Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butiksassistent hos iRep.dk i København (fuldtid)

Butiksassistent hos iRep.DK i København

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som butiksassistent i vores afdeling i København på Købmagergade 59, 1150 Kbh. K. 

iRep.DK er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 55 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder.

Jobbet som salgsassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. 

Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge. Det er en stor fordel, hvis du har en naturlig interesse for smartphone- og tabletprodukter og har en grundlæggende viden herom.Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iRep.DK.

Kendskab til betjening af smartphones og/eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt.

Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Din profil
Du har gerne flere års erfaring inden for detailsalg. Du har arbejdet med salg før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt og smilende af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. 

Om iRep
Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde 37,5 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre), samt enkelte lørdage 10-16. 

Vi forventer, at…

- du har erfaring med salg i detail

- du er veltalende og smilende

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og mødestabil

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv "Butiksassistent KBH” i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823176Phoenix-c875ac5a12018-05-31T00:00:00Butiksassistent hos iRep.dk i København (fuldtid)

Butiksassistent hos iRep.DK i København

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som butiksassistent i vores afdeling i København på Købmagergade 59, 1150 Kbh. K. 

iRep.DK er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 55 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder.

Jobbet som salgsassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. 

Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge. Det er en stor fordel, hvis du har en naturlig interesse for smartphone- og tabletprodukter og har en grundlæggende viden herom.Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iRep.DK.

Kendskab til betjening af smartphones og/eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt.

Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Din profil
Du har gerne flere års erfaring inden for detailsalg. Du har arbejdet med salg før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt og smilende af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. 

Om iRep
Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde 37,5 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre), samt enkelte lørdage 10-16. 

Vi forventer, at…

- du har erfaring med salg i detail

- du er veltalende og smilende

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og mødestabil

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv "Butiksassistent KBH” i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

 

 

2018-07-27T00:50:29.480 Butiksassistent hos iRep.DK i København Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som butiksassistent i vores afdeling i København på Købmagergade 59, 1150 Kbh. K. iRep.DK er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 55 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet som salgsassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge. Det er en stor fordel, hvis du har en naturlig interesse for smartphone- og tabletprodukter og har en grundlæggende viden herom.Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iRep.DK. Kendskab til betjening af smartphones og eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt. Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Din profilDu har gerne flere års erfaring inden for detailsalg. Du har arbejdet med salg før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt og smilende af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde 37,5 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre), samt enkelte lørdage 10-16. Vi forventer, at - du har erfaring med salg i detail - du er veltalende og smilende - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og mødestabil Tiltrædelse: Hurtigst muligt Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv Butiksassistent KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.11Jobnetc875ac5a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3274208iRep.DK - København K11Købmagergade 591150København KDKDanmark0
job@irep.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent581948JobNet48330051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c875ac5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c875ac5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c875ac5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c875ac5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Butiksassistent? Hos iRep.DK - København K tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg355325719William Hammerjob@irep.dkDKDanmarkDKDanmark330012610Ekspedient - Deltid - VesterbroRobot Til - Take Away, som er placeret på Vesterbro, søges en frisk medarbejder, til snarest tiltrædelse. Arbejdstiden vil være ca. 18 timer om ugen, som placeres efter nærmere aftale. Stillingen er som Ekspedient med Take Away Timeløn 110 kr. Vi forventer at du vil være mødesikker, fleksibel og kundevenlig. Send venligst E-mail til: acasianmix@gmail.com eller ring til Alex på telefon 28 35 66 28

Til - Take Away, som er placeret på Vesterbro, søges en frisk medarbejder, til snarest tiltrædelse. Arbejdstiden vil være ca. 18 timer om ugen, som placeres efter nærmere aftale. Stillingen er som Ekspedient med Take Away Timeløn 110 kr. Vi forventer at du vil være mødesikker, fleksibel og kundevenlig. Send venligst E-mail til: acasianmix@gmail.com eller ring til Alex på telefon 28 35 66 28

