butiksassistent 24-31 timer ugenligt

Tårnby sko søger en butiksassistent som har erfaring indenfor

salg af sko.

Vi tilbyder et selvstændigt arbejde med arbejdstider i hverdagen 09.30-18.00 samt fast hveranden lørdag 09.30-18.00- vi har lukket søndag.

Tårnby sko er en lille hyggelig skobutik med mange faste kunder.

Vi sælger kvalitetssko til den voksne kunde.

Jobbet er et deltidsjob med (efter aftale) 24-31 timer om ugen.

Du skal være fortrolig med salg af sko, mødesikker og fleksibel.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937084Phoenix-5e449dd212019-01-05T00:00:00butiksassistent 24-31 timer ugenligt

Tårnby sko søger en butiksassistent som har erfaring indenfor

salg af sko.

Vi tilbyder et selvstændigt arbejde med arbejdstider i hverdagen 09.30-18.00 samt fast hveranden lørdag 09.30-18.00- vi har lukket søndag.

Tårnby sko er en lille hyggelig skobutik med mange faste kunder.

Vi sælger kvalitetssko til den voksne kunde.

Jobbet er et deltidsjob med (efter aftale) 24-31 timer om ugen.

Du skal være fortrolig med salg af sko, mødesikker og fleksibel.

 

Tårnby sko søger en butiksassistent som har erfaring indenfor salg af sko. Vi tilbyder et selvstændigt arbejde med arbejdstider i hverdagen 09.30-18.00 samt fast hveranden lørdag 09.30-18.00- vi har lukket søndag. Tårnby sko er en lille hyggelig skobutik med mange faste kunder. Vi sælger kvalitetssko til den voksne kunde. Jobbet er et deltidsjob med (efter aftale) 24-31 timer om ugen. Du skal være fortrolig med salg af sko, mødesikker og fleksibel.11Jobnet5e449dd2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-02T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3428958Tårnby Sko11Tårnby Torv 52770KastrupDKDanmark0
taarnbysko@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent688926JobNet492390249239021000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e449dd2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e449dd2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e449dd2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e449dd2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Tårnby Sko er dette netop hvad du bliver mødt af.12008221Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg359966333Karina Lundorfftaarnbysko@gmail.comDKDanmarkDKDanmark329943512Natteravn søges til travl Shell 7-11Robot Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge. Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter. Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs. Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse. Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med: -salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm. -rengøring -klargøring og opbagning af mad og bake off -opfyldning og trimning af butikken. Straffeattest skal fremvises.

Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. 

Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge.

Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter.

Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs.

Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse.

 

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

 

-salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm.

-rengøring

-klargøring og opbagning af mad og bake off

-opfyldning og trimning af butikken.

 

Straffeattest skal fremvises.

7-Eleven Butik 449København S2019-01-16T00:00:002019-03-13T00:00:00
329941971Skal du være vores nye kollega?Robot Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger. Kiosk Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre. Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow. Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort. Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker. Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00. Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet. Ansøgning kun via mail job@kioskogspil.com

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com

KIOSK & SPILKøbenhavn S2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329953281Sælger til aften, weekend & natRobot Som en del af vores team får du en hverdag med gang i den, masser af kundekontakt, mulighed for at passe dine studier og ikke mindst godt kollegaskab. Mads arbejder deltid i 7-eleven og fortæller om jobbet: På en almindelig dag, er der perioder med mange kunder og fart på og perioder, hvor det er mere roligt. Når der ikke er så mange mennesker, sørger vi for at rydde op og fylde varer op og få talt med hinanden. I jobbet som sælger får du et job hvor der er stor fleksibilitet, så du kan passe dine studier og du har mulighed for at bytte med dine kollegaer, hvis det bliver nødvendigt. Din ugentlige arbejdstid er ca. 10 timer. Du skal kunne arbejde i tidsrummet fra 00.00 til 23.59.

Som en del af vores team får du en hverdag med gang i den, masser af kundekontakt, mulighed for at passe dine studier og ikke mindst godt kollegaskab.

Mads arbejder deltid i 7-eleven og fortæller om jobbet: ”På en almindelig dag, er der perioder med mange kunder og fart på og perioder, hvor det er mere roligt. Når der ikke er så mange mennesker, sørger vi for at rydde op og fylde varer op – og få talt med hinanden.”

