Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Business Controller med forretningsforståelse søges til spændende virksomhed beliggende på Vestegnen

Beskrivelse

Som Business Controller bliver du det økonomiske omdrejningspunkt for en spændende virksomhed i udvikling. Du vil være ansvarlig for at tal rapporteres korrekt og til tiden for det danske datterselskab samt at de strategiske mål opnås. Med reference til virksomhedens direktør og i tæt samarbejde med chefer og ledere, vil du få et stort ansvar og selv have mulighed for at sætte dit præg på stillingen. Virksomhedens hovedkontor er beliggende på Vestegnen, men har afdelinger rundt om i Danmark, hvorfor der må beregnes 2-4 rejsedage om måneden. Dine opgaver vil være følgende:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Hensættelser
  • Salgsstatistikker
  • Budget
  • Økonomisk sparring for ledelsen
  • Analyser
  • Dialog med revisorer vedr. årsregnskab mv.
  • Dialog med virksomhedens økonomiske shared servicecenter
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende organisation, der beskæftiger næsten 150 medarbejdere i Danmark. Der hersker en uformel stemning, hvor der er fokus på åbenhed, sammenhold, humor og frihed under ansvar. Generelt er der lang anciennitet og høj trivsel blandt de ansatte. Desuden tilbydes der gode forhold i form af sundhedsforsikring, sociale arrangementer, telefon, pc og gode lønforhold, herunder bonusordning.

Personlige kompetencer

Du besidder et godt overblik og har en stærk forretningsforståelse, der gør at du kan være den økonomiske sparringspartner for direktøren og den øvrige ledelse. Du trives i den selvstændige rolle samtidig med at du kan indgå i konstruktive dialoger, hvor du er løsningsorienteret. Du tager ansvar og er selvkørende i din tilgang, samtidig med at du er proaktiv. Du har et højt humør og bidrager til den gode stemning.

IT-kompetencer

Generelt har du flair for IT og stærke kompetencer indenfor Excel

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329830700Phoenix-9a235ae012018-06-12T17:00:13.393Business Controller med forretningsforståelse søges til spændende virksomhed beliggende på Vestegnen

Beskrivelse

Som Business Controller bliver du det økonomiske omdrejningspunkt for en spændende virksomhed i udvikling. Du vil være ansvarlig for at tal rapporteres korrekt og til tiden for det danske datterselskab samt at de strategiske mål opnås. Med reference til virksomhedens direktør og i tæt samarbejde med chefer og ledere, vil du få et stort ansvar og selv have mulighed for at sætte dit præg på stillingen. Virksomhedens hovedkontor er beliggende på Vestegnen, men har afdelinger rundt om i Danmark, hvorfor der må beregnes 2-4 rejsedage om måneden. Dine opgaver vil være følgende:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Hensættelser
  • Salgsstatistikker
  • Budget
  • Økonomisk sparring for ledelsen
  • Analyser
  • Dialog med revisorer vedr. årsregnskab mv.
  • Dialog med virksomhedens økonomiske shared servicecenter
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende organisation, der beskæftiger næsten 150 medarbejdere i Danmark. Der hersker en uformel stemning, hvor der er fokus på åbenhed, sammenhold, humor og frihed under ansvar. Generelt er der lang anciennitet og høj trivsel blandt de ansatte. Desuden tilbydes der gode forhold i form af sundhedsforsikring, sociale arrangementer, telefon, pc og gode lønforhold, herunder bonusordning.

Personlige kompetencer

Du besidder et godt overblik og har en stærk forretningsforståelse, der gør at du kan være den økonomiske sparringspartner for direktøren og den øvrige ledelse. Du trives i den selvstændige rolle samtidig med at du kan indgå i konstruktive dialoger, hvor du er løsningsorienteret. Du tager ansvar og er selvkørende i din tilgang, samtidig med at du er proaktiv. Du har et højt humør og bidrager til den gode stemning.

