Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butiksassistent - 12 timer om ugen - Skejby

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

•Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse

•Betjene kunderne ved kassen

•Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

•Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

•Er smilende og glad for kundekontakt

•Tager initiativ og er hjælpsom

•Holder af faste rammer og har fokus på detaljen

•Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

1.Branchens bedste sammenhold

2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder

3.Garanteret udvikling og uddannelse

4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere

5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

 

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Skejby-3377?rdeLocaleAttr=da


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015898Phoenix-a844362c12019-05-02T00:00:00Butiksassistent - 12 timer om ugen - Skejby

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

•Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse

•Betjene kunderne ved kassen

•Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren

•Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

•Er smilende og glad for kundekontakt

•Tager initiativ og er hjælpsom

•Holder af faste rammer og har fokus på detaljen

•Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

1.Branchens bedste sammenhold

2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder

3.Garanteret udvikling og uddannelse

4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere

5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

 

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Skejby-3377?rdeLocaleAttr=da

2019-05-31T00:52:41.773 I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: •Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse •Betjene kunderne ved kassen •Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren •Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: •Er smilende og glad for kundekontakt •Tager initiativ og er hjælpsom •Holder af faste rammer og har fokus på detaljen •Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: 1.Branchens bedste sammenhold 2.Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder 3.Garanteret udvikling og uddannelse 4.Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 5.God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Skejby-3377?rdeLocaleAttr da11jobneta844362c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Skejby-3377?rdeLocaleAttr=da0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3518821Lidl Danmark K/S Administration11Skejbyvej 5018200Aarhus NDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent753257JobNet4982017498201710002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a844362chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a844362chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a844362c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a844362c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/3.jpgButiksassistent - 12 timer om ugen - Skejby12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel361660236noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330107971Butiksassistent - 12 timer om ugen - KoldingRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Kolding-3906?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Kolding-3906?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationKolding2019-10-16T00:00:002019-11-08T00:00:00
330100998Butiksassistent - 25 timer om ugen - EsbjergRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3873?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3873?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationEsbjerg Ø2019-10-04T00:00:002019-11-01T00:00:00
330108417ASSISTANCE SØGES TIL BLEND - ESBJERGRobot BR NDER DU FOR MODE, ELSKER DU AT S LGE OG FORSTÅR DU AT S TTE KUNDEN I CENTRUM OG YDE DEN BEDSTE SERVICE? Hvis ja, så kan du være den nye kollega vi søger. BLEND søger en assistance med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift. ARBEJDSOPGAVER: Professionel salgsvejledning til vores kunder Modtagelse af varer samt vareopfyldning Diverse ad hoc-opgaver PERSONPROFIL: Du har erfaring fra tøjbranchen Du er smilende, serviceminded og har lyst til at yde en professionel betjening Du er fleksibel, stabil og ansvarsbevidst VI TILBYDER: En moderne, inspirerende, dynamisk og international virksomhed Et professionelt engageret team med gode kollegaer Et spændende job hvor ikke 2 dage er ens Arbejdetstiden er gennemsnitlig 0-8 timer om ugen, primært aften og weekend. I ferier må forventes mere end 8 timer om uge. Er dette job lige dig, så send os straks en ansøgning til jobvejle@dkcompany.com mærket Assistance Blend-Esbjerg Har du spørgsmål eller vil du høre mere om stillingen så kontakt Butikschefen i Blend Esbjerg på tlf. 3067 2006 Ansøgningsfrist: 28.10.2019 Tiltrædelse: Snarest muligt Arbejdssted: Esbjerg

BRÆNDER DU FOR MODE, ELSKER DU AT SÆLGE OG FORSTÅR DU AT SÆTTE KUNDEN I CENTRUM OG YDE DEN BEDSTE SERVICE?

