Business Project Manager til digitalt team

Har du en udpræget sans for projektledelse og erfaring indenfor markedsføring, indkøb eller controlling i detailhandlen? Er du kommercielt tænkende og har du lyst til at blive en del af et passioneret og kompetent team ved Danmarks største tilbudskanal – minetilbud? Så er du måske vores nye kollega.

Minetilbud, som er en del af FK Distribution, søger nu en initiativrig og selvstændig business project manager i en nyoprettet stilling. Som business project manager i vores digitale team, har du en projektledende rolle primært rettet mod vores B2B forretning.

Du tilbydes

Et spændende job du kan sætte dit præg på, og du bliver en del af en virksomhed, der har kort vej fra tanke til handling. Vi har store ambitioner på det digitale område, herunder at videreudvikle og effektivisere vores digitale kanaler. Du bliver involveret i en ambitiøs go-to-market strategi på nye digitale løsninger, der er rettet mod eksisterende, men også nye kunder. Opgaverne bliver alt fra digitale salgspræsentationer, kvalitetssikring af eksisterende aftaler, performanceopfølgning og koordinerende kundedialog.

For at få succes i jobbet kræver det, at du har en høj grad af selvstændighed, formår at gribe de bolde der er i luften og er en udpræget teamplayer. Du får en central rolle og vil derfor være teamets naturlige bindeled til salgsafdelingen – men skal også bidrage til afdelingens øvrige support opgaver. Du refererer til Head of Business for minetilbud, arbejder tæt sammen med content- og business science og indgår i et mindre supportteam.

Dine opgaver kan variere og udvikle sig over tid, men er i en opstart;

  • Kvalitetssikring af digitale kundeaftaler og koordinerende kundedialog
  • Udarbejdelse af digitale salgspræsentationer
  • Deskresearch og support til Head of Business
  • Koordinerende rolle i forhold til FKs salgsafdeling
  • Administrative opgaver i support team

Om dig

Det falder dig naturligt at tage ansvar, og som person er du empatisk, udadvendt og besidder evnen til at snakke med folk på alle niveauer. Du er entusiastisk og samarbejdsorienteret i alt, hvad du har med at gøre. Det er vigtigt, at du i dit arbejde formår at komme hele vejen rundt om en opgave og sikrer at den bliver løst og fulgt til dørs.

Jobbet er for dig, der:  

  • Er en dygtig kommercielt tænkende projektleder
  • Er struktureret og detaljeorienteret, og leverer kvalitet fremfor kvantitet
  • Har et forretningsorienteret mindset og trives med mange samtidige opgaver
  • Har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling i detailhandlen
  • Har erfaring som projektleder eller controller fra bureau, indkøbs- eller marketingafdeling
  • Har højt niveau i Power Point og Excel (krav) 

FK Distribution er eksperter

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer.

Arbejdsstedet er i Tilst. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Susanne Juhl på tlf. 6124 6684. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330088975Phoenix-f148667412019-09-12T15:02:41.930Business Project Manager til digitalt team

Har du en udpræget sans for projektledelse og erfaring indenfor markedsføring, indkøb eller controlling i detailhandlen? Er du kommercielt tænkende og har du lyst til at blive en del af et passioneret og kompetent team ved Danmarks største tilbudskanal – minetilbud? Så er du måske vores nye kollega.

Minetilbud, som er en del af FK Distribution, søger nu en initiativrig og selvstændig business project manager i en nyoprettet stilling. Som business project manager i vores digitale team, har du en projektledende rolle primært rettet mod vores B2B forretning.

Du tilbydes

Et spændende job du kan sætte dit præg på, og du bliver en del af en virksomhed, der har kort vej fra tanke til handling. Vi har store ambitioner på det digitale område, herunder at videreudvikle og effektivisere vores digitale kanaler. Du bliver involveret i en ambitiøs go-to-market strategi på nye digitale løsninger, der er rettet mod eksisterende, men også nye kunder. Opgaverne bliver alt fra digitale salgspræsentationer, kvalitetssikring af eksisterende aftaler, performanceopfølgning og koordinerende kundedialog.

For at få succes i jobbet kræver det, at du har en høj grad af selvstændighed, formår at gribe de bolde der er i luften og er en udpræget teamplayer. Du får en central rolle og vil derfor være teamets naturlige bindeled til salgsafdelingen – men skal også bidrage til afdelingens øvrige support opgaver. Du refererer til Head of Business for minetilbud, arbejder tæt sammen med content- og business science og indgår i et mindre supportteam.

