Business Insight Specialist til Commercial Innovation & Customer Development

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Business Insight Specialist til Commercial Innovation & Customer Development 

Har du et kommercielt mindset og stærke analytiske kompetencer? Brænder du for at omsætte indsigter til klare budskaber og anbefalinger? Så er du måske vores nye Business Insight Specialist. 

Succes starter med et team
Du bliver en del af vores Commercial Innovation & Customer Development-afdeling i Danish Crown i Randers, hvor du får 11 engagerede kolleger, der arbejder målrettet med salgs- og forretningsudvikling. Som vores nye kollega kommer du til at arbejde i krydsfeltet mellem salg og marketing, og du får en stor kontaktflade ud i organisationen.

Du træder ind i et team, hvor dynamikken og stemningen er helt i top. Der er en uformel atmosfære, hvor vi samarbejder sammen om at levere de bedste løsninger til vores stakeholders.

Bliv en vigtig rådgiver inden for forbruger- og kundeindsigter
Du bliver ansvarlig for at drive og videreudvikle vores kommercielle forretning på baggrund af komplekse analyser, som du evner at formidle i skarpe budskaber og klare anbefalinger til dine stakeholders. Her fungerer du som rådgiver og sparringspartner for vores forskellige kategori- og kundeteams, hvor du gennem din stærke kommercielle forståelse hjælper forretningen til at udvikle nye standarder for, hvordan vi sammen med vores kunder skaber vækst. 

Du er med til at sætte retning for, hvordan vi arbejder med forretningsplaner, årsforhandlinger, prisstrategier og sortimentsopbygning. Du evner både at systematisere data og formår også at behandle dem efterfølgende og udlede de rette konklusioner i forhold til den problemstilling, du arbejder med. Du analyserer fx markedet, kunder, segmenter, og produkter, og på den baggrund udarbejder du beslutningsoplæg, business cases samt præsentationsmateriale. Ligesom du præsenterer dine indsigter på en overbevisende og engagerende måde til forskellige interessenter.

Analysestærk profil krydret med et kommercielt mindset 
Vi forestiller os, at du har en kommerciel videregående uddannelse som cand.oecon, cand.merc eller lignende og 3-5 års erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis denne erfaring er inden for FMCG, hvor du har arbejdet med analyse og formidling af markeds- og salgsdata. Du er stærk i Excel og PowerPoint og er vant til at arbejde i flere BI-systemer. Du har måske arbejdet med PowerBI, VBA eller SQL. Du behersker engelsk på skrift og i tale.

Som person er du udadvendt, serviceminded og har en god situationsfornemmelse, samtidig med at du er respekteret for din faglighed. Du besidder et stærkt kommercielt mindset, hvor du formår at omsætte data og observationer til reelle indsigter og udarbejde konkrete anbefalinger i en konceptuel kontekst. Du brænder for at levere de bedste løsninger sammen med kunder, kolleger og andre stakeholders, ligesom du er en dygtig kommunikatør og er i dit es, når du præsenterer dine analyser og budskaber. Derudover har du et højt drive og er passioneret omkring dine arbejdsopgaver.

Appetit på mere?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Manager, Customer Development Kristina Schou Jørgensen på 21 67 07 58.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2021. 

Send din ansøgning snarest muligt, da vi vurderer løbende. Sidste frist er den 20. august 2021. 

We are a food company owned by Danish farmers supplying high-quality food to customers and consumers all over the world. From butchers to business developers, we’re more than 23,000 colleagues, all committed to lowering our carbon footprint and becoming climate neutral by 2050, for better food and a brighter future.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Business Insight Specialist til Commercial Innovation & Customer Development

Business Insight Specialist til Commercial Innovation & Customer Development 

Har du et kommercielt mindset og stærke analytiske kompetencer? Brænder du for at omsætte indsigter til klare budskaber og anbefalinger? Så er du måske vores nye Business Insight Specialist. 

Succes starter med et team
Du bliver en del af vores Commercial Innovation & Customer Development-afdeling i Danish Crown i Randers, hvor du får 11 engagerede kolleger, der arbejder målrettet med salgs- og forretningsudvikling. Som vores nye kollega kommer du til at arbejde i krydsfeltet mellem salg og marketing, og du får en stor kontaktflade ud i organisationen.

Du træder ind i et team, hvor dynamikken og stemningen er helt i top. Der er en uformel atmosfære, hvor vi samarbejder sammen om at levere de bedste løsninger til vores stakeholders.

Bliv en vigtig rådgiver inden for forbruger- og kundeindsigter
Du bliver ansvarlig for at drive og videreudvikle vores kommercielle forretning på baggrund af komplekse analyser, som du evner at formidle i skarpe budskaber og klare anbefalinger til dine stakeholders. Her fungerer du som rådgiver og sparringspartner for vores forskellige kategori- og kundeteams, hvor du gennem din stærke kommercielle forståelse hjælper forretningen til at udvikle nye standarder for, hvordan vi sammen med vores kunder skaber vækst. 

Du er med til at sætte retning for, hvordan vi arbejder med forretningsplaner, årsforhandlinger, prisstrategier og sortimentsopbygning. Du evner både at systematisere data og formår også at behandle dem efterfølgende og udlede de rette konklusioner i forhold til den problemstilling, du arbejder med. Du analyserer fx markedet, kunder, segmenter, og produkter, og på den baggrund udarbejder du beslutningsoplæg, business cases samt præsentationsmateriale. Ligesom du præsenterer dine indsigter på en overbevisende og engagerende måde til forskellige interessenter.

Analysestærk profil krydret med et kommercielt mindset 
Vi forestiller os, at du har en kommerciel videregående uddannelse som cand.oecon, cand.merc eller lignende og 3-5 års erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis denne erfaring er inden for FMCG, hvor du har arbejdet med analyse og formidling af markeds- og salgsdata. Du er stærk i Excel og PowerPoint og er vant til at arbejde i flere BI-systemer. Du har måske arbejdet med PowerBI, VBA eller SQL. Du behersker engelsk på skrift og i tale.

Som person er du udadvendt, serviceminded og har en god situationsfornemmelse, samtidig med at du er respekteret for din faglighed. Du besidder et stærkt kommercielt mindset, hvor du formår at omsætte data og observationer til reelle indsigter og udarbejde konkrete anbefalinger i en konceptuel kontekst. Du brænder for at levere de bedste løsninger sammen med kunder, kolleger og andre stakeholders, ligesom du er en dygtig kommunikatør og er i dit es, når du præsenterer dine analyser og budskaber. Derudover har du et højt drive og er passioneret omkring dine arbejdsopgaver.

Appetit på mere?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Manager, Customer Development Kristina Schou Jørgensen på 21 67 07 58.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2021. 

Send din ansøgning snarest muligt, da vi vurderer løbende. Sidste frist er den 20. august 2021. 

We are a food company owned by Danish farmers supplying high-quality food to customers and consumers all over the world. From butchers to business developers, we’re more than 23,000 colleagues, all committed to lowering our carbon footprint and becoming climate neutral by 2050, for better food and a brighter future.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.