Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

butiksassistent deltid

Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder.Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet.Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro.Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg.Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende.Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans.Din arbejdstid vil normalt ligge mandag - lørdag, med en ugentlig fridag efter aftale. Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken.Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329817210Phoenix-d106d7cf12018-05-28T00:00:00butiksassistent deltid

Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder.Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet.Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro.Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg.Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende.Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans.Din arbejdstid vil normalt ligge mandag - lørdag, med en ugentlig fridag efter aftale. Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken.Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

2018-07-04T12:59:32.960 Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder.Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet.Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro.Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg.Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende.Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans.Din arbejdstid vil normalt ligge mandag - lørdag, med en ugentlig fridag efter aftale. Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken.Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk11Jobnetd106d7cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-22T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3265847Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Lange11Støden 164000RoskildeDKDanmark155.6406695012.07473230tvu@traevarer.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent576258JobNet48264431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d106d7cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d106d7cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d106d7cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d106d7cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Lange er dette netop hvad du bliver mødt af.12007961Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel355182714anders langetvu@traevarer.dkDKDanmarkDKDanmark329906114Nattemedarbejder til travl Shell butikRobot Er du serviceminded og lidt af en natteravn? Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell station i Herlev Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge. Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter. Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs. Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse. Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med: -salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm. -rengøring -klargøring og opbagning af mad og bake off -opfyldning og trimning af butikken. Straffeattest skal fremvises.

Er du serviceminded og lidt af en natteravn?

 

Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell station i Herlev

Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge.

Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter.

Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs.

Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse.

 

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

 

-salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm.

-rengøring

-klargøring og opbagning af mad og bake off

-opfyldning og trimning af butikken.

 

Straffeattest skal fremvises.

TCB RETAIL ApSHerlev2018-11-05T00:00:002018-12-31T00:00:00
329917545Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshopRobot Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. En vigtig medarbejder Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer, ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod. For at få succes i jobbet er det afgørende at du er: - meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen - bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice - smilende, åben og med en god udstråling og karisma - selvstændig, moden og initiativtagende - Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc. - loyal og fleksibel og vigtigtst af alt mødestabil. Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100 mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en teamplayer . Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 3 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 9 medarbejdere. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer. Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende 1 lørdagsfri og 2 hverdagsfri om måneden for en 37 timers stilling. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00. Ansøgningen I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. marts 2019 eller hurtigst muligt. Ansøgningsfrist Mandag d. 7. januar 2019. Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler i uge 3-4 2019 Skriftlig ansøgning sendes til: Lundemøllen, Fuglebjerglundvej 7, 4250 Fuglebjerg, mrk Ansøgning eller til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.

Butiksassistent på 30-37 timer.

Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega?

Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder  – en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. 

 

 En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer, ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

- meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen

- bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice

- smilende, åben og med en god udstråling og karisma

- selvstændig, moden og initiativtagende

- Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc.

- loyal og fleksibel og vigtigtst af alt – mødestabil.

 

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har/har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 3 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 9 medarbejdere.

 

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende 1 lørdagsfri og 2 hverdagsfri om måneden for en 37 timers stilling. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.

 

Ansøgningen

 I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. marts  2019 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist Mandag d. 7. januar 2019.

Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler i uge 3-4 2019

Skriftlig ansøgning sendes til: Lundemøllen, Fuglebjerglundvej 7, 4250 Fuglebjerg, mrk ”Ansøgning” eller til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.      

 

Lundemøllen A/SNæstved2018-11-24T00:00:002019-01-07T00:00:00
329927029Trælast ekspedientRobot Dine primære opgaver bliver: Salg til og servicering af primært private gør-det-selv-kunder Rådgivning om byggematerialer til private Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning. Faste ansvarsområder For den rette person er der tale om en attraktiv arbejdsplads med mulighed for at udvikle din personlighed og kendskab til håndværksbranchen. Vi tilbyder naturligvis en fastløn med pension og fornuftige personalepriser. Hverdagen er sjov og stemningen hos os er noget for sig selv. Du kan suge information og viden til dig fra dine erfarne kolleger og udvikle dig i flere områder i byggebranchens produkter. Vi er 4 på kontoret og 16 i alt, og har et par sociale arrangementer i løbet af året. Vi ser gerne erfaring fra ligende stilling, eller fordi du er en dygtig håndværker og kender til byggeri eller branchekendt. Du har lyst til at prøve kræfter med salg og kan arbejde i hektisk arbejdsmiljø. Du har lyst til at øse ud af din viden om byggematerialer og deres anvendelse, samt du har et købmandskab evt. salgsgen, der trænger til at blive afprøvet. Arbejdstiderne er følgende: Hverdage 8:00-17:30 og en ugentlig fridag, samt hver anden lørdag fra 8:00-14:00, samt hver 4. søndag 10.00 - 14.00, helligdage kan forekomme.

Dine primære opgaver bliver:

  • Salg til og servicering af primært private gør-det-selv-kunder
  • Rådgivning om byggematerialer til private
  • Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning.
  • Faste ansvarsområder

For den rette person er der tale om en attraktiv arbejdsplads med mulighed for at udvikle din personlighed og kendskab til håndværksbranchen.

