbyde et spændende og alsidigt job på et af vores større lokalbureauer, hvor alle arbejder selvstændigt en fri og uformel omgangstone et job hvor ikke to dage er ens dygtige og engagerede kollegaer en fast løn med en attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring en plads på holdet i en af branchens voksende virksomheder Tiltrædelse: hurtigst muligt Ansøgningsfrist: 14. juni 2019 Samtaler afholdes løbende. Mail send din ansøgning mærket Bureauassistent til: Sol og Strand Feriehusudlejning A S Att.: Souschef Peter KampLodbergsvej 2Søndervig6950 RingkøbingE-mail: pkv@sologstrand.dk Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Peter Kamp på tlf. 97 33 82 33 eller 29 33 78 09.Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Sol og Strand i Søndervig. Sol og Strand Feriehusudlejning A S er Danmarks 2. største udlejer af sommerhuse og sigter mod at blive den største inden for få år. Vi udlejer i dag ca. 6.000 sommerhuse i hele Danmark. 90 af udlejningen foregår online. Sol og Strand beskæftiger ca. 140 medarbejdere på hovedkontoret i Hune og på vores 21 lokalbureauer.11jobnet834dc93c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugt3529700Sol og Strand Feriehusudlejning A/S11Lodbergsvej 26950RingkøbingDKDanmark0pkv@sologstrand.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762974JobNet4991080499108010016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=834dc93chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=834dc93chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=834dc93c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=834dc93c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361841083Peter Kamppkv@sologstrand.dkDKDanmarkDKDanmark330034821DanCenter i Vorupør søger kontorassistentRobot Er du robust og serviceorienteret, og vil du være med til at give vores gæster en god ferieoplevelse? Kan du svare ja til dette, er det måske dig vi leder efter. Til vores lokalkontorer i Vorupør søger vi en kontorassistent, som vil indgå i det daglige arbejde med servicering af vores sommerhusejere og gæster fra fortrinsvis Danmark, Tyskland og Skandinavien. Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en dynamisk og til tider hektisk virksomhed, hvor branchens sæsonudsving betinger varierende arbejdstider med meget arbejde i sommerhalvåret. Arbejdsområder Servicering af vores internationale gæster ved skranken, i telefonen og pr. mail Administrativt kontorarbejde herunder indkøb, fakturering, kasserapportering, og behandling af reklamationssager og arkivering Koordinering af ind- og udflytninger Administrering af servicepersonalets arbejdsopgaver Optimering af sommerhusporteføljen i området Dine kvalifikationer Du kan kommunikere på tysk i skrift og tale på samtale niveau Du taler engelsk samt forstår norsk og svensk Du har flair for administration og it Du sætter en ære i at give vores gæster en god og professionel service Du er robust, udadvendt, ansvarsbevidst samt effektiv Du kan arbejde i weekender og om sommeren Du har kørekort Du er serviceminded og har gerne erfaring fra turistbranchen. Dette er dog ikke et must. Alternativt er du uddannet akademiker og har lyst til at arbejde på gulvet med mange opgaver af praktisk karakter. Stillingen er en fuldtidsstilling med start hurtigst muligt Kontakt og ansøgning Send din ansøgning og dit CV til bjarne.hogh@dancenter.com. Skriv Ansøgning kontorassistent i mailens emnefelt. Ansøgningsfrist: Snarest muligt, men senest den 20 06-2019. Vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bjarne Høgh pr. mail: bjarne.hogh@dancenter.com eller telefon 2527 8085

Er du robust og serviceorienteret, og vil du være med til at give vores gæster en god ferieoplevelse?

 

Kan du svare ja til dette, er det måske dig vi leder efter. Til vores lokalkontorer i Vorupør søger vi en kontorassistent, som vil indgå i det daglige arbejde med servicering af vores sommerhusejere og gæster fra fortrinsvis Danmark, Tyskland og Skandinavien.

 

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en dynamisk og til tider hektisk virksomhed, hvor branchens sæsonudsving betinger varierende arbejdstider med meget arbejde i sommerhalvåret.