IT-kompetencer

Generelt har du flair for IT og stærke kompetencer indenfor Excel

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

2018-07-17T16:50:13.883 Beskrivelse Som Business Controller bliver du det økonomiske omdrejningspunkt for en spændende virksomhed i udvikling. Du vil være ansvarlig for at tal rapporteres korrekt og til tiden for det danske datterselskab samt at de strategiske mål opnås. Med reference til virksomhedens direktør og i tæt samarbejde med chefer og ledere, vil du få et stort ansvar og selv have mulighed for at sætte dit præg på stillingen. Virksomhedens hovedkontor er beliggende på Vestegnen, men har afdelinger rundt om i Danmark, hvorfor der må beregnes 2-4 rejsedage om måneden. Dine opgaver vil være følgende: Arbejdsopgaver Rapportering Hensættelser Salgsstatistikker Budget Økonomisk sparring for ledelsen Analyser Dialog med revisorer vedr. årsregnskab mv. Dialog med virksomhedens økonomiske shared servicecenter Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en spændende organisation, der beskæftiger næsten 150 medarbejdere i Danmark. Der hersker en uformel stemning, hvor der er fokus på åbenhed, sammenhold, humor og frihed under ansvar. Generelt er der lang anciennitet og høj trivsel blandt de ansatte. Desuden tilbydes der gode forhold i form af sundhedsforsikring, sociale arrangementer, telefon, pc og gode lønforhold, herunder bonusordning. Personlige kompetencer Du besidder et godt overblik og har en stærk forretningsforståelse, der gør at du kan være den økonomiske sparringspartner for direktøren og den øvrige ledelse. Du trives i den selvstændige rolle samtidig med at du kan indgå i konstruktive dialoger, hvor du er løsningsorienteret. Du tager ansvar og er selvkørende i din tilgang, samtidig med at du er proaktiv. Du har et højt humør og bidrager til den gode stemning. IT-kompetencer Generelt har du flair for IT og stærke kompetencer indenfor Excel Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.10Phoenix9a235ae0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-17T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7560EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3284744Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883744012.59002850DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent589046ProselectionMinimum7560001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a235ae0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a235ae0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a235ae0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a235ae0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933828Business Controller3Økonomi355590367kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330064014Senior Business Controller søges til stor international virksomhed beliggende i LyngbyBasic Beskrivelse Som Senior Business Controller bliver din væsentligste opgave at supportere den ene af virksomhedens flere forskellige forretningsenheder i en organisation i stor udvikling. Du vil få en alsidig arbejdsdag bestående af finansielle kontroller og analyser samtidig med, at du er ansvarlig for at sikre præcis rapportering internt og til virksomhedens britiske moderselskab. Virksomheden går en spændende transformationsfase i møde, hvor du i høj grad kan være med til at præge virksomhedens fremtid. Du vil få en bred kontaktflade ud i organisationen, hvor dit fokus vil være at udfordre og sparre med ledere fra hele forretningsenheden. Med reference til forretningsenhedens Finance Director, der geografisk holder til i Capetown samt tæt kontakt med interessenter i Frankrig, vil du få en dagligdag i en international virksomhed, hvor du må forvente ca. 10 rejsedage årligt. Stillingen har potentiale til at udvikle sig til en position som Business Partner. Dine opgaver er: Arbejdsopgaver Budgetter Forecasts Månedlig rapportering internt og til moderselskab Analyser Udvikle omkostningsstruktur, herunder analyser, kontrol og forecasts Controlling af projekter Deltagelse i årsafslutning Sparringspartner for forretningsenheden Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor international virksomhed, der er markedsledende indenfor sit felt og har ambitiøse planer for fremtiden. Virksomhedens historie går mere end 80 år tilbage. Internationalt beskæftiger koncernen omkring 12.000 medarbejdere, hvoraf ca. 700 medarbejdere er ansat i det danske selskab. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pensionsordning, fleksible mødetider, massageordning, sundhedssikring, mulighed for hjemmearbejdsplads samt en velfungerende personaleforening. Personlige kompetencer Som person trives du med at arbejde selvstændigt samtidig med at du formår, at skabe relationer og agere sparringspartner for virksomhedens mange interessenter. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Herudover besidder du en god tal- og forretningsforståelse, der gør dig til en værdifuld sparringspartner for forretningen. IT-kompetencer Du har flair for IT og har stærke excel-kompetencer Uddannelse & erfaring Du har en cand.merc. eller tilsvarende og som minimum flere års erfaring fra en lignende position i en mellemstor eller stor international koncern Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen & Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som Senior Business Controller bliver din væsentligste opgave at supportere den ene af virksomhedens flere forskellige forretningsenheder i en organisation i stor udvikling. Du vil få en alsidig arbejdsdag bestående af finansielle kontroller og analyser samtidig med, at du er ansvarlig for at sikre præcis rapportering internt og til virksomhedens britiske moderselskab. Virksomheden går en spændende transformationsfase i møde, hvor du i høj grad kan være med til at præge virksomhedens fremtid. Du vil få en bred kontaktflade ud i organisationen, hvor dit fokus vil være at udfordre og sparre med ledere fra hele forretningsenheden. Med reference til forretningsenhedens Finance Director, der geografisk holder til i Capetown samt tæt kontakt med interessenter i Frankrig, vil du få en dagligdag i en international virksomhed, hvor du må forvente ca. 10 rejsedage årligt. Stillingen har potentiale til at udvikle sig til en position som Business Partner. Dine opgaver er:

