Business Analyst søges til medicinalvirksomhed ved Hillerød

Beskrivelse

Som Business Analyst bliver du en nøglefigur i forhold til at supportere, optimere og udfordre ledelsen, herunder særligt salg- og marketingsfunktionerne i en international virksomhed. Du vil få ansvaret for at koordinere og styre budgetteringsprocessen på nordisk niveau samt udarbejde og udvikle virksomhedens rapporter samt KPI’er, der understøtter virksomhedens forretning. I det daglige vil du referere til virksomhedens nordiske CFO. Der vil være gode muligheder for udvikling, både fagligt og personligt. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Supportere, udfordre og optimere forretningen
  • Analyser
  • KPI
  • Rapportering
  • Forecast
  • Budgetter
  • Økonomisk opfølgning
  • Procesoptimering
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en vækstende virksomhed i medicinalbranchen, der er markedsledende indenfor sit felt. Virksomheden er et datterselskab af en større international koncern, der på verdensplan beskæftiger 4.000 medarbejdere, mens der i Danmark er 45 ansatte. I virksomheden hersker der er en uformel og dynamisk stemning. Atmosfæren er præget af virksomhedens stærke kultur og værdier, hvor respekt og ordentlighed er i fokus. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold, såsom frokostordning, fleksible mødetider pensionsordning og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du iderig, kreativ og er god til at se muligheder. Du har værktøjskassen i orden, hvorfor du har pondus til at kunne udfordre arbejdsprocesserne. Du har solide analytiske evner, er selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du er kommunikativ og udadvendt og trives med en bred kontaktflade i organisationen. Sidst, men ikke mindst, er du detaljeorienteret, har en høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Dertil trives du i et internationalt miljø, med gode udviklingsmuligheder og muligheder for rejseaktivitet til dine udenlandske kollegaer.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring med SAP og Power BI

Uddannelse

Cand.merc., HD eller tilsvarende. Dertil nogle års erfaring fra en lignende stilling

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044495Phoenix-5c5e558412019-06-17T13:00:50.880Business Analyst søges til medicinalvirksomhed ved Hillerød

Beskrivelse

Som Business Analyst bliver du en nøglefigur i forhold til at supportere, optimere og udfordre ledelsen, herunder særligt salg- og marketingsfunktionerne i en international virksomhed. Du vil få ansvaret for at koordinere og styre budgetteringsprocessen på nordisk niveau samt udarbejde og udvikle virksomhedens rapporter samt KPI’er, der understøtter virksomhedens forretning. I det daglige vil du referere til virksomhedens nordiske CFO. Der vil være gode muligheder for udvikling, både fagligt og personligt. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Supportere, udfordre og optimere forretningen
  • Analyser
  • KPI
  • Rapportering
  • Forecast
  • Budgetter
  • Økonomisk opfølgning
  • Procesoptimering
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en vækstende virksomhed i medicinalbranchen, der er markedsledende indenfor sit felt. Virksomheden er et datterselskab af en større international koncern, der på verdensplan beskæftiger 4.000 medarbejdere, mens der i Danmark er 45 ansatte. I virksomheden hersker der er en uformel og dynamisk stemning. Atmosfæren er præget af virksomhedens stærke kultur og værdier, hvor respekt og ordentlighed er i fokus. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold, såsom frokostordning, fleksible mødetider pensionsordning og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du iderig, kreativ og er god til at se muligheder. Du har værktøjskassen i orden, hvorfor du har pondus til at kunne udfordre arbejdsprocesserne. Du har solide analytiske evner, er selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du er kommunikativ og udadvendt og trives med en bred kontaktflade i organisationen. Sidst, men ikke mindst, er du detaljeorienteret, har en høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Dertil trives du i et internationalt miljø, med gode udviklingsmuligheder og muligheder for rejseaktivitet til dine udenlandske kollegaer.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring med SAP og Power BI

Uddannelse

Cand.merc., HD eller tilsvarende. Dertil nogle års erfaring fra en lignende stilling

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse Som Business Analyst bliver du en nøglefigur i forhold til at supportere, optimere og udfordre ledelsen, herunder særligt salg- og marketingsfunktionerne i en international virksomhed. Du vil få ansvaret for at koordinere og styre budgetteringsprocessen på nordisk niveau samt udarbejde og udvikle virksomhedens rapporter samt KPI er, der understøtter virksomhedens forretning. I det daglige vil du referere til virksomhedens nordiske CFO. Der vil være gode muligheder for udvikling, både fagligt og personligt. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Supportere, udfordre og optimere forretningen Analyser KPI Rapportering Forecast Budgetter Økonomisk opfølgning Procesoptimering Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en vækstende virksomhed i medicinalbranchen, der er markedsledende indenfor sit felt. Virksomheden er et datterselskab af en større international koncern, der på verdensplan beskæftiger 4.000 medarbejdere, mens der i Danmark er 45 ansatte. I virksomheden hersker der er en uformel og dynamisk stemning. Atmosfæren er præget af virksomhedens stærke kultur og værdier, hvor respekt og ordentlighed er i fokus. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold, såsom frokostordning, fleksible mødetider pensionsordning og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Som person er du iderig, kreativ og er god til at se muligheder. Du har værktøjskassen i orden, hvorfor du har pondus til at kunne udfordre arbejdsprocesserne. Du har solide analytiske evner, er selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du er kommunikativ og udadvendt og trives med en bred kontaktflade i organisationen. Sidst, men ikke mindst, er du detaljeorienteret, har en høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Dertil trives du i et internationalt miljø, med gode udviklingsmuligheder og muligheder for rejseaktivitet til dine udenlandske kollegaer. IT-kompetencer Du har gerne erfaring med SAP og Power BI Uddannelse Cand.merc., HD eller tilsvarende. Dertil nogle års erfaring fra en lignende stilling Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix5c5e5584101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9200EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3548354Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/5c5e5584_logo.jpegORS/Small/5c5e5584_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent779329ProselectionMinimum92000117-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c5e5584https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c5e5584https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c5e5584&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c5e5584&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos Proselection bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933126Business Analyst3Økonomi362104181kontakt@proselection.dkDanmarkDanmarkda-DK