Butiks medhjælper/assistent søges

Vi søger en medhjælper/assistent til vores vin og spiritus butik i Greve og på Amager. Vi er en specialbutik så det er en forudsætning at man har interesse og en baggrundsviden om vin og spiritus. Vi kan tilbyde ca. 3 dage i ugen med mulighed for mere.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081946Phoenix-944bf52612019-09-02T00:00:00Butiks medhjælper/assistent søges

Vi søger en medhjælper/assistent til vores vin og spiritus butik i Greve og på Amager. Vi er en specialbutik så det er en forudsætning at man har interesse og en baggrundsviden om vin og spiritus. Vi kan tilbyde ca. 3 dage i ugen med mulighed for mere.

Vi søger en medhjælper assistent til vores vin og spiritus butik i Greve og på Amager. Vi er en specialbutik så det er en forudsætning at man har interesse og en baggrundsviden om vin og spiritus. Vi kan tilbyde ca. 3 dage i ugen med mulighed for mere.11jobnet944bf526100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-24T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3599320Private Selection, vin og spiritus11Reberbanegade 32300København SDKDanmark0
Ea@merlot-Vejle.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent815047JobNet5036972503697210029-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=944bf526https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=944bf526https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=944bf526&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=944bf526&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/2.jpgButiks medhjælper/assistent søges12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel362553520Ea@merlot-Vejle.dkEa@merlot-Vejle.dkDKDanmarkDKDanmark330097750Er du vores nye salgsassistent?Basic Er du vores nye kollega? Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt. Stillingen omfatter:Servicering og vejledning af kunder.Medansvarlig for den daglige drift i butikken.Vareopfyldning og dekorering af vinduer.Arbejde med sociale medier herunder Facebook og Instagram.Bidrage til planlægning af diverse events omkring butikken.Vores forventninger til dig:Butikserfaring.Salgsorienteret, men samtidig kunde- og serviceminded.Godt overblik og kan arbejde under pres.Selvstændig og initiativrig.Engageret og har lysten til at lære nye ting.Vi tilbyder:En arbejdsplads med udfordringer.En social arbejdsplads med søde kollegaer.Mulighed for personlig udvikling.En arbejdsplads som du har mulighed for at præge.Oplæring i alle produkter, så du føler dig fortrolig med jobbet.Har ovenstående fanget din interesse, så kom forbi butikken eller send din ansøgning samt CV med billede via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: engby.ofir.com
Er du vores nye kollega?

Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt.

Stillingen omfatter:
  • Servicering og vejledning af kunder.
  • Medansvarlig for den daglige drift i butikken.
  • Vareopfyldning og dekorering af vinduer.
  • Arbejde med sociale medier herunder Facebook og Instagram.
  • Bidrage til planlægning af diverse events omkring butikken.
Vores forventninger til dig:
  • Butikserfaring.
  • Salgsorienteret, men samtidig kunde- og serviceminded.
  • Godt overblik og kan arbejde under pres.
  • Selvstændig og initiativrig.
  • Engageret og har lysten til at lære nye ting.
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med udfordringer.
  • En social arbejdsplads med søde kollegaer.
  • Mulighed for personlig udvikling.
  • En arbejdsplads som du har mulighed for at præge.
  • Oplæring i alle produkter, så du føler dig fortrolig med jobbet.
Har ovenstående fanget din interesse, så kom forbi butikken eller send din ansøgning samt CV med billede via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://engby.ofir.com