Arbejdsopgaver

  • Budgetter
  • Forecasts
  • Månedlig rapportering internt og til moderselskab
  • Analyser
  • Udvikle omkostningsstruktur, herunder analyser, kontrol og forecasts
  • Controlling af projekter
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Sparringspartner for forretningsenheden
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor international virksomhed, der er markedsledende indenfor sit felt og har ambitiøse planer for fremtiden. Virksomhedens historie går mere end 80 år tilbage. Internationalt beskæftiger koncernen omkring 12.000 medarbejdere, hvoraf ca. 700 medarbejdere er ansat i det danske selskab. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pensionsordning, fleksible mødetider, massageordning, sundhedssikring, mulighed for hjemmearbejdsplads samt en velfungerende personaleforening.

Personlige kompetencer

Som person trives du med at arbejde selvstændigt samtidig med at du formår, at skabe relationer og agere sparringspartner for virksomhedens mange interessenter. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Herudover besidder du en god tal- og forretningsforståelse, der gør dig til en værdifuld sparringspartner for forretningen.

IT-kompetencer

Du har flair for IT og har stærke excel-kompetencer

Uddannelse & erfaring

Du har en cand.merc. eller tilsvarende og som minimum flere års erfaring fra en lignende position i en mellemstor eller stor international koncern