Sushi Deli ApSKøbenhavn V2019-04-26T00:00:002019-06-21T00:00:00
330003447Hellorider søger ny fuldtid & deltidssælger til vores nye butik i VejleRobot Hellorider søger både ny fuldtid deltidssælger til vores nye butik i Vejle Øst, Bredballe Center. - Er det mon dig? Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense, Herlev og lige om lidt Vejle. Du kommer til at arbejde med Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker Salgskampagner og events Mersalg Ansvar for eget salgsbudget Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil indgå i en løbende 16 ugers plan. Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider : Attraktiv bonuspakke De interne udviklingsmuligheder er store i både ind udland. Ikke to dage ligner hinanden Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt Vi forventer, at Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste Er forventningsafstemt med jævnligt at arbejde weekender Du har en venlig og professionel fremtoning Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation Straffeattest skal vises. Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale. Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Hellorider søger både ny fuldtid & deltidssælger til vores nye butik i

Vejle Øst, Bredballe Center.

- Er det mon dig?

Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig.

HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense, Herlev og lige om lidt Vejle.

Du kommer til at arbejde med

  • Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker
  • Salgskampagner og events
  • Mersalg
  • Ansvar for eget salgsbudget

Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil indgå i en løbende 16 ugers plan.

Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider :

  • Attraktiv bonuspakke
  • De interne udviklingsmuligheder er store i både ind & udland.
  • Ikke to dage ligner hinanden
  • Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt

Vi forventer, at

Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste

  • Er forventningsafstemt med jævnligt at arbejde weekender
  • Du har en venlig og professionel fremtoning
  • Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation
  • Straffeattest skal vises.

Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Smartcykler ApSKøbenhavn Ø2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
330014278SÆLGER - BOLIGRobot Bahne på Frederiksberg søger en dygtig og erfaren sælger til boligafdelingen pr. 1. juli 2019. Det er et MUST, at du har en faglig relevant baggrund enten som dekoratør, butiksassistent eller lignende, ligesom vi meget gerne ser, at du har erfaring med køkkenudstyr. Som sælger i Bahne er du bekendt med vigtigheden af SALG og GOD SERVICE. Du er kreativ og brænder har flair for dekoration. Du er den fødte sælger og lægger stor vægt på kundebetjening og mener, at det er den vigtigste opgave i en butik. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er samtidig humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning (Word PDF og gerne med foto) sendes pr. mail til frederiksberg@bahne.dk. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Frederiksberg Centret, Falkoner All 21, 2000 Frederiksberg www.bahne.dk Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Keep it Simple, Teamwork, rlighed, Præstation og Glæde.

Bahne på Frederiksberg søger en dygtig og erfaren sælger til boligafdelingen pr. 1. juli 2019.

 

Det er et MUST, at du har en faglig relevant baggrund enten som dekoratør, butiksassistent eller lignende, ligesom vi meget gerne ser, at du har erfaring med køkkenudstyr.

 

Som sælger i Bahne er du bekendt med vigtigheden af SALG og GOD SERVICE.  Du er kreativ og brænder / har flair for dekoration.

 

Du er den fødte sælger og lægger stor vægt på kundebetjening og mener, at det er den vigtigste opgave i en butik. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er samtidig humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima.

 

Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – og gerne med foto) sendes pr. mail til frederiksberg@bahne.dk.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

Frederiksberg Centret, Falkoner Allé 21, 2000 Frederiksberg – www.bahne.dk

 

Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Keep it Simple, Teamwork, Ærlighed, Præstation og Glæde.