Dine opgaver kan variere og udvikle sig over tid, men er i en opstart;

  • Kvalitetssikring af digitale kundeaftaler og koordinerende kundedialog
  • Udarbejdelse af digitale salgspræsentationer
  • Deskresearch og support til Head of Business
  • Koordinerende rolle i forhold til FKs salgsafdeling
  • Administrative opgaver i support team

Om dig

Det falder dig naturligt at tage ansvar, og som person er du empatisk, udadvendt og besidder evnen til at snakke med folk på alle niveauer. Du er entusiastisk og samarbejdsorienteret i alt, hvad du har med at gøre. Det er vigtigt, at du i dit arbejde formår at komme hele vejen rundt om en opgave og sikrer at den bliver løst og fulgt til dørs.

Jobbet er for dig, der:  

  • Er en dygtig kommercielt tænkende projektleder
  • Er struktureret og detaljeorienteret, og leverer kvalitet fremfor kvantitet
  • Har et forretningsorienteret mindset og trives med mange samtidige opgaver
  • Har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling i detailhandlen
  • Har erfaring som projektleder eller controller fra bureau, indkøbs- eller marketingafdeling
  • Har højt niveau i Power Point og Excel (krav) 

FK Distribution er eksperter

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer.

Arbejdsstedet er i Tilst. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Susanne Juhl på tlf. 6124 6684. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.

Har du en udpræget sans for projektledelse og erfaring indenfor markedsføring, indkøb eller controlling i detailhandlen? Er du kommercielt tænkende og har du lyst til at blive en del af et passioneret og kompetent team ved Danmarks største tilbudskanal minetilbud? Så er du måske vores nye kollega. Minetilbud, som er en del af FK Distribution, søger nu en initiativrig og selvstændig business project manager i en nyoprettet stilling. Som business project manager i vores digitale team, har du en projektledende rolle primært rettet mod vores B2B forretning. Du tilbydes Et spændende job du kan sætte dit præg på, og du bliver en del af en virksomhed, der har kort vej fra tanke til handling. Vi har store ambitioner på det digitale område, herunder at videreudvikle og effektivisere vores digitale kanaler. Du bliver involveret i en ambitiøs go-to-market strategi på nye digitale løsninger, der er rettet mod eksisterende, men også nye kunder. Opgaverne bliver alt fra digitale salgspræsentationer, kvalitetssikring af eksisterende aftaler, performanceopfølgning og koordinerende kundedialog. For at få succes i jobbet kræver det, at du har en høj grad af selvstændighed, formår at gribe de bolde der er i luften og er en udpræget teamplayer. Du får en central rolle og vil derfor være teamets naturlige bindeled til salgsafdelingen men skal også bidrage til afdelingens øvrige support opgaver. Du refererer til Head of Business for minetilbud, arbejder tæt sammen med content- og business science og indgår i et mindre supportteam. Dine opgaver kan variere og udvikle sig over tid, men er i en opstart Kvalitetssikring af digitale kundeaftaler og koordinerende kundedialog Udarbejdelse af digitale salgspræsentationer Deskresearch og support til Head of Business Koordinerende rolle i forhold til FKs salgsafdeling Administrative opgaver i support team Om dig Det falder dig naturligt at tage ansvar, og som person er du empatisk, udadvendt og besidder evnen til at snakke med folk på alle niveauer. Du er entusiastisk og samarbejdsorienteret i alt, hvad du har med at gøre. Det er vigtigt, at du i dit arbejde formår at komme hele vejen rundt om en opgave og sikrer at den bliver løst og fulgt til dørs. Jobbet er for dig, der: Er en dygtig kommercielt tænkende projektleder Er struktureret og detaljeorienteret, og leverer kvalitet fremfor kvantitet Har et forretningsorienteret mindset og trives med mange samtidige opgaver Har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling i detailhandlen Har erfaring som projektleder eller controller fra bureau, indkøbs- eller marketingafdeling Har højt niveau i Power Point og Excel (krav) FK Distribution er eksperter Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i Tilst. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Susanne Juhl på tlf. 6124 6684. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.10Phoenixf1486674101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143732&DepartmentId=20003&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3606834FK Distributions A/S11Blomstervej 568381TilstDKDanmarkORS/f1486674_logo.pngORS/Small/f1486674_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent1822666FKPremium14373201112-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1486674https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1486674https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1486674&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1486674&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBusiness Project Manager til digitalt team1Dansk3Læse/ tale938119Project Manager0Øvrige362683312Lise.Holmgaard@fk.dkDanmarkDanmarkda-DK