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen & Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/83ce8254_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-25T12:00:01.0702019-08-29T00:00:00
330075063Business ControllerRobot We are on a fantastic journey will you join us? Milestone Systems is a leading supplier of video management solutions (VMS). We ve designed and developed VMS software since 1998, when we were founded in a basement in Copenhagen. Today, we re around 800 people across 25 countries, with a partner count exceeding the 8,000 mark. We ve become a global heavyweight because we have the best products and the best people. Milestone VMS is used to keep cities and people safe. It s used to monitor endangered species. And it s used to protect the environment. This is how we make a difference and invite you to join us! We offer an exciting and challenging job in our Controlling Strategic Finance department! Milestone Systems A S is looking for a Business Controller, to work in our Brøndby, Denmark office. Our team is responsible for driving the financial processes, such as budget and forecast. Furthermore, we work with management reporting, ABC costing, Power BI, supporting management, Finance Business Partnering, developing reporting tools, etc. You will be part of a department which currently consists of 8 colleagues, where the candidate will become the ninth member. For this position the candidate will be part of our EMEA team in the department. The EMEA team focus is on our Europe, Middle East and Africa regions with support to EMEA management team and Senior Managers and combined with support to global projects. By joining the Controlling Strategic Finance department, you are also joining a team where teamwork, being there for each other and sticking together is a natural way of working. Your Responsibilities Your role will be to drive the EMEA cost controlling cost management process, enabling cost efficiency and up to date variance explanation, which means that you will become a key member in the foundation for decision making. Furthermore, you will also be part of the EMEA revenue and cost forecast process as well as supporting continues development and improvement of processes, combined with being the owner of master data maintenance. Supporting Financial Performance analysis, such as territory profitability, account development, pipeline analysis as well as ad hoc analysis and calculations, will also be a key part of your responsibilities. Furthermore, you will be supporting the local EMEA managers with daily requests ranging from BI reports to cost spending and various ad hoc matters. All in all, a large part of your tasks will have focus on our EMEA region, but you will also be an important contributor to global projects and implementation of global projects. Professional Qualifications Master´s degree in Economics and Finance or similar or Graduate Diploma in Business Administration combined with 1-3 years of relevant experience from an international role Fluent in English both orally and in writing Strong Excel skills Accounting insight and understanding your debit and credit Personal Skills Analytical Structured with an eye for details Self-driven and result oriented Natural desire to continue learning and improvement of skills, such as wanting to be improve your Excel skills or being up to date on trends and development in the area of Business Finance Flexible and thrive in a changing and dynamic environment Possessing the ability to ensure execution as agreed and on tome getting things done Ambassador diplomat mindset having the ability to build trust and speak with stakeholders at all organizational levels Self-starter, flexible and energetic and able to quickly identify problems and successfully implement solutions High energy level and willing to go the extra mile What Can Milestone offer for you? Healthy work environment - company sponsored All Inclusive program with breakfast, lunch, afternoon snack, fruit and beverages, health insurance, massage and company bikes Social work environment active Employee Club, driving events like cooking classes, tasting events, outdoor activities, cultural events, Friday bar and annual Christmas and summer parties Work life balance flexible working hours and 5 extra vacation days A fun and invigorating place to work! Working at Milestone is not just a job it s a lifestyle! Interested? Apply now! If you want to take on this exciting challenge and be a part of our fast-growing technology company, apply now by submitting your CV and application in English. Interviews will be conducted on an ongoing basis. If you have any questions related to the position, please contact Michael Terp-Müller at 45 88 300 301. Please note that the position is on-site at our headquarters in Brøndby, Denmark, and requires that you have a valid Danish work visa. You can also find out more about Milestone Systems at Facebook, LinkedIn or Twitter or visit our website: www.milestonesys.com

We are on a fantastic journey; will you join us?

Milestone Systems is a leading supplier of video management solutions (VMS). We’ve designed and developed VMS software since 1998, when we were founded in a basement in Copenhagen. Today, we’re around 800+ people across 25 countries, with a partner count exceeding the 8,000 mark. We’ve become a global heavyweight because we have the best products and the best people. Milestone VMS is used to keep cities and people safe. It’s used to monitor endangered species. And it’s used to protect the environment. This is how we make a difference and invite you to join us!

We offer an exciting and challenging job in our Controlling & Strategic Finance department!  Milestone Systems A/S is looking for a Business Controller, to work in our Brøndby, Denmark office.

Our team is responsible for driving the financial processes, such as budget and forecast. Furthermore, we work with management reporting, ABC costing, Power BI, supporting management, Finance Business Partnering, developing reporting tools, etc.

You will be part of a department which currently consists of 8 colleagues, where the candidate will become the ninth member. For this position the candidate will be part of our EMEA team in the department. The EMEA team focus is on our Europe, Middle East and Africa regions with support to EMEA management team and Senior Managers and combined with support to global projects.

By joining the Controlling & Strategic Finance department, you are also joining a team where teamwork, being there for each other and sticking together is a natural way of working.

Your Responsibilities

Your role will be to drive the EMEA cost controlling & cost management process, enabling cost efficiency and up to date variance explanation, which means that you will become a key member in the foundation for decision making. Furthermore, you will also be part of the EMEA revenue and cost forecast process as well as supporting continues development and improvement of processes, combined with being the owner of master data maintenance.