Hvis ja, så kan du være den nye kollega vi søger. BLEND søger en assistance med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Professionel salgsvejledning til vores kunder
  • Modtagelse af varer samt vareopfyldning
  • Diverse ad hoc-opgaver

PERSONPROFIL:

  • Du har erfaring fra tøjbranchen
  • Du er smilende, serviceminded og har lyst til at yde en professionel betjening
  • Du er fleksibel, stabil og ansvarsbevidst

VI TILBYDER:

  • En moderne, inspirerende, dynamisk og international virksomhed
  • Et professionelt engageret team med gode kollegaer
  • Et spændende job hvor ikke 2 dage er ens

Arbejdetstiden er gennemsnitlig 0-8 timer om ugen, primært aften og weekend. I ferier må forventes mere end 8 timer om uge.

Er dette job lige dig, så send os straks en ansøgning til jobvejle@dkcompany.com mærket ”Assistance Blend-Esbjerg”

Har du spørgsmål eller vil du høre mere om stillingen så kontakt Butikschefen i Blend Esbjerg på tlf. 3067 2006

Ansøgningsfrist: 28.10.2019

Tiltrædelse: Snarest muligt

Arbejdssted: Esbjerg

DK Company Vejle A/SEsbjerg2019-10-17T00:00:002019-10-28T00:00:00
330105753Salgsassistent til Maxi Zoo i Fredericia, 10 timer om ugenRobot Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 6 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Fredericia. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for din hjælp ca 10 timer om ugen, og det er primært eftermiddag og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?

Vi er 6 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Fredericia.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for din hjælp ca 10 timer om ugen, og det er primært eftermiddag og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooFredericia2019-10-11T00:00:002019-10-31T00:00:00
330109981Salgsassistent til smykkebutikRobot Er du motiveret for at skabe resultater og yde en ekstraordinær service? Har du passion for d t, du laver, og en naturlig interesse for smykker og ure? Så er du måske vores kommende kollega Vi søger en positiv og engageret kollega - til vores forretning i Fredericia - der brænder for at dele sin passion for smykker og ure, og som drives af at skabe resultater og bidrager med et godt humør. Stillingen er en fuldtidsstilling, men er du lige netop den vi leder efter, og ønsker færre timer, så send os meget gerne en ansøgning alligevel. Stillingen som salgsassistent er tidsbegrænset (november-februar) med mulighed for forlængelse. Stillingen ønskes besat snarest mulig, dog senest d. 1. december. Opgaver og ansvar: Betjening og opgørelse af kasse Levere et højt kundeserviceniveau Rådgive vores kunder på bedst mulig vis ved hjælp af et godt kendskab til vores produktsortiment gennem grundig oplæring Håndtering af reparationer til vores værksted Løbende opdaterer din forståelse om forretningens produkter Assistere ved varemodtagelse, vareopfyldning og generel butiks oprydning Løbende arbejde med visual merchandising Kvalifikationer: Erfaring inden for salg og service. Branchekendskab eller erfaring fra en tidligere tilsvarende stilling er et plus Har en naturlig interesse og en passion for smykker og ure Brænder for at levere et højt kundeserviceniveau herunder besvare spørgsmål, rådgive og vejlede kunderne på den bedst mulige måde Udadvendt og møder dine omgivelser med et smil på læben Inspirerer dine omgivelser og kan arbejde selvstændigt og struktureret Evner at bevare overblikket i pressede situationer Vi tilbyder: En alsidig arbejdsdag, hvor du omgiver dig med smykker og ure fra store danske og internationale brands En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og fokus på det gode humør Et team, der arbejder tæt sammen, hjælper hinanden og værdsætter den gode tone Et dynamisk arbejdsmiljø, som vil bære præg af kollegaer, der har en naturlig interesse og stor passion for smykker og ure En arbejdsplads, hvor du bliver involveret i, hvilke varer der skal være en del af forretningens sortiment Et job, hvor du kan være med til at skabe din egen hverdag og hvor id er kan blive til virkelighed Send os din ansøgning bilagt billede og CV til: job@ranch-svendsen.dk senest den 1. november 2019. Samtaler afholdes løbende. Om RANCH SVENDSEN GULD, SØLV URE Ranch Svendsen Guld, Sølv Ure er en familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1928. Vi er førende i trekants området inden for salg af smykker og ure, og fører en bred vifte af danske og internationale brands. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands såsom Georg Jensen, Pandora, Lene Visholm, Ole Mathiesen, Certina og en lang række andre ure- og smykkebrands.