ORS/Small/a4b52f5b_logo.pngEngby Barnevogne ApSKøbenhavn V2019-09-30T16:05:27.8102019-10-27T00:00:00
330095871ButiksassistentRobot Er du også vild med interiør, køkkengrej og design? Så er du måske vores nye kollega til butikken. Vi søger en energisk og serviceminded medarbejder med erfaring fra detailhandel - gerne indenfor køkkenudstyr eller interiør. Kan du kende dig selv, i disse udsagn? Du er smilende, initiativrig og selvstændig Du giver vores kunder en serviceoplevelse ud over det forventede Du går all in på salg og kundetilfredshed Du har en positiv attitude, er samarbejdsvillig og fleksibel Din arbejdsdag bliver fyldt med design og kvalitet Vi tilbyder dig en travl og meget alsidig arbejdsdag i en af Københavns mest populære interiør og køkkengrej butikker. Du kommer til at betjene vores søde kunder, groome butikken og meget mere. Vi hjælper alle sammen hinanden og sætter stor pris på at have en hyggelig og postiv hverdag. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at ringe til Trille Irn på 3311 8200. Ansøgning, CV og billede sendes til job@hskjalmp.dk Løn efter kvalifikationer. Arbejdstiden er lørdage 10:00-17:00 og hverdage 10:00 - 18:00 Arbejdssted er Nikolaj Plads 9 midt i København. _______________________________________________________________ H. Skjalm P. er en specialbutik i centrum af København. På butikkens to etager finder du køkkengrej, glas, porcelæn, boligtekstiler og interiør i innovativt design.

Er du også vild med interiør, køkkengrej og design? 

Så er du måske vores nye kollega til butikken.

Vi søger en energisk og serviceminded medarbejder med erfaring fra detailhandel - gerne indenfor køkkenudstyr eller interiør.

Kan du kende dig selv, i disse udsagn?

  • Du er smilende, initiativrig og selvstændig
  • Du giver vores kunder en serviceoplevelse ud over det forventede
  • Du går all in på salg og kundetilfredshed
  • Du har en positiv attitude, er samarbejdsvillig og fleksibel

Din arbejdsdag bliver fyldt med design og kvalitet

Vi tilbyder dig en travl og meget alsidig arbejdsdag i en af Københavns mest populære interiør og køkkengrej butikker. 
Du kommer til at betjene vores søde kunder, groome butikken og meget mere. 
Vi hjælper alle sammen hinanden og sætter stor pris på at have en hyggelig og postiv hverdag. 
Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at ringe til Trille Irn på 3311 8200.

Ansøgning, CV og billede sendes til job@hskjalmp.dk 

Løn efter  kvalifikationer. 

Arbejdstiden er lørdage 10:00-17:00 og hverdage 10:00 - 18:00 
Arbejdssted er Nikolaj Plads 9 midt i København.

_______________________________________________________________

H. Skjalm P. er en specialbutik i centrum af København. På butikkens to etager finder du køkkengrej, glas, porcelæn, boligtekstiler og interiør i innovativt design.

 

 

H. SKJALM P.København K2019-09-27T00:00:002019-10-25T00:00:00
330079656Deltid butiksmedhjælper IKKE RYGERRobot Den Kinesiske Købmand søger nye energiske medarbejdere til vort team. Alle ansøgninger, samt CV. sendes til dkk1358@yahoo.dk Før du henvender dig, sætter vi stor pris på at du kan svare JA til følgende: Har du stor interresse i asiatiske mad? Har du min. 1 års erfaring fra butik, supermarkeds branche? Er du en team-spiller og IKKE RYGER? Er du mødesikkert? Trives du under travlhed? Er du fysisk stærk, ingen problem med ryggen? Sætter du en ære i at yde god service? Kan du arbejde min. 25 timer pr. uge inkl. hver anden week-end, i dagstimerne? Vi ser frem til at høre fra dig.

Den Kinesiske Købmand søger nye energiske medarbejdere til vort team.

Alle ansøgninger, samt CV. sendes til dkk1358@yahoo.dk

Før du henvender dig, sætter vi stor pris på at du kan svare JA til følgende:

  • Har du stor interresse i asiatiske mad?
  • Har du min. 1 års erfaring fra butik, supermarkeds branche?
  • Er du en ‘team-spiller’og IKKE RYGER?
  • Er du mødesikkert?
  • Trives du under travlhed?
  • Er du fysisk stærk, ingen problem med ryggen?
  • Sætter du en ære i at yde god service?
  • Kan du arbejde min. 25 timer pr. uge inkl. hver anden week-end, i dagstimerne?