Supporting Financial & Performance analysis, such as territory profitability, account development, pipeline analysis as well as ad hoc analysis and calculations, will also be a key part of your responsibilities. Furthermore, you will be supporting the local EMEA managers with daily requests ranging from BI reports to cost spending and various ad hoc matters. All in all, a large part of your tasks will have focus on our EMEA region, but you will also be an important contributor to global projects and implementation of global projects.

Professional Qualifications

  • Master´s degree in Economics and Finance or similar or Graduate Diploma in Business Administration combined with 1-3 years of relevant experience from an international role
  • Fluent in English both orally and in writing
  • Strong Excel skills
  • Accounting insight and understanding your debit and credit

Personal Skills

  • Analytical
  • Structured with an eye for details
  • Self-driven and result oriented
  • Natural desire to continue learning and improvement of skills, such as wanting to be improve your Excel skills or being up to date on trends and development in the area of Business Finance
  • Flexible and thrive in a changing and dynamic environment
  • Possessing the ability to ensure execution as agreed and on tome – “getting things done”
  • Ambassador / diplomat mindset having the ability to build trust and speak with stakeholders at all organizational levels
  • Self-starter, flexible and energetic and able to quickly identify problems and successfully implement solutions
  • High energy level and willing to go the extra mile

What Can Milestone offer for you?

  • Healthy work environment - company sponsored “All Inclusive” program with breakfast, lunch, afternoon snack, fruit and beverages, health insurance, massage and company bikes 
  • Social work environment – active Employee Club, driving events like cooking classes, tasting events, outdoor activities, cultural events, Friday bar and annual Christmas and summer parties 
  • Work life balance – flexible working hours and 5 extra vacation days
  • A fun and invigorating place to work!  Working at Milestone is not just a job – it’s a lifestyle!

Interested? Apply now!

If you want to take on this exciting challenge and be a part of our fast-growing technology company, apply now by submitting your CV and application in English. Interviews will be conducted on an ongoing basis. If you have any questions related to the position, please contact Michael Terp-Müller at +45 88 300 301.

Please note that the position is on-site at our headquarters in Brøndby, Denmark, and requires that you have a valid Danish work visa.

You can also find out more about Milestone Systems at Facebook, LinkedIn or Twitter or visit our website: www.milestonesys.com

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2019-08-19T00:00:002019-09-30T00:00:00
330073550(Senior) Business Controller for reporting and cost allocationRobot Do you want to be part of maintaining high standards in forecasts, reporting and cost allocations? Join us and become Business Controller or Senior Business Controller in Costs Allocations where you ll be co-responsible for controlling our Facility Management and IT functions and the operation and continued development of our IT finance model. You ll be part of a team with eight skilled and dedicated colleagues. The team is responsible for forecasting, reporting and cost allocations for all the Group s Shared Functions. Your key tasks will be to be responsible for forecasting and reporting for Facility Management and parts of our IT function in close dialogue with relevant managers participate in the operation and continued development of our IT finance model ensure fair and transparent allocation of costs to our business units engage in operational business support and ad hoc analyses. Your competences include that you have a master s degree in finance are an experienced user of Power Query and preferably also Power BI and SAP have experience with management reporting and are a skilled communicator enjoy working with details and have an analytical and structured approach to your tasks. Working at Ørsted Our vision is to create a world that runs entirely on green energy. This ambitious goal relies on maximising the talents of a truly inclusive workforce that brings diversity of thought, perspective, knowledge and background to our business. To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 31 August 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. Please don t hesitate to contact Peter Bøgebjerg Hansen, Senior Manager of Costs Allocations, by telephone on 45 99 55 81 33 if you d like to know more about the position. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. In Ørsted Finance, we support the business in making optimal decisions and ensure healthy and proper financial management. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Do you want to be part of maintaining high standards in forecasts, reporting and cost allocations?

