Business Controller - Analyst

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du interesse og passion for strategisk analyse af finansielle præstationer? Er du en analytisk og struktureret Teamplayer? Så er det måske dig vi leder efter til rollen som Business Controller i Fitness World.

Som Business Controller i Fitness World vil du indgå i en nyoprettet afdeling i Finansafdelingen, Commercial Finance. Rollen som Business Controller har en bred omgangsflade, hvorfor vi forventer, at du er udadvendt og forstår vigtigheden i samarbejde, så vi i fællesskab kan løfte opgaven. Du bliver en del af en afdeling, hvis formål er at styrke og sikre et kommercielt finansperspektiv, så beslutninger tages på et validt grundlag. Du kan forvente en lyttende leder, der uddelegerer ansvar og arbejder med tillid under ansvar.

Lokation: Valby – i selskabets nye flotte hovedkontor.

Primære arbejdsopgaver

  • Lede og styre de overordnede processer med rapportering, planlægning, budgettering og forecasting.
  • Forbedre Fitness Worlds finansielle præstationer gennem analyse af finansielle resultater, prognoser, afvigelser og tendenser ved hjælp af Power BI og andre værktøjer.
  • Vedligeholde og udvikle koncernens Power BI system i samarbejde med Commercial Management
  • Udarbejde og evaluere business cases og projekter sammen med dine kolleger.
  • Kompetencer og erfaring

  • Du har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling
  • Du har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau alternativt HD (R)
  • Du har en god kommerciel forståelse
  • Erfaren bruger af Microsofts Office værktøjer, herunder gode Excel-færdigheder
  • Gerne erfaring med Power BI-system/modelværktøj
  • Du har erfaring med at håndtere/analysere datatung information
  • Gode engelskundskaber i skrift og tale, da koncernsproget er engelsk.
  • Personlige egenskaber

  • Du er analytisk, struktureret og klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.
  • Du kan arbejde selvstændigt og er god til at planlægge, styre og afslutte dine opgaver
  • Kvalitetsbevidst med øje for detaljer
  • Teamorienteret
  • Gode kommunikative evner såvel skriftligt som mundtligt.
  • Vi tilbyder

  • Attraktivt job i en international virksomhed
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med højt til loftet
  • Gode personaleforhold i form af lækker frokostordning og fri træning i alle vores centre
  • Kommunikationspakke indeholdende PC og mobil telefon
  • Attraktiv løn og pension.
  • Din ansøgning

    For yderligere informationer omkring dette job, venligst kontakt ISG Denmark - Partner Torben Aaskoven, mobilnummer +45 26 23 15 60. Vi glæder os til at høre fra dig og vurderer løbende ansøgningerne.

    Send din ansøgning sammen med dit CV snarest muligt på e-mail application.aaskoven@isg.com og angiv ref.nr. 86.469 . Vi behandler naturligvis dine oplysninger med fuld diskretion og fortrolighed.

    Du kan også søge via vores jobportal ISG career portal, hvis du samtidigt ønsker at oprette dig og tilføje yderligere oplysninger i vores cv-database.ISG Denmark- www.isg.com/dk
    Rådhuspladsen 16, 1500 København V.
    Gammel Kongevej 1, 1610 København V.
    Virumgade 7 - 9, 2830 Virum
    Torben Aaskoven, M: +45 26 23 15 60
    @:application.aaskoven@isg.comAPPLY

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Andre job der minder om dette

    One or more associate professorships in Sociology

    KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

    København K
    The Department of Sociology, Faculty of Social Sciences, University of Copenhagen (UCPH) seeks excellent candidates for one or more associate professorships in sociology and sociological methods. The position is a permanent, full-time position and i...
    Indrykket:11. oktober 2021

    Business Controller - Analyst

    Har du interesse og passion for strategisk analyse af finansielle præstationer? Er du en analytisk og struktureret Teamplayer? Så er det måske dig vi leder efter til rollen som Business Controller i Fitness World.

    Som Business Controller i Fitness World vil du indgå i en nyoprettet afdeling i Finansafdelingen, Commercial Finance. Rollen som Business Controller har en bred omgangsflade, hvorfor vi forventer, at du er udadvendt og forstår vigtigheden i samarbejde, så vi i fællesskab kan løfte opgaven. Du bliver en del af en afdeling, hvis formål er at styrke og sikre et kommercielt finansperspektiv, så beslutninger tages på et validt grundlag. Du kan forvente en lyttende leder, der uddelegerer ansvar og arbejder med tillid under ansvar.

    Lokation: Valby – i selskabets nye flotte hovedkontor.

    Primære arbejdsopgaver

  • Lede og styre de overordnede processer med rapportering, planlægning, budgettering og forecasting.
  • Forbedre Fitness Worlds finansielle præstationer gennem analyse af finansielle resultater, prognoser, afvigelser og tendenser ved hjælp af Power BI og andre værktøjer.
  • Vedligeholde og udvikle koncernens Power BI system i samarbejde med Commercial Management
  • Udarbejde og evaluere business cases og projekter sammen med dine kolleger.
  • Kompetencer og erfaring

  • Du har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling
  • Du har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau alternativt HD (R)
  • Du har en god kommerciel forståelse
  • Erfaren bruger af Microsofts Office værktøjer, herunder gode Excel-færdigheder
  • Gerne erfaring med Power BI-system/modelværktøj
  • Du har erfaring med at håndtere/analysere datatung information
  • Gode engelskundskaber i skrift og tale, da koncernsproget er engelsk.
  • Personlige egenskaber

  • Du er analytisk, struktureret og klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.
  • Du kan arbejde selvstændigt og er god til at planlægge, styre og afslutte dine opgaver
  • Kvalitetsbevidst med øje for detaljer
  • Teamorienteret
  • Gode kommunikative evner såvel skriftligt som mundtligt.
  • Vi tilbyder

  • Attraktivt job i en international virksomhed
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med højt til loftet
  • Gode personaleforhold i form af lækker frokostordning og fri træning i alle vores centre
  • Kommunikationspakke indeholdende PC og mobil telefon
  • Attraktiv løn og pension.
  • Din ansøgning

    For yderligere informationer omkring dette job, venligst kontakt ISG Denmark - Partner Torben Aaskoven, mobilnummer +45 26 23 15 60. Vi glæder os til at høre fra dig og vurderer løbende ansøgningerne.

    Send din ansøgning sammen med dit CV snarest muligt på e-mail application.aaskoven@isg.com og angiv ref.nr. 86.469 . Vi behandler naturligvis dine oplysninger med fuld diskretion og fortrolighed.

    Du kan også søge via vores jobportal ISG career portal, hvis du samtidigt ønsker at oprette dig og tilføje yderligere oplysninger i vores cv-database.ISG Denmark- www.isg.com/dk
    Rådhuspladsen 16, 1500 København V.
    Gammel Kongevej 1, 1610 København V.
    Virumgade 7 - 9, 2830 Virum
    Torben Aaskoven, M: +45 26 23 15 60
    @:application.aaskoven@isg.comAPPLY

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Andre job der minder om dette

    One or more associate professorships in Sociology

    KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

    København K
    The Department of Sociology, Faculty of Social Sciences, University of Copenhagen (UCPH) seeks excellent candidates for one or more associate professorships in sociology and sociological methods. The position is a permanent, full-time position and i...
    Indrykket:11. oktober 2021