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

DEN KINESISKE KØBMAND ApSKøbenhavn K2019-08-28T00:00:002019-10-21T00:00:00
330099732Sales Consultant - Wolford, Copenhagen AirportRobot Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-assured woman. We combine tranquil elegance with sheer luxury at any time of day. Become a part of our international team and step into the world of Wolford! Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area). We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be part of the store sales team. We are now recruiting for the following positions: SALES CONSULTANTS PART-TIME Assistance (25 hours month 15 hours month) As sales consultant you take our customers into the world of Wolford. You are enthusiastic, fascinated by our products and a real fashionist who is able to convince customers through customer centric service and a creative presentation of our products. What we offer?- an exciting work place, attractive diverse responsiblities in a worldwide re-known fashion company- numerous opportunities for personal and professional development- a pleasant working environment characterized by customer orientation and self-responsibility- high-quality products and most innovative technologies What are we looking for?- a high affinity for fashion and trends- excellent communication skills- outstanding service-orientation- good Danish and English language skills- assured and friendly manner In Wolford you will experience a dedicated and team oriented working climate, with good and well organized working conditions. Wolford offers a competitive salary package and thorough introduction to the role. The store opening hours will be between 06:00-22:00 7 days a week. The working hours can be both mornings, during late afternoon evening and weekends. The role requires that you pass a security approval from Copenhagen Airport. You can apply for the position using the link in the advert or at www.retailknowledge.dk ledige-stillinger We are looking forward to receiving your application - we welcome applications both in Danish or English!

Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-assured woman. We combine tranquil elegance with sheer luxury at any time of day. Become a part of our international team and step into the world of Wolford!

Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area). We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be part of the store sales team. We are now recruiting for the following positions:

SALES CONSULTANTS

PART-TIME Assistance (25 hours/month & 15 hours/month)

As sales consultant you take our customers into the world of Wolford. You are enthusiastic, fascinated by our products and a real fashionist who is able to convince customers through customer centric service and a creative presentation of our products.

What we offer?
- an exciting work place, attractive & diverse responsiblities in a worldwide re-known fashion company
- numerous opportunities for personal and professional development
- a pleasant working environment characterized by customer orientation and self-responsibility
- high-quality products and most innovative technologies

What are we looking for?
- a high affinity for fashion and trends
- excellent communication skills
- outstanding service-orientation
- good Danish and English language skills
- assured and friendly manner

In Wolford you will experience a dedicated and team oriented working climate, with good and well organized working conditions. Wolford offers a competitive salary package & and thorough introduction to the role.

The store opening hours will be between 06:00-22:00 – 7 days a week. The working hours can be both mornings, during late afternoon/evening and weekends. The role requires that you pass a security approval from Copenhagen Airport.

You can apply for the position using the link in the advert or at www.retailknowledge.dk/ledige-stillinger

We are looking forward to receiving your application - we welcome applications both in Danish or English!