Join us and become Business Controller or Senior Business Controller in Costs & Allocations where you’ll be co-responsible for controlling our Facility Management and IT functions and the operation and continued development of our IT finance model. You’ll be part of a team with eight skilled and dedicated colleagues. The team is responsible for forecasting, reporting and cost allocations for all the Group’s Shared Functions.

Your key tasks will be to

  • be responsible for forecasting and reporting for Facility Management and parts of our IT function in close dialogue with relevant managers
  • participate in the operation and continued development of our IT finance model
  • ensure fair and transparent allocation of costs to our business units
  • engage in operational business support and ad hoc analyses.

Your competences include that you

  • have a master’s degree in finance
  • are an experienced user of Power Query and preferably also Power BI and SAP
  • have experience with management reporting and are a skilled communicator
  • enjoy working with details and have an analytical and structured approach to your tasks.

Working at Ørsted
Our vision is to create a world that runs entirely on green energy. This ambitious goal relies on maximising the talents of a truly inclusive workforce that brings diversity of thought, perspective, knowledge and background to our business.

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?
Send your application to us as soon as possible and no later than 31 August 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

Please don’t hesitate to contact Peter Bøgebjerg Hansen, Senior Manager of Costs & Allocations, by telephone on +45 99 55 81 33 if you’d like to know more about the position.

About Ørsted
Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. In Ørsted Finance, we support the business in making optimal decisions and ensure healthy and proper financial management. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Ørsted Vind A/SGentofte2019-08-15T00:00:002019-08-31T00:00:00
330057583Business Controller til KeolisRobot Vi søger en Business Controller til Keolis Danmark A S Har du mod på at arbejde med i en international transportvirksomhed med ca. 1.500 kollegaer i Danmark, og hvor der gives frihed under ansvar - så er du måske personen, vi søger. Primære opgaver: Supportere og understøtte bus- letbaneafdelinger med at skabe økonomisk gennemsigtighed Udarbejde profitabilitetsanalyser samt gennemgå tilbuds- og udbudsmateriale Deltage i månedsluk, forecast- og budgetlægning samt cashflow-optimering Være ansvarlig for modeller og værktøjer for business controlling-funktionen Udvikle og optimere processer, herunder understøtte automatiseringsinitiativer Udarbejde materiale til business reviews og business cases samt følge op på aftalte initiativer Som det fremgår er opgaverne mangeartede, men det allervigtigste er, at du har et godt humør, gå på mod og er en god kollega. Du vil indgå i Controller Performance-teamet, som er en afdeling i økonomifunktionen på Keolis Danmarks hovedkontor i Glostrup, der står af 3 afdelinger med 11 kollegaer. Kort om dig Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst. Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og handlekraftig. Du evner at prioritere dine opgaver efter vigtighed i en travl hverdag. Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret. Du har controller-erfaring og er superbruger af Excel Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale. Du har en økonomisk kandidatgrad og gerne mindst 5 års controller-erfaring Keolis tilbyder I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen samt egen stilling. Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark og 63.000 kolleger verden over. I Danmark har vi 10 busanlæg med egne værksteder samt driftskontrakten på letbanerne i Aarhus og i Odense. Forløbet Har du den rette indstilling og profil, så vil du blive indkaldt til første samtale. Her får vi et indtryk af hinanden, ligesom du får et nærmere indtryk af arbejdet som Business Controller i Keolis. Herefter skal begge parter vurdere, om vi fortsat synes, at jobbet er det rette for dig. Er det tilfældet, vil du blive inviteret til at udfylde en personlig profil , der danner grundlag for anden samtale. Herefter kan du blive tilbudt ansættelse som driftsleder hos Keolis. Vi forventer at indkalde til 1. samtale til afholdelse løbet af uge 34 og 35. Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt. Sådan kommer du videre For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som Business Controller til http: www.keolis.dk job-karriere ledige-stillinger - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under søg stillingen . Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Poul Nielsen fra økonomiafdelingen på 20562394 bortset fra uge 31 grundet ferie. Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, så snart vi har den rette kandidat.Vi søger en Business Controller til Keolis Danmark A/S

Har du mod på at arbejde med i en international transportvirksomhed med ca. 1.500 kollegaer i Danmark, og hvor der gives frihed under ansvar - så er du måske personen, vi søger.