 

 

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping CenterFrederiksberg2019-04-30T00:00:002019-05-20T00:00:00
330014724SÆLGER - INTERIØR / BOLIGRobot Bahne i Århus søger en dygtig og erfaren sælger til afdelingen for interiør bolig snarest muligt (37 timer). Det er vigtigt og et MUST, at du har erfaring som sælger fra boligbranchen. Som sælger i Bahne er du bekendt med vigtigheden af SALG og GOD SERVICE, og du brænder for kvalitet, design og lækkert køkkenværktøj. Du er den fødte sælger og lægger stor vægt på kundebetjening og mener, at det er den vigtigste opgave i en butik. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er samtidig humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning (Word PDF og gerne med foto) mærket Århus sælger sendes til Annete Olsson pr. mail job@bahne.dk. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Bruuns Galleri * M.P. Bruuns Gade 25 * 8000 Århus C Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Keep it Simple, Teamwork, rlighed, Præstation og Glæde.

 

Bahne i Århus søger en dygtig og erfaren sælger til afdelingen for interiør / bolig snarest muligt

(37 timer).

 

Det er vigtigt og et MUST, at du har erfaring som sælger fra boligbranchen.

 

Som sælger i Bahne er du bekendt med vigtigheden af SALG og GOD SERVICE, og du brænder for kvalitet, design og lækkert køkkenværktøj.

 

Du er den fødte sælger og lægger stor vægt på kundebetjening og mener, at det er den vigtigste opgave i en butik. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er samtidig humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima.

 

Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – og gerne med foto) mærket ”Århus sælger” sendes til Annete Olsson pr. mail job@bahne.dk.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

  

Bruuns Galleri * M.P. Bruuns Gade 25 * 8000 Århus C

 

Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Keep it Simple, Teamwork, Ærlighed, Præstation og Glæde.

 

 

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping CenterAarhus C2019-05-01T00:00:002019-05-20T00:00:00
330015667Butiksassistent DELTIDRobot butiksassistent deltid Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder. Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet. Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro. Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg. Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende. Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans. I sommerferieperioden forventes det at du kan arbejde fuld tid når det yderligere personale afholder ferie. Din normale arbejdstid vil ellers normalt ligge Fredag og Lørdag. Det er et ufravigeligt krav at du behersker Dansk i skrift og tale. Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken. Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

butiksassistent deltid

Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder.

Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet.

Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro.

Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg.

Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende.

Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. 

Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans. I sommerferieperioden forventes det at du kan arbejde fuld tid når det yderligere personale afholder ferie. Din normale arbejdstid vil ellers normalt ligge Fredag og Lørdag. Det er et ufravigeligt krav at du behersker Dansk i skrift og tale. 

Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken.

Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Peter Foss-LangeKøbenhavn Ø2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekspedient - Deltid - Vesterbro

Sushi Deli ApS

København V
Til - Take Away, som er placeret på Vesterbro, søges en frisk medarbejder, til snarest tiltrædelse. Arbejdstiden vil være ca. 18 timer om ugen, som placeres efter nærmere aftale. Stillingen er som Ekspedient med Take Away Timeløn 110 kr. Vi forvente...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Hellorider søger ny fuldtid & deltidssælger til vores nye butik i Vejle

Smartcykler ApS

København Ø
Hellorider søger både ny fuldtid deltidssælger til vores nye butik i Vejle Øst, Bredballe Center. - Er det mon dig? Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvok...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

SÆLGER - BOLIG

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

Frederiksberg
Bahne på Frederiksberg søger en dygtig og erfaren sælger til boligafdelingen pr. 1. juli 2019. Det er et MUST, at du har en faglig relevant baggrund enten som dekoratør, butiksassistent eller lignende, ligesom vi meget gerne ser, at du har erfaring ...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

SÆLGER - INTERIØR / BOLIG

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

Aarhus C
Bahne i Århus søger en dygtig og erfaren sælger til afdelingen for interiør bolig snarest muligt (37 timer). Det er vigtigt og et MUST, at du har erfaring som sælger fra boligbranchen. Som sælger i Bahne er du bekendt med vigtigheden af SALG og GOD ...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Butiksassistent DELTID

Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Peter Foss-Lange

København Ø
butiksassistent deltid Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder. Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet. Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i v...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019