I jobbet som sælger får du et job hvor der er stor fleksibilitet, så du kan passe dine studier og du har mulighed for at bytte med dine kollegaer, hvis det bliver nødvendigt. Din ugentlige arbejdstid er ca. 10 timer. Du skal kunne arbejde i tidsrummet fra 00.00 til 23.59.

7-Eleven butik 27København K2019-02-02T00:00:002019-03-29T00:00:00
329954896Sælger - Summerbird Torvehallerne & HellerupRobot Summerbird Organic søger medarbejdere til vores butikker i Torvehallerne Hellerup Summerbird Organic søger engagerede medarbejdere til vores butikker i Torvehallerne Hellerup. Som medarbejder hos Summerbird, er din primære funktion salg og service. Derudover forventer vi du, som medarbejder, er proaktiv, ansvarlig, initiativrig og udadvendt af natur. Vagterne ligger ofte i weekenden og om aftenen. Primære opgaver: Ekspedition af kunder Ansvarlig for butikken når lederen ikke er til stede Gennemførsel af daglige opgaver Kundeservice i verdensklasse Reklamesøjle med uddeling af smagsprøver Gennemførsel af relevante event Faglige kompetencer: Du er et naturtalent når det kommer til kundeservice Du har en naturlig interesse for smag, kvalitet og gode råvarer Du er konkurrenceminded og arbejder gerne efter mål Personlige kompetencer: Du er handlekraftig og går forrest og viser vejen, hver dag . Du er målorienteret og vedholdende Du er passioneret, entusiastisk og elsker kundekontakt Du er en holdspiller Du er sulten Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads med en kompromisløs tilgang til råvarens smag og kvalitet. En arbejdsplads præget af stolthed og stærk korpsånd hos et af Danmarks stærkeste brands. Faglig og personlig udvikling. En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og resultater Ansøgning: Mener du ovenstående matcher dig, så send din motiverende ansøgning og CV via vores hjemmeside: www.summerbird.dk under fanebladet job . Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Ansøgninger sendt med post samt e-mail, vil ikke komme i betragtning. Virksomheden Summerbird Organic er grundlagt i 1986 og beliggende i Assens på Fyn. Summerbird Organic er på meget kort tid blevet anerkendt, som noget af den bedste økologiske chokolade i verden. Se og læs mere på www.summerbird.dk. Forhandling af Summerbird Organic findes i landets bedste specialbutikker samt fra egne chocolaterier i Danmark og Norge.

Summerbird Organic søger medarbejdere til vores butikker i Torvehallerne & Hellerup

Summerbird Organic søger engagerede medarbejdere til vores butikker i Torvehallerne & Hellerup. Som medarbejder hos Summerbird, er din primære funktion salg og service. Derudover forventer vi du, som medarbejder, er proaktiv, ansvarlig, initiativrig og udadvendt af natur. Vagterne ligger ofte i weekenden og om aftenen.

Primære opgaver:

  • Ekspedition af kunder
  • Ansvarlig for butikken når lederen ikke er til stede
  • Gennemførsel af daglige opgaver
  • Kundeservice i verdensklasse
  • Reklamesøjle med uddeling af smagsprøver
  • Gennemførsel af relevante event

Faglige kompetencer:

  • Du er et naturtalent når det kommer til kundeservice
  • Du har en naturlig interesse for smag, kvalitet og gode råvarer
  • Du er konkurrenceminded og arbejder gerne efter mål

Personlige kompetencer:

  • Du er handlekraftig og går forrest og viser vejen, ”hver dag”.
  • Du er målorienteret og vedholdende
  • Du er passioneret, entusiastisk og elsker kundekontakt
  • Du er en holdspiller
  • Du er ”sulten”

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med en kompromisløs tilgang til råvarens smag og kvalitet.
  • En arbejdsplads præget af stolthed og stærk korpsånd hos et af Danmarks stærkeste brands.
  • Faglig og personlig udvikling.
  • En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer og resultater

Ansøgning:

Mener du ovenstående matcher dig, så send din motiverende ansøgning og CV via vores hjemmeside: www.summerbird.dk under fanebladet ”job”. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Ansøgninger sendt med post samt e-mail, vil ikke komme i betragtning.