Primære opgaver:
  • Supportere og understøtte bus- & letbaneafdelinger med at skabe økonomisk gennemsigtighed
  • Udarbejde profitabilitetsanalyser samt gennemgå tilbuds- og udbudsmateriale
  • Deltage i månedsluk, forecast- og budgetlægning samt cashflow-optimering
  • Være ansvarlig for modeller og værktøjer for business controlling-funktionen
  • Udvikle og optimere processer, herunder understøtte automatiseringsinitiativer
  • Udarbejde materiale til business reviews og business cases samt følge op på aftalte initiativer

Som det fremgår er opgaverne mangeartede, men det allervigtigste er, at du har et godt humør, gå på mod og er en god kollega. Du vil indgå i Controller & Performance-teamet, som er en afdeling i økonomifunktionen på Keolis Danmarks hovedkontor i Glostrup, der står af 3 afdelinger med 11 kollegaer.

Kort om dig
  • Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst.
  • Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og handlekraftig.
  • Du evner at prioritere dine opgaver efter vigtighed i en travl hverdag.
  • Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret.
  • Du har controller-erfaring og er superbruger af Excel
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Du har en økonomisk kandidatgrad og gerne mindst 5 års controller-erfaring
Keolis tilbyder

I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen samt egen stilling.

Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark – og 63.000 kolleger verden over. I Danmark har vi 10 busanlæg med egne værksteder samt driftskontrakten på letbanerne i Aarhus og i Odense.

Forløbet

Har du den rette indstilling og profil, så vil du blive indkaldt til første samtale. Her får vi et indtryk af hinanden, ligesom du får et nærmere indtryk af arbejdet som Business Controller i Keolis. Herefter skal begge parter vurdere, om vi fortsat synes, at jobbet er det rette for dig. Er det tilfældet, vil du blive inviteret til at udfylde en ”personlig profil”, der danner grundlag for anden samtale. Herefter kan du blive tilbudt ansættelse som driftsleder hos Keolis.

Vi forventer at indkalde til 1. samtale til afholdelse løbet af uge 34 og 35.

Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Sådan kommer du videre

For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som Business Controller til http://www.keolis.dk/job-karriere/ledige-stillinger/ - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under "søg stillingen".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Poul Nielsen fra økonomiafdelingen på 20562394 – bortset fra uge 31 grundet ferie.

Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, så snart vi har den rette kandidat.

Keolis DanmarkGlostrup2019-07-10T00:00:002019-09-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior Business Controller søges til stor international virksomhed beliggende i Lyngby

Proselection

København K
Beskrivelse Som Senior Business Controller bliver din væsentligste opgave at supportere den ene af virksomhedens flere forskellige forretningsenheder i en organisation i stor udvikling. Du vil få en alsidig arbejdsdag bestående af finansielle kontro...
Indrykket:25. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Business Controller

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
We are on a fantastic journey will you join us? Milestone Systems is a leading supplier of video management solutions (VMS). We ve designed and developed VMS software since 1998, when we were founded in a basement in Copenhagen. Today, we re around ...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

(Senior) Business Controller for reporting and cost allocation

Ørsted Vind A/S

Gentofte
Do you want to be part of maintaining high standards in forecasts, reporting and cost allocations? Join us and become Business Controller or Senior Business Controller in Costs Allocations where you ll be co-responsible for controlling our Facility ...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Business Controller til Keolis

Keolis Danmark

Glostrup
Vi søger en Business Controller til Keolis Danmark A S Har du mod på at arbejde med i en international transportvirksomhed med ca. 1.500 kollegaer i Danmark, og hvor der gives frihed under ansvar - så er du måske personen, vi søger. Primære opgaver:...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019