RKR-Danmark ApSKastrup2019-10-03T00:00:002019-10-31T00:00:00
330107948Ambitiøs 1. Assistent til Pelican Self Storage i KøbehavnRobot Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i København, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet rigtig godt på deres ting. Så dit arbejde er vigtigt i forhold til kunderelationerne, og mere end bare at passe på deres ting. Dine opgaver vil være meget alsidige og indebærer først og fremmest at yde en sublim kundeservice. Mange af kunderne kommer dagligt, så det er vigtigt, at du kan kombinere det salgsmæssige med det personlige. Salget består af at kontakte nye og potentielle kunder, der allerede har henvendt sig og lave aftaler med dem. Der vil også være en del administrative opgaver såsom udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv. Derudover vil mange af dine arbejdsdage også gå med vedligeholdelse af sitet. Din profil Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen. Derudover forestiller vi os, at du Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker. Er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Har flair for IT og administration. Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren. Derudover er det rigtig vigtigt, at du kan motivere dig selv og er proaktiv, da du dagligt deler arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Derudover vil du ind imellem også stå alene, og har dermed ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Derfor er det vigtigt, at du heller ikke har noget imod at svinge støvsugeren, og hvad der ellers måtte være nødvendigt. Hvad kan vi tilbyde? Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder, hvad angår motivation og fastholdelse, og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg, og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar. Arbejdstid og løn Opstart er hurtigst muligt, gerne d. 1 november 2019 Det er et krav, at du kan arbejde følgende dage: d. 23 12, d. 27 12, d. 28 12, d.30 12, d. 31 12 og d. 2 3 januar Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 09.30-18.00 på hverdage og kl. 09.30-14.00 hver anden lørdag søndag. Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning. Proces Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i København, med gode udviklingsmuligheder.

 

Jobbet

Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet rigtig godt på deres ting. Så dit arbejde er vigtigt i forhold til kunderelationerne, og mere end bare at passe på deres ting.

Dine opgaver vil være meget alsidige og indebærer først og fremmest at yde en sublim kundeservice. Mange af kunderne kommer dagligt, så det er vigtigt, at du kan kombinere det salgsmæssige med det personlige. Salget består af at kontakte nye og potentielle kunder, der allerede har henvendt sig og lave aftaler med dem. Der vil også være en del administrative opgaver såsom udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv. Derudover vil mange af dine arbejdsdage også gå med vedligeholdelse af sitet.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen.

Derudover forestiller vi os, at du;

  • Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker.
  • Er serviceminded helt ud til fingerspidserne.
  • Har flair for IT og administration.
  • Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren.

 

Derudover er det rigtig vigtigt, at du kan motivere dig selv og er proaktiv, da du dagligt deler arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Derudover vil du ind imellem også stå alene, og har dermed ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Derfor er det vigtigt, at du heller ikke har noget imod at svinge støvsugeren, og hvad der ellers måtte være nødvendigt.

Hvad kan vi tilbyde?

Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder, hvad angår motivation og fastholdelse, og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg, og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar.

Arbejdstid og løn

Opstart er hurtigst muligt, gerne d. 1 november 2019

Det er et krav, at du kan arbejde følgende dage: d. 23/12, d. 27/12, d. 28/12, d.30/12, d. 31/12 og d. 2+3 januar

Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 09.30-18.00 på hverdage og kl. 09.30-14.00 hver anden lørdag/søndag.

Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning.

Proces

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

  

 

MOMENT A/SKøbenhavn SV2019-10-16T00:00:002019-11-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye salgsassistent?

Engby Barnevogne ApS

København V
Er du vores nye kollega? Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt. Stillingen omfatter:Servicering og vejledning af kunder.Medansvarlig for den daglige drift i butikken.Vareopfyldning og dekore...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Butiksassistent

H. SKJALM P.

København K
Er du også vild med interiør, køkkengrej og design? Så er du måske vores nye kollega til butikken. Vi søger en energisk og serviceminded medarbejder med erfaring fra detailhandel - gerne indenfor køkkenudstyr eller interiør. Kan du kende dig selv, i...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Deltid butiksmedhjælper IKKE RYGER

DEN KINESISKE KØBMAND ApS

København K
Den Kinesiske Købmand søger nye energiske medarbejdere til vort team. Alle ansøgninger, samt CV. sendes til dkk1358@yahoo.dk Før du henvender dig, sætter vi stor pris på at du kan svare JA til følgende: Har du stor interresse i asiatiske mad? Har du...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Sales Consultant - Wolford, Copenhagen Airport

RKR-Danmark ApS

Kastrup
Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-ass...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Ambitiøs 1. Assistent til Pelican Self Storage i Købehavn

MOMENT A/S

København SV
Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i København, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og e...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019