Vi tilbyder naturligvis en fastløn med pension og fornuftige personalepriser.

Hverdagen er sjov og stemningen hos os er noget for sig selv. Du kan suge information og viden til dig fra dine erfarne kolleger og udvikle dig i flere områder i byggebranchens produkter. Vi er 4 på kontoret og 16 i alt, og har et par sociale arrangementer i løbet af året.

Vi ser gerne erfaring fra ligende stilling, eller fordi du er en dygtig håndværker og kender til byggeri eller branchekendt. Du har lyst til at prøve kræfter med salg og kan arbejde i hektisk arbejdsmiljø. Du har lyst til at øse ud af din viden om byggematerialer og deres anvendelse, samt du har et købmandskab evt. salgsgen, der trænger til at blive afprøvet.

Arbejdstiderne er følgende: Hverdage 8:00-17:30 og en ugentlig fridag, samt hver anden lørdag fra 8:00-14:00, samt hver 4. søndag 10.00 - 14.00, helligdage kan forekomme.

NÆSTVED LAVPRIS TRÆ A/S2018-12-14T00:00:002019-01-16T00:00:00
329921967Curvy by Gine Herlev søger butiksassistent 25-30 timer pr. ugeRobot Curvy by Gine søger erfaren butiksassistent der ikke er bange for at tage fat. Vi søger en butiksassistent 25-30 timer pr. uge. Vi er en kæde på 9 butikker, der alle er placeret godt i Nordsjælland. Vi sælger modetøj til piger i alle aldre bl.a.(modetøj str. 42-56) Vi søger : En glad og udadvendt person, der skal være branchevant. En person som har ambitioner og lyst til at deltage i det daglige ansvar. Vi forventer at du er superengageret på alle fronter og selvfølgelig er klar til at give kunderne den bedste service. Mail din ansøgning samt foto til os. Ansøgning pr. mail til : cl@ginemail.dk

Curvy by Gine søger erfaren butiksassistent der ikke er bange for at tage fat.

 Vi søger en butiksassistent 25-30 timer pr. uge.

Vi er en kæde på 9 butikker, der alle er placeret godt i Nordsjælland.

Vi sælger modetøj til piger i alle aldre bl.a.(modetøj str. 42-56)

  • Vi søger :
  • En glad og udadvendt person, der skal være branchevant.
  • En person som har ambitioner og lyst til at deltage i det daglige ansvar.
  • Vi forventer at du er superengageret på alle fronter og selvfølgelig er klar til at give kunderne den bedste service.

Mail din ansøgning samt foto til os.

Ansøgning pr. mail til : cl@ginemail.dk

Carsten Leweson Aps/GineHerlev2018-12-03T00:00:002019-01-01T00:00:00
329923409Engageret og serviceminded salgsassistent til Maxi Zoo i Ringsted - 20 timer pr. ugeRobot Jobbet: Teamet består i dag af en butikschef og 5 salgsassistenter. Du vil indgå som en vigtig del af teamet, og du vil fra første dag af få masser af spændende opgaver. Du vil blive tilbudt en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi søger en medarbejder til et ugentligt timeantal på 20 timer, der kan arbejde hovedsageligt i dag- og eftermiddagstimerne i hverdagene, samt 8 ud af 16 weekender. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Jobbet:

Teamet består i dag af en butikschef og 5 salgsassistenter. Du vil indgå som en vigtig del af teamet, og du vil fra første dag af få masser af spændende opgaver.

Du vil blive tilbudt en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi søger en medarbejder til et ugentligt timeantal på 20 timer, der kan arbejde hovedsageligt i dag- og eftermiddagstimerne i hverdagene, samt 8 ud af 16 weekender.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooHolbæk2018-12-05T00:00:002019-01-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nattemedarbejder til travl Shell butik

TCB RETAIL ApS

Herlev
Er du serviceminded og lidt af en natteravn? Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell station i Herlev Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud o...
Indrykket:5. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

Lundemøllen A/S

Næstved
Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsaf...
Indrykket:24. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Trælast ekspedient

NÆSTVED LAVPRIS TRÆ A/S

Dine primære opgaver bliver: Salg til og servicering af primært private gør-det-selv-kunder Rådgivning om byggematerialer til private Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning. Faste ansvarsområder For den rette person er der tale om en attraktiv arbejdspl...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:16. januar 2019

Curvy by Gine Herlev søger butiksassistent 25-30 timer pr. uge

Carsten Leweson Aps/Gine

Herlev
Curvy by Gine søger erfaren butiksassistent der ikke er bange for at tage fat. Vi søger en butiksassistent 25-30 timer pr. uge. Vi er en kæde på 9 butikker, der alle er placeret godt i Nordsjælland. Vi sælger modetøj til piger i alle aldre bl.a.(mod...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:1. januar 2019

Engageret og serviceminded salgsassistent til Maxi Zoo i Ringsted - 20 timer pr. uge

Maxi Zoo

Holbæk
Jobbet: Teamet består i dag af en butikschef og 5 salgsassistenter. Du vil indgå som en vigtig del af teamet, og du vil fra første dag af få masser af spændende opgaver. Du vil blive tilbudt en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og bet...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:5. januar 2019