Er du motiveret for at skabe resultater og yde en ekstraordinær service?

Har du passion for dét, du laver, og en naturlig interesse for smykker og ure?

Så er du måske vores kommende kollega  

Vi søger en positiv og engageret kollega - til vores forretning i Fredericia - der brænder for at dele sin passion for smykker og ure, og som drives af at skabe resultater og bidrager med et godt humør. 

Stillingen er en fuldtidsstilling, men er du lige netop den vi leder efter, og ønsker færre timer, så send os meget gerne en ansøgning alligevel.

Stillingen som salgsassistent er tidsbegrænset (november-februar) med mulighed for forlængelse.

Stillingen ønskes besat snarest mulig, dog senest d. 1. december.

Opgaver og ansvar:

  • Betjening og opgørelse af kasse
  • Levere et højt kundeserviceniveau
  • Rådgive vores kunder på bedst mulig vis ved hjælp af et godt kendskab til vores produktsortiment gennem grundig oplæring
  • Håndtering af reparationer til vores værksted
  • Løbende opdaterer din forståelse om forretningens produkter  
  • Assistere ved varemodtagelse, vareopfyldning og generel butiks oprydning 
  • Løbende arbejde med visual merchandising 

Kvalifikationer:

  • Erfaring inden for salg og service. Branchekendskab eller erfaring fra en tidligere tilsvarende stilling er et plus
  • Har en naturlig interesse og en passion for smykker og ure
  • Brænder for at levere et højt kundeserviceniveau – herunder besvare spørgsmål, rådgive og vejlede kunderne på den bedst mulige måde
  • Udadvendt og møder dine omgivelser med et smil på læben 
  • Inspirerer dine omgivelser og kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Evner at bevare overblikket i pressede situationer

Vi tilbyder:

  • En alsidig arbejdsdag, hvor du omgiver dig med smykker og ure fra store danske og internationale brands 
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og fokus på det gode humør
  • Et team, der arbejder tæt sammen, hjælper hinanden og værdsætter den gode tone
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, som vil bære præg af kollegaer, der har en naturlig interesse og stor passion for smykker og ure
  • En arbejdsplads, hvor du bliver involveret i, hvilke varer der skal være en del af forretningens sortiment 
  • Et job, hvor du kan være med til at skabe din egen hverdag og hvor idéer kan blive til virkelighed

Send os din ansøgning bilagt billede og CV til: 

job@ranch-svendsen.dk senest den 1. november 2019. Samtaler afholdes løbende. 

Om RANCH SVENDSEN GULD, SØLV & URE

Ranch Svendsen Guld, Sølv & Ure er en familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1928. Vi er førende i trekants området inden for salg af smykker og ure, og fører en bred vifte af danske og internationale brands. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands såsom Georg Jensen, Pandora, Lene Visholm, Ole Mathiesen, Certina og en lang række andre ure- og smykkebrands. 

 

RANCH SVENDSEN FREDERICIA ApSFredericia2019-10-22T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent - 12 timer om ugen - Kolding

Lidl Danmark K/S Administration

Kolding
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Esbjerg

Lidl Danmark K/S Administration

Esbjerg Ø
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

ASSISTANCE SØGES TIL BLEND - ESBJERG

DK Company Vejle A/S

Esbjerg
BR NDER DU FOR MODE, ELSKER DU AT S LGE OG FORSTÅR DU AT S TTE KUNDEN I CENTRUM OG YDE DEN BEDSTE SERVICE? Hvis ja, så kan du være den nye kollega vi søger. BLEND søger en assistance med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige person...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Salgsassistent til Maxi Zoo i Fredericia, 10 timer om ugen

Maxi Zoo

Fredericia
Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 6 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Fredericia. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunde...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgsassistent til smykkebutik

RANCH SVENDSEN FREDERICIA ApS

Fredericia
Er du motiveret for at skabe resultater og yde en ekstraordinær service? Har du passion for d t, du laver, og en naturlig interesse for smykker og ure? Så er du måske vores kommende kollega Vi søger en positiv og engageret kollega - til vores forret...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019