 

Arbejdsområder

  • Servicering af vores internationale gæster ved skranken, i telefonen og pr. mail
  • Administrativt kontorarbejde – herunder indkøb, fakturering, kasserapportering, og behandling af reklamationssager og arkivering
  • Koordinering af ind- og udflytninger
  • Administrering af servicepersonalets arbejdsopgaver
  • Optimering af sommerhusporteføljen i området

Dine kvalifikationer

  • Du kan kommunikere på tysk i skrift og tale på samtale niveau
  • Du taler engelsk samt forstår norsk og svensk
  • Du har flair for administration og it
  • Du sætter en ære i at give vores gæster en god og professionel service
  • Du er robust, udadvendt, ansvarsbevidst samt effektiv
  • Du kan arbejde i weekender og om sommeren
  • Du har kørekort

Du er serviceminded og har gerne erfaring fra turistbranchen. Dette er dog ikke et must. Alternativt er du uddannet akademiker og har lyst til at arbejde ”på gulvet” med mange opgaver af praktisk karakter.

Stillingen er en fuldtidsstilling med start hurtigst muligt

Kontakt og ansøgning 

Send din ansøgning og dit CV til bjarne.hogh@dancenter.com.

Skriv ”Ansøgning kontorassistent” i mailens emnefelt.

Ansøgningsfrist: Snarest muligt, men senest den 20/06-2019.

Vi afholder samtaler løbende.

  

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bjarne Høgh pr. mail: bjarne.hogh@dancenter.com eller telefon 2527 8085

 

 

 

DanCenter A/S Vorupør & LimfjordenThisted2019-05-29T00:00:002019-06-20T00:00:00
330031283Administrativ medarbejder til KristianslystRobot Kristianslyst søger en administrativ medarbejder med hjertet, hjernen og hænderne på rette sted.Som administrativ medarbejde vil du få en nøgleposition internt og eksternt og være en vigtig samarbejdspartner for ledelsen.Der kommer mange borgere og pårørende i vores hus, som du vil have kontakt med. Vi vægter udvikling, faglighed og samarbejde, så vi kan levere den bedste kvalitet til borgerne.På Kristianslyst er der mulighed for at sparre med den administrative kollega i Akutteamet.Ugentlig timetal: 30 timer eller efter aftale.Tiltrædelse: Den 1.august 2019 eller efter aftale.Lidt om osvi er et plejecenter med 60 pladser, fordelt i tre huse. Der er to huse med almene somatiske pladser og et med 16 midlertidige pladser samt fire akutstuer, som dækker hele kommunenvi har et mindre produktionskøkken, som laver maden til beboernevi er ca. 75 medarbejdere, og du vil møde kompetente kollegaer der er positive og fleksiblevi bidrager hver især med det vi kan, så vi sammen kan løfte mange komplekse opgavervi har en travl hverdag med spændende opgaver, som er mangfoldige og dynamiskevores værdigrundlag efterleves og kommer til udtryk i hverdagslivet hvor åbenhed, tillid og respekt vægtes højtvækst og positivt livssyn gør Kristianslyst til et godt sted at være, og medindflydelse og medansvar er vigtige elementer i vores teams.Arbejdsopgavertelefonbetjening og dialog ved personlige henvendelserstatistikfaktura- bogføringi samarbejde med lederen lave månedlige budgetopfølgningerbeboeradministration ved ind- og udflytning og vejledningudarbejde og ajourføre diverse lister, pjecer og husavisudarbejde referater fra diverse møderadministrative opgaver omkring løn- og personaleadministration.Ønskede kvalifikationeradministrativ uddannelse og kommunom uddannelserelevant erhvervserfaringgode kommunikationsevner skriftligt og mundtligtkendskab til KMD systemer og SBSYS vil være en fordelvægter en god personlig servicekan have flere bolde i luften og ser mulighedernekan udvise kreativitet og handlekraftkan arbejde selvstændigt og struktureret med deadlines for øjeer stabil og engageretkan være ressourceperson og samarbejdspartner.Vi tilbyderet uhøjtideligt miljø med højt til loftet og frihed under ansvaren arbejdsplads med udvikling og mulighederen god introduktion og en mentor ordningen arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglædemulighed for at påvirke jobindhold og retninget godt og nært samarbejde med gode kollegaeret alsidigt job.Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principper for Ny LønYderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til adminstrstiv medarbejder Gitte Lynge på tlf. 99 17 39 48 eller leder Lone Saaby 99 17 39 42.AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning senest den 17. juni 2019 kl. 8.00.Vi forventer at afholde samtaler den 19. juni 2019.Kristianslyst søger en administrativ medarbejder med hjertet, hjernen og hænderne på rette sted.