Virksomheden
Summerbird Organic er grundlagt i 1986 og beliggende i Assens på Fyn.

Summerbird Organic er på meget kort tid blevet anerkendt, som noget af den bedste økologiske chokolade i verden. Se og læs mere på www.summerbird.dk. Forhandling af Summerbird Organic findes i landets bedste specialbutikker samt fra egne chocolaterier i Danmark og Norge.

Summerbird A/SKøbenhavn K2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329954917Assistant til Pelican i Valby - hurtig opstartRobot Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet godt på deres ting. Dit arbejde er derfor essentielt i forhold til at kunne opretholde en god relation til kunderne Din fornemmeste opgave i jobbet som Assistant vil være at yde en sublim kundeservice overfor Pelicans mange kunder samt at vedligeholde sitet. Dine opgaver vil være alsidige og indeholder opgaver af både administrativ- og salgsmæssig karakter. Det salgsmæssige aspekt betyder, at du får til opgave at kontakte nye potentielle kunder, der allerede har henvendt sig, for at sætte rammerne for den videre proces. Den administrative del vil indeholde udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv. Din profil Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen. Derudover forestiller vi os at du Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker. Er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Har flair for IT og administration. Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren. Det er vigtigt, at du kan motivere dig selv samt at du er proaktiv, da du i det daglige vil skulle dele arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Du vil som Assistant skulle stå alene i perioder, hvilket betyder at det er dig der har ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Af samme grund er det derfor vigtigt, at du ikke er bange for at svinge støvsugeren og hvad der ellers måtte være nødvendigt. Hvad kan vi tilbyde? Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring, der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar. Arbejdstid og løn Opstart er 1. marts 2019. Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag søndag. Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning. Proces Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder.

Jobbet

Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet godt på deres ting. Dit arbejde er derfor essentielt i forhold til at kunne opretholde en god relation til kunderne

Din fornemmeste opgave i jobbet som Assistant vil være at yde en sublim kundeservice overfor Pelicans mange kunder samt at vedligeholde sitet. Dine opgaver vil være alsidige og indeholder opgaver af både administrativ- og salgsmæssig karakter. Det salgsmæssige aspekt betyder, at du får til opgave at kontakte nye potentielle kunder, der allerede har henvendt sig, for at sætte rammerne for den videre proces. Den administrative del vil indeholde udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen.

Derudover forestiller vi os at du;

  • Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker.
  • Er serviceminded helt ud til fingerspidserne.
  • Har flair for IT og administration.
  • Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren.

Det er vigtigt, at du kan motivere dig selv samt at du er proaktiv, da du i det daglige vil skulle dele arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Du vil som Assistant skulle stå alene i perioder, hvilket betyder at det er dig der har ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Af samme grund er det derfor vigtigt, at du ikke er bange for at svinge støvsugeren og hvad der ellers måtte være nødvendigt.

Hvad kan vi tilbyde?

Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring, der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar.

Arbejdstid og løn

Opstart er 1. marts 2019.

Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag/søndag.

Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning.

Proces

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

MOMENT A/SKøbenhavn V2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Natteravn søges til travl Shell 7-11

7-Eleven Butik 449

København S
Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sen...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019

Skal du være vores nye kollega?

KIOSK & SPIL

København S
Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m....
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Sælger til aften, weekend & nat

7-Eleven butik 27

København K
Som en del af vores team får du en hverdag med gang i den, masser af kundekontakt, mulighed for at passe dine studier og ikke mindst godt kollegaskab. Mads arbejder deltid i 7-eleven og fortæller om jobbet: På en almindelig dag, er der perioder med ...
Indrykket:2. februar 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Sælger - Summerbird Torvehallerne & Hellerup

Summerbird A/S

København K
Summerbird Organic søger medarbejdere til vores butikker i Torvehallerne Hellerup Summerbird Organic søger engagerede medarbejdere til vores butikker i Torvehallerne Hellerup. Som medarbejder hos Summerbird, er din primære funktion salg og service. ...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Assistant til Pelican i Valby - hurtig opstart

MOMENT A/S

København V
Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhve...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019