Business Coordinator til WIA i Nærum


Som Business Coordinator i Willis Insurance Agency (WIA), kan du blive del af et stærkt team af fagligt kompetente kollegaer med speciale i Affinity forsikringsløsninger.

WIA Affinity beskæftiger sig med udvikling, konceptuering, salg og drift af forsikringsløsninger. Vores hovedmålsætning er at hjælpe vores kunder til at styrke deres forretning, igennem blandt andet øget kundeloyalitet.

Affinity forsikringsløsninger er et relativt uopdyrket forretningsområde på det danske marked. I løbet af ganske få år er det lykkedes WIA at opnå stor succes og vi er i dag et team på 21 medarbejdere. WIA er en del af Willis Towers Watson med globalt 40.000 medarbejdere, hvoraf de 450 medarbejdere er placeret i Danmark fordelt på 5 lokale kontorer. Stillingen som Business Coordinator er placeret på Willis Towers Watson’ kontor i Nærum.

Vi ønsker at styrke vores team med yderligere en medarbejder til at udføre opgaver af forskelligartet karakter, i udfaldsrummet mellem konceptuering, salg og drift. Vi ser stillingen som en oplagt mulighed for en nyuddannet kandidat, men jobbet er også åbent for ansøgere med anden relevant baggrund. Vigtigst er imidlertid et højt personligt drive, evnen til hurtigt at sætte sig ind i nye koncepter samt forretningsforståelse.

Funktionsområder

Som Business Coordinator hos WIA kommer du til at spille en væsentlig rolle i at sikre vores succes med at føre ide til handling. Du vil blive en central kapacitet i teamet som implementerer Affinity forsikringsløsningerne, med følgende varierende arbejdsområder:


  • Projektkoordinering og eksekvering,

  • Udarbejdelse af dokumenter, rapporter og udbudsmateriale,

  • Udarbejdelse af kontraktoplæg,

  • Udførelse af Compliance kontroller og dokumentation,

  • Udarbejdelse af kundeoplæg,

  • Udarbejdelse af Business Cases, Forecasting og opfølgning,

  • Udførelse af dataanalyser, markedsanalyser og konkurrentanalyser.

  • Din baggrund og kompetencer

    Vi forventer, at du har en videregående uddannelse på universitetsniveau eller anden relevant baggrund. Derudover vil relevant erhvervserfaring under studietiden være en fordel, men ikke påkrævet.

    Desuden forventer vi, at du har:

  • God teoretisk baggrund.

  • God proces- og it-forståelse (herunder superbruger i Microsoft Office).

  • Gode sproglige og skriftlige kommunikationsevner på minimum dansk og engelsk.

  • Personlige egenskaber

    Du vil få en bred kontaktflade såvel internt i WIA samt med vores samarbejdspartnere. Du er derfor udadvendt, har situationsfornemmelse og evnen til at agere i et miljø med store krav til omstillingsparathed og fleksibilitet.

    Derudover forventer vi, at du er:

  • Forretningsorienteret og analytisk i din tilgang til opgaverne.

  • Ansvarsfuld og struktureret.

  • En holdspiller med respekt for andre – samt et godt humør.

  • Evner at have mange bolde i luften uden at miste overblikket.

  • Abstrakt tænkende, proaktiv og udviklingsorienteret.

  • Selvstændig, målrettet og initiativrig.

  • Serviceminded og pligtopfyldende.

  • Vi tilbyder

  • Mulighed for en god start på din fremtidige karriere i en stor dynamisk international virksomhed.

  • Mulighed for at arbejde team baseret som er præget af en positiv ånd, højt humør og gennemsyret af vores fælles værdisæt om respekt, teamwork og integritet.

  • Løn efter kompetencer og erfaring samt attraktiv pensionsordning.

  • Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her

    Andre job der matcher din søgning

    Indrykket:6. februar 2018
    Udløbsdato:26. februar 2018

    Har du flair for indsamling af informationer via open source og kan du tale arabisk, farsi, urdu eller somali?

    Udlændingestyrelsen

    Furesø
    Udlændingestyrelsen søger medarbejdere til en nyoprettet enhed i Kontoret for Landedokumentation. Om stillingen Oplysninger på sociale medier og data på mobiltelefoner indgår i stigende grad i asylsagsbehandlingen. Derfor oprettes der en ny enhed i ...
    Indrykket:9. februar 2018
    Udløbsdato:8. marts 2018

    Vil du være byggesagsbehandler i Hørsholm Kommune?

    Hørsholm Kommune

    Hørsholm
    Vi søger en byggesagsbehandler til Team Byg Hvad får du? Vores kollega har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til en fast stilling som byggesagsbehandler i Hørsholm Kommune. Dine sager vil indeholde større eller mindre faglig ud...
    Indrykket:20. februar 2018
    Udløbsdato:12. marts 2018

    Presse- og nyhedsvikar

    Beredskabsstyrelsen

    Furesø
    Vil du være med bag tasterne, når større ulykker og katastrofer rammer herhjemme og i udlandet? Så er det måske dig, vi søger som stand-in for vores normale pressemedarbejder & nyhedsredaktør i Beredskabsstyrelsen, mens han er på forældreorlov. Vore...
    Indrykket:29. januar 2018
    Udløbsdato:25. februar 2018

    Akademisk sagsbehandler til koordination, planlægning og opfølgning i Forsvaret

    Civile stillinger

    Kunne du tænke dig at arbejde med komplekse forretningsprocesser og brænder du for at arbejde med opfølgning og koordinering, er du måske vores nye sagsbehandler i Datasektionen ved Kapacitetsansvarlig Luftsystemer, Værnsfælles Forretningsområde i F...