Som administrativ medarbejde vil du få en nøgleposition internt og eksternt og være en vigtig samarbejdspartner for ledelsen.

Der kommer mange borgere og pårørende i vores hus, som du vil have kontakt med. Vi vægter udvikling, faglighed og samarbejde, så vi kan levere den bedste kvalitet til borgerne.

På Kristianslyst er der mulighed for at sparre med den administrative kollega i Akutteamet.

Ugentlig timetal: 30 timer eller efter aftale.

Tiltrædelse: Den 1.august 2019 eller efter aftale.

Lidt om os
  • vi er et plejecenter med 60 pladser, fordelt i tre huse. Der er to huse med almene somatiske pladser og et med 16 midlertidige pladser samt fire akutstuer, som dækker hele kommunen
  • vi har et mindre produktionskøkken, som laver maden til beboerne
  • vi er ca. 75 medarbejdere, og du vil møde kompetente kollegaer der er positive og fleksible
  • vi bidrager hver især med det vi kan, så vi sammen kan løfte mange komplekse opgaver
  • vi har en travl hverdag med spændende opgaver, som er mangfoldige og dynamiske
  • vores værdigrundlag efterleves og kommer til udtryk i hverdagslivet hvor åbenhed, tillid og respekt vægtes højt
  • vækst og positivt livssyn gør Kristianslyst til et godt sted at være, og medindflydelse og medansvar er vigtige elementer i vores teams.

Arbejdsopgaver
  • telefonbetjening og dialog ved personlige henvendelser
  • statistik
  • faktura- bogføring
  • i samarbejde med lederen lave månedlige budgetopfølgninger
  • beboeradministration ved ind- og udflytning og vejledning
  • udarbejde og ajourføre diverse lister, pjecer og husavis
  • udarbejde referater fra diverse møder
  • administrative opgaver omkring løn- og personaleadministration.

Ønskede kvalifikationer
  • administrativ uddannelse og kommunom uddannelse
  • relevant erhvervserfaring
  • gode kommunikationsevner skriftligt og mundtligt
  • kendskab til KMD systemer og SBSYS vil være en fordel
  • vægter en god personlig service
  • kan have flere bolde i luften og ser mulighederne
  • kan udvise kreativitet og handlekraft
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret med deadlines for øje
  • er stabil og engageret
  • kan være ressourceperson og samarbejdspartner.

Vi tilbyder
  • et uhøjtideligt miljø med højt til loftet og frihed under ansvar
  • en arbejdsplads med udvikling og muligheder
  • en god introduktion og en mentor ordning
  • en arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde
  • mulighed for at påvirke jobindhold og retning
  • et godt og nært samarbejde med gode kollegaer
  • et alsidigt job.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principper for Ny Løn

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til adminstrstiv medarbejder Gitte Lynge på tlf. 99 17 39 48 eller leder Lone Saaby 99 17 39 42.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 17. juni 2019 kl. 8.00.

Vi forventer at afholde samtaler den 19. juni 2019.

 

Thisted KommuneThisted2019-05-24T00:00:002019-06-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DanCenter i Vorupør søger kontorassistent

DanCenter A/S Vorupør & Limfjorden

Thisted
Er du robust og serviceorienteret, og vil du være med til at give vores gæster en god ferieoplevelse? Kan du svare ja til dette, er det måske dig vi leder efter. Til vores lokalkontorer i Vorupør søger vi en kontorassistent, som vil indgå i det dagl...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Administrativ medarbejder til Kristianslyst

Thisted Kommune

Thisted
Kristianslyst søger en administrativ medarbejder med hjertet, hjernen og hænderne på rette sted.Som administrativ medarbejde vil du få en nøgleposition internt og eksternt og være en vigtig samarbejdspartner for ledelsen.Der kommer mange borgere og ...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019